Lavera přírodní dekorativka

Ani nevím, jak se to stalo, ale sešlo se mi v lese několik dekorativních kousků od Lavery. Asi náhoda nebo co ;). O přírodních líčících produktech se moc opěvných písmenek nenapsalo, všeobecně panuje dojem, že stojí za prd. Já zase tak odsuzující názor nemám. Myslím si, že úplně stejně jako u ostatních značek se dají najít špatná i dobrá malovátka. Problém nastává v dostupnosti v kamenných obchodech a v podstatě i v České republice. A chápu, že třeba takový odstín makeupu se přes net vybírá blbě. Navíc spousta holek na přírodu zanevřelo díky nevalným zkušenostem s Alverde. Proto se jdeme mrknout na zoubek Laveře, kterou beru jako takovou alverďáckou starší sestru.





Na paškál si vezmu makeup, paletku očních stínů, tvářenku a rtěnku. Líbí se mi, že všechny produkty mají sjednocenou grafiku obalů a taky reliéf u pudrových zástupců i pyskomalovátka. Obaly jsou z plastu, plně funkční, vše se dobře otvírá bez vylámání nehtů a těsní. Neošoupal se mi ani jeden nápis a nevylomil žádný pant ;).


Lavera Natural Liquid Foundation Ivory Nude 02




O makeupu už jsem psala samostatný článek, můžete si jej připomenout tady. Momentálně jej radostně používám, odstín by mi pasoval spíše světlejší (prodává se i 01), ale na obličeji jej rozmažu krásně do ztracena. Krytí je nižší až střední, krásně sjednotí pleť. V recenzi jsem psala, že bych jej doporučila na normální a suchou pleť, ale od té doby jsem učinila nová výzkumná zjištění! :D

Poslala jsem vzoreček Zdeňce a využila i pokusného králíka Sabču, které mají obě suchou pleť. A nesedí jim, vůbec. Na obličeji jim oxidoval, mapoval a drolil se. Zajímavé, páč já nic takového nepozoruju. Schválně jsem ho teď zkoušela týden nosit v kuse, jestli se nestala nějaká změna a nestala. Takže pro suchou pleť ne!

Obsah: 30 ml
Cena: 295 Kč
Kde koupit: na netu tady


Lavera Oční stíny QUATTRO 06 Sophisticated Tones



Paletka očních stínů se mi líbí moc díky výběru barev. Konečně přírodní paletka, která nenabízí jen odstíny hnědé nebo šedé. Navíc jde vidět, že nad jejich výběrem někdo přemýšlel (wow!). Obsahuje dva studenější (světle šedá a šeříková) a dva teplejší (meruňková a tmavě fialová).

Stíny jsou docela dost zapečetěné, tudíž je dobré na ně vzít tvrdší štětec. Díky němu nebudou prášit a naberete více pigmentu. Daly by se označit jako sušší, tolik opěvovanou máslovitost nehledejte. Barvy jsou na víčku jemné, ale stále rozpoznatelné. Nejslabší pigmentaci má nejsvětlejší šedá, nejvyšší logicky nejtmavší fialová. Stínují a zapracovávají se na oku pohodlně, ke zvýšení intenzity se dají vrstvit. Pokud vyžadujete syté a výrazné barvy, nebude bohužel pro vás.

Světle šedá přes celé víčko, na ní od půlky víčka meruňková, v záhybu tmavě fialová a šeříková na spodní lince

Já ji mám díky odstínům moc ráda na jaro a i když bych ocenila vyšší pigmentaci, používám ji docela často. Nejde to s ní přehnat a je taková jemná a ženská ;). Lavera nabízí i více variant, např. šedou, hnědou nebo purpurovou (mrkačka sem).

Obsah: 3,2 g
Cena: 295 Kč
Kde koupit: např. tady


Lavera Minerální pudrová růž 02 Plum Blossom



Na tvářenku mě nalákala eMka ve své recenzi. No uznejte - zajímavá konzistence, chameleoní odstín ... Pořád mi ležela v hlavě až jsem ji jednou prostě koupila. Taky pro radost ;). A nelituju, páč je krásná. Název odstínu klame, švestku bych v něm nehledala ani náhodou. Krásně se leskne, ale bez třpytek nebo shimmeru. Pigmentovaná je dost, tady rejdění štětcem nedoporučuju, stačí lehce přejet po malých lístečcích.

Nanáší se tedy bez problémů, nedělá okraje ani mapy a přes den nikam necestuje. K večeru už je trošku vybledlá, ale pořád je rozeznatelná. I na mé mastné pleti. Popsat barvu je trošku oříšek, teplá růžová? S kapkou korálové, hodící se ke všemu. Rozhodně stojí za prozkoumání!

Obsah: 5 g
Cena: 259 Kč
Kde koupit: opět tady


Lavera rtěnka 36  Beloved Pink



Rtěnku jsem dostala na testování od Biooo.cz, za což děkuji (zbytek produktů z této recenze je z mých zdrojů).

