Lakýrníci jsou zpět!

Hodně dlouho tu nebyl článek s laky na nehty. Přitom já je mám tak ráda! Baví mě fotit barevné lahvičky a výsledky na nehtech ze všech možných úhlů, za jiných světelných podmínek a na různých podkladech. Jenže k tomu je potřeba mít reprezentativní drápky. Jasně, nikdy jsem neměla nehtová lůžka k obdivování a mé lakovací schopnosti a dovednosti nejsou zrovna jako z příručky. K liščímu blogu to tak nějak patří ;). Posledního půl roku ale nebylo k ukazování nic. V rámci stěhování a úklidu jsem si naprosto dorasovala ruce a v podstatě je dávám do pořádku ještě teď. Proto prosím odpusťte občas nějaký záděr nebo nedostatek.


Rival de Loop, odstín 03 Cute Candy






Začneme rovnou favoritem, kouskem, který to umí nejvíc roztočit a od kterého by to nikdo nečekal. Respektive od značky Rival de Loop. Nebo jo? Chodíte očumovat jejich stojan? Já asi nejsem cílovka nebo co. Takže kdyby mě Sabča neupozornila na tohoto fešáka, asi jej propásnu! A to by byla velká škoda, páč kolují zvěsti, že by jej snad měli přestat vyrábět. Nechápu. Každopádně pokud se vám zalíbí, utíkejte pro něj!





Štětku má tlustší, což já mám nejradši. Stačí hezky dva tahy, když je forma, tak i jeden :D. Lakuje se bez problémů, nedělá lysiny a kryje hned v první vrstvě. Já dávám vždy dvě, u jakékoliv značky, i když bych někdy nemusela. Zvyk je holt potvora. S dobrým top coatem vydrží poslušně na nehtech celé čtyři dny (kde je ten týden, který mi vydržel lak dřív!), neolupuje se ani neodštipuje na špičkách. Značka ideál!







Doufám, že z fotek se na vás přenese aspoň trošku jeho efekt. Ano, je to holograf. A nádherný! Na studeném fialovém podkladu rozehrávají představení ještě i světle modrá, růžová a stříbrná. Záleží, jak pootočíte prstem. Takže se připravte na to, že budete sedět jak blbouni, otáčet packou na všechny strany a čučet s otevřenou pusou. Několikrát denně, slibuju! ;) Jo a kdybyste nebyly na fialovou, tak ho mají i v růžovém provedení, to jen tak pro úplnost.

Obsah: 9 ml
Cena: 49 Kč
Kde koupit: v drogériích Rossmann


Collistar Gloss Nail Lacquer, odstín 514 Rosa Elegante




Jak už možná víte, nejsem zastánce drahých laků na nehty. Třeba takové Miss Sporty za 30 Kč mi přijdou stokrát lepší než někteří frajeři za dvě kila. Jenže jakmile nasbíráte všechny odstíny drogérkových zástupců, které vás zajímají, jste v pasti. A musíte začít hledat v parfumérkových vodách. Na Collistar mě nalákali v Douglasu, kdy jej dávali jednu dobu zadáča k nákupu v rámci Dnů Marianne (mimochodem, ty se opět blíží). Zamilovala jsem se do jejich gelového efektu, snadnosti aplikace, rychlosti zasychání i výdrže.




Tento milouš má na rozdíl od RdL užší štěteček, ale i tak se mi s ním pracuje dobře (na jeden tah to bohužel není :D). Pořád se ale dají najít užší (názorná ukázka později). Jak už jsem psala, jsem s kvalitou hodně spokojená a zrovna u této značky jde aspoň trošku vidět rozdíl v ceně oproti drogérce. Lakuje se v cuku letu, zasychá mrknutím oka a drží.





Abysme si rozuměly - hledala jsem nude lak, který by nebyl nudný a seděl k mému odstínu kůže. A řekněme si na rovinu, tohle je kosmetická výzva! Stejně jako najít ideální červenou rtěnku. U Rosa Elegante jsem se trošku bála růžového podtónu samotného odstínu (vykukuje zejména na první fotce). Páč já jsem teplý typ, takže by mi logicky měl jít spíš oranžový nebo neutrální. Světe div se, není to zas taková hrůza. Co hrůza, ono to vypadá i dobře! A o nudě se taky mluvit nedá. Takže nakonec příjemné překvápko ;).

Obsah: 6 ml
Cena: 219 Kč
Kde koupit: v parfumerii Douglas nebo na netu



China Glaze, odstín That´s Shore Bright



Můj první China Glaze lak! Jak já jsem po něm toužila! Bylo mi jedno jaký odstín, prostě jsem chtěla zkusit, co na nich všichni mají. Nakonec se ke mně dostal darem fialový prďola a jsem za něj neskonale vděčná. Mini verze mi vůbec nevadí, aspoň ho stihnu někdy v životě spotřebovat ;). A že zrovna on na tuhle poctu aspiruje.




