Novinky z lesní dolinky

Nový rok zdá se býti velmi úspěšný, co se kosmetických novinek v lese týče. Vyrojilo se mi toho tady tolik, že jsem se až styděla, ale zároveň se i rochnila blahem. Omlouvá mě jedině to, že byly Vánoce, na které jsem dostala peněžní dary a pak jsem měla narozky. A taky jsem se trošku rozšoupla, no. Ale zase nic drastického. Nejdřív jsem chtěla dát pár tipů na výhodný nákup na liščí FB, jenže pak jsem si uvědomila, že všichni efbíčko nemají a že je nemůžu ochudit o takové skvosty. V překladu asi tak, že v tom nechci být sama, aneb alou všichni do obchodu, ať můžu v noci klidně spát! :D




Já vím, že narozeninovými dárky jsem se chlubila už všude možně, ale prostě letos byli mí blízcí velmi štědří a hodní. A to jsem neslavila žádné výročí. Od nejlepší kamarádky jsem si rozbalila paletku očních stínů od Bobbi Brown, a když jsem ji viděla, málem jsem spadla ze židle. Chlap mi tentokrát nechtěl prozradit dopředu, co mi koupil (vždycky to z něj vymámím), tak mi dával každý den nápovědy. Celou dobu jsem tušila, že to bude parfém, až mě zmátla jedna nápověda a vůbec jsem neměla tucha, o co jde (kdo si má ty hráče Arsenalu pamatovat i jménem, stačí, když musím umět příjmení :D). Nakonec jsem dostala malou černou lahvičku, kterou jsem milovala už jen podle promo fotky a musím říct, že tuhle vůni vymýšleli pro mě a pro nikoho jiného! ;)




Jednoho krásného dne připutoval do lesa balíček s vlastnoručně psaným přáním, krásnou korálovou rtěnkou a růžovým láčkem z limitky Essence. Čokoška byla jasným znamením, že odesílatel mě má přečtenou jako Harry Potter pravidla Famfrpálu a už nebylo daleko k jeho odhalení. Moje milá eMinka si na mě vzpomněla! Tímto jí ještě jednou moc děkuju a zdravím do severních krajin :*.




A nebyla jediná! Sabča mě přijela na chvilku navštívit do lesa a přinesla mi malý pytlíček plný velkých skvostů. Můj historicky první láček od Color Club v nádherném nepopsatelném fialovém třpytkovatém odstínu. Prý jsem psala, že si na fialové laky pomalu zvykám, tak aby se mi asi zvykalo líp, no nemilovaly byste ji? ;) K němu do dvojky bronzová tužka na oči od Barry M, přesně moje barva a jsem moc zvědavá na její výdrž.




U trb jsem vyhrála poukázku do eshopu Green Energy Organics a musím říct, že bylo fakt peklo si tam vybrat, aniž bych zruinovala rodinný rozpočet. Usilovně jsem nad tím přemýšlela asi tři týdny a nakonec karta padla na Energizující pleťové tonikum. A pak mě ještě hodně zaujaly přírodní vůně, obzvlášť tělové vody bez alkoholu. Fakt jsem byla zvědavá, jestli dokážou na pokožce vydržet aspoň do oběda. Jakmile jsem viděla možnost zkusit vzorek, bylo vymalováno, podle popisu se mi nejvíc zalíbila Brume Lumineuse a jako bonus mi ještě přišla i Brume Passionné. Musím ještě hodně pochválit zákaznický servis, příjemnou komunikaci a hlavně nádherné balení. Všechno mi přišlo v lila elegantní krabici (LB se může jít zahrabat) a samozřejmostí byly i vzorečky zdarma. Víc takových!




Když jsem na FB zmerčila, že někdo prodává čističe od MyChelle, nerozmýšlela jsem se ani minutu a psala zprávu, že mám zájem. White Cranberry Cleanser v plném balení plus asi půl lahvičky Fruit Enzyme Cleanser zdarma k vyzkoušení. Vše za 450 Kč i s poštou. O značce jsem se dozvěděla od již zmiňované trb, která ji hodně chválila, takže jsem byla napnutá jak kšandy, jestli mému mastnému čumáku pomůže. Zatím nemůžu dělat závěry, ale vypadá to velmi nadějně, recenze určitě bude ;).




Teď budu vypadat jako závislák, ale zase na FB jsem se dozvěděla, že MaxFactor hledá testerky novinek. Sice jsem si moc naděje nedávala, páč jsem malá blogoryba, ale zrovna byla v práci nuda (běda, jak mě napráskáte!), tak jsem to zkusila. Fakt jsem čučela, když mi přišel mail, že si mám vybrat odstín nových očních stínů s pěnovou konzistencí, které budou v prodeji od března. Nahlásila jsem bronzovou, k ní jsem dostala ještě i studenou růžovou a jsem na ně hodně zvědavá. Okamžitě mi přišlo na mysl porovnání s Color Tattoo, tak uvidíme, kdo s koho.




