Nejlepší Top Coat pro liščí drápky

Už několikrát jsem odpovídala na otázku, jaký top coat je nejlepší, nejdéle vydrží a rychle schne. Říkáte si, že o Essence nebo NYC už dávno víte, proč Vás s tím teda otravuji? Protože mám něco lepšího! Něco, o čem se zas tak moc nemluví, o čem se málo ví a co bych Vám chtěla doporučit. Jiný už totiž nechci. Zkoušela jsem ho vyměnit, mám doma dalších pět konkurentů, ale vždy jsem se vrátila k Sally Hansen Double Duty!



Už na první pohled Vás zaujme fakt, že je lahvička větší, než ostatní laky. Obsahuje totiž 13,3 ml. Možná to bude tím, že je lak určen jak na podkladovou, tak na vrchní vrstvu. Poznáte jej podle průhledného balení s modrým vrškem. Štěteček má klasický, dobře se s ním lakuje, hezky drží a netřepí se. Koupíte jej v drogérii DM nebo v Tetě (tam je o pár kaček levnější), cena okolo 150 Kč.



Začnu použitím laku jako podkladovou vrstvou. Samozřejmě jsem to zkoušela. Lakuje se dobře, rychle schne a chrání Vaše drápky před zažloutnutím. Pokud dáváte tmavý lak, při odlakování nebudete mít problém. Ale víte co? Já ho už na podklad nepoužívám, protože mi ho je líto. Stačí mi k tomu například Miss Sporty za pár kaček se stejným výsledkem. Navíc si nebudu vyplýtvávat takový poklad na obyčejný podklad ;).

On totiž plní funkci vrchního laku nejlépe ze všech. Zasychá docela rychle (nikdy jsem to neměřila, ale do pěti minut určitě), hezky se leskne a udrží nehty krásně nalakované týden! A je jedno, jestli lakujete barevně pomocí laku za 30 Kč nebo za 300 Kč. Zkoušela jsem dát šanci i jiným pomocníkům. Ale žádný nevydržel to, co Sally Hansen zvládá s přehledem. Zvykla jsem si na týdenní lakování a jakmile jsem měla přelakovávat dříve, byla jsem docela naštvaná. Ještě dodám že jsem docela frfňa, co se drápků týče. Když se mi jen trochu ošoupají špičky, upadne malinkatý kousíček barvy nebo mám na nehtu obtisknutý polštář, psychicky to nezvládám a barva musí dolů. To jen abyste si nemyslely, že řeknu týden a pak chodím s ohlodanou barvou na nehtech.

Sally Hansen Double Duty doporučuji a dávám liščí krk za to, že budete spokojené. Pokud ne, můžete si to se mnou přijít do lesa vyříkat ;). Každopádně stojí za bližší prozkoumání a vyzkoušení. Nehty budete mít týden krásné, lesklé, barevné a upravené.

Znáte Sally Hansen? Jaký je Vás oblíbený top coat?

Užívejte!

L.

Komentáře

  1. Několikrát jsem si pro něj šla a vždycky byl všude vyprodaný, takže je asi fakt super. Já jsem teď zkoušela Essence better than gel nails a ta potvora mi došla/vyschla do 2 měsíců - wtf? Teď mám Four Seasons a jsem taky moc spokojená. Minimální trvanlivost má psanou 10 let. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to v našem malém lesíku o jeho úžasnosti asi nikdo neví, protože ho mají vždy, když se nenápadně dívám, jestli náhodou není ve slevě ;) pokud bys někdy chtěla vyzkoušet, klidně napiš a já Ti ho koupím ;) ... Essence byl naštěstí jeden z těch, který jsem díky blogomasáži nemusela mít a vidím, že zas o tolik jsem nepřišla :) ... 10 let? tak to je hodně zajímavé :D raději bych nechtěla ani vidět složení :D ale je mi jasné, že zrovna u těchto výrobků se složení neřeší (ani já to nedělám), takže díky za tip a příště budu zase očumovat konkurenci (Liška nevěrnice) :P

      Vymazat
    2. Díky za nabídku, ale doufám, že mi můj stávající top coat bude minimálně těch 10 let sloužit. :)

      Vymazat
    3. dobrá tedy, za 10 let se ozvu ;) :D

      Vymazat
  2. Tu značku znám, ale zkoušela jsem od ní pouze...ehm..make-up na nohy :D Nic z dekorativky jsem prozatím nezkoušela a vlastně v drogérii ani neviděla. Každopádně zajímavý tip, až vyčerpám svoji topcoatovou zásobu, určitě se po něm podívám :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. make-up na nohy??? tak to slyším poprvé! jak to vypadá? jak se to používá a k čemu? :D jako aby byly opálené? nebo aby zakryl nějaké nedokonalosti?

      Vymazat
    2. Mila lisko, tomu se vyhni velkym obloukem, mělo by to zakryvat nedokonalosti a dokonce i pomahat a pecovat,ale je to jen predrazena zbytecnost. Diky stolete lecbe se mi porusila kolagenova vlakna v kuzi a tu mám ztencenou, tedy se jakakoliv zmena projevi,od trhlinek, zilek az k modrinam. Myslela jsem si,ze tohle bude moje zachrana, bohuzel :-( Koupila jsem si variantu ve spreji, dala za to posledni lesni nasetreny peniz a doma ctu to male pismo. "Prime vdechovani zpusobi okamzitou smrt." Vylekane jsem se divala na rozbalenou vec a pak se se satkem na nose odhodlala nastrikat na nohy. Ma to byt vodeodolne,roztira se to sice dobre, nedela to pri nanaseni fleky, ale ten vysledny efekt je stale neprirozeny a co vic, staci, kdyz se jednou vyspis a od vlastniho potu si flekata, povleceni je také spinave. Nastesti se to da lehce smyt, ale v tom pripade to neni vodeodolne. Pryc, rychle pryc od takove veci!

