TAG: 10 věcí do 100 Kč

Než se do toho pustíme, chtěla bych se omluvit za menší výpadek. Měla jsem zavirovaný počítač a musela jsem ho dát na opravu, což mě stálo nemálo nervů a strachu. Naštěstí všechno dobře dopadlo, takže si vás dneska budu udobřovat novým článkem. A taky tipem na moc zajímavý blog o přírodní kosmetice s názvem Le jardin d´Yvonne. Narazila jsem na něj náhodou a přečetla ho celý jedním dechem! Yvonne píše o značkách, o kterých jsem předtím nikdy neslyšela a rozhodně si zaslouží víc čtenářek ;).

A teď už jak jste pochopily z nadpisu - ukážu vám deset věcí, které stojí míň jak sto kaček a stojí za to je vyzkoušet. Prohrabala jsem les vhůru nohama a docela dlouho zvažovala, které výrobky si zaslouží své místo a nebyl to moc lehký úkol. Nejdřív jsem si totiž myslela, že najít jich deset bude v pohodě. Že bych mohla dát klidně i víc. Omyl!

1. Alverde vlasová kúra s citronem a meruňkou



Čím jiným začít, než vlasovkou! :) O téhle masce jsem psala celkem nedávno, článek najdete tady. Krásně voní, má přírodní složení, vlasy nezatíží a neumastí. S výsledkem jsem maximálně spokojená, kadeře jdou lehce rozčesat, konečky si lebedí a dodá i trochu toho lesku. Za cenu okolo 60 Kč hotový poklad a už si brousím zuby i na ostatní varianty. Celkově můžu vlasovku od Alverde doporučit - za lidové ceny dostanete kvalitní výrobek.


2. Šampón a kondicionér Alterra



Nojo, nemohla jsem si je odpustit! :D Stále si prostě stojím za tím, že jak se vyplatí v DM kupovat Alverde, tak v Rossmannovi berte na vlasy jedině Alterru. Šampón i kondicionér vyjdou každý na 50 Kč a v akcích, které mají docela často, dokonce i na 40 Kč. Neobsahují silikony, parabeny ani SLS. Můžete si o nich podrobněji počíst tady a tady. Pokud chcete začít s přírodní kosmetikou nebo jen nemáte dostatek financí na dražší značky, tohle je nejlepší řešení ;).


3. Dlouhotrvající rtěnka Essence



Ke stojanu Essence moc často nezavítám, ale když se strhl boom ohledně těchto rtěnek, byla jsem polapena. Navíc jako za 60 Kč, proč ji nezkusit, že? A můžu vám říct, že pokud ji ještě nemáte, tak okamžitě sbalte peněženku a utíkejte do Rossmanna! Za tu cenu je úžasná, vyrovná se o mnoho dražším značkám a některé dokonce strčí i do kapsy. Na výběr je z dvanácti odstínů a dokonce má i docela povedené balení. Černá nikoho neurazí, proužek naznačuje barvu odstínu a na samotné rtěnce je vyryté logo značky. Rtěnka je krásně pigmentovaná, stačí jeden nátěr. Nevysušuje, nezvýrazňuje nedokonalosti ani nezalézá do rýh. Dlouhotrvající sice moc není, prostě klasická hodinka bez jídla, ale dýl mi nevydrží stejně žádná. Recenzi jsem na ni zatím nepsala (myslím, že ani už nebudu), ale můžete přímo na tento odstín i postřehy mrknout k An.


4. New York Color Eyeliner Liquide



Černá linka na oku je liščí poznávací znamení a k ní mi dopomáhá tekutý linkovač od NYC. Za svou linkovací kariéru jsem poznala hodně výrobků - drahých i levných - a závěr je ten, že na ceně absolutně nezáleží. Důležité je, aby vám vyhovoval štěteček. NYC ho má tenký, není tvrdý ani moc ohebný, prostě akorát. Dokáže bez problémů vykouzlit tenkou i tlustou linku. Stojí 70 Kč a článek jste mohly číst zde. Pokud chcete s linkováním začít, tohle je ideální pomocník ;).


5. Řasenka Miss Sporty Pump Up Booster



Když jsme u těch kukadel, nemůžu vynechat řasenku od Miss Sporty. Tahle značka má všeobecně moc povedené řasenky. Pokud vás nevyděsí cirkusácké obaly a levná cena (90 Kč), určitě se u jejich stojanu zastavte. Tuhle mastodontí cirkusačku jsem dostala jako dárek a byla jsem hodně překvapená. Řasy hezky oddělí, zvýrazní, má opravdu černou barvu a nedělá žádnou neplechu. Mrkačka na podrobnější recenzi tady. Pokud vám nevyhovuje tento typ kartáčku, doporučuju žlutý model. Kdych ho zrovna měla doma, patří do top10 výrobků pod 100 Kč určitě on.