Když přijde k nám do lesa nějaká limitka od Catrice, tak by se dal pomalu vyhlásit svátek. Těch minulých jsme se nedočkali, takže když jsem viděla současnou, věděla jsem, že neodolám. Nakonec jsem si odnesla tvářenku, kterou jsem měla vyhlídnutou už dopředu a láček na nehty byl sice mimo plán, ale zajímavý a neotřelý odstín se hned tak nevidí, takže bylo vymalováno. Novinkou stálého sortimentu je báze pod oční stíny, což zažehlo mou zvědavost. Stále hledám náhradníka za ArtDeco, páč to kelímkové balení je na prdku. A vypadá to, že mám prvního aspiranta, jen ho ještě musím otestovat ve všech zátěžových podmínkách.




Nojo, zase laky. Další. Já vím. Ale jsem slabá a má vůle taky :D. Novinka od Miss Sporty slibuje sloupnutí laku bez odlakovávání, což se hodí zejména na efektové laky. Uvidíme, jestli si nesloupnu i celý nehet. Od GS i po všeobecné oblíbenosti první zástupce, nelíbí se mi jejich obaly a nikdy jsem si neuměla vybrat odstín, páč mě ve stojanu žádný nezaujal. Na doporučení jsem ale sáhla po 141, páč se tváří fialově, růžově a zlatě, pokaždé jinak a já mu to žeru. She kosmetiku nevyhledávám už vůbec, ten jejich design je na facku, tohoto prcka jsem ale objevila v DM ve výprodejovém stojanu za 25 Kč a pod umělým světlem drogérie vypadal fakt zajímavě. Tmavší zelená s trochou modravého nádechu. Na nehtech mě zas tak nepřesvědčil, kamsi se ta modrá vytratila. Každopádně jestli se vám odstín líbí, doporučuju ke koupi, dobře se lakuje, rychle zasychá a drží ;).






Tohle byl ale podle mě kup roku, neplánovaný, náhodný a bez rozmyslu. Naštěstí se vyplatil. V Douglesu vyprodávají značku BeYu, u pokladny měli zbytek jejich sortimentu se 70% slevou, takže tato krasavice mě z původních 479 Kč vyšla na 144 Kč. A musím říct, že Coralista od Benefitu se může jít rovnou zahrabat. Páč tahle kráska má nejenže velmi netradiční korálovo-oranžovou barvu, ale je i dost pigmentovaná, aby stačilo jen ťupnout štětcem do středu a drží. Celý den. Dokonce ani nevybledne. To se mi s žádnou nestalo! Takže vyzývám k prozkoumání, třeba u vás budou mít i jiné odstíny.






V DMku jsem narazila na zubní pastu bez sulfátů za 30 Kč (ano, opět jsem objevila Ameriku :D), ve slevovém stojánku vylovila balzám na rty taky za třicet a doplnila tekutou černou linku, bez které, jak jsem zjistila, fakt nemůžu žít :D. Balzám určitě doporučuju, voní jako hašlerky, po nanesení příjemně štipká a opravdu hydratuje. Za ty prachy ho potřebujete nutně! Jakmile mi došla černá linka na oči, byla jsem jak bez ruky. Zkoumala jsem všechny možnosti v drogérii a nakonec se odvážila zkusit tu Alverdí a zatím to vypadá, že jsem neudělala špatně.




Po hodně dlouhé době mi došel i šampón a já se rozhodla, že vyzkouším nějakou pro mě novou značku. Vybrala jsem si Nobilis Tilia, páč jsem nechtěla objednávat přes net (dopadlo by to zbytečně plným košíkem a prázdnou peněženkou, známe se) a tuto českou kosmetiku mají u nás v obchůdku se zdravou výživou. Byla jsem na sebe pyšná, jak jsem si to hezky naplánovala, jenže jsem nepočítala se selháním na druhé straně, a to nedoplněným regálem. Aha ... co teď??? Nakonec jsem se bez všech internetů vrhla do vod neprobádaných, zaujala mě ruská značka Planeta Organica a její finský šampón. Pak mi ale připomněla Claire, že o něm už psala, takže zase nebudu první objevitel :(.


Nakonec ještě Alverde novinky, kterých jsem si stačila všimnout, balzámek na rty je asi inovace toho ve výprodeji, má hezčí balení, obsah nevím, jaký bude, ale po spotřebování starého určitě někdy zkusím. Tělová másla jsou velmi oblíbená a mají na to nárok, zmerčila jsem limitku s novou vůní růže, za mě nic, co bych nutně potřebovala, ale třeba vy jo ;).





