Omamná papája od Elemisu

Jedno si ujasněme hned na začátek - nikdy jsem si sama nekoupila drahou masku ani peeling, páč nejsem schopná je pravidelně používat. Já vím, že mé mastné pleti dělají dobře. Že by se mi třeba tolik neucpávaly póry. Že bych měla čistší pleť. Jenže jsem zdechloun obecný. Můžu si dát předsevzetí, že aspoň jednou týdně si na ten čumák něco naplácám. A pak ho teda poctivě plním. Dva týdny mi to většinou vydrží :D. Pak dlouho nic, než se naštvu, že mám hnusnou pleť a začnu ji drhnout vším možným. Ano, ode mě se učte péči o obličej :D.

Jenže já mám nejlepší čtenářky v celém širém lese, říkám to pořád a pořád nechápu, čím jsem si to zasloužila. Třeba taková M. mi napsala, že si koupila enzymatický peeling od Elemisu, že jí nesedí a jestli ho nechci vyzkoušet. A podobné nabídky se neodmítají, žejo ;). Ještě jednou děkuji a moc si toho vážím!




Jaký je rozdíl mezi obyčejným a enzymatickým peelingem? V tom známějším, který máme všichni asi doma jsou zrníčka, která zvenku pleť obrušují a stahují z ní nečistoty. V enzymáku žádná zrníčka nenajdete, je to hladký krém, který dokáže pomocí čistě přírodních biologických enzymů odstranit zrohovatělé buňky ze svrchní vrstvy pokožky.

Elemis by měl pomocí enzymů z papáji a ananasu vyhladit, rozzářit a rozjasnit pleť. Je doporučován pro citlivou a zralou pokožku. Po použití by čumák měl být hladší a jasnější, rozpustit odumřelé kožní buňky, dodávat antioxidanty a chránit před volnými radikály. (zdroj)




Ohledně balení neočekávejte žádné zázraky, obyčejná šedá tuba s jednoduchým designem, která neurazí ani nenadchne. Stříbrné víčko je šroubovací a jde na něm vidět každý otisk (jo, kdybych si toho všimla dřív, tak jsem ho mohla před focením očistit, že). Obsah 50 ml, cena vysoká, na Lookfantastic seženete momentálně za 29,50 liber. Bohužel lze objednat jen ze zahraničí.




Složení:

Water (Aqua), Propylene Glycol, Octyldodecanol, Glyceryl Stearate SE, Cetearly Alcohol, Glycerin, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Ananas Sativus (Pineapple) Fruit Extract, Papain, Xanthan Gum, Milk Protein (Lactis proteinum), Fucus Vesiculosus Extract, Porphyridium Cruentum Extract, Maltodextrin, Fragrance (parfum), Tocopherol, Dichlorobenzyl Alcohol, Methylparaben, 2-Bromo-2-Nitropropane-1, 3-Diol, Propylparaben, Disodium EDTA, Yellow 6 (CI 15985), Cinnamyl Alcohol, Citronellol, Geraniol Transitional Skin Care




Nejdřív musím popsat vůni, páč konečně něco, co cítím, jsem schopná rozpoznat a ještě se mi to i líbí! Znáte můj frňák, který je totálně neschopný ... Ale Elemis - áááách! Nádhera, kterou jsem vůbec nečekala. Sladké a ovocné vůně mě nikdy nebraly. Většinou nad nimi ohrnuju nos. A pak se objeví nenápadná šedá tubička, která po otevření zavoní tak, že bych se tím natřela klidně od hlavy až k patě (jo, byla by to drahá sranda)! Svěží, nepřeslazená, ani ten ananas mi tam nevadí. Tohle se prostě povedlo, dejte to sem, jdu fetovat! ;)

Konzistenčně peeling vypadá jako lehký krém bílé barvy, který se dobře roztírá a stačí ho na jednu aplikaci docela málo. Nemusíte nanášet žádné silné vrstvy, stačí použít stejné množství, jako když natíráte denní krém. Měl by se nechat na pleti 10 - 15 minut a pak smýt teplou vodou. Během použití může někoho lehce štípat nebo pálit, já mám ale asi hroší (liščí) pleť, páč jsem nic podobného nepozorovala. Ani začervenání po umytí.




Nebudu tady dělat fóry, přiznávám, že jsem byla okouzlena vůní a navíc jsem chodila po lese jak páv, páč jsem měla na čumáku ten slavný Elemis! Sice to nikdo v okolí neocení, ale pro svůj pocit, znáte to :D. Navíc jsem za vyšší cenu čekala fakt zázraky (já vím, že zázraky nedělá nic, ale stejně). Vždy, když zkouším novou masku nebo peeling, tak hned po smytí se očumuju v zrcadle tak půl hodiny a sleduju, jestli jsem teda krásnější nebo ne. A samozřejmě taky vím, že by se měly tyto výrobky používat dlouhodobě, než se objeví nějaký efekt. Ale prostě si nemůžu pomoct, no ...

