Maska Glamglow - zázrak z Hollywoodu

Na tuto slavnou masku jsem původně vůbec nechtěla psát recenzi. Dostala jsem ji totiž na Dnech Marianne jako dárek k nákupu ve 15ti gramovém vzorečku. Paní prodavačka mi řekla, že vyjde na čtyři použití. Poté jsem se dozvěděla, že velké balení (50 ml) vyjde na deset použití. Takže jsem spotřebovala skoro polovinu a k posouzení produktu snad spotřebovaná půlka stačí ... Navíc jsem zjistila, že kvůli Glamglow masce se na liščí stránky dostalo hodně návštěvníků pomocí vyhledávače. Moc se o ní česky nepíše. Nedivím se, její cena není zrovna pro každého.



Tento zázrak vymysleli manželé Shannon a Glenn Dellimoreovi, kteří pracovali ve filmovém průmyslu. Jejich přátelé, hollywoodští herci, chtěli výrobek, který by nahradil plastickou chirurgii. A tak Glenn začal zkoumat účinky zeleného čaje a sopečných hornin. Výsledek už znáte. Glamglow Tingling & Exfoliating Mud Mask. Používají ji jak muži, tak ženy a je určena na každý typ pokožky. Je 100% přírodní, veganská, bez parabenů a není testována na zvířatech.



Maska má jílový základ, který pochází ze středomořského pobřeží jihu Francie a způsobuje příjemný hřejivý efekt, který odstartuje 12ti hodinovou tvorbu kolagenu. Také absorbuje nečistoty a toxické látky, poskytuje pleti přírodní esenciální oleje a zmenšuje velikost pórů. Dále ve složení najdeme vulkanickou pemzu, která exofiluje a odstraňuje tak odumřelé kožní buňky, vyhlazuje linky a zjemňuje texturu pleti. Patentovaná technologie Teaoxi slouží k průběžnému uvolňování látek a stojí za skvělými výsledky v boji proti stárnutí a vráskám. Navíc jsou v masce rozemlety kousky lístků zeleného čaje pro projasnění pleti, břečťan pro zlepšení pružnosti a zpevnění pleti, okurka proti zánětům, kostival pro urychlení buněčné regenerace, protizánětlivá levandule a heřmánek s aksamitníkem pro posílení funkce krevních destiček. Zdroj

Zní to krásně? Ano! Jak vypadají účinky v praxi? Uvidíme ...



Před použitím jsem tubu podle pokynů v návodu protřepala. Vůně je jemná a fakt nádherná. Sice mám momentálně rýmu, ale ňufám k ní co pět minut. Pokud se podíváte na obsah tubičky, není to vizuálně nic hezkého. Maska má šedou barvu s obsahem černých kousků něčeho (asi čajových lístků) a na dotek spíš připomíná peeling. Nanesla jsem na pleť tenkou vrstvu a nechala 10 minut působit. Ze začátku je barva tmavá, s délkou schnutí se zesvětluje (vidíte na obrázku). Byla jsem upozorněna, že by mohla trochu pálit. Ničeho takového jsem si nevšimla.



Při smývání vlažnou vodou ještě krouživými pohyby masírujete pokožku, což evokuje propojení masky s peelingem. Zbytky, které vidíte v umyvadle, mají tmavě hnědou barvu a měla jsem pocit, že si z pleti vymývám všechna svinstva světa. Trochu se to neshoduje s krásnou vůní, kterou stále cítíte (napsala a zase si přičichla k tubičce s maskou). Účinky posuďte nejdříve samy, vyfotila jsem svou sličnou tvář před a po aplikaci. Má pleť je citlivá, v T-zóně mastná, leskne se, občas vytvoří šupinky a trpím na rozšířené póry a akné.




Speciálně na nose lze vidět, že opravdu vymizíkuje rozšířené póry a černé tečky. Pleť je sjednocená, hladká a matná. Musela jsem však použít krém, protože jsem cítila mírné pnutí. Což je ale u jílových masek normální. Když se dívám na fotky, připadá mi, jako bych použila nějaký speciální program na jejich úpravu. Opravdu pozoruji liftingový efekt. Navíc si budete muset pořád na obličej sahat. Bude jakoby sametový. Tak co, přesvědčila jsem Vás?