A to je vše, přátelé ;). Čím jste si poslední dobou udělaly radost vy?

Užívejte!

L.













Komentáře

  1. Takových krásných věcí - ááááááááááách. Ta paletka! Ten parfém! A ta tvářenka Catrice a další...Pěkné úlovky :-) Já jsem si za poslední měsíc udělala radost nákupem tolikrát, že mi je až hanba :-D Ale hrozně mě potěšil dárek v podobě paletky NARS od přítele...
    Stars by Lucy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, aspoň v tom nejsem sama ;) a paletku od NARS jsem už u tebe viděla a taky jsem se hezky pokochala, vůbec bych se za ni nezlobila ;)

      Vymazat
  2. Tak na novinky Alverde se taky musím jít mrknou. Balzám i tělové máslo je jasná volba a zrovna já jich nemám nikdy dostatek :-) A co báze Catrice? Spokojenost?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. balzám ber i ten výprodejový, pokud u vás bude, za 30 Kč fakt super a dokonce jsem vyhrabala i nepoužitý a neopatlaný :D ... báze zatím drží, ale musím ji otestovat i v horších podmínkách, třeba při cvičení nebo celodenní a půlnoční šichtě, pak teprv budu moct porovnat s ArtDeco, která zvládla snad všechno ;)

      Vymazat
  3. to růžový máslo alverde je strašně supr, mě to strašně voní a je pěkně hutný :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. škoda, že nejde očuchat, mohli by dávat aspoň maličký tester, takto do toho lidi lezou, což bych si já nikdy nedovolila, ale zase bez oňuchání neberu, i když možná se odvážím, pořád lepší, než ty jejich sladké ovocné vůně ;)

      Vymazat
    2. Já nějak můžu všechny ty másla :) i ovocný, je fakt že tester nebo malý balení by bodlo...

      Vymazat
  4. Tak mne mrzí, že jsem prošvihla tvé narozky. Všechno nejlepší! Tolik krásných věcí! Líbí se mi skoro všechno. Nejvíc se mi líbí 141 lak. Na ten musím kouknout!

    Jinak pod oční stíny mi vyhovuje Urban Decay ve fialovém balení ale je teda pro starší. Ulovila jsem jej jen za 13 dolarů, když byl ještě za dvacet.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, to vůbec nevadí, děkuji za přání a Tobě přeju taky jen to nejkrásnější, viděla jsem, jaký jsi měla úžasný dort - mňam! ;) 141 jsem ještě nelakovala, ale je strašně zajímavý, taková barvička se málokdy v drogérce vidí ... UD bázi bych ráda vyzkoušela, ale ta její cena mi přijde už hodně, slevu bych taky brala, tak třeba jednou ... ;)

      Vymazat
  5. Pěkná sbírka věcí. Zubní pastu mám taky a taktéž mě potěšila :-) Těším se na recenze, hlavně MyChelle

    OdpovědětVymazat
  6. To jsou krásné novinky, až si srdéčko zaplesalo. :) Jsem zvědavá na články, o všem! :)
    A líbí se mi novinkové máslo od Alverde! Na to se mrknu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky se na ty fotky ráda dívám, jsem asi už blázen :D a pak mi napiš, jak to Alverde voní, jestli ho přece jenom taky nepotřebuju ;)

      Vymazat
  7. Tu paletku si strašně chci koupit. Zatím odolávám, tak jsem zvědavá, jak dlouho mi to vydrží.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. paletku doporučuju všemi deseti! bála jsem se, že budou barvy nevýrazné nebo budou splývat, páč přece jenom hodně podobných odstínů vedle sebe, ale byla jsem fakt hodně překvapená, pigmentace vysoká, nádherné odstíny a drží! určitě to nejsou vyhozené peníze ;)

      Vymazat
  8. Nádhera!! A jak v práci nuda?? Došly ti bombónové životy? :DD
    Opium si nutně potřebuju očuchat a protože jsem dlouho vzorně neutrácela (hlavně proto, že toho mám doma na deset let..), chystám se koupit si něco ukrutně drahého a nepotřebného z dekorativky.. Bobbi je dobrá inspirace..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ticho tam! :D abys věděla, tak zase čekám, až mi vymyslí další epizodu a přemýšlím, že jim napíšu, že to klidně udělám, samozřejmě za tučný honorář, páč asi bude víc takových závisláků jako já :D ... Opium ti bude dle mého vonět, i když je na mé poměry nezvykle sladký, ale jakmile se rozvoní ten kávový podtón, tak omdlévám blahem! <3 ... Bobbi potřebuješ, viz předchozí komentář, dle mého 600 Kč za 10 stínů není nijaká pálka, kór v takové kvalitě ;) ( http://www.parfums.cz/bobbi-brown/shimmer-brick-eye-palette-paleta-ocnich-stinu/ )

