SKIN79 na horách

Tento týden jsem strávila na horách v Rakousku, kde na rozdíl od nás mají tolik sněhu, že by ho mohli prodávat. Přemýšlím, že bych učinila objednávku do lesa. A taky krásně svítilo sluníčko, prostě idylka. Při pohledu na nebe, horské chaloupky a zasněžené vrcholky hor by se dalo mluvit i o kýči.




No a když jsem si balila kufřík, přemýšlela jsem, čím si budu mazat čumák. Potřebovala jsem něco s faktorem, trochu krycího (nemusí v cizině vidět české pupence) a dostatečně hydratačního. Protože jako má rychlost na lyžích je vražedná! :D A nechtělo se mi kupovat nic nového, páč toho v lese mám nasysleného víc než dost.



Nakonec jsem narazila na Hot Pink Super Plus BB Cream SKIN 79, který jsem si koupila kdysi v létě po všeobecném pobláznění. A vůbec mi nevyhovoval. Nepochopila jsem, co na něm všichni mají. Divná našedlá barva, minimální krycí schopnost a ultra zmaštěná pleť mě zrovna nelákají.



Vzhledem k tomu, že o růžovákovi toho bylo napsáno už hodně, uděláme si jen takový rychlo info průlet. Slibuje trojitou hydrataci (?) a přirozený výsledek bez mastnoty a pocitu pnutí. Má taky projasňovat a vyhlazovat vrásky a chránit před UV zářením (SPF25/PA++). (zdroj)

Doporučuju kupovat na e-bay, páč v našich končinách jsou BB všeobecně předražené. Vyšel mě okolo 250 Kč a už si bohužel nepamatuju prodejce. Ale kdo hledá, najde ;).



Říkáte si, proč jsem ho už dávno nevyhodila, když mi nevyhovoval? Kvůli tomu balení. Sice jak vidíte, tak se nápisy už ošoupaly a růžová taky zrovna není má oblíbená barva. Ale! Moora zjistila, že se balení dá rozložit a naplnit něčím jiným. Takže jsem si kdysi dávno usmyslela, že tam po spotřebování naliju slavný photoshopový Revlon. Po něm už sice netoužím, ale tak ... Přece to, mámo, nevyhodíme, když jsme za to dali všechny úspory!



A teď jako se musím poplácat po rameni, že vzít SKIN 79 na hory nebyl zas až tak špatný nápad. Ráno jsem namazala tlamku a měla jsem vystaráno. Nemusela jsem řešit krém ani opalovák. Byla jsem i překvapená, že vydržel celodenní lyžování a večer při odlíčení byl tampónek obarvený. Nebyla jsem spálená od sluníčka (akorát mi naskákaly mega velké pihy) a hydratoval dostatečně. Což jako začíná vypadat, že jsem našla ideálního pomocníka ... Jenže ... kdo se tu ještě před chvílí plácal po rameni? Díky silikonům mi po třech dnech naskákaly pupence po celém obličeji. I tam, kde normálně nebývají. Fakt pecka :(. Po příjezdu z hor to dávám dohromady vším možným, ale vypadám katastrofálně. Chjo. Že já blbka nevzala radši BB od Alterry, do teď se biju do hlavy!

Takže jako snaha byla. Ale kámoši se SKIN 79 nebudeme ani v zimě, bohužel. Teď buď vymyslím, co do něj příště dám nebo ho už nemilosrdně vyhodím. Protože ho nechci už ani vidět!

Používáte BB krémy? Co patláte na tlamku na horách?

Krásný víkend!

L.





Komentáře

  1. Ten růžový obal je vážně nádherný, já bych si jej klidně vystavila na poličce v koupelce. No já jsem si do alp vzala klasický hádkův opalovák, a taky jsem se nespálila. S pihama jsme na tom podobně, mě jen naskáče spousta maličkých. Na horách vůbec nejsem náročná, a nic krycího nepotřebuji (hlavně jsem v prosinci měla super pleť, teď na březnový pobyt budu muset vymyslet asi něco kloudnějšího.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. měla jsem vzít taky jen opalovák a byl by klid, jenže já zas musím házet machry s něčím "lepším" a pak to tak dopadá :( ... pihy se mi líbí právě maličké, ty moje obří jsou teda nic moc, právě mám nos jednu velkou pihu, že to ani není hezké :D

