3x zákaz vstupu do lesa!

Abysme si rozuměly, já jsem tvor mírumilovný. Několikrát jsem prošla testem osobnosti a pokaždé mi vyšel stejný charakter - sangvinik. Jednou jsem dokonce zakreslovala výsledky do grafu a z toho jsem se dozvěděla, že sangvinik sice jo, ale s troškou cholerika. Nejdříve jsem dělala, že nic podobného mi vyjít nemůže a že se stala někde chyba. Pak jsem si postupně dokázala připustit, že malinkou trošičku a kapičku cholerismu by možná někdo někdy v mé mysli našel. Někdy i kapku větší, ale to jsem ochotna přiznat jen ve slabých chvilkách.

Co mě dokáže vytočit, až v lese třísky lítají, jsou například následující tři výrobky. Uznejte, že když si dáte práci se čtyřmi vrstvami laku na nehty a pak zjistíte, že druhý den musíte odlakovávat, nemůže Vás to nechat v klidu. Stejně jako když si dáte práci s precizním nanášením očních linek a pak zjistíte, že místo požadované barvy získáte jinou, která se po několika hodinách ještě rozmaže. Nemluvě o odličovači, který z pleti udělá sušenku. V tomto článku se jim podíváme na zoubek. Aby náhodou nezlobili i Vás.


Lak na nehty MUA, odstín 8



To jsem zas jednou neodolala slevám na e-shopu britské značky MUA. Vše za polovinu a poštovné zdarma. No neber to! Naházela jsem do košíku milion kravin a vesele objednávku odeslala. Mezi ostatními si trůnil i tento lak na nehty. Nejdříve bych měla zmínit, že má fakt nádhernou barvu. Říkám jí "Drákulova nevěsta" (je trochu tmavší než na fotkách). Jen díky odstínu lak ještě neletěl z lesa tryskovou rychlostí. Kdyby některá z Vás věděla o podobném odstínu u jiné značky, sem s ním!

Začneme balením. Ano, za jednu libru nemůžu očekávat zázraky, což jsem ani neudělala. Takže nebudu řešit, že je ošoupané. Horší už ale je, že lak nejde pořádně dovřít. Můžete vidět na první fotce, že víčko nesedí souměrně s lahvičkou. Ani vší silou se mi nepodařilo jej dotáhnout. Pak jsem samozřejmě měla zase problém s tím, že nešlo na druhou stranu, takže nervák pro pokročilé ... Když už teda lak otevřete, vykoukne na Vás štětka. Jinak se štětečku říci bohužel nedá. Možná ještě roztřepené koště. Raději jsem ho ani nefotila, protože by mi zase stoupl tlak, a to určitě nechcete. Ale i tak jsem se odhodlala k lakování. Štětkou to šlo blbě, ale šlo. Dvě vrstvy a nadlak. Nebudu už nic prodlužovat - hrůza děs. Do druhého dne ošoupané špičky nehtů, nervy v kýblu a tampónek s odlakovačem v pohotovosti. Nikdy více! Ani zadarmo!

Dívala jsem se na MUA stránky a laky mají nové obaly (taky Vám něco připomínají?). Nenechte se zmást! Nepřítel klame tělem.


L´Oreal Super Liner Blackbuster



Lorealí fix na oční linky dostalo mnoho z Vás v Ladyboxu. Nejdřív jsem za něj byla ráda, protože linkuji oči každý den. Bez linek nevylezu z lesa ani na krok. Používám linky tekuté, takže variantě vyzkoušení nové aplikace jsem se vůbec nebránila. A pak přišlo velké zklamání. Hrot je sice ostrý a při troše snahy se s ním dá vykouzlit jak tenká, tak tlustá čára. Bohužel se mi vpíjí do vrásek. Nebo jak to říci (na víčkách asi vrásky nemám) ... Prostě barva odjíždí od linky v malinkatých rýhách, které jsou na kůži. Snad chápete, co tím myslím. Což jde vidět fakt jen z blízka, ale mně něco takového vadí. Co už ale nepřekousnu je tmavě šedá barva. Kdyby měla fixa taková být, neřeknu půl slova. Ale ona má být černá! Já jsem se jí nedočkala. Dočkala jsem se akorát tak rozpité a na večer rozmazané čáry. Fuj!

Je docela možné, že tento výrobek je kvalitou kus od kusu. Slyšela jsem na něj totiž rozporuplné názory. Můžete si o něm například přečíst i u Moory, která přiložila i fotky na oku. Já bych teda od L´Orealu očekávala víc. Aspoň aby líčení vydrželo neporušené celý den. Cena okolo 200 Kč.


