Podzimní radosti

Rozhodla jsem se, že Vám s tím podzimem nedám pokoj. I když už i na mě sedla rýma a chodím s ošmirglovaným nosem a očima jak angorák, pořád si myslím, že je podzim super! Po minulém šátkování se zaměříme trochu i na kosmetiku. Nebude to žádná dlouhá recenze, spíš jen očumovací článek. Abyste viděly, jak jsem se na zeleno-červeně-žlutě zabarvené dny vyzbrojila. V arzenálu mám pár rtěnek, laků na nehty a nakonec má oblíbená cingrlátka. Doufám, že se budou líbit a že Vám zpříjemní den :).


Rtěnky



Rtěnky jsem si v poslední době moc oblíbila. Dřív jsem nosila jen balzámy na rty, maximálně lehce tónované. Poté jsem sebrala odvahu a koupila si rovnou červenou Kate od Rimmelu. Její efekt mě přesvědčil tak, že nakupuji ve velkém. Nejen Rimmel, ale i ostatní značky. Na podzim si vybírám spíše tóny do hněda, rezava, někdy s kapkou červené. Chtěla jsem Vám je ukázat samozřejmě i na rtech, ale bohužel ještě nejsem tak zdatná fotografka, abych byla schopná vyprodukovat použitelné obrázky :(. Nezlobte se proto na mě, budu se snažit do budoucna zdokonalit. Samozřejmě Vás neochudím o odstíny na ruce, jak na sluníčku, tak ve stínu. Která bude Vaší favoritkou?

Na sluníčku

Ve stínu

Avon (Peach Peck) - rtěnky od Avonu vůbec nejsou špatné a pokud se dostanu k jejich katalogu (1x za čtvrt roku), dívám se první po nich. Stříbrná v nabídce už není nebo změnili jen obal, zase tak moc se v tom neorientuji ...  Každopádně broskvový odstín je docela nenápadný, hodí se ke každodennímu líčení, obsahuje jemné třpytky, které na rtech nejsou vidět, nevysušuje a drží docela dlouho (posoudit zas až tak nemůžu u žádné rtěnky, protože pořád piju, takže mi tři hodiny nevydrží žádná).

Avon Color Trend (Dazzle) - odstín v nabídce hodně klame tělem, tváří se fialově, ale v reálu z něj vypadne rezavá barva se zlatými třpytkami. Dostala jsem ji od kamarádky, na které jsem ho obdivovala snad při každé naší sešlosti. Hodně zajímavá barva a k mým rezavým vlasům sedne jako prcka na hrnec ;). Na rtech je výrazná, třpytky opět nejsou vidět, nemusí se pod ní dávat balzám, drží hezky.

Alverde Color & Care (57 Vibrant Terra) - tuhle krásku jsem vyhrabala v DM ve slevovém košíčku za 20 Kč. Nejdříve jsem ji vrátila zpět, protože odstín vypadal hodně tmavě hnědě. Pak jsem se zamyslela nad cenou a usoudila, že za ty prachy ... I kdyby jenom na zkoušku, znáte to. A dobře jsem udělala! Je matná, bez třpytek a na rtech dodává lehký hnědý tón. Dříve mě vůbec nenapadlo kupovat rtěnky u Alverde, ale po této zkušenosti se nebráním průzkumu dalších odstínů. Opět nemám problém s hydratací ani výdrží. Začínám být divná a asi nemám moc velké nároky. Nebo si kupuji samé dobré rtěnky ;).

Yves Rocher Grand Rouge (Rouge Rayonnant) - odhaduji, že s YR budete mít také zkušenosti, protože jste ji mohly najít v jednom z boxů. Já dostala hodně výrazný odstín s malinovými tóny, na rtech i trochu do červena. Ze začátku jsem se jí bála a v rámci zvyku nosila jen na doma. Jakmile jsem se odvážila ji vyvenčit po lese, nedám ji z ruky. Zajímavá a trochu jiná barva. Mám ještě vypisovat, že hydratace v pohodě a drží taky dobře?