      Vymazat
    2. Ale určitě Ti ta piha Lištičko sluší :) Pihy jsou krásná věc, nechápu, proč jsem se za ně jako malá styděla :)

      Vymazat
    3. díky, já už jsem se s nima taky srovnala, ale v té zimě mě vždycky překvapí ;)

      Vymazat
  2. Já měla ten zlatý a když jsem ho z důvodu silikony=pupence posílala dál, chtělo se mi plakat právě kvůli tomu balení, které se mi v koupelně tak krásně vyjímalo :o)
    Pihy se mi nedělají, za to se mi dělají pigmentové fleky, což je zejména nad horním rtem "opravdu vítané".. vzbuzuje to dojem velmi vášnivé ženy :o))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jako z toho růžového obalu zas tak odvařená nejsem, ale kdyby byl zlatý, to by byla asi jiná ;) ... vášnivá žena! :D i to se přece hodí, ne? ... ale je mi jasné, že to není nic příjemného :(

      Vymazat
  3. To je mi líto, že jsi tak dopadla. Vypadal tak nadějně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, taky jsem si první den říkala, jak jsem udělala dobře :D

      Vymazat
  4. Já Skin79 nemám ráda, jejich BB mi nesedly, buď jsem po nich byla extra mastná (já, která jsem suchá!!), nebo mi během dvou hodin totálně slezl z obličeje. Já mám ráda Misshu Perfect Cover a chtěla bych Cho Bo Yang, ale furt nevím, jestli mám do něj těch pět stovek vrazit...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Cho Bo Young je fajn! Chceš ode mě odebrat?

      Vymazat
    2. já jsem k tomuto dostala asi pět vzorečků BB různých značek a ani jeden mi nesedl, takže jsem usoudila, že prostě tohle mít nepotřebuju a jsem v klidu ;) ale na Misshu jsem četla samé kladné recenze, až mi to zase přijde podezřelé :D

      Vymazat
  5. Poloodličovátko2. března 2014 v 2:28

    Jak víš, že to bylo kvůli silikonům?
    To mě úplně fascinuje, v tomhle BB je tolik s*aček s prominutím (možno najít na netu složení a ohodnocení oněch sra*ek a jejich škodlivosti, přičemž silikony fakt nejsou to nejhorší), tak by mě zajímalo, jak to víš, že je to kvůli nim? Dáš na to svůj ohon, liško?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nedám ;) jo, vím že je v tom plno hnusáren, které jsou navíc na krabičce (kterou už jsem vyhodila dávno) napsány čínskou hatmatilkou, takže člověk radši ani neví, jaké přesně to jsou :D ... prostě mám ověřené, že mi silikony dělají pupence, tak jsem vyhodnotila, že je to z nich ;)

      Vymazat
  6. Mně tedy celkem vyhovoval, i barevně (zvlášť přes tu úhlavní zimu, kdy jsem bílá jako náhrobek, letos to nějak nepřišlo. :D), ale kvůli tomu složení jsem se do něj nakonec ani nepouštěla. A taky kvůli tomu, že až tak velké krytí nepotřebuju a i když jo, tak nevyhledávám... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. musím přiznat, že jsem se napoprvé té šedivé barvy fakt lekla! na pleti už to taková hrůza není, ale já moc nejsem na takový ten omítkoidní odstín :D ale chápu, že když je někdo fakt Sněhurka, tak to ocení ;) ... nepotřebuješ, jo? tyhle lidi nemám ráda! :D ale, že jsi to Ty, tak si to ještě rozmyslím! :P

      Vymazat
  7. měla jsem s ním naprosto stejný problém! mix silikonů a ještě nějaké srajdy (našla jsem to na netu, teď už přesně nevím) prostě není to pravé... po testu ve vzorečku byl super, ale s větším balením po delší době to přišlo, zhnisané bolavé podkožáky, léčila jsem to hodně dlouho. celkově mám po asijských takovou divnou pleť, nevím, co tam dávají. v drogérkových make-upech jsou taky silikony a nemám problém (teda až te´d po dlouhé době, osypala jsem se po Imperialu)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ono to asi bude těma silikonama. Koukala jsem na jeho složení a kvůli silikonům na prvních místech ho zase vrátila do regálu. Taky barevně bych potřebovala o odstín světlejší.
      Já asijské BB nechci ani zkoušet, jsem taky náchylná na ucpávání pórů. Teď po třicítce se mi sice pleť dost umoudřila, ale riskovat to nehodlám.