Vyhlazující pleťová voda L´Oreal Revitalift



Teď by to mohlo vypadat, že jsem si trochu zasedla na L´Oreal. Vyhlazující pleťovou vodu jsem ale kupovala s nadějí a po nadšených recenzích na krém ze stejné řady. Má plnit funkci před jeho použitím. Odstraňuje nečistoty, které snižují účinnost krému proti vráskám. Pleť by měla vyhladit, aby vypadala regenerovaná a mladší. Žádné věkové omezení uvedeno není. Dala jsem se tedy na čištění obličeje s vizí, že budu vypadat o deset let mladší (na 15). No dobře, zas až tak ne, ale prostě jsem do ní vkládala jisté naděje. Které umřely hned ráno po prvním nanesení. Pleť byla totiž nesnesitelně vysušená. Tohle se mi nikdy nestalo. Nedokážu si představit, že by vodu použil někdo se suchou pletí. Asi by se mu sesypal obličej na polštář! Složení totiž není moc hezké. Na prvních místech glycerin, alkohol a sulfát. Zkoušela jsem několikrát, stále se stejným účinkem. Aby nikdo nemohl pyskovat, že nejsem cílovou skupinou, dala jsem na otestování i mamce. Nezávisle na mém názoru dodala obdobné hodnocení. A ještě mi nadala, že jí strkám něco, co mi nesedí.




Pleťovka L´Oreal teď sice měnila obaly (na hranaté), tuto vodu však seženete i ve staré verzi. Vyhněte se jí obloukem. Za 180 Kč si můžete koupit lepší.

Ani nevíte, jak mi je dobře, když jsem trochu upustila páru a zdrbla své tři momentálně největší propadáky! Doporučuji jen na vlastní nebezpečí!

Jací jsou Vaši "nasírací" adepti? Máte zkušenosti s některým z uvedených výrobků? Jste s nimi spokojené?

Užívejte!

L.





Komentáře

  1. A přitom ty laky MUA vypadají tak kráásně. Dobře, že jsem zmiňované akci odolala! Mě pořádně na nehtech drží jen pár 'vyvolených' značek a zbytek jde do dne či dvou do kytek.. takže ze své sbírky laků používám cca 4 a zbylé mám jen 'na nohy'..
    Wonderfull Today

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ani při použití top coatu Ti nedrží? :( a jaké jsou ty "vyvolené" značky? :)

      Vymazat
  2. Ano ano ano, MUA laky jsou zlo a totálně na ho...!

    Jinak fix mě neláká a pleťovku si Loreal nekupuju, tak jsem v poho :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. aspoň máš nervy v klidu ;) ale je mi jasné, že se najdou jiní adepti ...

      Vymazat
  3. Ufff, jak jsem teď ráda, že jsem včera tu MUA objednávku nakonec neodeslala, laků jsem tam měla navybíraných několik :-)) Nejhorší lak na nehty, co jsem kdy měla, byl dárek v časopise Žena a život - smrad otřesný a po nanesení vůbec nezasychal, spíš se zněj stala jakási divná plastelínová hmota do které se dělaly rýhy a obtisky všeho, čeho jsem se dotkla. Navíc mi po něm zůstaly nažloutlé nehty. Brrr, od té doby jsem na laky hodně opatrná...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ježiš ty jsem taky měla a nic horšího jsem nezažila. to byl dárek za všechny prachy :D

      Vymazat
    2. holky, nebyl to náhodou FdS? protože ten mám taky :D kdybych už jeden lak do článku nedala, tak je tady v plné parádě :/

      Vymazat
  4. Stále jsem ráda, že jsem si nic od MUA neobjednala. :) Ale má lak krásnou barvu, to se musí nechat... :)
    Fixu mám doma taky, zatím nevím, moc se nekamarádíme, nějak se nemůžu přimět ji používat... :D
    Vodě se vyhnu obloukem, děkuji za varování. Uvažovala jsem i o jejich micelárce. Nechceš ji zkusit, že bych pak věděla, zda ano či ne? ;))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. fixa stojí za prd, ale třeba budeš jedna z těch, která si ji chválí ;) ... jasně, pokusného králíka ze mě! :D o micelárce jsem zatím četla jen samé chvalozpěvy, ale vůbec mě po této zkušenosti neláká ...

