Meruňkové vlasy s Alverde

Poslední dobou jsem nějak přestala používat kondicionéry. Jakmile jsem přešla na přírodní vlasovku, neměly mé kadeře potřebu velkého počtu výrobků. Stačí jim šampón a něco. Když toho na ně naplácám víc, jsou okamžitě zplihlé, umaštěné a zatížené. No a když si mám vybrat mezi kondišem a maskou, tak mi druhá možnost přijde zajímavější. Nevím proč. Momentální oblíbenkyní je meruňkový zázrak od Alverde.



Alverde vlasová kúra s citronem a meruňkou je určena pro lámavé vlasy bez lesku. Obsahuje cenné přírodní látky jako glycerin, olej z meruňkových jader a kreatin, které vlasy chrání a trvale o ně pečují. Přírodní receptura s hydratačním faktorem má dodat kadeřím sametový lesk a usnadnit jejich rozčesávání. Koupíte v drogérii DM, obsah 100 ml, cena 52,90 Kč.




Masku najdete v plastové tubě, která stojí na zaklapávacím víčku. Což je praktické, protože z ní produkt nemusíte ke konci všemožně páčit. Obaly má Alverde podle mě povedené, čistá grafika, funkční provedení, jednoduchá orientace v řadách podle barev. Meruňka vyfasovala oranžovou a můžete k ní zakoupit třeba i šampón a kondicionér.



Ve složení najdete např. sojový, meruňkový a slunečnicový olej nebo panthenol. Neobsahuje syntetické vonné, barvící a konzervační látky, ani látky na bázi minerálních olejů. Nenajdete v ní silikony, parabeny a sulfáty. Nese označení Vegan - neobsahuje žádné živočišné složky.



Maska nádherně voní po meruňkovém jogurtu. U přírodních produktů nemůžete očekávat žádnou sytou vůni, která hned udeří do čumáku, tahle je spíš jemná a příjemná. Z balení vymáčknete bílého, docela hutného červíka, kterého vetřete do vlhkých vlasů umytých šampónem. V návodu k použití není určena přesná doba působení, je tam napsáno jen "nechte krátce působit". Jak už jsem řekla, já dávám místo kondiše, takže tak k tomu i přistupuju. Nanesu do délek a na konečky, počkám chvilku (max 1 minutu) a smývám.



S nanášením ani smýváním nemám problém. Hezky klouže z vlasů a hned při umytí cítíte, jak jsou vlasy hebké a příjemné na dotek. Nechávám volně uschnout bez fénování. A s výsledkem jsem hodně spokojená. Kadeře nezatíží, přitom dokáže hydratovat a pečovat o konečky. Usnadňuje i rozčesávání, žádné zacuchané prameny ani sláma na hlavě. Jestli má vliv na lámavé vlasy nemůžu posoudit, ale lesk tam je. Nejsem si ale jistá, jestli by kúra stačila na zničené a vysušené vlasy. Já mám momentálně totiž hřívu v pořádku a meruňková péče jim vyhovuje.

Takže doporučuju! Už jen pro levnou cenu a krásnou vůni. Účinky taky uspokojující, vlasy vyživí, ale neumastí.

Jakou masku na vlasy používáte? Zkoušely jste Alverde? Vybíráte podle vůně?

Užívejte!

L.




Komentáře

  1. Tak tuto si musím koupit. To by mi přesně vyhovovalo.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Liško :-). Moc díky za tip, určitě vyzkouším. Díky tobě a cyklistce jsem přešla na přírodní vlasovou kosmetiku, takže další tipy určitě uvítám, taky ujíždím na vlasové péči :-D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to jsem moc ráda, že jsme Tě s cyklistkou přesvědčily! :) a doufám, že jsi spokojená a vlásky si chrochtají blahem!

      Vymazat
    2. Musím říct, že je to lepší, už nemám po umytí tak vysušené a zelektrizované vlasy. Takže moc děkuji za osvětu o sulfátech. Ale zkoušela jsem tu balzámovou metodu a nevím. Já jsem vlastně spokojená, ale třeba přítel mi tvrdil, že mám ty vlasy zplihlý. Budu to muset vykoumat. Ale dnes se chystám mýt vlasy jedlou sodou, hlavně teda proto, že jsem si přečetla, že vymývá hennu. A mně teď henna chytla až do červena a já toužím po světlé zrz. Tak uvidíme :-).

      Vymazat
    3. k balzámové metodě jsem ještě nedospěla, ale vím o ní ;) chce to asi čas, potřebuju postupovat pomalu ... cože? soda vymývá hennu? tak to se mi nelíbí :( taky jsem chtěla zkusit sodu s octem, ale teď jsi mi to teda docela vymluvila :D pak dej vědět, jak jsi dopadla!

      Vymazat
    4. Já jsem hroznej experimentátor a jakmile se pro něco nadchnu, musím to udělat okamžitě :-D. Prý jo, hledala jsem na netu rady, jak vymýt hennu a soda ji údajně opravdu vymyje. Ale musí se rozpustit ve vodě a vlasy v tom roztoku pak cca 10 min máčet. Dnes uvidím a podám info. Zase si ale říkám, že když si budeš tou sodou mnout jen kořínky vlasů a pak smyješ, tak by ti ta henna pustit tak rychle neměla.