6. Tělové krémy Alverde



Pokud máte vysušenou pokožku a každý den musíte mazat jak zběsilé, zbystřete smysly! Krémy od Alverde totiž váš problém dokážou vyřešit. A nemluvím jen přímo o tonkovém, který je na fotce. Ten byl totiž z vánoční limitky a už na něj asi moc nenarazíte. Nemusíte ale ronit slzu, Alverde nabízí více variant. Můžete oňuchat přímo v DMku, která sedne čumáku nejlíp. Neobsahují silikony, jsou husté, ale přitom se dobře roztírají a krásně hydratují. Kdybych teda měla jó něco doporučit, tak by to byly jejich tělová másla, ale ty už stojí bohužel víc jak stovku, takže se nehodí do dnešního tématu. Každopádně když mazat, tak s Alverde!


7. MUA mozaiková tvářenka



MUA je další ze značek, které mě moc neberou. Mají sice hodně levné výrobky, ale svou kvalitou bych je přirovnala k už zmiňované Essence. Ovšem netvrdím, že ani u podobných značek se nedá najít poklad! Příkladem budiž mozaiková tvářenka, která je má nejoblíbenější ze všech, které mám doma. Fakt! A to vlastním i slavnou Benefitku. Koupila jsem ji na ofiko anglickém e-shopu ve slevě za 1 libru, což je hodně vtipná cena. Když si teď projíždím český e-shop, vyjde už nad stovku, ale těch 9 Kč mi snad odpoustíte ;). Každopádně má úžasný odstín - růžový, se stříbrnými odlesky, lehce rozjasňující a vydrží celý den. Jen to balení je nic moc. Víc info v samostatném článku.


8. NYC Turbo Dry Top Coat



Jestli sháníte dobrý nadlak z drogérky pod sto kaček, určitě miřte ke stojanu NYC. Tento krasavec vyjde na 80 kč a už jste o něm určitě někdy slyšely. Prodlouží životnost barevného laku až na týden a vytvoří na nehtu lesknoucí se vrstvu, která dokonce zrychluje zachnutí. Jediné, co bych mu mohla vytknout je, že jeho barva nezůstane po pár použitích čistě čirá. Díky červeným lakům už ji mám trochu do růžova. Což ale na jeho vlastnosti nemá žádný vliv. Určitě mám v plánu srovnání s dražším kolegou od Sally Hansen.


9. Laky na nehty Rimmel 60 seconds



Dlouho jsem přemýšlela, který lak na nehty v dané cenové kategorii zvolit, protože kandidátů bylo víc. Jestli jste čekaly nějaký pískáč, tak pardón. Jsem jedna z mála, která je nemusí. Takže nakonec zvítězil Rimmel 60 seconds dle jednoduchého kritéria - mám jich nejvíc. Díky širokému plochému štětečku se s nimi dobře lakuje, stačí jeden nátěr, kryjí v první vrstvě. Barvy jsou syté a na výběr je docela hodně zajímavých odstínů. Za 50 Kč ideální zkrášlovač pro liščí drápky. Na dva z nich se můžete přímo v akci podívat zde.


10. Balzámy na rty Yves Rocher



Desítku uzavírá balzám na rty Yves Rocher, o kterém se dozvíte více tady. Vyjde vás na 65 penízků a ani jednoho nebudete litovat. Rty krásně vyživí, hydratuje, má jemnou a příjemnou vůni a hezké praktické balení. Co chtít víc? V mazání čumáku jsem docela přelétavá, vyzkoušela jsem už kde co, ale k YR se vždycky za nějaký čas vrátím. Mám jeden v kabelce, druhý na stole a třetí v zásobě. To asi mluví za vše ;). Navíc ho seženete ve více variantách, vyzkoušela jsem snad všechny a nevidím mezi nimi závratný rozdíl. Takže klidně vybírejte podle vůně.

A máme to za sebou! Co říkáte na můj výběr deseti produktů pod stovku? Máme něco společného? Nebo vám naopak nějaká kosmetická vychytávka chybí? Všechno piště do komentářů, jsem zvědavá! ;)

Užívejte!

L.









Komentáře

  1. Skvělý článek! Masku na vlasy už mám a je vážně bezva. Děkuji! I když peníze nq dražší výrobky mám, ale proč utrácet víc než je třeba, takže jdu pro Alverde :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsem moc ráda, že jsi s maskou spokojená! :) ono všeobecně doporučovat výrobky na vlasy je docela risk, páč každý je má jiné, ale tahle maska podle mě nemůže nic pokazit!