U papájáka se po první aplikaci nestalo vůbec nic. Zklamání ze mě muselo jít vidět na kilometry daleko. Ani třeba hladší pleť aspoň. Nevadí, to chce čas. Pravidelné používání. Pak se všechno projeví. A budu vyloženě zářit! Hm ... zas nic. Jediné, co mě vždy přimělo k použití byla ta omamná vůně. Možná ještě fakt, že je to prostě Elemis, který všichni chválí, o kterém se pomalu skládají oslavné básně a který něco dělat musí! Taky mi už bylo trapné, že já zas budu v opozici a mrmlat něco o tom, že jsou to vyhozené prachy. Fakt jsem se snažila, přísahám! Zkoušela dál a dál. A pořád nic, efekt žádný, zlepšení žádné, projasnění žádné, vyhlazení žádné ... Chjo!

Možná prostě nemám správný typ pleti na podobné produkty. Potřebuji vyloženě čistící a póry stahující dryjáky. Citlivou ji sice mám, ale na anti-age efekt si asi můžu ještě chvíli počkat. Nebo já prostě nevím ... Je mi to fakt líto, páč jsem ho chtěla mít ráda, dokonce i milovat a hýčkat. Odvděčil se mi jen krásnou vůní, ale to je trošku, pane Elemisi, málo :(.

Zkoušely jste enzymatický peeling? Co říkáte na papáju od Elemisu? Sedí vám? Kolik jste ochotné zaplatit za podobné výrobky?

Užívejte!

L.





Komentáře

  1. To je mi líto, že ani tobě nefunguje. Tolik peněz a ono nic? To je skandální. No aspoň to voní, ale já ananas nemůžu ani vidět, ani cítit, ani jíst, takže by to bylo za 0%. Zkus masku ze zeleného ječmene, ta by ti na čumáčku mohla něco pozitivního vykouzlit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já právě taky ananas nemusím, ani jíst jako Ty, ale tady mi vůbec nevadí, možná je tam víc té papáji, ale ta zas vůbec nevím, jak může vonět :D ... jináč mám zelený jíl a ten je super, míchám s vodou a pár kapkama jojobového oleje, a to je jiná paráda ;)

      Vymazat
  2. Enzymatický peeling jsem ještě nezkoušela, ale láká mě to. Rozhodně bych si ale do začátku vybrala nějaký levnější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tohle byla taky má první zkušenost s enzymákem, a kdybych Elemis nedostala, tak si ho taky sama napoprvé nekoupím za ty prachy ;)

      Vymazat
  3. Zkus ten od Sampar - equalizing foam peel. Ten je famózní, mám ho už asi po šesté, sedmé možná... Elemis mi taky nic viditelného nedělal, za ty peníze. Nebo Alpha-H Liquid Gold je parádní

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky za tipy, hned se jdu na to mrknout, páč jestli Ti Elemis taky nic nedělal, tak na tom budeš podobně jako já ;)

      Vymazat
  4. Tenhle enzymak je jeden z nejjemnejsich a pritom ucinnych, ktery jsem kdy mela. Kupovala jsem hopredloniv ramci narozeninove limitky Elemisu,takze mam krasnou tubu v barvach a designu dzungle, coz sena policku i k jeho vuni hodi mnohem vic..
    A k tem jeho ucinkum.. Je treba hned na zaca ku necekat od zadneho produktu neco, z ceho se clovek posadi na zadek, pak je uz jen prijemne prekvapen. Ja enzymak pouzivam jako "pracovni" peeling takze ho nikdy nedavam samostatne ale jako pripravupro dalsicisteni. Plet krasne pripravi a otevre pory na jejidalsi cisteni, kdy uz saham po nejake ajurvedske smesi bylinek a jilu a pak navrch hydratuju. V teto kombinaci je elemis neocenitelny navid nepodrazdi ani citlivouplet, bytpo nem obcas zcervenam. Ja si ho nemuzu vynachvalit..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. design džungle jsem viděla a musím uznat, že je boží, škoda, že u něj nezůstali ;) ... já vím, že nemůžu čekat zázraky, ale stejně si nikdy nemůžu pomoct, když mám nějaký nový výrobek :D a se svým zdechlounstvím si nedokážu představit, že bych si dávala tři vrstvy masky nebo peelingu po sobě, jsem ráda, že se dokopu k té jedné :D takže prostě to není ten pravý pro mě asi :(

