A zase se bude utrácet! Aneb valentýnské slevy a akce

Valentýn jako svátek mě jaksi nebere. Za prvé nejsem vůbec romantický typ, takže s nějakou kytkou (pokud, to nejsou tulipány), slavnostní večeří při svíčkách a srdíčkama na mě nechoďte. Samozřejmě čokoládu přijímám za každé situace! ;) Jen si prostě myslím, že jsme jej přejali z Ameriky jenom díky tomu, aby si obchody mohly namastit kapsy. Ale má to i své světlé stránky - akce a slevy. A na ty mě už užije, je jedno při jaké příležitosti. Nejdřív mi začaly chodit nenápadné nabídky do mailu, pak se roztrhl pytel i na FB a jako přece nejsem žádný hamoun, abych se s vámi o ně nepodělila. Akce jsem rozdělila na české obchody a eshopy, zahraniční a slovenské. Žádná diskriminace. Nachystejte peněženky, jedeme z kopce!


Akce a slevy ČR

1. Beautyville.cz (odkaz)



Pokud tento eshop neznáte, tak okamžitě přidávejte do oblíbených ;). Mají v arzenálu spoustu zajímavých značek, které hned tak někde nenajdete (myšleno u nás v českém lesíku). Namátkově třeba Figs & Rouge, Laidbare, One Love Organics nebo Bellapierre. Často mi chodí na mail různé slevy, což se mi tuze líbí. S obchodem mám velmi dobré zkušenosti, objednávka proběhla rychle, bez problémů, o všem jsem byla informovaná a ještě mi poslali kartičku s věnováním a vzoreček (fotku zásilky jste mohly vidět na liščím FB). Nyní probíhá akce, která se každý den mění, takže je dobré sledovat, pokud máte něco vyhlídnutého. Dneska třeba platí sleva 15% na produkty péče o tělo. Doprava zdarma.


2. Marrionaud (odkaz)



Parfumérky se na nás taky nachystaly, v Marrionaud dostanete slevu 40% na druhý, levnější produkt. Za mě nic moc, ale pokud toužíte třeba po slavné bázi pod oční stíny od Artdeca nebo oblíbených rtěnkách a tvářenkách od Bourjois, mohla by se hodit ;). Platí do 15. února a nelze kombinovat s dalšími akčními nabídkami.


3. Douglas (odkaz)



To v Douglasu se předvedli víc, do vyprodání zásob si můžete koupit jakýkoliv parfém o velikosti 30 ml s 20% slevou. Musíte sice mít jejich věrnostní kartu, ale jestli nevlastníte, nezoufejte, rádi vám ji vyřídí na počkání a slevu můžete ihned uplatnit.



Další slevy lze získat na Douglas eshopu při zadání kódů. Při objednávce nad 599 Kč je 10% sleva, nad 999 Kč je 15% sleva a nad 1 599 Kč je 20% sleva. Platí opět do 15. února a nedá se kombinovat s jinými akcemi.


4. Inglot (odkaz)



V Inglotu připravili speciální valentýnský set obsahující 2 oční stíny, rtěnku, lak na nehty a tužku na oči za speciální cenu 990 Kč. Odstíny můžete vybírat a kombinovat jaké chcete, jen se mi nepodařilo zjistit, jestli platí jen v kamenných prodejnách nebo i na netu. Samozřejmě jsem šmírovala jejich eshop, kde o akci není ani zmínka (dozvěděla jsem se o ní na FB značky), ale ověřené to nemám. Bohužel Inglot v lesíku není, takže se k němu nedostanu a pokud je nabídka omezená jen na kamenné prodejny, tak si můžu nechat zajít chuť :(.


5. Flormar (odkaz)



Značka Flormar je spíš známá svými laky na nehty, ale věděly jste, že dělá i dekorativku? Většinou mě od nich nic nezaujme, protože obaly jsou nehezké a vypadají lacině, ale tento multifunkční pudr nevypadá vůbec špatně! Můžete jej koupit se slevou 30%, z původních 299 Kč vyjde na 209 Kč. A věřte mi, že jestli začnete brouzdat na jejich eshopu, tak nezůstane u nákupu jedné věci, takže bacha! Poštovné je nad 500 Kč zdarma a ještě dostanete dárek. Doporučuju omrknout laky na nehty s gel efektem, které kryjí hned v první vrstvě a krásně se lesknou nebo naopak matnou verzi.