Jedinou nevýhodou Glamglow je její vysoká cena. Za 10 použití vysypete v Douglasu 1 290 Kč. Jednoduchými počty přijdeme na fakt, že jedna aplikace vyjde na 129 Kč. Nic moc, že? Já proto za plné kupovat rozhodně nebudu. Musela bych narazit na hodně výhodnou akci. I když jsem zázračné účinky vypozorovala, nejsem si jistá, jestli bude mít maska dlouhodobý efekt.

Vyzkoušely jste hollywoodskou masku? Co říkáte na její efekt? Byly byste ochotné investovat do plného balení?

Užívejte!

L.






Komentáře

  1. já bych ji fakt chtěla :( tak snad vychytám nějakou akci nebo tak, protože je to fakt dost peněz, dokonce ani třeba na feelunique nevyjde levněji... ale tam ji teď ještě mají v růžové limitované edici... proč proč proč?! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já ji viděla i v bílé variantě ... na beautyexpert při zadání kódu GLAMMUD dostaneš 20% slevu ;) http://www.beautyexpert.co.uk/brands/glamglow.list ... i tak je pro mě ale stále pořád drahá :(

      Vymazat
    2. ta růžová je nějaká limitka, ze které jde část na výzkum rakoviny prsu a pak mají ještě něco speciálně na oči.
      na FU ji mají za 40 liber, tady ta sleva jde jen na bílou a ty další mají za 50 :(

      Vymazat
    3. aha, aha ... vidím, že jsi informovaná :) tak napiš Ježíškovi, třeba přinese ;)

      Vymazat
  2. No tolik peněz bych asi neinvestovala, to přenechám celebritám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, taky mám podobný názor :) kdyby stála o půlku méně, možná bych o ní uvažovala ...

      Vymazat
  3. Já ji teda taky mám a až tak ohromená nejsem. :) Nedělá mi na pleti úplně dobře. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jakto? štípe? pálí? ... aspoň ale nemáš choutky ji kupovat za tu šílenou cenu ;)

      Vymazat
    2. Trochu pálí, hned po aplikaci je pleť moc hezká, ale druhý den ji nemůžu dohydratovat...
      Jo, to mě na tom jediné těší... :D

      Vymazat
  4. Vypadá dobře a až budu velká holka, asi si ji pořídím. Zatím se musím spokojit s obyč jílem, který taky funguje dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "velkou holku" si říkám u více věcí, jsem zvědavá, kolik desítek tisíc budu muset za pár let investovat, abych si vše splnila :D ... obyčejný jíl dělá taky výbornou službu, to je pravda ;) navíc člověk neplatí za luxusní balení ani hollywoodský příběh ;)

      Vymazat
  5. Ty jo, zní to skvěle, vypadá to skvěle, ale půjdu do toho, až budu ta stár bo jinak by snad i byla škoda, vypadat tak dobře :D.

    OdpovědětVymazat
  6. Možná jednorázové použití za těch 129,- na nějakou akci místo kosmetičky.

    OdpovědětVymazat
  7. Fíha, když si člověk přečte kolik stojí tak ho přejde chuť vypadat jako hollywoodská star!! Hernajs furt nám to ty média servírujou a cpou už i do kosmetiky, poslední dobou dost často čtu - oblíbená u celebrit a hollywoodských stars, naposledy kondiš JMO, který má fakt super účinky, ale štve mě taková propaganda - to zas jako ne že ne :-)...Ale moc hezká recenze :-), aspoň nalákáš zvědavé čtenáře :-D, určitě je totiž na co, tady v lesíčku...páá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně, pro hollywoodské star, ale podle toho taky vypadají ty ceny :( JMO už jsem taky zaregistrovala, Vy mi teda dáváte s Mitsukoo a spol.! doufám, že budou nějaké vánoční slevy, zakázala jsem se na ten jejich e-shop vůbec dívat :D ... to víš, musím uspokojovat poptávku! :D

      Vymazat
  8. Pff, copak já, já nejsem zhýralá star znavená večírky, tohle není nic pro mě :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to máš pravdu, kde bys k něčemu takovému přišla? Ty, taková hodná holka? :D

      Vymazat
  9. dobry den,masku glamglow si mozete kupit u mna v eshope www.nadhernyobchod.sk

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)