      Vymazat
  5. Už jsem se bála, že to bude další oslavná recenze a já tenhle prý svatý grál peelingů budu chtít zase o něco víc :-)
    Nějaký enzymatický peeling chci vyzkoušet už dlouho, ale na druhou stranu z něj mám docela respekt, protože mám pořád v živé paměti tenhle článek Mitsuuko http://www.mitsuuko.cz/2013/11/dabelske-mazani-enzymaticke.html#more

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jooo, ten článek si taky pamatuju moc dobře :D je pravda, že před prvním nanesením jsem se trošku bála, co to se mnou udělá, ale po zkušenostech s černou maskou od Glamglow, u které všichni psali (i prodavačka v Douglesu varovala), že po nanesení může štípat a po smytí být pleť červená a já nepozorovala ani jeden tento jev, jsem byla trošku klidnější ;)

      Vymazat
  6. Miluju ten od REN, zkoušela jsem trb vychvalovaný Evolve, v hledáčku mám i v ČR dostupnou, levnější a v menším balení Mádaru, ale REN je prostě kabrňák - konzistence spíš medová, lepkavá, hutnější, voní též krásně, přitom jemně a proti Evolve je to mnohem větší dryják - vyloženě cítím, jak začíná fungovat, přitom ani když ho smyju třeba až po čtvrhodině (to štipkání mě děsně baví), nemám pleť červenou či podrážděnou. Je skvělej, mám druhé balení, vydrží hrooozně dlouho - jen tedy mám odvahu na užívání pouze vpodvečer od podzimu do konce zimy a to tak max. 1x týdně, výsledky cítím hned, je prostě boží! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak teď jsi mě fakt nalákala, ale počkám si na něj ve slevě, přece jenom za ty peníze už nechci být zklamaná ;)

      Vymazat
  7. Taky mám problém používat masky a jiné nadstandardní péče o obličej. Lenoch, fakt. :D A to by to teda chtělo a hodně. :)
    Vůně zní hezky, ale jestli to tak nějak nic nedělá, tak to asi nepotřebuju. To je docela fajn pocit. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já se teď dokopu aspoň 1x týdně o víkendu, ale fakt se musím přemáhat :D ... jo, taky jsem ráda, že kolikrát nemusím mít všechno ;)

      Vymazat
  8. Jéje to mi neříkej! Já hrozně dlouho toužila, ale ta cena... A včera jsem ho dostala od kamarádky! Jen maličkej, ale tesim se na něj jako blázen! Hnedka ho jdu očmuchat ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak doufám, že s ním budeš spokojená aspoň Ty, třeba mám jen divný čumák ;)

      Vymazat
  9. Zkoušela jsem enzymatický peeling z české drogérky, bohužel si nejsem jistá, která to byla značka, pravděpodobně Balea. Hrozně to pálilo a dvě hodiny po aplikaci jsem byla rudá, tak jsem to vzdala. Škoda, že takhle drahá věc nefunguje, ale pozitivní je, že jsi neměla reakci jako rudokožec :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, to můžu být ráda, že jsem neolezla, ale je pravda, že na obličeji, na rozdíl od těla, mám hroší kůži, nepamatuju si, kdy bych naposled měla nějakou špatnou reakci, maximálně se mi ucpou póry a vyraší boule ;) a "rudokožec" je boží slovo! :D

      Vymazat
  10. To jsem ráda, že ses po něm alespoň nevyboulila jako já. Nechtěla bych mít dalšího člověka na svědomí :D Ale jako jo, ta vůně za to stojí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. neboj, rozhodně bych Ti to za vinu nedávala, já jsem moc vděčná, žes mi ho poslala, aspoň jsem mohla vyzkoušet a zhodnotit, že takové drahé patlátka nepotřebuju, zlatý zelený jíl! ;)

      Vymazat
    2. Vyhovuje ti zelený jíl? Na mě je dost agresivní a vysušující. Mně lépe vyhovuje růžový. Nezkoušela jsi i další varianty?

      Vymazat
  11. Ja mam enzymaticky peeling od YSL a to je uplna bomba, od vone, textury, vyhladenia pleti, az po (bohuzial) cenu - 33 libier, mne sa ho nastastie podarilo zohnat na feelunique na konci vypredaja s asi 33% zlavou, tak to tak nebolelo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. wow, to je taky dobrá cenová pálka! :D ale jestli funguje, tak proč ne, musíme se hýčkat! ;)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)