Štětku má ultra úzkou, což chce trošku trpělivosti a umu. Naštěstí nijak nezlobí, to by někteří nerváci psychicky nezvládali a házeli lahvičku z okna. Tentokrát dvě vrstvy rovnou doporučím, pokud teda nejste přeborkyně v nabírání toho správného množství tak, abyste vytvořily tlustou jednolitou vrstvu. Se schnutím žádný problém, s výdrží taky ne.





Fotky na nehtech jsou z mobilu, ale barva odpovídá, nebojte. By se taky dalo říct, že ve studené fialové budu vypadat jako mrtvola. Jsem se i chvíli bála, jestli nebudu muset hned odlakovávat. Páč třeba mint modro-zelená na mě vypadá hrozně, i když jsem se několikrát snažila se přesvědčit, že ne :D. Ale fialovák překvapil. Toho snesu a dokonce se mi i líbí! Sice si nejdřív musím po všech těch červených, oranžových a růžových zvykat, ale pak se na něj dívám se zalíbením. Co vy na to? Lakujete podle barevné typologie nebo prdíte na pravidla?

Obsah: 3,6 ml
Cena: 175 Kč za 14 ml (prcek byl asi z nějaké sady)
Kde koupit: na netu tady



Gabriella Salvete, odstín 141




Laky od Gábiny jsou všeobecně velmi oblíbené, já je nedokážu tolerovat kvůli obalu. Jako jo, je hezky hranatý, ale tím to končí. Nápisy se ošoupávají a celé to na mě působí strašně lacině. Nemůžu si pomoct. Právě proto mám pouze jeden. Kvůli odstínu, samozřejmě. Jsem schopná ho tolerovat, páč žádný podobný jen tak neseženete.




Chápu jejich oblíbenost, páč jsou lehce sehnatelné, levné a plní všechny lakovací nároky. Štětka širší, v pohodě použitelná, nezlobí, nestéká, lakuje se jedna báseň. Kryje v první vrstvě a na sušení nemusíte vytahovat fén. Všechno v cajku, i ta výdrž. Trošku se mi ošoupaly časem špičky, ale díky odstínu nebylo skoro nic vidět (resp. věděla jsem o tom jen já, hnidopich obecný).





Konečně se dostáváme k odstínu. K tomu, který mě donutil přivřít všechny pizdovské oči. Kdybych ho měla popsat jen dvěma slovama, tak rozhodně růžové zlato. To, které je teď strašně moderní. Na fialovo-růžovém podkladu najdete miliony zlatých částiček, které se mění podle odrazu světla. Boží! Nejvíc elegantní a zároveň hravé. Rozhodně kousek, který byste měly ve své sbírce mít ;).

Obsah: 11 ml
Cena: 89,90 Kč
Kde koupit: v drogérii Teta nebo Rossmann


Napište mi, které odstíny vytahujete nejčastěji na jaře a která značka laků na nehty je vaše nejoblíbenější! Vystačíte si jen s drogérií nebo saháte do internetových nebo parfumérkových vod?

Užívejte barev!

L.
















Komentáře

  1. Hehe, to mi povídej, nudný lak pro nás. Já jsem dostala na pozdim Catrice A Gallon of Melon, a ten mi přijde odstínově hodně podobný jako tento od Colistaru. A ten jsem si teď taky oblíbila (přes něj ještě hážu zlatavé třpytky, ať ten chlad trošku vykompenzuju :-)) No a z těch třpytek mám teď nehty na hadr a budu zase nejméně týden bez. Jinak ten Rivalák vypadá moc hezky, jejich stojan obcházím obloukem, tak po něm kouknu ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. O třpytkách a efekťácích mi ani nemluv! Vypadá to sice krásně, ale to odlakovávání je za trest :( a já blbka ještě občas dělám to, že když se mi odloupne špička na jednom nehtu, tak se mi nechce dávat dolů celou mani, takže to zamaskuju třpytkáčem a pak bych si nejradši naliskala! :/ ... Stojan RdL je sice děsivý, ale pro tohoto krasavce se vyplatí se obětovat a přistoupit blíže ;)

      Vymazat
  2. Dobrý barvy! Hlavně Riválek a Gábina, kterou máš taky na můj popud :P Ale i ChG vypadá nádherně, super barva!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě nemám, sis mě spletla s někým jiným! :P :D China Glaze mě přesvědčil, že potřebuju další kousky této značky!

      Vymazat
  3. China glaze je nádherný! :)
    Jinak hezké barvičky, a já osobně mám třeba raději užší štětky. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že? Takový odstín v drogérce nenajdeš! ;) ... Chápu, každý nemá tak rozpláclé nehty jako já :D

      Vymazat
  4. Já mám ráda laky od Rimmelu a v poslední době právě od Miss sporty, mají fajn barvy a výdrž. Z dražších OPI, ale tam mi některé dělají neplechu při lakování, takže nemám nutkání do nich už investovat... A odstíny na jaře - teď mám lila od Essence, plánuju vytáhnout světle modrou a až se opálím, tak světle žlutou :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rimmel a Miss Sporty jsou mé dvě nejoblíbenější značky na laky na nehty z drogérky! ;) OPI jsem nikdy nezkoušela, vždycky mě odradí ta cena, ta už je teda na mě moc, ale neříkám, že se k nim jednou nedostanu ... jééé, já bych tak ráda nosila lila a světle modrou! jenže mi nesluší :( ale světle žlutá je můj favorit na léto! :*