      Vymazat
    3. no fuj! okamžitou smrt??? a to jako můžou prodávat, takovou věc? si dělají srandu? ... člověk si to koupí v podstatě kvůli zdravotním problémům a ono ho to ještě dorazí ... tak to je teda pěkný humáč! a ještě to ani nefunguje ... bych si šla snad někam i stěžovat! :(

      Vymazat
    4. Tvl cože? Jak jako okamžitou smrt? Poslala bych podmět na inspekci, ať prověří skutečnou závažnost produktu, protože jak je možné takovou věc prodávat jen tak v drogerii?

      Vymazat
    5. Znovu se dívám na obal a přesná formulace v posledních dvou větách zní takto: " Používejte výhradně k určenému účelu. Inhalace může způsobit okamžitou smrt." Jedná se snad jen o špatný překlad? Ať je to jakkoliv myslím si, že zmínka o smrti je velmi nevhodná na jakémkoliv přípravku, který člověk používá na svém těle.

      Vymazat
    6. Tak to je ale fakt na ČOIku! Jasně, používat k určenému účelu, ale co když se k tomu dostanou děti? Nebo si to spleteš s něčím jiným (nevím teda jak to vypadá, ale když je to sprej, tak třeba do podpaží) ... A hlavně stříkat si na sebe něco, co způsobuje okamžitou smrt? Ne, díky!

      Vymazat
  3. Mám ho také, ale NYC je pro mne lepší. Kupovala jsem ho v USA, když tu ještě možná nebyl. Možná byl jen v Sephoře a tam to bylo předražené. Ještě lepší (i než SH i NYC) je ten v černé lahvičce, Diamond Flash. Bohužel ho tu neprodávají. Ten bych si koupila okamžitě.

    Na blogu se o něm zmiňuji:
    http://elegant40.blogspot.cz/2012/11/vyber-kosmetickych-vyrobku.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. klasika - to nejlepší u nás zase není :( třeba by se ale dal sehnat někde na ebay nebo jinde na netu ;) jdu to prozkoumat, páč jestli je něco lepší než tento můj, tak to chci zkusit!

      Vymazat
  4. No veru dobrý nadlak by sa mi zišiel...ako podklad používam GS..takže ďakujem za tip:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. není za co, doufám, že budeš stejně spokojená jako já :)

      Vymazat
  5. Znám, mám a miluji! =D je moc fajn.. já teda topcoaty nepoužívám, ale jako podklad byl fajn a drápky jsem po něm měla taky krásně pevné a bez žloutnutí. Sehnala jsmeho úplně běžně u nád v DM a bylo jich tam docela dost.. Vím, že si jeden kupovala i mamča, ale ta ho zase por změnu ještě ani nevybalila z plastu, takže už mě čeká záložník ve frontě =)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem ráda, že nejsem jediná nadšenkyně! :) docela se divím, že nepoužíváš top coaty, jestli řekneš, že Ti bez nich i tak vydrží nehty nalakované dlouho, tak si mě nepřej! :D páč by to fakt nebylo fér! :D

      Vymazat
    2. Hihi, pardon =D tak já budu mlčet.. anebo ne.. lak mi vydrží cca 4 dny, což je skoro celý pracovní týden. A protože jsem holka přelétavá, tak mi chuť do jisté barvy vydrží právě tak tuhle dobu a pak stejně odlakovávám a přetírám na jinou barvu =) Takže, asi nevydrží tolik, co s topcoatem, ale nikdy jsem to nepotřebovala =D

      Vymazat
    3. jaká nespravedlnost na tomto světě! :D čtyři dny bez top coatu, to snad ani není možné! :D

      Vymazat
  6. No, to zní dobře, píšu si ho na svůj promýšlecí list do příštího měsíce... :D
    Já jsem měla BTGN od Essence, ale štval mě, protože stahuje barvu od špiček nehtů. Teď mám Golden Rose, který je docela fajn, ale zase se škaredým složením. A navíc s ním lak tak divně praská (jako když je pavučina na skle), takže nějaký ideální jsem zatím nenašla. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Golden Rose mám taky, koupila jsem jej na doporučení kamarádky, která z něj byla naprosto nadšená ... bohužel já její nadšení nesdílím a Sally Hansen je určitě lepší ;) pavučinek jsem si nevšimla, ale je pravda, že jsem ho použila asi jen 2x a pak se vrátila k osvědčené klasice, páč jak mi lak nevydrží s top coatem týden, tak se mi to nelíbí :D až tak jsem zhýčkaná!

      Vymazat
  7. To zní hodně hodně slibně! :) Je mi jasné, že pro moje nehty je 7 dní utopie, ale když to se taaak pěkně čte! ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, četla jsem u Tebe, že lakuješ každý den :( ale určitě ho zkus, nikdy nevíš a furt lepší lakovat každý druhý den než jako teď ;)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)