Zase jsem podlehla nátlaku!

Mít v práci kolegyni, která dělá Avon Lady je fakt mor! Normálně bych se o katalogy této značky vůbec nezajímala, ale když vám je někdo neustále cpe pod nos, nemáte šanci. Navíc jsem byla pod naprostým tlakem, páč pokud bych si nic neobjednala, dalších několik zákaznic by bylo bez slevy (nad nějakou částku dostáváte slevu, víc nevím). A to jsem jim nemohla udělat, žejo. Chyběla totiž jen stovka. Tak jo, dej sem tu barevnou knížku, nad kterou většina blogosvěta ohrnuje nos a já si něco zkusím vybrat. A hele ho! Báze pod oční stíny! Ve slevě! Že bych zkusila porovnat s Artdeco? Tak jo ... a už jsem diktovala kód výrobku :D.




Báze má za úkol prodloužit trvanlivost očních stínů a zabránit jejich usazování. Taky slibuje dodat víčkům matný a hebký vzhled. Takže nic překvapivého. Prodává se v malém skleněném kalíšku s černým šroubovacím vrškem a designu nemám absolutně co vytknout. Na víčku je logo značky, které stále drží. Běžná katalogová cena za 3g je 139 Kč, já kupovala v akci tuším za 79 Kč. Na netu se dá sehnat i levněji.




Abysme si rozuměly, báze pod oční stíny je pro mě nepostradatelná a nutná věc. Jejímu vynálezci bych dala Nobelovku v oblasti vědy, a to okamžitě! :D Než jsem propadla jejímu kouzlu, oční stíny byly pro mě zapovězená věc. Nosila jsem jen linky a bylo mi strašně líto, že si nemůžu vyhrát s barvami a stínováním. A pak jsem si koupila Artdeco a byla v kosmetickém nebi! Konečně se mi nic nikam neslévalo, neobtiskávalo a vydrželo to na očích celý den. Takže je jasné, že potřebuju kvalitní výrobek, s nějakýma čajíčkama na mě nechoďte. Mastný čumák je, bohužel, mastný čumák ;).




Uvnitř kalíšku najdete béžový krém s kapkou růžové. Musíte nabírat prstem, což mi trošku vadí, ale už jsem si zvykla i u konkurence. Báze je hezky měkká, silikonová, stačí jí na každé víčko malinko. Krásně zakryje jemné žilky nebo nerovnosti, neobsahuje třpytky ani shimmer, je hladká a sjednotí. S nanášením tedy nemám žádný problém a jsem i spokojená s chováním na víčku.




Důležité ale je, jestli dostatečně plní svou funkci. Bohužel jsem si nevšimla žádného zvýraznění barev očních stínů, ale to výrobek ani neslibuje. Jen jsem na tento efekt byla zvyklá. A výdrž opravdu prodlouží. Osm pracovních hodin s přehledem. Horší je, když má zvládnout celý den. Znáte to, ráno jdete do práce, z práce domů, tam máte jen chvilku na převlečení a pár úprav a už zase musíte ven, kulturně se vzdělávat :D. Takže jen přepudrujete, poupravíte, domalujete kde co chybí a na nějaké předělávání celého líčení není vůbec čas. Zatímco Artdeco tyhle krizovky zvládá, Avon ztrácí dech. A to jsem ho ani nevyvětrala na nějaké divoké tanečky. Seděl se mnou hezky a v poklidu v divadle. Jenže po návratu jsem měla slité oční stíny v jedné čáře - jako zamlada :(.

Takže nemůžu říct, že je báze pod oční stíny od Avonu vyloženě špatná. Má dobrou konzistenci, dokáže sjednotit víčko a líčení udrží na svém místě v pohodě přes pracovní den. Za poloviční cenu než slavný konkurent. Jenže pokud potřebujete větší výdrž a rády byste i zvýraznění barev, raději investujte jinam. Hodnotila bych jako takový střed, jsou horší, ale i lepší ;).

Používáte bázi pod oční stíny? A jakou? Máte nějakou favoritku? Přemýšlím o Too Faced nebo UD, která je lepší?

Užívejte, konečně asi přišla zima! :*

L.




Komentáře

  1. Používám UD a jsem absolutně spokojená.

    OdpovědětVymazat
  2. Plánovala jsem stále Too faced, ale teď mě nalákala Lucka z Getthelouk na Sephora bázi, která je prej super a za 290 Kč (plus jsou furt slevy 20%), jdu do ní :). Konkrétně myslím Sephora Glitterguard Eyeshadow Primer 24hr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. super, píšu si a až se dostanu do Sephory, tak beru, díky za tip ;)

      Vymazat
  3. Taky bez báze nedám ani ránu. Používala jsem Art Deco, ale po nějakém čase přestala plnit funkci - asi už byla stará... Potom jsem si na zkoušku objednala bázi Milani a jsem nadmíru spokojená, až mi dojde, koupím si další (jindy mám chutě zkoušet něco nového).

