EDM - nejlepší korektor na pupence

O minerálech už jsem se tady několikrát zamilovaně rozepisovala (např. o MMU) a dneska to nebude jinak. Ke korektoru Everyday Minerals jsem se dostala tak trochu náhodou. Brouzdala jsem na Aukru, psala do vyhledávače značky, které mě zrovna napadaly a narazila na něj. Byl v nabídce za hodně slušnou cenu (okolo 100 Kč), tak jsem ho brala. Na zkoušku. Ne, že bych korektorů neměla doma dost. Ale minerální žádný. Takže jsem byla polapena, ani jsem nemusela hledat na netu recenze :D.



Minerální korektor Multi-tasking je určen pro světlejší barvu pleti. Má krýt kruhy pod očima, zakrývat skvrny a lze jej použít i pro zvýraznění (např. okamžité rozjasnění očí nanesením do koutku oka). Jeho textura je výrobcem popsána jako hedvábná a mimořádně hladká. (zdroj)



Korektor dostanete v malém plastovém kelímku s bílým šroubovacím vrškem. Roztomilé a funkční. Po jeho otevření se dostanete k třem dírkám, kterými si nasypete prášek do víčka a můžete jej aplikovat. Nebo do něj rovnou namočíte štětec. Nevýhodou může být cestování nebo když vám omylem korektor spadne. Protože pak si musíte dávat docela velkého majzla, aby se vám po otevření nevysypal všude okolo. Raději bych byla, kdyby mělo balení otáčecí mechanismus, stejně jako minerální makeup. Obsah 1,7 g, cena 239 Kč, koupíte třeba tady.



Odstín korektoru má béžový podtón a je hodně světlý. Při jeho koupi nemáte na výběr, EDM nabízí pouze jeden. Vůbec to ale neberu jako nevýhodu. Troufám si totiž tvrdit, že sedne všem. Ze začátku jsem se bála jeho hodně světlé barvy. Ale naštěstí se ukázala spíš jako výhoda a bledule můžou začít jásat nahlas. Konečně něco, co nebude tmavé pro většinu českých krasavic ;).



A teď konečně k jeho umění. V popisku bylo uvedeno, že se hodí na kruhy pod očima. Já sice žádné nemám, ale nemyslím si, že by prášek dokázal být vhodný na oční okolí. Zvlášť, pokud jej máte suché. Zalézá do vrásek a tím je zvýrazňuje. Pro tento účel bych doporučila spíš krémový korektor ;).

V čem je ale jeho síla je jasné už z nadpisu - krásně kryje a maskuje různé fleky, nedokonalosti pleti a pupence. Neměla jsem na tento účel lepší korektor. I když by se mohlo zdát, že díky své světlosti je spíše zvýrazní. Naberu trochu prášku na štětec a rozetřu jej na kritické místo. Efekt jde vidět okamžitě. Pupenec se jako zázrakem ztratí a přitom na sobě nemáte centimetrový nános krycího přípravku. Přirozenost a schopnost krytí beru jako největší benefity EDM korektoru a za ně ho řadím na příčku nejvyšší.



Fotit pupence není nic příjemného, věřte mi. Navíc mi tyto fotky moc nejdou, jak už jste se mohly několikrát přesvědčit. Ale chtěla jsem vám sem dát aspoň jeden obrázek. Nahoře vidíte stav bez, dole stav po. Korektoru je dána jen jedna vrstva a vidíte, že rozdíl je patrný na první pohled.

A jak je na tom s výdrží? Hodně dobře! Přes den už nemusím líčení předělávat, domalovávat ani upravovat. Prostě si sedne na své místo a drží. U toho dokáže krýt i vypadat přirozeně. Jako byste na čumáku neměly ani pupence, ani makeup. Nedělá mapy, ani nevytváří přechody, neslézá a neupozorňuje na sebe. Prostě dokonalost sama a nemám mu absolutně co vytknout! Tohle prostě musíte mít, pokud máte problémy s akné nebo třeba s flekatou lící.

Používáte minerální korektory? Co je podle vás nejlepší na zakrytí pupenců? A nepište mi, prosím, že žádné nemáte! :D

Užívejte!

L.