      Vymazat
  2. Na tú Alverde masku si ma celkom nalákala už v predošlom článku, musím ju ísť pozrieť. Vždy si síce kupujem šampón a kondiš rovnakej rady, ale spotreba šampónu je u mňa oveľa nižšia a vždy mi ostane aspoň polovica a balzam musím dokupovávať, no momentálne siahnem radšej po lacnejšej alternatíve ako mám teraz. Rimmel laky sú parádne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. doufám, že s ní budeš spokojená, když jsem Tě tak překecala! :) to je zajímavé, já zase první vždycky vypotřebuju šampón a zbyde mi balzám :D ale to bude asi tím, že dávám šampón dvakrát (já vím, že je to pověra, ale prostě zvyk je zvyk, navíc u přírodních se aspoň dočkám pěny) ... jinak vůbec nelpím na stejné řadě, spíš ráda výrobky střídám, abych měla nějaké oživení a taky podle vůně, na kterou mám zrovna náladu ;)

      Vymazat
  3. Zajímavé, že kromě laku od RImmelu jsem nic z tohoto nezkoušela, ale na pár věcí jsi mě opravdu nalákala! :)

    Giveaway o štětec Real Techniques

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem ráda, že jsem aspoň trochu rozšířila obzory ;)

      Vymazat
  4. Tvůj výběr se mi moc líbí, asi budu muset doopravdy přestat podceňovat NYC! :) A přemýšlím, že tag taky zpracuji, protože se mi moc líbí! Pokud tedy vymyslím něco dalšího než Ty. :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NYC se nezdá, ale občas se u nich dá nakoupit velmi dobře ;) můžu doporučit i barevné laky na nehty, akorát mají docela málo odstínů, takže už mám všechny, které jsem chtěla a další možnosti žádné :( ... určitě zpracuj, moc ráda se dozvím zase něco nového! navíc do těch 100 Kč - to je moc vděčné téma, člověk pak nemá moc výčitky, že utrácel :D

      Vymazat
  5. ano ano balzamy rocher su premakané.pekný zoznam lištičko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) YR jsou mí oblíbenci, ale jinak nic jiného v tom obchodě nekupuju :D paní se mě vždycky ptá, jestli nechci tu jejich slavnou kartičku a já jí vždycky odpovím, že beru pokaždé jenom balzámy :D

      Vymazat
  6. Tenhle TAG je prostě skvělý, vždycky narazím na takový super tipy :)
    - Elma

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. máš recht Elmo, do stovky se vždycky tipy hodí, za ty peníze dobrý kup a pak nemusíš mít výčitky, taky jsem okukovala na ostatních blozích, co kdo doporučuje ;)

      Vymazat
  7. No jasně, že máme společné oblíbence. Turbo Dry Top Coat od NYC, Rimmel laky a tonka krém na tělo jsou opravdu fajn!!!
    Skvělé tipy lištičko!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky Tutto, já se do teď biju o strom do hlavy, že jsem tu tonkovou sadu od Alverde nevzala ještě po Vánocích ve slevách :D

      Vymazat
  8. Musíme se stavit u stojanu Miss Sporty, já snad nějakou tu jejich řasenku prubnu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to si piš! já si musím konečně zase pořídit tu žlutou, dala jsem si od ní oraz, ale i po vyzkoušení dalších deseti řasenek různých značek tvrdím, že je nejlepší na světě! :D

      Vymazat
  9. já bych ani těch 10 věcí nedala... napadají mě taky ty Essence rtěnky a Rocher balzám, pak Essence laky (některé) a ještě třeba Balea krém na nohy s ureou... jinak jsem ve všem nad stovku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky jsem měla problém, ale nakonec jsem dala dokupy přesně těch 10 a víc ani omylem :D

      Vymazat
  10. Tak to já používám jedině Alterra šampony a masku, ostatní mě moc neláká. Jako topcoat lakuju essence better than gel nails a nemám důvod zkoušet jiný, ale možná až bude u Rossmanna akce 25%... Ale těma linkama bych se nanemalovala- mají hrozně dlouhé to víčko. Já si zamilovala gelové linky Alverde (nemají tu typickou gelovou konzistenci, jsou tekutější), dobře se s nimi pracuje, drží celý den a zároveň jdou krásně odlíčit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já bych taky klidně dávala jen Alterru, jenže u nás v malém lesíku prodávají jen dva druhy a to mě neba, potřebuju občas změnu ;) ... o Essence nadlaku jsem samozřejmě už několikrát slyšela, ale já zase díky NYC nemusím zkoušet ten ;) ... s gelovkama neumím namalovat ani čárku, jsem na to naprosto levá :D zkoušela jsem několikrát a prostě tekuté jsou tekuté - každý máme svoje ;)

      Vymazat
    2. Ale ty linky nazval gelovými někdo, kdo žádné gelové linky neměl v ruce. Ony jsou to spíše tekuté linky v kalíšku, barva krásně černá a pro mě je bonusem, že si můžu používat štětce, jaký vyhovuje mně.

