Jahodové rty a tváře od Beccy

Rovnou se přiznám, že o značce Becca jsem neslyšela do té doby, než mě na ni upozornila trb. Ta holka ví, jak mě nalákat na cokoliv! Jednou mi do komentů napsala, že na Fragrance Direct mají na Becca dekorativku hodně velké slevy a už jsem se vezla. Samozřejmě jsem si předtím trošku prošustrovala net, co a jak. Zkráceně by se dalo říct, že se jedná o luxusní dekorativku z Austrálie. Hmm ... zajímavé! A ještě k tomu ty obaly! No prostě házela jsem věci do košíku jako divá ;). Cíl byl jasný - tvářenka. Jenže, než jsem se rozhoupala, práškové byly vyprodané. A pak jsem narazila na Beach Tint. Jakože na tváře i na rty. A já nikdy žádný neměla. Nastala chvíle to napravit.



Krémová barva na tváře a rty Beach Tint Water Resistant Colour For Cheeks & Lips má voděodolnou texturu bez olejů, která zajistí homogenní krytí. Slibuje poskytnutí přirozeného vzhledu a lahodnou vůni. Obsahuje antioxidační vitamin E, který ochrání před poškozením volnými radikály a napoak v ní nenajdete konzervační látky a parabeny. (zdroj)



Balení je fakt roztomilé - malá černá plastová tubička s barevným pruhem, který napovídá odstín výrobku. Nápisy jsou stříbrné, stejně jako šrobovací vršek, na kterém jsou vroubky, aby vám po něm packa naklouzala. Jediné, co jsem si říkala, když jsem tint uviděla poprvé bylo, že ho bude docela málo (ó, jaká chyba!). Obsah 7 ml, oficiální cena 42 dolarů, já kupovala ve slevě za 3,99 liber (jo, vidíte dobře), odkaz jsem dávala na začátku článku.



Když jsem tint objednávala, už nebylo moc odstínů na výběr. Mám dojem, že Strawberry byl dokonce poslední. Takže jsem se ani nemusela moc rozmýšlet. Pravdou je, že kdyby tam byly všechny, tak bych po něm určitě nesáhla. Což by byla velká škoda! Páč sice to bude možná znít frňákovsky nahoru, ale jahoda mi sedne jako ulitá a vypadám v ní fakt dobře ;).



Je to teplá světlá červená, prostě jahoda jako když vyšije a pojmenování je naprosto přesné. Na ruku si stačí plcnout fakt jen malinké množství, menší než hrášek, úplný pidi ťupík. A vystačí vám na tváře i na rty. Takže s tím, jak jsem si myslela, že je tintu málo, byl konec hned po první aplikaci. Páč jsem si na packu naplcala velké množství a pak jsem nevěděla, co s ním :D.

A teď se pojďme podívat na jeho schopnosti coby tvářenkovače. Páč jsem se toho docela bála. Jak ho budu nanášet, jak se bude roztírat, jestli vydrží, nebude dělat fleky ... Nanášení bylo totiž ze začátku strašákem největším. Nikdy jsem tint neměla, takže zkušenosti žádné. Nejdřív jsem to zkusila prsty. A jako ... nevím, možná má nešikovnost ... ale žádná hitparáda se nekonala. Pak jsem našla video, kde radili, jak na to se štětcem. Voilá! Šlo to krásně. Takže - stačí naťupat na hřbet ruky malé množství tintu, prstem ho trošku navrstvit na štětec a tím pak zapracovat do tváře.




Týpek na videu nanáší tint na tvář prsty a pak roztírá štětcem, ale tohle já jsem přeskočila a prostě dávám rovnou na štětec ;). Každý si asi musí najít svůj způsob, který mu nejvíc vyhovuje. No a jaký byl výsledek? Úžasný! Fakt jsem čučela jak puk. Žádná Marfuša, žádné fleky, žádná divná konzistence. Nádherná barva na tvářích, zajímavá, neokoukaná, přirozená. Navíc vydrží celý den na svém místě.

Chtěla jsem vám ji vyfotit v akci, fakt moc. Jenže jsem nemehlák a tohle mi prostě nejde. Vyšlo z toho stovky fotek, ale ani jedna použitelná :(. Takže si musím vypůjčit obrázek jiné slečny, snad vám to neva. I s odkazem na zdroj, samozřejmě. Nekrademe, jen sdílíme.