Komentáře

  1. Já nemám nic minerálního, ale strašně moc to chci napravit! A myslím, že tento korektor bude první v pořadí :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Mně takto funguje i samotný minerální makeup od nich. :) Na celou pleť mi nesednul, moc vysušoval, ale bodově jako korektor fakt válí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, oni budou určitě na stejném principu a MMU se dá vždycky vrstvit ;)

      Vymazat
  3. Souhlasím, že pod oči to není. Kupovala jsem ho hlavně kvůli tomu a vysušuje, vráskuje, no jejda. Ale na nedokonalosti pleti je fajn ;).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ho pod oči zkoušela jen jednou, kvůli recenzi, a potvrdilo se mi, co jsem si myslela, ono už z podstaty asi prášek nemůže být na tenkou kůžičku pod očima dobrý :(

      Vymazat
  4. já potřebuju hlavně pod ty oči, takže tohle pro mě není... jinak jsem na pupínky docela spokojená s Fit me od Maybelline, ale pod oči je taky na prd, leze do vrásek neskutečným způsobem a tím, jak ho upravuju, do hodiny sleze. takže TEN úžasný korektor ještě stále hledám :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já pořád nevím, co si o Fit Me mám myslet, samozřejmě jsem u Tebe četla recenzi, ale četla jsem i hodně negativních, tak se nemůžu rozhodnout :D k tomu, že ho ještě nemám mi taky pomohlo to, že v drogériích jsem ho ještě nepotkala, i když tam stojan s touto řadou mají, korektor tam prostě není (ne, že by byl vyprodaný, vůbec ho nemají) :(

      Vymazat
    2. Lištičko, zkus zajít do Rossmanna, tam jsem ho určitě viděla. Co vím, tak DM tyhle korektory nevede vůbec.

      Vymazat
    3. je pravda, že v Rossmannovi jsem nebyla už pěkně dlohou dobu, páč ho mám docela z ruky, tak zkusím a uvidím, díky za radu :)

      Vymazat
  5. Zkušenosti s ním nemám, ale mně se zdá, že první fotka vypadá lépe. To ale může být jen můj pocit a zobrazení na obrazovce. Nejsou tak patrné póry.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, proto jsem tam raději napsala, že tohle focení mi opravdu nejde :( aby bylo něco vidět, musím nastavit režim makro, jenže ten zdůrazní opravdu všechny nedokonalosti, které ani okem nejdou vidět mi přijde :( takže souhlasím, že na fotce jsou póry hodně patrné, ale v reálu to tak strašné rozhodně není ... chtěla jsem jen, aby byl vidět ten krycí efekt ;)

      Vymazat
  6. Já trpím hlavně na barevné nerovnosti (to většinou zvládne mu sám o sobě) a na ty kruhy, takže tohle by asi pro mě úplně nebylo. Ale kdyby se mi zbláznil obličej, vím, kam jít! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to se máš! :) já sice zase nemám kruhy, ale tak nějak mi přijde, že ty pupence jsou horší :( možná to bude i tím, že jsem druhou variantu neokusila, ale radši bych maskovala kruhy, než si připadala pořád jako v pubertě :(

      Vymazat
  7. Už jsem o tomto korektoru hodně slyšela, převážně samou chválu, jako o celém EM sortimentu. I mě zaujalo, že dělá světlé odstíny, protože s tím já mám vážně že problém. Jen škoda, že mám dost suchou pleť a tak bychom se spolu asi moc nekamarádili. Ale vypadá fakt že skvěle! :)
    - Elma

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Elmo, na suchou pleť asi fakt nebude, to je pravda :( on dokáže hezky zvýraznit šupinky a vrásky, což jsem se dokázala přesvědčit pod těma očima :(

      Vymazat
  8. Já nějak nemám v tyhle univerzální odstíny důvěru... Bála bych se, že mi to na obličeji půjde dooranžova (když jsem vybírala odstín mmu, tak jsem po dvou, co vypadaly v piksle poměrně ideálně, naprosto zpomerančovatěla! To se mi nestalo ani s drogerkovým makeupem :)