Laky na nehty




Určitě mi dáte za pravdu, že u laků na nehty se člověk (liška) může hodně vyřádit. Nejsou daná žádná pravidla a odstínů je v nabídce strašně moc. Opět jsem se držela teplých tónů, až na jednu modrou výjimku. Volila jsem různé značky, dražší i levnější. Matné i se třpytkami, tmavé i světlejší. Vybírám podle nálady a barevnosti oblečení. Nejoblíbenější nemám, to po mě nechtějte, nemohla bych jim to udělat. Vyfotila jsem i na nehtech, na každý jsem dala jen jednu vrstvu, v rychlosti, takže berte spíš jen pro představu. Na Dermacoláka jsem nějak zapomněla, takže jsem mu věnovala za odměnu samostatnou fotku.




Anny (144 Bittersweet) - můj první "dražší" lak na nehty. Nejsem totiž ochotná investovat do laku víc jak stovku, kolikrát ani to ne. Jenže byla v Douglasu nějaká akce 2+1 zdarma a kamarádka mě ukecávala tak dlouho, dokud jsem nekývla, že si jeden teda vezmu. Tato barva je podle mého vyloženě podzimní a v jiném ročním období ji nelakuji. Minulou sezónu byla dokonce strašně trendy, mám ten dojem. Neobsahuje třpytky ani jiná udělátka a líbí se mi název odstínu. Drží na nehtech úplně stejnou dobu jako Miss Sporty za 30 Kč, což mě utvrdilo v tom, že nemá cenu kupovat drahé laky. Stačí dobrý top coat a je vystaráno.

L´Oreal Color Riche (809 Mystic Blue) - za nákup modrého fešáka může milá eM. Jak jsem ho viděla na jejích krásných packách, musela jsem ho taky mít. Což je docela divné, protože modrá barva na nehtech není zrovna moje favoritka. Ale musela jsem uznat, že v kombinaci s jemnými stříbrnými třpytkami je nádherná. A když mám náladu, tak kombinuji se stříbrnou pískovou Gabriellou Salvete. Malá rada pro Vás - pokud budete mít o něj zájem, zajděte do Rossmanna a vemte normálně z regálu. U pokladny budete překvapené - cena 50 Kč. Nikdo neví proč, ani kolik a jaké odstíny, ale jsou prostě ve slevě. I když je na stojanu plná cena.

Miss Sporty (312) - zlatá barva na nehtech je má oblíbená. Takže když mi došel předchozí lak, jala jsem se zkoumat nabídku v drogérii. Nakonec jsem sáhla po MS za 30 Kč a vůbec toho nelituji. Obsahuje třpytky, krásně se leskne, dobře lakuje a vydrží týden. Stejně jako dražší značky. Odstín se hodí opravdu ke všemu a beru jej jako "nude" barvu podzimu.

H&M (Yellow) - žluťáka jsem dostala jako dárek. Sama bych si jej nejspíš nekoupila, ale jsem otevřena novým možnostem. Na nehtech jsem ho ještě neměla v plné kráse, pouze vždy třeba jeden nebo dva na ozdobu v kombinaci s jiným odstínem. Dokáže krásně rozsvítit nehty. Barva je bez třpytek, sytá a teplá. K podzimnímu listí jako dělaná.

Dermacol Mineral Power (11) - nakonec si vysloužil samostatnou fotku zaslouženě, co říkáte? Umí se totiž proměnit během sekundy. Na sluníčku, ve stínu, pootočením tlapky, pokaždé je jiný. Obsahuje mini třpytečky, které na nehtech vytváří hru barev. Tváří se do stříbrna, růžova, zelena ... Nikdy nevíte, jakým odstínem Vás zrovna překvapí. Ani foťákem to nelze věrohodně zachytit. Určitě doporučuji k bližšímu prozkoumání (domácí úkol :P).


Náušnice



Snad Vás bude bavit i poslední, nekosmetická kategorie. Už jsem zmiňovala, že jsem na cingrlátka trochu úchyl. Kupuji je pořád a nedokážu to zastavit. Hlavně náušnice. Mám jich doma tolik, že bych si mohla otevřít obchod. Malé, střední i velké. Různých barev a tvarů. Proto jsem je nemohla vynechat ani v podzimní okukovačce. Vybrala jsem pouze zlaté odstíny, protože mi k tomuto ročnímu období sedí nejvíce.

