Le Chaton kozí maska s medem

V maskování jsem do začátku minulé zimy byla věrná zelenému jílu a ostatní tubičky se krčily nepoužívané v koutě. Já chci totiž okamžité účinky, které jdou vidět hned po umytí a které navíc vydrží i dlouhodobě. Takže jakmile masku vysadím, tak to jde poznat. Jsem totiž lenoch a otravovat se s nanášením něčeho, co sice krásně voní, vyhladí na pohled pleť a jinak nic, se mi vážně nechce. Jenže v zimě se z mastné pleti zrodila smíšená - lesknoucí se T zóna, zbytek suchá místa. Opravdu mňamka, na kterou se jíl bohužel nehodil, páč jsem se pak loupala ještě víc. Co s tím? Něco jsem na sebe plácat musela, páč k tomu všemu se pořád držely ucpané póry a sem tam nějaký pupenec.




Ze zásob jsem vytáhla Le Chaton výživnou tvarohovou masku s medem, o které kdysi básnila trb. Po tom, co o ní psala asi po desáté jsem nevydržela nátlak a kupovala (tímto nikomu nic nevyčítám! :D). Pak jsem ji měla konečně doma, dala ji do šuplíku a nepoužívala. Logické, že?

Nejdřív mě zaujalo, že Le Chaton je česká značka (a já jsem si myslela, jaký francouzský skvost si to plácám na čumák). Maska slibuje výborné regenerační, hydratační a čistící vlastnosti, dodání přirozené vlhkosti, odstranění napětí a zklidnění.




O složení bych nejradši pomlčela, ale tak jako nebudeme si nic nalhávat ... I když se výrobce ohání přírodou, tohle je zelené možná tak se zavřenýma očima. Když jsem viděla Dimethicone (silikon), málem mě kleplo :D. Naštěstí figuruje až za půlkou složení, ale i tak. Jináč v masce najdete tvaroh a tuk kozího mléka a včelí med. Říkám rovnou, že kdybych se na to zaměřila dopředu (nepoučitelná), tak si ji nekoupím.




Což bych ale špatně udělala, páč ona je skvělá! Konzistence je krásně krémová a hutná, jakmile začnete roztírat, překvapí vás jemné částečky něčeho, co působí jako peeling. Jsou ale oblé a malé, takže pleť nedráždí. Doporučuje se nanést na vyčištěný čumák na 15 - 20 minut, a to 1x až 2x týdně. Já jsem aplikovala hlavně ráno před denním krémem.

Plastové balení je funkční, vršek zaklapávací a uvnitř narazíte na praktickou pumpičku, která na jedno zmáčknutí vypustí dostatek výrobku na celý obličej. Parfemace by ovšem mohla být kámen úrazu. Přece jen kozí mléko hned tak někomu nevoní a tady se jeho jemný závan nezapře. Můj čumák to snáší dobře, ale četla jsem názory, že je pach nesnesitelný. Před koupí plného balení proto doporučuju vzorek a oňuchat. Pak taky cítím něco nasládlého, možná ten med, co já vím ...




Výsledky jsou ovšem ohromující! Maska se do pleti během působení vcucne, takže při smývání stahujete pár zbytků a maličké kuličky. Pleť je opravdu hydratovaná, což jsem čekala. A pak jsem taky čekala ucpané póry, mastnotu a podkožáky. Nic z toho! Páč ona póry čistí, stáhne a obličej vyhladí. Bez pocitu pnutí. Dokonce zmizí i suchá místa. Používala jsem pravidelně, 2x týdně a žádné nepřístojnosti nevyplynuly na povrch ani po delší době. Naopak jsem zjistila, že bez ní momentálně nechci žít. A pak že jsem všude vykřikovala, že už bych si nikdy silikon na čumák nedala :D. I když je pravda, že tady se to dá trošku obhájit faktem, že se maska po chvíli smyje.

Na obale je napsané, že je maska vhodná pro všechny druhy pleti, s čímž souhlasím. Suché dodá hydrataci, normální vyhladí, smíšené pomůže k rovnováze a mastnou vyčistí. A umí to i všechno najednou ;). Doporučuje se nanášet i po opalování kvůli zklidnění, to jsem ale nezkoušela.

Obsah: 100 g
Cena: 309 Kč
Kde koupit: já kupovala tady

Znáte Le Chaton? Chutná vám kozí sýr? Řešíte složení u pleťových masek?

Užívejte!

L.




Komentáře

  1. Mně maska vyhovovala, ale nelíbilo se mi složení. Pak se mi zdálo, že se mi z ní dělají trošku pupínky.. :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, to složení by mohlo být lepší, byla jsem hodně překvapená, když mi maska přišla domů, tak nějak jsem věřila, že bude fakt přírodní (hop na lep!) :D pupínky se mi momentálně dělají snad po všem kromě bambuckého másla a této masky, takže proto ji beru na milost ;)

      Vymazat
  2. jsem tady chtěla napsat komentáře, jak jsem ji měla ráda a že se mi teď po ní zastesklo... ale já vlastně nemusím. tak nic no. (složení se mi taky moc nelíbilo, sama bych si ji asi nekoupila, ale když už to v tom ladyboxu tenkrát bylo...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pardón, taky už mi někdy přijde trapné, že tě furt zmiňuju, ale co nadělám, když máš na mě takový vliv :D já jsem tenkrát ten ladybox vynechala, ale pamatuju si, že na ni nebyly zrovna hezké ohlasy a všichni ji hojně vyměňovali kvůli té vůni (smradu) ...

      Vymazat
  3. Tuhle masku jsem měla jako spousta dalších lidí z Ladyboxu (R.I.P.). Byla super na spáleniny od sluníčka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, ladybox, to byly časy! :D ty bitky na FB a výměnný systém, jak všichni nadávali, že obsah stojí za prd a teď se zase nadává, že žádný box u nás není ... na spáleniny ji musím zkusit v létě, tuto skutečnost jsem opět zjistila až při čtení popisku od výrobce kvůli recenzi :D

      Vymazat
  4. Ha, mě dorazila domů minulý týden. :D Great minds think alike. :D Akorát teda já mám nějakou novější verzi a ty kousky tvarohu tam už nejsou. :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. novější verzi? :O to ani nevím, že existuje! těch kousků je škoda, se mi právě na masce líbí, že při smývání můžu peelingovat, i když jsou tak jemné, že je to asi spíš pro ten pocit ;)

      Vymazat
    2. To jo no. A taky teda nevidím ve složení ten med, co to má v názvu... nebo je pod něčím skrytý? Já myslela, že je to "mel".

      Vymazat
    3. Taky jsem ho tam nenašla, nevím, pod čím by mohl být schovaný, každopádně je to podezřelé ...

      Vymazat
  5. Tuto masku jsem měla ještě ve starém balení bez pumpičky, byla kdysi v Ladyboxu a byla fakt super, odér mi nevadil, kozí sýry miluju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, díky LB je vcelku známá, jináč bych o značce neměla ani potuchy ;)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)