      Vymazat
    3. tak teď jsi mě silně nahlodala! :D minimálně je půjdu omrknout, jen se bojím, že prostě s tím linkovacím štětcem neumím pracovat, což je podstata celého problému s "gelovkama" ;)

      Vymazat
  11. ahoj :), páni, díky za milou zmínku :)!!
    Jinak souhlasím, super tag, krásně napsaný a Alverde maska je bezkonkurenční, taky můj oblíbenec :)!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nemáš za co, určitě si ji zasloužíš! ;) ... vidím, že Alverde maska začíná být oblíbená, což jsem jenom ráda - víc přírodní vlasovky do blogosvěta! :D

      Vymazat
  12. Pořád se ten Top Coat od NYC vyrábí? Já ho už minimálně měsíc nemůžu sehnat v žádnym Rossmannu. Nikde ve stojanu jsem ho nenašla a to jsem jich v Praze oběhala hrozně moc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ho kupovala celkem nedávno a byl tam! možná ho mají všude vybrakovaný, protože měl Rossmann na NYC 25% slevu a tohle je zaručeně jejich nejznámnější výrobek ;) navíc by byli sami proti sobě, kdyby zrušili takový trhák, takže bych se nebála ;)

      Vymazat
    2. Já právě hledala před tou slevou ještě. Během ní jsem si nedělala iluze, že by se mi poštěstilo :D.
      Ale tenhle týden jsem navštívila dvě prodejny a nic. Začínám z toho být špatná. :D

      Vymazat
    3. tak to je fakt divné! :-O dneska se zkusím podívat u nás v lese, jestli ho v Rossmannovi mají a kdyžtak bych Ti ho koupila a poslala, kdybych chtěla ;)

      Vymazat
    4. Jéé, to bys byla hrozně hodná! :).

      Vymazat
    5. tak dívala jsem se v Olomouci a byl vyprodaný, ale ve stojanu na něj normálně místo bylo i s cenovkou a popiskem ;) takže mrknu u nás a dám vědět ;)

      Vymazat
    6. Tak super, u nás mi přišlo, že snad už ani nemá místo ve stojanu :D.
      Děkuju moc, hrozně ráda bych ho znovu. Teď zkouším top coat od Catrice a nepřijde mi to úplně ono :).

      Vymazat
  13. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  14. Tyhle články doslova žeru a u tebe tuplem! :3 Z výše zmíněných jsem nezkoušela pouze tvářenku (mám svou stálici z Essence limitky a nechci se jí za žádnou cenu vzdát), NYC linky (které si jistojistě pořídím - moje staré od elf vypověděly službu >.<) a slavnou přírodní vlasovku (jistě napravím ;)). Jinak se zbytkem mám rozporuplné zkušenosti. Rtěnky zbožňuju, řasenka mi nevyhovuje, krémy alverde mám moc ráda (hlavně másla!), NYC topák je fajn, ale jednou stačilo, 60sekundovky mi vůbec nevyhovují (oloupou se mi už 1. den?!) a YR balzám je must have... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jé, beru to jako poklonu a červenám se! :) tvářenky z Essencích limitek jsou všeobecně chválené, jen se musíš modlit, aby Ti vydržela co nejdýl ;) ... a s ostatními výrobky je jasné, že nebudou sedět všem, jen mě hodně překvapily ty Rimmel laky - dáváš na ně nadlak?

      Vymazat
    2. Na to, že jí mám už asi 3 roky a používám jí tak 4x týdně a ještě jsem se vprostřed ani nedostala na dno, si myslím, že vydrží věčně :D A nad/pod ty Rimmelky jsem dala normálně všechno to, co mi u ostatních laků fungovalo třeba týden :(

      Vymazat
    3. ještě chvíli a půjdu si taky nějakou Essence tvářenku z limitky koupit! :D zatím se mi dařilo je obcházet s nezájmem a Ty teď toto, jo? :D ... těch Rimmelů je mi líto, asi Ti prostě nesedí k nehtům :(

      Vymazat
    4. Je pravda že ta moje je ještě z časů Twilight limitky... možná to od té doby kvalitou poklesly, to opravdu nemůžu hodnotit :-/

      Vymazat
  15. Tak už vím, kam vyrazím až zase zatoužím po rtěnce. Díky :-)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)