6. Rossmann (odkaz)



A jestli nemáte dost parfémů a voňavek, můžete místo parfumérky zajít i do Rossmanna. Do 15. února platí sleva minimálně 25% na všechny stříkátka a fíkátka kromě parfémovaných deodorantů ve skle. Chodíte vůbec do drogérky nakupovat vůně? Abych se přiznala, tak by mě to ani nenapadlo, ale vlastně proč ne ;).


7. theBalm (odkaz)



Konečně akce, která se mi fakt líbí! Žádných pár procent sleva (i když díky bohu aspoň za to), ale dárek k nákupu. A pořádný. Sice musíte utratit 1 500 Kč, ale nemyslím si, že by to byl u této značky zrovna problém :D. Když tak učiníte, tak k vám automaticky pošupajdí opěvovaný rozjasňovač Mary-Lou Manizer v hodnotě 499 Kč zdarma. Platí opět do neděle 15. února. Já tentokrát ušetřím, páč po zkušenosti s pudrem Sexy Mama mě nadšení z theBalm jaksi přešlo :(. Ale neříkám, že vy nemáte zuřivě klikat a vybírat, co všechno nutně potřebujete ;).


8. Artdeco (odkaz)



Pro Artdeco už nemusíte běhat do parfumérky, nyní se dá koupit i na netu a rovnou s několika výhodnými nabídkami. Nemusím už asi zmiňovat bázi pod oční stíny, ale třeba i samotné stíny mají dobrou kvalitu a dají se koupit v mnoha zajímavých barvách. Mají podobný systém jako Inglot, takže jim musíte kupovat ještě zvlášť domeček, což může hodně zákaznic odradit. Pokud si teď nakoupíte nad 600 Kč, dostanete zamilovaný box na čtyři stíny zdarma. Jeho design mě ale vůbec nezaujal, raději bych jednobarevný černý než tento cirkus. Ještě jsme ale neskončily. Když utratíte nad 1 000 Kč, můžete si vybrat dokonce ze tří variant dárků.




Tentokrát dostanete boxík už naplněný očními stíny, barvy jsou ale předem vybrané a měly by se hodit jak na univerzální použití, tak pro kouřové líčení.




Pro zelenoočky je nachystán set řasenky v zeleném odstínu a aplikátoru očních stínů s dvěma náplněmi (zelená a modrá).




Varianta je nachystána i pro modrooké kočky ve stejném složení, jen řasenka má modrý odstín.



Akce a slevy Slovensko

9. Biokrasa.sk (odkaz)



Některé slovenské eshopy bych brala všemi deseti i u nás, páč se u bratrů sousedů dají najít opravdové skvosty! Nebo si o přírodní značce dekorativní kosmetiky ZAO myslíte něco jiného? Stačí mi ukázat jejích výrobky a óchám a áchám ... O Couleur Caramel ani nemluvě! Jejich malovátka na pery (krásné slovo) koupíte s 15% slevou. Dobrá zpráva na konec - eshop zasílá i do ČR, musíte platit předem na účet a poštovné vyjde na 3,9 Euro. Nebo využijete služeb Uloženky, která vyjde na pěkných 1,3 Euro.


10. BioBeauty.sk (odkaz)



Další eshop s přírodní kosmetikou, který bych vybrakovala okamžitě a bez váhání! Mají dokonce i svou krabičku krásy, která stojí 10 Euro (momentálně vyprodaná). A kdybych se měla ihned rozhodnout, jakou novou značku chci vyzkoušet jako první, tak by to byla jednoznačně Soaphoria. Třeba takové tělové suflé nebeská čokoláda v úžasném skleněném balení - kosmetické nebe! Radši ale zpět na zem - v eshopu vybrali nejoblíbenější produkty a tipy na velentýnské dárky a snížili jejich ceny. Jen škoda toho kurzu Eura :(. Nicméně do ČR taky zasílají, cena poštovného se odvíjí od hmotnosti zásilky a zobrazí se v košíku ještě před potvrzením objednávky.