      Vymazat
    2. jj, taky jsem si říkala, že makeup z drogérky mi nikdy žádné svinstva nevyráběl a slavný BB hned po pár použitích - bůhví co do toho dávají :D takže mě jejich vlna minula a jsem ráda ;) raději jsem se chytla minerálních makeupů, ty jsou přírodní a mám klid ;) ... margaritko, říkáš, že po 30 budu kočka, jo? :D tak to si ráda počkám, už aby to bylo!

      Vymazat
    3. Si piš! Jednak se hormony vyblázní, ale hlavně člověk péči o svůj čumák vychytá. Už vím, že priorita je pro mě důkladné čistění ráno i večer. Hlavně nebýt lenivá, jak jsem byla ve dvaceti, a nikdy nechodit spát neodlíčená. To je pak vyrážka tutovka. Jediné, co se mi na pusině teď nelíbí, jsou jizvičky po bolacích, které jsem mívala na tvářích. No ale radikálně (laser apod.) to zatím řešit nechci a nic moc jiného s tím dělat nejde.

      Vymazat
    4. tak to jsem zvědavá, jestli konečně přijdu na to, co mám naplácat na čumák, aby si ze mě každý den nedělal srandu :D ... já mám zase jizvy od neštovic a už jsem se s nimi smířila a neřeším je ;)

      Vymazat
  8. Ahoj, zdravim do lesa :) ja pouzivala jednu dobu zlaty od Skin79, ale porad me pak trapila sucha plet a ani ta barva nebyla uplne to prave. Tento ruzovy jsem mela ve vzorecku, kryl fajne, barva super, ale vysusoval jako blazen :(, jsem myslela, ze se uskrabu. Pak jsem vypatlala cely BB od Etude House - Magic Moisture a ted dopatlavam od Missha - M Vita BB Moisture. A uz si brousim zuby na ten od Alterry, jaks na nej psala recenzi :) jinak jsem zkousela tak 10-15 ruznych korejskych BB kremu ve vzoreccich - nejlepsi byl Missha Cho Bo Yang, tak az budu za par let v praci dostatecne povysena a bohata, tak si budu kupovat ten :)) Veronika

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. povýšená a bohatá - to je krásný plán! :) já jsem teď ještě zvědavá na BB od Alverde, jak o něm psala Mitsuuko, dneska pro něj letím, snad ho ještě budou mít ... a když ani ten nic, tak na všechny slavné BB kašlu a přestanu konečně zahýbat minerálnímu makeupu, který mi sedí ;)

      Vymazat
  9. Na horách jsem zabalená do šály a brýlí, takže matlám jen opalováky, aby se mi to všecko neobarvilo a neopatlalo ;) A stejně bych to zpotila :D Jinak jsem na ty asijská BBčka slyšela tenhle "pupencový ohlas" už z mnoha stran, mrzí mě, že to potkalo i tebe :( A 100% mě to od koupi odrazuje... Ale vyžaduji fotku s pihama! ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem taky na horách nikdy nepoužívala makeup, přišlo mi to úplně zcestné, přece je to sport a tak ... ale když už jsem nevěděla, co s tím BB mám dělat a bylo mi líto ho vyhodit ... je pravda, že jsem pak dostala vynadáno, že mám od něj lyžařskou bundu :D ... jej a fotka s pihama? to jako nevím, jestli projde ... ;)

      Vymazat
    2. Jo tak, v tom případě chápu ;) Ale po takové reakci by bylo asi lepší ho rovnou vyhodit... škoda že nejsme vědmy, takových starostí by nám to ušetřilo! :D Ach, škoda, ale pokud by byl někdo někdy náhodou na vážkách "dát ji sem či nedat", tak ať na mě myslí O:) ;)

      Vymazat
    3. dobrá, dobrá, bude k Tvému názoru kdyžtak přihlédnuto ;)

      Vymazat
  10. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)