      Vymazat
    2. Mně hlavně štve ten hrot, takže nevím, zda se vůbec dostanu k porovnání výdrže... :))
      Mě napůl láká i neláká a nemůžu se z tohohle ambivalentního stavu dostat. Asi počkám, až ji zhodnotí nějaká z citlivek, které sleduju, a potom uvidím... :))

      Vymazat
    3. a Mixu jsi zkoušela? prý mají skoro stejné složení ...

      Vymazat
  5. Zatím nevím, čím to je, ale někdy ta fixa funguje dobře a někdy ne. Jsem z toho zmatená, až na to přijdu, dám vědět. Ovšem lepší jsou ty gelové linky, ty fungují bezvadně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jestli to nebude tím, že se s ní musí před použitím protřepat, aby náplň sjela do toho hrotu, kterým se linka maluje? já fakt nevím, ale už jsem ho stejně dala pryč, radši budu pořád na tekutých linkách a budu mít klid ;)

      Vymazat
  6. Lak by mě asi taky nalákal, už jen svým odstínem. Já mám podobně úžasný lak od Bourjois, bohužel byl o něco dražší :(. Jinak díky za varování. A dovoluji si Tě pozvat k sobě na giveaway:

    http://bourjoisgirl.blogspot.cz/2013/10/bezova-ruze-od-bourjois-prekvapeni-pro.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je pravda, že za tu jednu libru to tak člověka nemrzí jak kdyby lak stál tři stovky :( ... díky za pozvání, mrknu ;)

      Vymazat
  7. Za mě asi ta fixa, sice jsem na ni psala docela pozitivní recenzi, ale čím déle ji používám, tím více mě vytáčí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem si říkala, kde se vzaly ty pozitivní recenze a ejhle! :D ... a víš co? jak jsi říkala, že gelovky Essence jsou ve slevě, tak jsem si jedny koupila a máš je u mě schované :D buď s nima neumím pracovat nebo jsou totálně na prd, ale nechci je už ani vidět! :D

      Vymazat
  8. A jsem Tvým novým čtenářem :)

    OdpovědětVymazat
  9. S L´Oreálem jsem spokojená, ale s něčím jiným. Mám gelové linky a ty jsou zatím THE BEST, co jsem kdy zkusila. A pletovku mám také od této značky, ale jiný druh a jsem také spokojená :) Ale ty linky se mi nikdy nelíbily, takže s tebou souhlasím, že jsou jaksi zašedlé ;)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já mám L´Oreal jinak taky ráda, teď používám od nich řasenku a denní krém, takže jsem kupovala fakt s nadějí v srdci :D ale každá značka má své dobré a špatné výrobky ;)

      Vymazat
  10. Na laky MUA som nedavno tiez pozerala na jednom e-shope, kde ich vypredavaju a buducu objednavku som ich chcela prihodit k nakupu:) Tvoru recenziu mi zoslalo nebo :D aj ked zvedavost bola silna, pretoze od MUA nic nemam, teda nie ze by som nutne potrebovala, ale tie farby lakov vyzerali fakt super. No nic, usetrila som :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. za tu cenu fakt raději brát Miss Sporty, stojí 30 Kč a je 100x kvalitnější, než slavná MUA - myslím teda v lacích na nehty ;) jestli chceš od nich něco zkusit, tak určitě paletku očních stínů nebo tvářenku, ty mám vyzkoušené a nejsou vůbec špatné ;)

      Vymazat
  11. Ty obaly těch laků mně hodně pobavily. Za mně nebyla, znám tu značku z videí, ale přece a kopírka je to přímo ukázková, až na to logo, který mají svý. S Miss Sporty mám osobně vynikající zkušenost, znám tu značku od svých začátků. Víc chvály jsem slyšela i sama na jejich paletky, docela zvažuji vyzkoušet, když se na to tak dívám kolem sebe.
    Osobně jsem pro Essence dlouhotrvající linku, L´Óreal se u mně jednou ocitl spíš omylem a po pár použitích letěl, nešla s ním požadovaná linka, byla světlá a navíc se mazala. Kdyby nebylo toho posledního, doporučila bych ji dál mojí sestřenici, které vyloženě černá na očích nesluší a má radši takovou skoro černou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já se divím, že jim může něco takového vůbec projít, kopírovat obaly mnohem lepší a "slavnější" značky a dělat, že se jakože nic nestalo ... od Essence jsem linky ještě neměla, ale mrknu po nich, díky za tip, já mám z drogérky ráda NYC tekuté linky, ty jsou boží ;)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)