      Vymazat
  5. Ten RdL holograf je vážně krasavec, asi ho nutně potředuju! V lacích si tak nějak jedu to svoje bez ohledu na roční dobu, asi jedinou výjimkou je mintová, to je pro mě vyloženě jarně letní barva. Což mi připomíná, že už bych ho zase mohla provětrat. :-)
    Jednoznačně nejoblíbenější značku nemám, spíš konkrétní laky. Když si nějakou barvu zamiluju, tak je jedno, jestli je to Miss Sporty nebo OPI.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak šup do Rossmanna, páč RdL mizí z regálů! :( nechápu, kdo zase vymyslel takovou hovadinu, nic jiného bych u nich nekoupila, jeden jediný lak a oni ho zruší :D ... mintová! ach! já bych ji tak chtěla nosit! :(

      Vymazat
    2. Už zrušili :'( Včera jsem se po něm byla dívat a kde nic tu nic.. Už mají jen růžový a já na růžovou nejsem.. :-( Pročpak nemůžeš nosit mint nehtíky? Řekla bych, že je taková univerzálně slušivá. :-)

      Vymazat
    3. fakt? to jsem zase přišla s křížkem po funuse, co? :D ... mint je hodně studená, takže v tom vypadám jako mrtvola, zkoušela jsem i různé podtóny a sytosti a prostě mi nesedí :(

      Vymazat
  6. Zrovna jsem před chvílí dolakovala takovým fialkovo-fuchsiovým odstínem (gůgl mi našel pojem cyklámenová barva, která tomu velice odpovídá) z Neon řady Colorama od Maybelline. Hrozně jsem se u toho vztekala, protože se musí dát alespoň tři vrstvy a stejně je šmouhatý, takže jsem jako top coat dávala goth me up od Miss Sporty. Proč to říkám nevím :D Nejvíc se mi líbí první RdL, na ten se budu muset jít alespoň podívat. Jinak já lakuju podle nálady a oblíbenosti barviček. Většinou mám lakovací období, kdy pár týdnů lakuju jak divá a pak mám útlum, kdy mě to tolik nebaví :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. haha, cyklámenová - to jsem v životě neslyšela, taky jsem se podívala na gůgl a ono fakt existuje! :D jináč moc hezká, Colorama lak nemám ani jeden, odrazují mě obaly (ani nevím proč) a o kvalitě jsem toho moc hezkého nečetla, což jsi mi právě potvrdila ;) ovšem podobnou barvu mám od Miss Sporty, dostín č. 345, a ten teda doporučuju všema deseti!

      kéž já bych měla někdy útlum! :D jakmile nemám nějakou barvu na nehtech, tak jsem nervózní a hlavně si do nich pořád rýpu, dělám si záděry atd. jakmile nalakuju, tak si takové nepřístojnosti nedovolím, takže prostě lakovat musím! jsem si to hezky obhájila :D

      Vymazat
  7. Všetky sú pekné, ale ten Cute Candy je parádny <3 Ja sa snažím kupovať už len
    "prírodnejšie" laky, čo v realite znamená, že moc nových lakov nemám :D Ale nevadí, i tak ich mám doma kopu čo treba pomíňať :) Momentálne u mňa vedú nude, ružové a fialkové :) A mám objednaný jeden červený od 100% Pure, tak sa naň teším :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. od přírodnějších laků mě odradil SpaRitual, mám dva kousky a oba se lakují naprosto šíleně, vždycky si nadávám, že jsem se na to dala a nejradši bych je vyhodila z okna! :D jsou třeba 100% Pure lepší? nebo nějaká jiná značka? já bych i byla ochotná za to ty prachy dát, ale musela bych být spokojená s kvalitou ;)

      Vymazat
    2. Ja mám od Sparitual dva laky a oba sú dobré :) Najmä podkladový je super, ale mám aj jeden farebný a žiaden problém. Od 100% Pure mám zatiaľ tiež dva laky :D A taktiež dobré :) Tam možno záleží od konkrétneho odtieňa. Mám odtieň Velouria a ten super kryje už v jednej vrstve. Vydrží tak 4 dni, potom začne byť povrch akoby popraskaný, ale keď som lenivá (a nepozerám sa naň príliž blízka :D), prežije aj jeden týždeň :) A potom mám trblietavý odtieň Wedding, ten je skôr transparentný, ale tiež v pohode vydržal týždeň. Takže za mňa spokojnosť a kúpim aj ďalšie odtiene. Veď ja ich už niekedy zrecenzujem :D

      Vymazat
    3. v tom případě se teď zaměřím na 100% Pure, třeba mi sednou líp ;) a na recenzi se těším, šup, šup! :D

      Vymazat
  8. Všetky tie laky sú skutočne krásne, ale ja asi nie som na ne stavaná, lebo vždy sa mi podarí si ho nejako na nechtoch zničiť :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)