    Ještě jsem tedy vyzkoušela bázi od Dermacolu a ta je úplně k ničemu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dermacolu jsem se vyhla obloukem, páč jejich bázi všichni pomluvili, takže jsem věděla, že to budou jen vyhozené peníze ;) a vůbec jsem neměla tušáka, že má Milani taky bázi, jen je mi značka vcelku nesympatická, ani nevím proč, ale kdyby byla šance ji někde koupit, tak proč ne ;)

      Vymazat
  4. Já mám teď tři - Sephoru, Artdeco a tu co byla v prosincověm gold boxu (Absolute New York). Poslední zmíněná je nejlepší, druhá Artdeco, Sephora mě nějak nepřesvědčila. Dost jsem přemýšlela taky právě o Too Faced.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já právě nemám Too Faced kde koupit, v Brně ani Ostravě v Sephoře značka není (zase nás šikanujou) a přes net se mi moc nechce, ale asi budu muset ... ta z Goldboxu mě zaujala, nejsi první, kdo ji chválí, takže se jdu mrknout na stránky LB, že bych poprvé něco koupila v jejich obchodě? :D

      Vymazat
    2. Já ji tam už nějakou dobu vyhlížím, ale ještě ji tam nemaj, potvory :-)

      Vymazat
  5. Ja mam UD a je super. Artdeco bola uplne priserna :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Artdeco mi sedí, ale nezkoušela jsem "lepší" značky, jako je třeba UD, takže nepopírám, že tam může být rozdíl ;)

      Vymazat
  6. Mám druhé Artdeco, až mi dojde, chci zkusit něco jiného. Láká mě sephorácká, UD či Nars. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já se dívala, že Artdeco má bázi i v tubičce, což mě hodně zaujalo, ale moc recenzí jsem k ní nenašla, tak uvidíme, jakou nakonec vyberu, taky bych chtěla zkusit bázový "high end" :D

      Vymazat
  7. V současnosti používám dvě báze. Jedna je od Rimmelu a myslím, že je srovnatelná s tím, jak popisuješ tu od Avonu. Druhá je z gold boxu a je super. Asi tak 10x lepší než Rimmel

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zase mi něco uniklo, vůbec nevím, že má Rimmel bázi! :D sakra, jdu se fakt podívat na stránky LB, jestli tu bázi mají v obchodě, díky za tip ;)

      Vymazat
  8. My jsme fakt ségry :o))) úplně stejně jsem k ní přišla taky.. nátlak kolegyně.. :D a naprosto souhlasím s hodnocením, není špatná, ale zlaté Artdeco, ke kterému se pokorně vrátím..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a pochybuje o tom snad ještě někdo? :D a bacha! Artdeco má bázi i v tubě, pro citlivá víčka nebo co, takže ji chci blíž obhlídnout, páč lepší tuba než kelímek, teď aby měla ještě stejně kvalitní obsah ;)

      Vymazat
  9. Já Avon používala a dala se mnou 12h, takže úplně perfektní :-) Teď používám Alverde a vydrží jen pár hodin, ale co - stejně se moc nemaluju :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. o Alverde jsem už četla, ale i když mám radši přírodní složení, u bází radši přetrpím ty silikony, páč fakt potřebuju pořádného držáka :(

      Vymazat
  10. Já ještě tu nej bázi nenašla, měla jsem Artdeco, UD a Dermacol. Nejvíc mi fungovala asi UD, ale jako uplnej držák to taky nebyl. O Avonu jsem taky přemýšlela, ale chtěla bych i zvýraznění barev. Až budou peníze na utrácení tak chci taky zkusit tu Sephoráckou za 300Kč.
    Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hm, tak kdyby mi nedržela ani UD, tak bych byla fakt naštvaná, páč od té bych očekávala výkon nejlepší za tu cenu :( ještě mě napadá Too Faced nebo Nars, ale ty už jsou v jiné cenové kategorii než Sephora ...

      Vymazat
    2. Přesně, za bázi asi tolik peněz nikdy nedám. I tu UD jsem kupovala jen miniaturku za dvě stovky... Ale tři stovky jsme ochotna risknout :)

      Vymazat
  11. Tak kvůli mému silikonovému problému zůstávám stále věrná ArtDeco se kterou jsem maximálně spokojená i po roce. Nevšimla jsem si žádného horšího účinku, i když už mám jen po dně. Jen to kelímkové balení je s delšími nehty nepraktické.
    Markéta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem taky Artdeco spotřebovala až do dna, měla jsem ji víc než rok, sice byla konzistence už trošku hustší, ale účinky pořád stejné, takže za tu cenu nádhera ;)

      Vymazat
  12. Ja som mala iba jednu bazu (od Alverde), ale nevsimla som si, ze by nieco robila :-)
    /kaviareň/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alverde jsem neměla, páč sice je přírodní, ale mám takového tušáka, že by mi nestačila :(

      Vymazat
  13. Škoda, doufala jsem, že bude lepší než Artdeco :D Já mám doma ještě bázi od Makeup Revolution, ale docela mě zklamala a od Elfu už si bázi asi taky nekoupím. Až někdy všechny ty báze doplácám, tak jsem přemýšlela o Milani, protože jsem už taky párkrát četla, že je dobrá :) A nebo zkusím to Artdeco v tubě. Děkuju za tip :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem si ze začátku myslela, že bude s Artdeco srovnatelná, páč mě mile překvapila, ale jak jsem ozkoušela i v "horších" podmínkách, tak mu prostě nestačí :( od Elfu bázi všichni chválí, ale nikdy jsem se k ní nedostala, páč objednávat z eshopu a platit poštovné jen kvůli jedné věci se mi nechce a z ostatních jejich výrobků jsem už vyléčená ...

      Vymazat
  14. U mna jednoznacne Zoeva, je bez konzervantov a drzi perfektne aj vecer, mam kelimkovu verziu ale myslim ze uz maju len v tube

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)