Ptáčkové - když máte moc šikovnou kamarádku, která tvoří menší skvosty, je jasné, že jich budete mít pár doma. Zlatí ptáčkové jsou jedni z nich. Dělají mi na uších radost a docela narušují již profláklé trendy v podobě sov, pírek a kdoví čeho ještě.

Listové kruhy - moje první velké kruháče. Jak já se bála, že je neunosím. A více co? Jsou mé nejoblíbenější! Koupila jsem je v Zaře za 100 Kč a budí docela velkou pozornost. Ony se taky moc nedají přehlédnout. Je ale pravda, že po celodenním nošení z nich trochu táhnou uši. Co bych ale pro krásu neudělala!

Lístky se slzou - na fotce bohužel moc dobře nevidíte barvu slzy, je světle béžová. Lístky jsou přicvaklé na ušním lalůčku a slzy visí volně dolů. Za cenu 30 Kč jsem je nemohla v obchodě nechat. Bohužel už nevím, který to byl. Líbí se mi, že jsou trochu jiné než ostatní, ale na druhou stranu zase elegantní a hodící se ke všemu.

Visací listy - do třetice všeho lístkového ;). Na podzim po mně nemůžete ani nic jiného chtít. Volně visací velký lístek na každém uchu značí příslušnost k ročnímu období docela jasně. Koupila mi je mamka v Kenvelu (cože? v Kenvelu mají bižu?) ve slevě za nějakou směšnou cenu. Byla jsem se tam podívat a zbytek sortimentu hrůza děs. Proto asi tyto vyprodávali, protože se k ostatním katastrofálním kouskům nehodily. Ráda jsem je tedy adoptovala a v mé sbírce se stydět za svou krásu nemusí.

Právě jste slavnostně dospěly ke konci liščího podzimního článku. A teď musíte uznat, že má toto roční období i něco do sebe! Vždyť už jen v kosmetice se můžeme vyřádit na nových odstínech a příslušných barvách. Pokud je sladíte i s fešnými doplňky, budete se na svět dívat okamžitě jinak ;).

Jaké jsou Vaše podzimní radosti? Které z liščího výčtu Vás nejvíce upoutaly? Nosíte na podzim jiné odstíny než po zbytek roku?

Užívejte!

L.







Komentáře

  1. No, krásně jsem si počumákovala a ty visací lístečky ti asi normálně závidím. Jo a taky ty pěkné nehty. Nevím proč, ale ti moji potvoráci se nechtějí umoudřit a pořád třepí a zlobí. Jinak já mám na podzimu nejraději čaj. Konečně se můžu pořádně napít, protože v létě není úplně ideální a mě v podstatě nic moc jiného na pití nechutná (kromě piva teda). Ach, nejraději bych se šla brouzdat někam do listí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. po visacích lístečkách se Ti podívám, jestli je náhodou nemají i tento rok ;) nehty taky nemám pořád ideální, na ukazováčcích se mi loupe vrchní vrstva už asi rok v kuse :( docela pomáhá kůra od Rimmelu, o které jsem psala a taky beru Biosil Plus, sice kvůli vlasům, ale na nehty zabírá taky ;) ... krásně jsi mi nahrála s čajíkem, protože příští týden mám jeden v plánu k ukázce ;) taky vypiju několik litrů denně a vůbec se mi nezprotiví, na rozdíl od jiných :) v létě přece můžeš pít čaj ledový, domácí ... mňam! :)

      Vymazat
  2. tymi ruzami si mi pripomenula moj prispevok zo vcerajska - http://mojetvojenase.blogspot.sk/ ak chces tak si to pozri, mozno sa ti zapaci nejaka rimmelka. A tiez mam problem s fotenim pier, dobru radu uvitam :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. máš moc hezké odstíny a okamžitě jsem klikala na Fragnance Direct a už mám vybrané minimálně tři věci, které nutně potřebuju :D ... focení rtů je peklo, nikdy mi nevyjde použitelná fotka, odstín je úplně jiný než ve skutečnosti, moje rty vypadají divně a ještě jako bych si je ani neuměla namalovat :( hlásím se proto s Tebou do kurzu focení rtů a doufám, že se nás někdo ujme ;)