    Korektor mám od Lily Lolo, 5 gramů za necelé tři stovky a otáčecí víčko navrch. Jen je odstín Blondie až MOC světlý (jestli někdo používáte jejich makeup Porcelain, tak korektor je o pěkný kus světlejší. Díky tomu jsem si vyzkoušela pro změnu opačný extrém – popelavý nádech v obličeji :). Zatím ho mám smíchaný s tmavým pudrem, ale časem plánuji zakoupit tmavší odstín a namíchat si svůj vlastní, působí to profesionálněji :)
    Jinak krytí taktéž velmi dobré a stačí ho malinko :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. máš pravdu, že univerzální odstín určitě nemusí sednout všem a že určování pravého odstínu pro určitou pleť může být docela oříšek :( páč vybírání podle fotek nebo swatchů je na prd, ještěže jsou v nabídce ty vzorečky ;)

      tak to je poprvé, co čtu o až moc světlém produktu! :D všichni si pořád stěžují, že je na ně něco tmavé :D ... a namíchat si odstín přesně podle sebe - to je můj sen! jenže kdo do toho má pořád vrážet ty peníze, že? ;)

      Vymazat
  9. Korektory používám hlavně na kruhy pod očima a zarudlý nos (jo, senná rýma, to je neřád), zbytek se prostě nějak zamaskuje, tolik to neřeším, takže pro mě asi zbytečná koupě. Ale zajímalo by mě, jestli se dá kombinovat třeba s tekutým make-upem nebo BBčkem. Nevíš? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, on je hlavně na ty pupence nebo nedokonalosti, pod oči bych nedoporučila nikomu ;) a s tekutým makeupem se určitě kombinovat dá, používám ho na jakýkoliv podklad, protože se mi zdá nejlepší, ze všech korektorů, které mám, hlavně ten přirozený efekt je super! ;)

      Vymazat
    2. Tak paráda, děkuju moc za info :)

      Vymazat
  10. já vím, že tento korektor má pověst... proto jsem ho taky koupila... ale nevím, není na něm nic neobvyklého. korektor JPM mi dokonce přišel o kousek lepší. jinak mi EDM přijde stejný jako všechny ostatní mmu korektory nebo dokonce jenom makeupy navrstvený, co jsem kdy na korektorování zkusila. jo a taky jsem s ním počítala pod oči... ale to se fakt nedá. mi to přidává tak deset let.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dovolím si říct, že Ty máš stokrát víc zkušeností s minerálama než já, takže určitě dokážeš líp porovnat ;) EDM je můj prnví práškový korektor, proto jsem možná tak nadšená, páč strčil všechny ostatní do kapsy ;) ... a pod oči nebrat, to fakt ne, nějak si nedokážu představit žádný minerální korektor pod oči, tam bych dávala jen ty krémové (tekuté) ;)

      Vymazat
  11. Mi přijde, že takový efekt udělá i normální minerální make-up :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. dívala jsem se schválně na složení MMU a korektoru od EDM a je totožné :D jen jak píše Rena (komentář níže), tak korektor je pigmentovanější, takže makeupu bys musela nanášet víc, zatímco korektorem stačí jedna vrstva a ten odstín je fakt boží! ;)

      Vymazat
  12. Mám ho taky a jsem z něj nadšená a je to jediná věc, ke které jsem nikdy nehledala alternativu s vidinou, že bude někde ještě něco lepšího. Je to tím, že mi perfektně sedí k pleti, můžu ho požívat i samostatně, prostě fleky zaplácnu korektorem a dál můžu zůstat nenalíčená, to se mi ještě s ničím nepovedlo. Jinak nemůžu souhlasit s tím, že by se stejného výsledku dosáhlo s mmu, ten korektor je pigmentovanější, takže dovede větší krytí v menší vrtsvě a tudíž je to nenápadnější. Ale musím říct, že mám ještě tu starou verzi, netuším, jestli je v tom rozdíl. Ale pod oči fakt není, ale já pod oči nepotřebuju nic, takže mě to netrápí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já z něj byla při prvním použití totálně unesená, vůbec jsem nečekala, že může prášek krýt líp než všechny krémové korektory, které mám! :) navíc ten přirozený efekt je k nezaplacení, vůbec mi pupence pod ním nevylézají a po půl dni na nich není znatelná taková ta vrstva něčeho krycího ;) ... já ani nevím, že je nějaká stará a nová verze, takže nedokážu určit, kterou mám :D ale je tam toho tolik, že ho spotřebuju tak za deset let :D

      Vymazat
  13. Liško, já ti nevím, ale já ho asi chci. Jsem bílá jako parír a beďaratá až to bolí. Tohle vypadá tuze lákavě a dokonce i fungujícně. Asi se urvu a objednám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jó, Šári, tak to není cesta zpátky :D páč splňuješ všechny požadavky pro jeho použití, takže si myslím, že Ti bude vyhovovat ;)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)