Zdroj


Takže na tváře boží, ale co rty? Tam už se musíte smířit s několika překážkami. Jelikož je tint dlouhotrvající a má jakoby vodovou konzistenci, moc se nedá počítat s hydratací. Ale to od něj nikdo nemůže očekávat, žeano. Navíc si musíte dávat bacha, abyste před aplikací měly "zdravé" rty. Žádné šupinky ani suchá místa se neodpouštějí. Všechno je hned zvýrazněno, trochu i rýhy. Na druhou stranu je ale tint fakt držák. Žádné jiné patlátko na rty nepřežilo to, co on. Pití dává s nadhledem, malá sváča taky neuškodí. Oběd (větší jídlo) ale už nerozdýchává a ztrácí se ze rtů. Pořád to ale dává takové čtyři hoďky na svém místě v plném provozu. A to já dokážu ocenit. Zvlášť, když neustále piju. Navíc po sobě nezanechává žádné hnusné stopy. Prostě zmizí nepozorovaně. Tomuhle já říkám kvalita!

Abyste neřekly, že se tady chlubím jenom cizíma fotkama, tak přidám i rty vlastní. Ale jako vidíte ten rozdíl, že? Zatímco na slečně vše vypadá jak má, má tlamka jakoby byla tintem nepoznamenaná. Na mou obranu - snažila jsem se! :D




Zbývá už jen zmínit to, že tint se prodává ve více odstínech, které jsou všechny pojmenovány podle ovoce. A taky podle něj voní. Ale není to žádná závratná parfemace. Musela jsem skoro zabořit čumák do červené hmoty, abych něco ucítila. Ale ta jahoda tam fakt je. Nevtíravá, jemná. Po nanesení po ní ale není ani památky. A co slibovaná voděodolnost? Do bazénu nechodím, ale když si tint dáte na ruku a pak ho chcete smýt, tak se ani nehne. Ani když přizvete na pomoc mýdlo. Solidní výsledek!

Rozhodně jsem s nákupem spokojená a vůbec bych se nebránila rozšíření sbírky o více odstínů. Becca prostě umí! Na tvářích barva vypadá přirozeně a vydrží celý den, rtům dodá efekt, jakobyste právě dojedly jahody. Ani jsem si nemyslela, že budu tint používat tak často a tak ráda.

Znáte značku Becca? Máte zkušenosti s jakýmkoliv tintem?

Užívejte!

L.



Komentáře

  1. O Becce slyším prvně ale vypadá zajímavě :) Navíc ta všestrannost produktu! To si možná i počkám na nějakou slevu :)
    - Elma

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. škoda, že už ho nemají, koupila bych klidně i další odstíny! ale pořád tam jsou od nich jiné produkty za směšné ceny, takže pořád tam ten červíček hlodá ... :D

      Vymazat
  2. Slyšela jsem o této značce, ale zatím nic nevyzkoušela. Barva na tvých rtech je hezčí než na té cizí. Moc by se mi to líbilo na léto k bazénu, jsem hodně světlá a takto nalíčené rty by se mi líbily.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, slečna asi dala větší množství, aby byla barva pořádně vidět, zatímco já jsem vyfotila běžně nositelnou dávku, tím to asi bude ;) ... na léto k bazénu skvělá věc, určitě by dodal rtům takovou tu šťavnatost ;)

      Vymazat
  3. Něco mi to říká, ale doteď jsem se moc nezajímala. Na rtech vypadá ale neodolatelně :)

    OdpovědětVymazat
  4. krásná barva. tint jsem ještě neměla, taky se toho trochu obávám... na FD jdu mrknout a naplnit si svůj virtuální košík, který nikdy neobjednám :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bacha, je to tam zrádné! :D tenkrát jsem místo dvou věcí od Beccy, které jsem si dovolila, koupila věcí několik a pak se divila, když mi přišlo vyúčtování :D jakmile tam jsou slevy, tak si zakazuju vůbec rozklikávat jejich e-shop ... akorát se tam platí poštovné asi 6 liber :(

      Vymazat
  5. Krásné, vypadá skutečně skvěle a mnohem pigmentovaněji než mé benefití tinty. :) Ale za tu plnou cenu si to asi ještě rozmyslím. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. za plnou cenu bych ho rozhodně nekupovala, zvlášť, když už vím, že se dá koupit za 4 libry ;) spíš si zase počkat na nějakou akci, a to už toho nakoupím rozhodně víc, předtím jsem moc netušila, do čeho jdu :D

      Vymazat
  6. Odvážná Liška! Ta barva mi v té koncentrované podobě přijde šílená a nad tou konzistencí bych asi dlouho koumala, ale evidentně se odvaha vyplácí. Fakt pěkné!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky si říkám, že jsem se nějak rozjela :D kdybych viděla tint naživo před koupením, tak nevím, nevím ... aspoň jsem si zase rozšířila své odstínové obzory ;)

      Vymazat
  7. Ahoj, nevíš, jak dlouho trvá, než balíček z Fragnance Direct dorazí do ČR? Už je to 12 dní, co jsem balíček objednávala a pořád nic :-( Bojím se, aby se cestou neztratil. díky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na stránkách mají napsané 14 - 30 dní, takže bych byla úplně klidná ;) já už si přesně nepamatuju, jak to bylo, ale do měsíce přišel balíček určitě ;)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)