Co lišce naskákalo do košíku, samozřejmě samo!

Dlouho tu nebyl očumovací článek. Už popravdě ani nevím, kdy byl poslední. Asi chápete, že po mně nějaké měsíční bilance nemůžete chtít. Jsem bordelář a řád a pořádek mi nic neříká. Sice u ostatních moc ráda čtu "spotřebováno" i "nakoupeno", sama toho ale pravidelně nejsem schopná. Jakmile na mě ale přijde vedro (vařím se ve vlastní šťávě) a nemůžu z nory ani packu vystrčit, přepadnou mě úžasné nápady, že mezi čtením a čučením do blba můžu taky pobíhat po všech možných poličkách a místnostech a hledat, co jsem si za poslední dobu pořídila. A že toho nebylo málo ;).




Pokud vás ještě nezasáhl Clinique virus, tak radši ani nezapínejte Instagram! :D Nejdřív jsem nutně potřebovala krásnou barevnou taštičku s čubinama - dvě na rty a jedna na oči, která se dala sehnat jen v Clinique institutu v Praze (nechápu, diskriminace, atd.). Ještě, že mám velvyslance v podobě Sabči, která se do hlavního města dostane aspoň v rámci služebních cest. Sadu už asi neseženete, byla to limitka a vyšla na 590 Kč. Nicméně na FB jsem teď zahlédla novou akci, kde dostanete opalovací krém, čubinu dle vlastního výběru a tvářenku za 990 Kč.

Velké emoce se poslední dobou strhly okolo nových rtěnek z kolekce Pop, já jsem byla spíš skeptická, chtěla jsem si počkat, až hysterie trošku opadne a pak se rozhodnout sama. Osud mi ale přihrál do cesty čtenářku Janu, která mi za symbolickou cenu nabídla odstín 13 Love pop. Neberte to, že? :D A musím říct, že i když bych si tento odstín sama nikdy nevybrala, páč obsahuje lehký zlatý shimmer, sedne mi jako prdel na hrnec.




Ani nevím, jak se to stalo, ale dala jsem se na vehementní testování značky Lavera. No dobře, přispěla k tomu ve velké míře eMinka, která moc chválila jejich tvářenku a eshop Naturals.cz a jeho výhodná nabídka na šampón. Musím pochválit, že jsem si k objednávce mohla vybrat vzorečky dle svého, jen jich zrovna v nabídce moc nebylo. Krásnou paletku očních stínů jsem vyhrála na blogu eshopu Greenwave a měla jsem radost jak malá. Jen si tak poslední dobou říkám, že pořádat soutěže je mor, páč pokud nevyžadujete po účastnících jen kliknout na "like" nebo napsat svůj email, moc se jich do akce nemá. Velká škoda, na druhou stranu výhoda pro ty, kteří jsou schopní pro výhru udělat i něco víc.




Alverde nikdy nezklame a když mám nutkavou touhu si něco koupit, skoro vždy skončím v DMku buď u slevového stojanu nebo u této značky :D. Tělové máslo s limitovanou vůní růže jsem ulovila ve slevě, mám dojem, že za nějakých 70 Kč. Regenerační fluid na konečky vlasů jsem vzala jen tak ze zvědavosti a pudr jsem fakt potřebovala. Zjistila jsem totiž, že na minerální makeup je nejlepší pudrovací pomocník přírodního ražení, páč ostatní se s ním špatně snáší. Aspoň na mé mastné pleti. Teorie empiricky ověřena, nemusí být ale platná vždy a pro každého ;).




Pokud se nacházíte někde poblíž Olomouce, doporučuju navštívit obchod s přírodní kosmetikou Bio&Organic. Našla jsem tam zatím největší výběr různých značek, pleťovku, tělovku, ale i dekorativku a vůně. Při minulé zastávce jsem šla pro mořskou houbu, je už má třetí a bez ní si odličovací a maskovací rutinu už nedokážu představit. Dále zaútočily slevy, ostatně jako vždy, vodička na pupence od Logony vyšla na 179 Kč, micelární voda Acorelle na směšných 65 Kč. Je sice pro děti, ale když se může plácat na miminka, tak proč ne i na liščí tlamu ;).




