Kakaová facka od Ziaja

Nevím, co mi zrovna vlezlo na mozek. Šla jsem z práce, totálně vytočená a vyčerpaná a potřebovala jsem si spravit náladu. Měla jsem chvilku času, než mi jel autobus, tak jsem vlezla do jedné mini drogérie, kde byl dokonce i pultový prodej. Což byl kámen úrazu. Jináč bych si koupila lak na nehty a byl by klid. Jenže ty byly nedostupné bližšímu ochmatávání bez pomoci paní prodavačky. Takže jsem chytla tělové máslo od Ziaji, páč jako kakaové? Dej to sem! :D



Ziaja kakaové tělové máslo s omega 3 a omega 6 nenasycenými mastnými kyselinami slibuje doplnění lipidů a regeneraci přirozené ochranné bariéry pokožky. Má viditelně zlepšit její pružnost a měkkost a zanechat ji jemnou a hebkou.



Obal se mi líbí. Možná proto jsem i tělové máslo koupila. Protože spojení tmavě hnědé a světle modré? Jo, až tak málo mi stačí ke štěstí. Jináč jako nic světoborného. Plastový kelímek se šroubovacím vrškem a jednoduchou grafikou. Někdo by mohl nadávat, že musí do másla šahat packama (absence pumpičky nebo nějakého dávkovače), ale já se stejně natírám po sprchování, tak co ;). Obsah 200 ml, cena 100 Kč, koupíte v menších drogériích nebo třeba na netu.



A teď už přicházíme k tomu, proč si myslím, že jsem měla zatmění mozku. Nějak jsem si totiž myslela, že Ziaja je přírodní značka (fakt nevím, kde jsem k tomu přišla), takže mě ani nenapadlo sledovat složení. Jasně, výrobek obsahuje i nějaké ty oleje a másla, ale kdybych věděla, že třeba taky dimethicone (silikon), parabeny a složky, které obsahují čísla (jak vidím ve složení čísla, tak s výrobkem končím :D), tak ušetřím stovku a je klid.



Tak jsem si řekla, že ho přece nevyhodím a že třeba bude krásně vonět a já ho i přes to složení budu ráda používat. Hm, omyl číslo dvě :(. Páč jako můžu milovat čokoládu nejvíc na světě a kdyby mi to nebylo blbé, tak kakao klidně šňupu jako heroin, ale Ziaja mi jednoduše nevoní. Výrobce říká, že máslo má smetanově-kakaovou vůni .... jako ... to možná má. Ale je hnusná. Umělá a i když díky světle hnědé barvě připomíná čokoládový krém, chuť jej olíznout jsem nikdy neměla.



A konzistence je taky propadák. Máslo si představuju jako hutnou hmotu, která se může klidně hůř roztírat, ale okamžitě hydratuje. Mělo by zanechávat pokožku vyživenou a ve mně příjemný pocit. Tak Ziaja nezvládá ani jedno. Tohle není krém, to je silikon. Možná mi zase někdo bude nadávat, že moc řeším složení a blablabla ... ale zkuste si vedle sebe máznout máslo od Alverde (stejná cenová kategorie) a tohle. Rozdíl uvidíte na první pohled. Nejen v konzistenci. Ziaja totiž nehydratuje dostatečně. Sice se dobře roztírá, ale pokožka se pak tváří, jako by se nic nestalo a vyžaduje další várku. Navíc do toho ještě ten smrad ... prostě tohle máslo mi leží na poličce už pár měsíců a nemůžu se donutit jej dopotřebovat.

Liščí hodnocení je jasné - škoda utracených sto kaček. Líbí se mi obal, dál nic. Kluzká konzistence, nevoní mi, nehydratuje a nedokážu si jím mazat ani nohy po holení (tak vypotřebovávám všechny mazací výrobky, které mi nesedí). Bohužel jsem tímto máslem se značkou Ziaja skončila, další jejich věci nemám ani chuť zkoušet ... Teď mi vlastně došlo, že jsem měla i jejich odličovač očí, který byl taky na nic.

Jaké tělové máslo používáte? Máte něco od Ziaji? Jaké máte s jejich výrobky zkušenosti?