      Vymazat
  9. Liško, moc se omluvuju za to, že jsem ti zkazila náladu tím, že jsem ten šampón už měla, už to nikdy neudělám! Máš teda usprové nákupy a hlavně teda dárečky! Jsem zvědavá, jak na tom budou ty MF stíny, za mě jsou CT nej (i jako báze pod tvoji alverdí paletku ;-) ), takže jsem napnutá. Hele, už jsme zvažovaly plánování nakupovacího výjezdu! (Jsem si z únor skoro nic nekoupila :D)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no tak já ti to teda odpouštím, ale bacha na mě! :D ... já právě z CT nijak odvařená nejsem, mám bronzové a moc je nepoužívám, ne, že by nedržely, ale prostě ta konzistence mi nepřirostla k srdci, já raději pudrové, líp se s nimi stínuje ;) tak uvidíme, co MF, ty mají takovou zvláštní strukturu, bojím se, že se budou slévat ... a nákupní výjezd se musí domluvit, akorát nás bude asi trošku víc, tak uvidíme, jaká bude koordinace a kooperace ;) a kup si něco laskavě, pak budeš mít absťák a co my s tebou? :D

      Vymazat
  10. To je teda hromada :D Ja som si prednedávnom objednala tiež čistič od MyChelle, ale na citlivú pleť a minulý mesiac lícenku od 100% Pure, teraz od nich zvažujem aj makeup :) Ale inak myslím, že som sa v poslednej dobe nejak extra nerozšupla, snažím sa pomíňať aj čo to zo zásob :)
    A vlastne ešte som si kúpila šampón od Havlíka...že by som začínala mať nákupnú sklerózu? :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tvářenku od 100% Pure jsem si chtěla koupit taky, ale už jsem se fakt musela krotit :D ale hezké nákupy máš, jestli náhodou nekecáš a nemáš toho dvakrát tolik i se sklerózou! :P

      Vymazat
  11. No sakra, po tom YSL parfému pokukuju taky, ten flakón mi tak učaroval, že budu fakt zklamaná, jestli mi to nebude vonět :D :))
    Jinak ty alverdí linky jsem si před cca půl rokem koupila a byly prakticky vyschlé :( Což mě dost mrzelo a bohužel i celkem odradilo od nějakého dalšího zkoušení jejich dekorativky, protože už mě předtím zklamaly zase nějaké stíny a celkově z toho prostě nejsem odvařená, i když na péči si nemůžu stěžovat.. A na tu Catrice bázi jsi mě docela navnadila, tak ji musím jít hned zítra omrknout :) Ach jo, a to jsem si říkala, že teď do drogerek chodit nebudu :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně to samé jsem si říkala u parfému :D ale přijde mi, že na rozdíl od modré verze je černá větší líbivka, jen sladší a fakt výrazná ;) ... Alverdí linky mě mrzí, vzala jsi asi špatný kus, páč ty mé malují hezky a stíny jsou u nich docela oříšek, liší se kvalitativně dost, ale paletky, kde jsou 4 barvy jsou opravdu krásně pigmentované, ty doporučuju, kudy chodím ;) ... Catrice báze zatím vypadá fakt nadějně, naštěstí ji zařadili do stálého sortimentu, takže spěchat nemusíš ;)

      Vymazat
  12. Pěknéé! :) Jsem zvědavá na tvoje dojmy z MyChelle, obzvlášť z enzymatického čističe. Z mého pohledu není špatný, ale nějak.. mě to neuchvátilo, za ty prachy podle mě nestojí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zatím používám právě ten enzymák a musím říct, že mi nejlíp odlíčil obličej ze všech výrobků, co jsem kdy zkusila, záleží ještě, jestli mi po nějaké době neoleze nebo rovnou nesleze čumák :D

      Vymazat
  13. Já si koupila to růžové alverde máslo, do zásoby protože limitka. :D

    Moc pěkné novinky!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a já si myslím, že si ho koupím nakonec taky, protože limitka :D

      Vymazat
  14. Ta BB paletka by se mi tuze líbila, ale odrazuje mě na ní to, že ty stíny nejsou od sebe vůbec oddělené. To bych opravdu nepřekousla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky nechápu toto uspořádání, ze začátku jsem se bála, že nenaberu na štětec jen jednu barvu, ale naštěstí se to dá vychytat ;)

      Vymazat
  15. Drahoušku, rádo se stalo přece!!!! :-* Jsem ráda, že jsem mohla využít moment překvapení :-D...Téda a je skvělý, že už máš taky svůj parfém ušitý na tělo! Jéjda tolik dobrot tady.....Tak ať si to všecko krásně užiješ!!! :-D

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)