Pokud jsem to z oficiálních stránek Lavera pochopila správně (němčinu neovládám vůbec), jedná se o kousek z letní limitky. Rtěnka je krémová, takže nanášení jde jako po másle. Kryje v první vrstvě, nerozpíjí se ani nezalézá do rýh. Konturka netřeba ;). Na rtech je příjemná, necítím žádné pnutí ani "cizí" vrstvu. Nevysušuje a dokonce se mi trošku zdá, že o pysk pečuje, takže přes den nemusíte přetírat balzámem.



Odstín se mi líbí moc, zářivá fuchsiová je na jaro jako dělaná, ale pořád není tak výrazná, abyste se jí musely bát. I když samozřejmě každá máme jiná měřítka ;). Díky krémovosti nemůžete čekat bůhví jakou výdrž, pití zvládá v pohodě, ale s jídlem zmizí poslušně pryč. Poslušně znamená, že nezanechá žádné nežádoucí stopy.

Obsah: 4,5 g
Cena: 275 Kč
Kde koupit: na Biooo.cz jsem ji ještě nenašla, mají tam ale spoustu dalších odstínů ;)


Celkově musím uznat, že jsem se všemi produkty spokojená a ráda je používám. K některým mám své výhrady (makeup je pro mě v létě nepoužitelný a stíny by mohly být výraznější), ale myslím si, že jsou porovnatelné se značkami v drogériích. Což neberte vůbec špatně, spíš naopak. Pokud bych měla vybrat vítěze, kterého musíte mít, jednoznačně vyhrává tvářenka. Za ni dávám packu do ohně a sama se v budoucnu poohlédnu po dalších odstínech.

Co vy a Lavera? Jaký názor máte na přírodní dekorativku?

Užívejte!

L.

Komentáře

  1. Nevím nevím, jestli jsem rozmlsaná od So'bio, ale ten makeup byl fakt špatný. Konzistence nevyhovující, špatně se zapracovával, drolil se, odstín byl příšerně tmavý a ještě na mě po malé chvilce zoxidoval :-) Tvářenka ale vypadá nádherně! A stínům bych taky dala šanci :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tady jde vidět, jak jsme každá jiná, páč já ho teď používám každý den, nanáším štětcem a jsem s ním naprosto spokojená, žádné drolení ani oxidování ;) ... tvářenka fakt stojí za pozornost, docela se divím, že o ní není v blogosvětě moc slyšet, páč by si to rozhodně zasloužila ;)

      Vymazat
  2. Najviac ma zaujala licenka a aj ruz vyzera dobre ;) S prirodnou dekorativkou mam vela skusenosti s Alverde - treba si vediet vybrat a citat pred nakupom recenzie :D a este Terra Naturi (ruz, ocny tien a licenka).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tvářenka je úžasná, měla jsem třeba Coralistu od Benefitu a Lavera mi přijde lepší ;) ... a co od Alverde bys doporučila? já mám ráda jejich řasenky, tekuté linky používám denně a taky paletky očních stínů stojí za pozornost ... na Terra Naturi jsem se dívala v Německu a jak jsem značku viděla poprvé, tak jsem se nemohla rozhodnout, co koupit, takže jsem si nakonec neodnesla nic :D

      Vymazat
  3. Stíny mají moc pěkné jarní barvičky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, výběr odstínů se fakt povedl, to se málo kde vidí i u drogérkových kousků ;)

      Vymazat
  4. Já rozhodně proti přírodní dekorativce nic nemám, jen některé typy produktů jim podle mě moc nejdou. Dají se najít hodně dobré přírodní tekuté i sypké make-upy, pudry, tvářenky (i když u těch mívám problém s výdrží), fajn jsou podle mě i přírodní rtěnky. Naopak důvěru nemám k přírodním očním stínům, mám ráda pořádnou pigmentaci a tu jsem u přírodních stínů nikdy neviděla. Taky jsem skeptická k přírodním řasenkám, jenže ty jsem zkoušela jen od Alverde a z jejich nabídky mi nesedí žádná kartáčkem. Lepší značky jako Zao či Zuii nebo 100% Pure apod. by mě mohly přesvědčit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a u Lavery se mi líbí obaly, nevypadá díky nim tak lacině jako Alverde. :)

      Vymazat
    2. je pravda, že ta pigmentace stínů u Lavery je nižší, ale třeba paletky Alverde (ty zelené, kde jsou 4 stíny) se podle mě dají v klidu srovnat s konkurencí nepřírodní, i když na Shiro fakt nic nemá ;)

      řasenky jsou samostatná kategorie, já bych chtěla ukořistit teď tu z alverdí limitky, ale mně tyto plastové kartáčky vyhovují ... ale jsem ráda, že se vyrojilo hodně značek přírodní dekorativky, které stojí za průzkum, jen je fakt škoda, že si je člověk nemůže osahat, pokud není z Prahy :(

      Vymazat
  5. O prírodnej dekoratívnej kozmetike je teda naozaj počuť málokedy a musím sa priznať, že zatiaľ som vyskúšala len málo vecí, ale nikdy žiadne tiene. Toto je pre mňa skvelá inšpirácia :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. škoda, že se o ní nepíše víc, podle mě je spousta značek na trhu, které stojí za prozkoumání ;)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)