Akce a slevy zahraničí

11. LoveLula (odkaz)



Na LoveLula mají sice speciální akci na Valentýna, která mě ale vůbec nebere (když utratíte 60 Liber, dostanete zdarma konjac houbu ve tvaru srdíčka - haha, strašně výhodné!), zaujala mě ale jiná nabídka. Když utratíte 30 Liber za značku Pai a použijete kód "HANDY", dostanete krém na ruce zdarma. A když už jsme u toho, Pai není jediná značka, ke které dostanete dárek, všechny možnosti najdete tady.


12. Naturisimo (odkaz)



Na Naturisimu si pro nás připravili ke rtěnce od značky Living Nature v odstínu Bloom (starorůžová s kapkou fialové, foto tady) balzám na rty zdarma. Poštovné samozřejmě neplatíte, stejně jako v předchozím případě.


13. Kiko (odkaz)



Nakonec ještě Kiko, jejichž dekorativka je hodně oblíbená, ale bohužel se nedá koupit u nás. Do konce února platí zvýhodněná cena na set rtěnky, tužky na rty a kosmetické taštičky v limitované růžové edici. Odstíny si můžete vybrat samy a místo 16,30 Euro zaplatíte jen 12,90. Já už jsem na jejich eshopu chtěla utratit nejeden peníz, jenže mi prostě nešla odeslat objednávka, splnila jsem limit pro poslání do ČR (nákup nad 25 Euro), ale po potvrzení platby v PayPal mě to vždy hodilo zpět do košíku :(. Takže mi asi nebylo souzeno a zase jsem ušetřila. Pokud máte zkušenosti s nákupem v jejich eshopu, špatné i dobré, klidně se podělte, velmi by mě zajímalo, kde byl problém.


Pokud jste došly až sem, tak velká gratulace a pokud jste během článku nic nekoupily, tak máte můj obdiv! :D Samozřejmě je možné, že mi nějaká akce nebo sleva ušla, pokud o nějaké víte, nebojte se ji sdílet, klidně do článku doplním ;).

Podléháte speciálním nabídkám, akcím a slevám? Jaká vás zaujala nejvíc? Slavíte Valentýna?

Užívejte nákupy!

L.























Komentáře

  1. Odolam, odolam, odolam .....mozna.....kdyz ten Flormar je tak lakavy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky o něm přemýšlím, ale chtěla bych si ho osahat, páč jestli se bude dát použít jako tvářenka (má to i v popisu v eshopu), tak ho beru všemi deseti! ;)

      Vymazat
  2. Hm, Flormar jsem neměla vidět! :D A nebude ten pudr tmavý, když se používá jako klasika na zapudrování makeupu? Určitě jo, tak si ho nemusím koupit :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. "Multifunkční produkt lze použít jako pudr, tvářenka i korekce očí" - to by chtělo první osahat naživo, ale varianta tvářenky mě láká nejvíc ;)

      Vymazat
  3. tak ti teda pěkně děkuju liško (a flormare).. prej "tak tenhle měsíc bych mohla už vystačit jen s tím, co mám v peněžence" :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nemáš zač! :D já jsem si taky říkala, že nebudu utrácet, ale co, když je akce, tak se musí využít, ne že ne! ;)

      Vymazat
  4. Hele nech toho!! :D Šetřím na sraz v Olomouci :o)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. pardón, ségra! ale to máš za ten článek o parfémech :P kůže, pot a pneumatika - nejradši bych to všecko ovoňala, jenže kdo to má kde shánět? :D

      Vymazat
  5. Já už jsem včera nakoupila v The balm. Původně jsem chtěla jen paletku California, ale když byla možnost získat Mary Lou, tak mě nákup hned vyšel o 1000kč dráž. Pořád si dokola říkám, že se to vyplatí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jasně, že se to vyplatí! :D a co všechno sis koupila, pochlub se! ;)