Nesnáším nakupování a vybírání parfémů! Skoro nic mi nevoní, nesnáším sladké vůně, které cpou snad všude a po očmuchání třetího papírku nebo vzorečku mě začne třeštit hlava. Bohužel jsem ale nějaký potřebovala na léto, páč Black Opium není zrovna ideál do horkého počasí. Objednávala jsem na El-Nino.cz, líbí se mi, že mají v nabídce poštovného i Uloženku, takže zaplatíte jen 33 Kč. Trochu mě ale zklamalo, že vzhledem k výši objednávky jsem nedostala ani jeden vzoreček :(.

Toaletní vodu Salvatore Ferragamo Tuscan Soul jsem měla už minulý rok, koupila jsem na doporučení Tutto a rozhodně nelitovala. Za pár kaček k vám doputuje unisex vůně citrusů, která není vůbec sladká, laciná ani záchodová. Úžasně osvěží, trošku zaštípe, je suchá a zajímavá. Nebude vonět rozhodně všem, ale já ji miluju nadevše. Za 159 Kč dostanete 40 ml, označeno jako tester, voda je ale jako nová, jen ji posílají bez krabičky.

Toaletní vodu jsem měla jasnou, chtěla jsem ale i parfém. Přiznám se rovnou, že jsem kupovala podle popisu, složení a recenzí. Dopředu jsem tudíž vůbec neměla šajna, jak bude vonět. Někdo si ťuká na čelo, já to beru jako svou malou soukromou hru s překvapením na konci. Někdy je příjemné, jindy ne, ale za ten adrenalin mi to stojí :D. Vybrala jsem Burberry Weekend a tentokrát jsem se strefila přímo do černého (nebo do žlutého?). Ze začátku se sice trošku tváří sladce, ale pak se rozjedou tóny květin a svěžesti. Hlavně se mi na ní líbí, že není tuctová ani prvoplánová a nebudu vonět jako půlka lesa ;).




Od milé čtenářky M. jsem dostala jednoho dne balíček, který měl obsahovat pouze balzám na rty Alverde. Psaly jsme si totiž o hašlerkovém, který jsem vychvalovala a který se dá ulovit ve výprodeji za 30 Kč. M. mi prozradila, že má variantu granátové jablko, která je nyní součástí stálého sortimentu a že jí vůbec nevyhovuje. A jestli bude teda hašlerkový lepší nebo ne. Jaký je verdikt? Hašlerkový je hustější a opravdu líp hydratuje i regeneruje než červený nástupce. V obálce na mě ale čekalo ještě další překvapení - lak na nehty a rtěnka od značky p2, která se u nás nedá sehnat a šumivá kostka do koupele od Yves Rocher, kterou mi okamžitě zabavil chlap a která padla za vlast ještě ten den. Moc děkujeme :*.




Následuje parfumérkový výčet prohřešků, které byly, jak jinak, v akci :D. Slavná báze pod oční stíny Too Faced, ze které mám zatím pořád smíšené pocity, ale samozřejmě ji testuju ve všech možných situacích a věnuju jí samostatný článek. Dále jumbo tužky na oči od Sephory a od NYX, taky velmi chválené, já jsem se ale akorát utvrdila v tom, že na má mastná víčka můžu jedině s linkou tekutou, bohužel. Od Natálky jsem odkoupila domeček Inglot, v něm ke mně doputovala tvářenka a růžový stín, oranžový jsem okamžitě přicvakla a těším se na další návštěvu Brna, kdy k nim dokoupím posledního obyvatele. Značka je u nás v lese samozřejmě nedostupná a akce a slevy bývají jen v Praze a na eshopu.