Užívejte jaro!

L.





Komentáře

  1. To je mi teda líto! Já už vím, že Ziaja ne z předešlých článků.

    OdpovědětVymazat
  2. Já tohoto másla spotřebovala již dvě balení a vyhovuje mi maximálně, nijak teda nebazíruji na složení. Voní mi teda velice, vůbec mi ta vůně nepřipadá chemická. Konzistenčně mi také sedí a hydratuje více než dobře. Takže co člověk, to jiný názor, ale tak to má být. Mrzí mě, že ti máslo nesedlo.

    Radu - UltimateChic

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám hodně suchou a citlivou pleť, nechtěla jsem to sem psát po stopadesáté, takže mě fakt nestačí :( ale jsem ráda, že někomu vyhovuje, aspoň si své zákaznice najde ;) a s vůní je to hodně individuální, každý máme jiný čumák, to je jasné!

      Vymazat
  3. No prosimtě, buď ráda, že máš máslo. Já jsem měla také zatmění na mozku a odnesla jsem si pleťový krém. Z téhle samé kakaové řady. Facepalm. Putoval do koše po prvním namazání. Fakt jsem neměla sílu to dávat ani na ty nohy :D
    Od Ziaji mám teď doma čistič na obličej pro citlivou pleť, který neobsahuje mýdlo. A není špatný. S dalšími výrobky zkušenost nemám.
    Jinak tělová másla používám The body shop nebo Alverde.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tyjo, pleťový krém! to mě naštěstí ani nenapdalo :D nedokážu si představit ten smrádek na obličeji! ... máslo od The Body Shop je můj sen už pěkně dlouho, bohužel se k němu nemám jak dostat a když jednou za sto let jedu do Prahy, tak je mi líto ho brát za plnou cenu, když na ně mají občas akce za polovinu :/

      Vymazat
  4. Mě je tahle značka strašně nesympatická a to jsem od ní nikdy nic neměla.. složení je fuj a navíc na té fotce to vypadá, jakoby to ožilo a lezlo ven :o))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děláš dobře, že je Ti nesympatická, páč fakt o nic nepřicházíš ;) maximálně o monstrózní máslo, které leze ven z kelímku a vyplazuje na Tebe jazyk! :D

      Vymazat
  5. Já měla jejich olivové máslo... a bylo to takové obyčejné drogérkové mazadlo, no. A kakaový krém na ruce, který mi tak hrozně smrděl, že jsem ho nakonec vyhodila. Nemám nějak chuť zkoušet dál. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. asi máme stejné čumáky, páč taky mi to kakao smrdí :/ a v drogérii si radši koupím Alverde než tohle ;)

      Vymazat

  6. Nevyhovující krémy (a taky kondicionéry, masky na vlasy a podobné věci), se dají vypoužívat místo pěny na holení. Navíc po nich není kůže tolik vysušená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak je taky používám ;) pěnu už jsem neměla na holení asi tak pět let - dávám jen krém a přejedu žiletkou ... ale s kondicionérem nebo maskou na vlasy jsem to ještě nezkoušela - to mě ani nenapadlo!

      Vymazat
    2. Co jinak s nimi :)
      Úplně nejlepší je ovšem používat na holení oleje, klidně třeba olivový. Moje věčně podrážděná citlivá kůže na nohou si to nemůže vynachválit. I když nejvíc mi stejně vyhovuje chloupky neholit, nýbrž vytrhávat. Zní to divně, ale moje nohy spíš vydrží trhání co dva týdny, než abych po nich každé tři dny rejdila žiletkou...

      Vymazat
    3. olej jsem zkoušela kokosák a ucpávala se mi kvůli němu žiletka :( takže ho mažu po oholení, na zklidnění pokožky ;) ... trhat myslíš jako voskem? nebo epilace?