      Vymazat
  3. Krásné podzimní věci, jen co je pravda! :) Rtěnky osobně nosím spíš do fialova, ale pár kousků do hněda (no, asi jeden... :D) a do červena se taky najde. :)
    Laky mám ráda spíš krémové, hnědé, zelené, fialové a modré... :)
    Náušnice jsou krásné všechny. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fialovou rtěnku žádnou nemám, zatím jsem nenašla odvahu nějakou zkusit ;) i když po Tvém příspěvku o Essence rtěnce o ní docela uvažuju ;) záleží, jak bude ladit s mým zrzavým kožíškem ... jo a čekám na ten šátkový článek! :P

      Vymazat
    2. Už je mám snesené na hromadě, zbývá to všechno nafotit. :D

      Vymazat
    3. tak to abysme se do Vánoc dočkaly, podle toho co jsi říkala, kolik jich máš :D

      Vymazat
  4. Líbí se mi všechny rtěnky. Přesně pro mne! Hlavně ta dazzle od Avonu. Snad ji mají, tu chci!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. rtěnky jsem v nabídce našla, ale odstín Dazzle tam není :( https://avononline.avoncosmetics.cz/vyrobek/302-313-394-466/dekorativni-kosmetika/rty/rtenky/rtenka-kissngo/ možná to byla nějaká limitka, poptám se ještě kamarádky, která mi ji kupovala ;)

      Vymazat
  5. Ty jo, ta Alverde rtěnka je tak krásná! (Aby ne, když ji nebudu moct sehnat, že? ;))
    Já teď jedu rtěnky trošku do fialova, růžovofialova, hnědofialova, to je teď moje :)
    Včera jsem měla na nehtech podobný lak, jako máš ty od Anny, akorát ten můj je Loreal :) A právě teď mám boží temnou zelenou barvu, ach, tu budu muset nafotit!

    A náušnice nekomentuju, bo jsem se načuřila, že se mi líbí úplně všechny a průser je ten, že mám roztažený uši, aha! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, to je klasika, rtěnka ve výprodeji za pár kaček, člověk si ji zamiluje, jenže co pak? :( ... sakryš, já ty fialové rtěnky taky budu muset zkusit! a chci vidět zelený lak!

      ber to zase tak, že s roztaženýma uškama můžeš zase dávat ozdůbky, které já třeba ne ;)

      Vymazat
  6. To jsou krásné radosti v lese Lištičko! :-) Z těch rtěnek mě láká Alverde, zrovna jsem od Alverde jednu dostala jemně červenou , já pod ni zatím musím dát balzám - ta zima, smrkání..no co si budem vykládat :-)..ale jinak spokojenost. Jé láčky, ten modrý Ti opravdu sluší !-), jsem ráda,že jsi ho nakonec ulovila za bezva cenu...ovšem celá paletka barev je moc hezká, já teď nejraději nosím barvy ala Anny - ta je krásná, ovšem ten zlatý Dermacol nemá chybu, krásná inspirace pro lako-maniaka :-)...a ty náušky - jedny hezčí než druhé! Bude Ti to v nich moc slušet, já mám strašně ráda lístky, musím si nějaké koupit :-), takové ty mohutné kruhy si koupila moje dcera a vypadají opravdu efektně :-). Tak krásný podzimní den v lesíku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vidíš, Alverdí rtěnky jsou docela přehlížené, přitom nejsou vůbec špatné ;) ... barva laku Anny je asi stále v trendu, je pravda, že k podzimu se fakt hodí ... zlatý Dermacol musíš určitě omrknout, jeho efekt je úžasný a když ho mám na nehtech, nemůžu se na něj vynadívat a pořád točím packama a "měním" jeho barvu ;) ... děkuji za pochvaly a taky přeji vydařené podzimní dny!

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)