      Vymazat
  6. Safra ten Inglot je fakt dobrá nabídka, škoda že nepoužívám laky na nehty a tužky skoro taky ne. :D A Flormar má prý pěkné rtěnky... Mary Lou už mám, takže si radši počkám na příští akci 2 + 1 zdarma. Slovenské bio e-shopy bych u nás taky brala... a Kiko nechápu, kde je problém. Taky vždycky čtu, že se u nás nedá sehnat, pak si najdu jejich e-shop a vidím, že k nám zasílají. *le confused*

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inglot mě štve, páč se k němu nemám jak dostat, sice tužky na oči taky nepoužívám, ale jinak super akce ;) ... od Flormaru jednu rtěnku mám, z výprodeje (myslím za 30 Kč, max 50) a ten obal je ultra škaredý, jinak je průměrná, neurazí ani nenadchne ;) ... a z Kika sice zasílají, ale musíš nakoupit nad 25 Euro a ještě navíc mi tam nejde nic objednat, takže možná bude problém v tom :(

      Vymazat
  7. BioBeauty box bych u nás brala taky, škoda :-/
    Přemýšlím nad theBalm, protože jsem si docela oblíbila Nude Tude, tak bych mohla prubnout nějaké další paletky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já pořád váhám, páč jsem kdysi jejich paletky strašně chtěla, jenže se poslední dobou vyrojilo dost ne moc pochvalných recenzí, tak nevím :(

      Vymazat
    2. Já jsem na oční stíny hodně náročná a myslím si, že tyhle jsou ok. Pár výhrad bych měla (viz včerejší článek), ale musíme vzít v potaz to, že jsem docela hnidopich. Teď nechci být zlá, ale souhlasím s Brunwen, která u mě na blog včera psala, že ji všichni začali pomlouvat až po tom, co Lou ve videu řekla, že s ní není spokojená...

      Vymazat
  8. Všude na nás koukají samé akce, to bych jen utrácela :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  9. Tohle zrovna moc nepotřebuju, uf. :) Jen jsi mě pobavila tím, že theBalm není problém si vybrat za 1500, teda až na to, že už od nich nic nechceš... :)
    Doplním slevu na laky SpaRitual http://www.cosmetics4you.cz/78-sparitual 21% na loňské kolekce a 15% na zbytek. ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. je pravda, že jsem to napsala blbě :D myslela jsem to tak, že ostatní si určitě vyberou a kdybych nebyla zklamaná z pudru, tak bych si vybrala taky ;) ... a o SpaRitual mi ani nemluv, tak jsem si láčky přála, že se mi sešly rovnou tři a hned druhý den po nalakování se mi uštipují špičky, což jsem málem obrečela :(

      Vymazat
  10. Do Marionnaud je sleva 20% na celý nákup díky stránce "našim pro radost", pokud má člověk (nebo někdo v okolí) t-mobile :) a na fb Douglasu jsem viděla, že do 15.2.by měli mít ještě slevu 20% na rtěnky :)

    OdpovědětVymazat
  11. Flormar to jistí :). Absolutně nutně potřebuji jejich gelové linky. Zelenou, modrou i hnědou. Ty barvy jsou absolutně parádní. A poštovné zdarma za utracenou pětistovku je taky super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. o gelových linkách od Flormaru jsem doposud nic neslyšela a jako nalákala jsi mě! :D jen jsem ještě gelovky nikdy neměla, tak se bojím, jestli bych s tím uměla pracovat, přece jenom levé packy jsou levé packy :( :D a ta pětistovka je rána pod pás, člověk si chce koupit jednu věc, ale pak si řekne, že přece poštovné zdarma a už to jede :D

      Vymazat
  12. Mě tento rok nic neláká, takže asi ušetřím:)
    Simushka in Bubblegum

    OdpovědětVymazat
  13. Taky jsem podlehla..The Balm a Beautyville..stačilo pár kliků a 3 tisíce vyletěly do světa! :D Tak snad to bude stát za to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. až tak? :D ale tak odměnit se musíme, co sis všechno vybrala?

      Vymazat
  14. jestlli chceš něco z Kiko a nějaký doporučení k tomu, tak velice ráda pomůžu ;) email nebo skype?

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)