      Vymazat
    4. Jo jo, žiletka z toho nadšená není... Ale kůže ano, takže holt žiletku často proplachuji vodou :)
      Trhám cukrovou pastou. Vařím si ji sama, recept se dá najít třeba zde: http://www.depilace-centrum.com/recept-cukrova-pasta/. Akorát místo vody a citronu dávám citronku do čaje a vařím o něco kratší dobu. Časem se to dá vychytat, prvních pár várek bylo převařených a tvrdých jako šutr a nebudu lhát, ještě teď se mi občas stane, že se pasta nepovede :)

      Vymazat
  7. Z tejhle řady jsem měla krém na papulu a teda taky propadák, naopak se to vůbec nevsakovalo a na pleti to sedělo a dusilo, no ble prostě :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fuj, já si nedokážu představit dávat ten smrádek na obličej! :D

      Vymazat
  8. Já jsem měla olivové tělové máslo, ve výhodné akci 1+1. S první pixlou jsem byla i přes složení celkem spokojená, ale hydratace kde nic, tu nic. A když jsem pak druhou pixlu spotřebovala za 14 dní a stejně jsem si pořád připadala jako sušenka, došlo mi, že kamarádi nebudeme. Přesně, jak říkáš, Alverde je mnohem lepší, jak z hlediska složení, tak samotných účinků,

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vidíš, to jsem zapomněla zmínit, že strašně rychle ubívá! za ty peníze se rozhodně nevyplatí :/

      Vymazat
  9. Já Ziaju prostě nemám ráda. Nelíbí se mi obaly a ani produkty. Koupila jsem si jednou odličovač očí a byl to děs. Od té doby nikdy více ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. odličovač očí mám taky a je to maximálně tak na další díl Kung Fu pandy :D páč to akorát tak rozšmrdlá řasenku pod oči :/

      Vymazat
  10. Já mám od Ziaji hrozně ráda jejich pleťové masky, nejvíc tu se zeleným jílem. Ale nikdy jsem se neodvážila koupit i něco jiného, protože mám takové tušení, že bych byla zklamaná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já nemůžu tvrdit, že všechno od nich je na prd, páč jsem zkusila jen dvě věci, ale už nemám jaksi motivaci kupovat něco jiného :(

      Vymazat
  11. já jsem jednu dobu měla na jejich kosmetiku strašnou chuť, ale naštěstí mě přešla. přece jen si radši připlatím za přírodní věci... ale ten kozí krém, co byl v nějakém boxu, byl hodně dobrý

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. o kozí řadě jsem slyšela jen samé chvály, ale vždycky mě odrazovala představa, jak to asi bude vonět/smrdět :D

      Vymazat
  12. No do háje, tak to mě mrzí, Lištičko, takový divnokup :-/ obal lákavý, podle názvu by člověk čekal, že omdlí úžasem u vůně a... houby, houby, zlatá rybko. Akvárium nebude :-(
    Škoda, no.
    Jinak ale od Ziaja jsem zatím nic nezkoušela. Asi dvakrát jsem tuhle značku potkala v obchodě, ale nikdy mě nenalákala ke koupi. Jo a souhlasím, že Alverde ze stejné cenovky je moc fajn! :-)
    Bebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. máš recht, Bebe, žádné akvárko :( a máš můj obdiv, že jsi odolala a nic nekoupila, páč jsi fakt o nic nepřišla ;)

      Vymazat
  13. Já měla červenou micelárku a zmíněný odličovač a ani jedno mě nijak neuspokojilo. Už jsem se Ziajou taky bohužel skončila. Škoda, ty obaly mají opravdu pěkné :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. by mě zajímalo, kde se na ni rojí ty pochvalné články jen tak mezi řečí ... :D

      Vymazat
    2. No já toho zas tolik nezkusila abych to mohla všechno hodit do jednoho pytle, ale člověk většinou bohužel dá na první dojem... Vlastně je pravda že jsem měla ještě balzám na rty s olivou a ten sice krásně voněl a hezky se nanášel a všechno, ale nedělal absolutně nic. Rty jsem si přetřela a pak si je tak jako... promnula, víš co myslím (:D) a najednou byl pryč! Záhada záhadná! :D Prostě u mě Ziaja už nikdy ať už by měla pochvalných článků sebevíc :-/

      Vymazat
    3. já si myslím, že je to o preferencích a nárocích, proto někomu Ziaja sedět může, ale já už vím, že já to nejsem :D

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)