      Vymazat
    5. no jako ... zkoušet to nebudu :D já totiž zase raději ty odlesky do červena, ke kterým jsem se dostávala docela dlouho a navíc se rychle vymývají i přírodním šampónem, takže mám z toho stažený zadek už teď :D a těším se na tvé dojmy! my zrzky si musíme pomáhat! ;)

      Vymazat
    6. Tak hlásím, že to opravdu funguje! Voda se sodou se zbarvila do oranžova. Nějakou změnu pozoruju, ale nevymylo se to nijak radikálně, s čímž jsem ani nepočítala. Uvidíme zítra na denním světle. Každopádně aspoň něco. Když jsem zkoušela citron s peroxidem, s hennou to nehlo :-D

      Vymazat
    7. hurá, jsem ráda, že aspoň nějaký pokrok a já odnáším sodu z koupelny zpět do kuchyně :D

      Vymazat
    8. Bohužel podle reakcí okolí se zdá, že se to moc nevymylo. Tak já to nechápu :-D. Každopádně vytrvám. Myslím, že se nemusíš bát :-).

      Vymazat
  3. Mrknu po něm, kondicionér, který jsem si od Alverde naposledy koupila stál za prd, tak třeba mě tohle rozveselí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. kondicionér jsem od Alverde nikdy neměla, takže dík za varování :D ale maska je fakt super, už jenom ta vůně má rozveselovací účinky ;)

      Vymazat
    2. Dnes jsem o něm psala na blogu, třeba to bude jen jedna "tmavá" vyjímka (což taky doufám), a že ostatní druhy budou lepší než tento :)

      Vymazat
    3. Alverdích kondicionérů se není proč bát ;) Za sebe můžu doporučit ibišek i meruňku, naopak mandlovo arganovému se vyhněte velkým obloukem, to bylo něco tak hrozného, že to raději nebudu popisovat...

      Vymazat
    4. tak ono je jasné, že všechny výrobky Alverde nebudou skvělé, to jsem ani neočekávala ;) ale píšu si vaše postřehy a budu si pro příště pamatovat který jo a který ne (doufám! :D)

      Vymazat
  4. To zní skutečně dobře, že bych pořídila něco na střídání s Alterrou? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. An., já ho používám úplně stejně - střídám s Alterrou :D

      Vymazat
  5. Oh, já včera dala masku přímo z meruňkového oleje, která mi udělala celkem fajn, ale tohle by mohla být rychlejší možnost. Zvlášť když šampón mám teď chemický, tak alespoň ty doplňky se snažím hledat v přírodě. Díky za tip a jsem ráda, že se Ti daří krotit hřívu ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evelínka si jede vyšší level, jak se tak dívám :) já se bojím čisté oleje patlat na vlasy, páč s kokosákem to dopadlo katastrofálně a nechci už nic jiného raději zkoušet :(

      Vymazat
  6. Já teď od Alverde používám masku s ibiškem, taky jako kondicionér. Nádherně voní, vlasy jdou lehce rozčesat a nejsou vysušené :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky za tip, určitě se po ní podívám, až dopatlám meruňku! :)

      Vymazat
  7. Já teď mám ze stejné řady šampon a kondicionér a jsem spokojená, masku mám v merku, až vypotřebuji všechny zásoby, co doma mám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a já si zase říkám, že až vypotřebuju všechny šampóny, tak si koupím tento meruňkový ;)

      Vymazat
  8. já moc masky nepoužívám, ale zase se neobejdu bez toho kondicionéru, protože jinak bych ty vlasy neučesala a neupravila. mám akorát od Macadamie, s tou jsem spokojená, dělá hezké vlasy a nezatěžuje, akorát to teda není přírodní, což je škoda (navíc při té ceně)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem si to taky myslela, ale pak jsem zjistila, že maska bohatě stačí, ale každý to máme jinak ;) Macadamia mě hodně zklamala, při hysterii s maskou jsem o ní hodně uvažovala, ale jak jsem viděla to složení, tak jsem si řekla, jestli si náhodou nedělají srandu za takové prachy :D

      Vymazat
  9. Vypadá zajímavě, nejspíš jí omrknu až mi dojdou masko-zásoby. Dostávám je totiž pravidelně k různým obdarovávacím příležitostem a tak jich mám tunu :D A tím pádem mi odpadá starost při vybírání, hihi O:) Momentálně používám nějakou masku od Kenvela (než mi ji sestra věnovala jsem ani nevěděla že dělají i kosmetiku!) a vyhovuje mi, ale žádný zázrak to není :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tyjo, maska od Kenvela??? to slyším poprvé a upřímně bych se bála ji dát na vlasy :D

      Vymazat
    2. Já na to taky koukala jak spadlá z višně! :D Moje vlasy jsou dost odolné, takže do těch konců už je mi skoro jedno co si dám. Když na to na závěr máznu nějaký olejíček tak mezi účinky těch masek vlastně ani nevidím rozdíl... Asi jsem vlasový barbar :D

      Vymazat
    3. je pravda, že když jsou vlasy zdravé, tak je může maska akorát tak zmastit, nic jiného ;) takže barbar určitě nejsi, spíš buď ráda, že žádné rozdíly nevidíš ;)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)