Na poslední fotce vidíte mišmaš z drogérek, naštěstí mě poslední dobou už tolik nelákají, ale přece jenom se něco vždycky najde. Doplnila jsem odlakovač, Isanu jsem ještě neměla, ale byla mi hodně doporučována, tak uvidíme. Essence lak na nehty s lehkým mint nádechem jsem vyhrabala za 30 Kč ve slevovém košíčku v Rossmannovi, pastelově žlutý lak jsem sháněla dlouho, nakonec jsem na něj narazila v H&M, taky za symbolickou třicku. Jsem na něj moc zvědavá, jestli bude vůbec krýt, ale ještě jsem ho nelakovala. Tekuté rtěnky L´Oreal jsou ještě teď ve slevě, v Tetě za 50 Kč, v Rossmanovi za 100 Kč, pokud na nějakou narazíte, určitě ji berte! Miss Sporty doporučovala na FB Mitsuuko, je za pár kaček a je opravdu krémová a moc příjemná. Jen jsem opět měla štěstí a vzala rtěnku použitou, i když vypadala jako zalepená (zabít lidi, kteří tohle dělají!). Balzám na rty Manufaktura byl dárek od kamarádky a upřímně není vůbec o co stát, je strašně vodnatý a nic nedělá.


Uff, máme to za sebou! Napište mi, co jste si v poslední době koupily vy, čím jste si udělaly radost, který nákup byl nejvýhodnější a který vás nejvíc potěšil ;).

P. S.: v pravé horní liště jsem přidala anketu, kde můžete hlasovat, o čem mám napsat další článek. Poslední dobou jsem nerozhodná, mám toho k napsání hodně, tak jsem si řekla, že nechám blog tvořit tak trošku i vás. Uvidíme, jestli se vám bude podobný koncept líbit.

Užívejte!

L.








Komentáře

  1. Pastelky Clinique a všechno od Lavery bych si dala líbit. Dobře jsi pořídila
    Jsi krasna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky, jen nechci radši ani počítat, na kolik mě to všechno dohromady vyšlo :D

      Vymazat
  2. Paradne nakupy ;) Najviac ma zaujali ceruzky na oci (hlavne ta zelena vyzera uzasne) a lesk/stain na pery L'Oreal. Obavam sa vsak, ze kym sa dostanem do Prahy, tak ich uz v Sephore ani v Tete nenajdem :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jestli v Praze neseženeš, tak klidně tužku Sephora za nějaký menší peníz pošlu, použila jsem ji asi 3x a stejně se mi obtiskává :( to samé L´Oreal, u nás ho ještě někde v Tetě určitě seženu, jen nevím, jaké odstíny zbyly a jaké by sis představovala ;) klidně mi pošli mail a domluvíme se ;)

      Vymazat
    2. Jeeej. Ty si zlata :) Zajtra u nas obzriem tie odtiene L´oreal (u nas ich stale predavaju za plnu cenu - teda aspon pred par dnami to tak bolo) a napisem mail. Dakujem.

      Vymazat
  3. Rtenka Clinique je proste dokonala. Muj odstin sweet pop vydrzi snidani, bazen a jeste i more. Jsem z ni nadsena. Chci si koupit dalsi odstin. V patek budu ve freeshopu, tak by se mi nejvic libil clanek o tvem odstinu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, článek bohužel tak rychle nestihnu, nemám rtěnku ani nafocenou, ale jestli chceš, tak pošlu do mailu aspoň odstín na ruce a na rtech ;) a jelikož jsme stejný typ, tak ti bude sedět určitě taky ;)

      Vymazat
  4. Ahoj Lištička :-) Tak tie Clinique rúže sú ssuuupeerrr a tá taštička.... aj ja chcem takúúúúú :-)
    Čo sa týka kúpy parfúmov, tak ja som na tom podobne ako ty.... keď si chcem nejaký kúpiť, tak mi žiadny nevonia.... pripadám si, že akoby som mala nos z inej planéty.... ale asi budem nakupovať tak ako ty - naslepo :-)
    Mne naposledy urobili radosť Gél laky bez použitia lampy od Essence.
    Prajem krásny dník :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přiznám se, že Clinique set jsem kupovala i kvůli té krásné taštičce :D nosím ji v kabelce a všude ji vytahuju, aby mi ji ostatní mohli chválit :D jen ta bílá barva je vcelku nepraktická ... jsem ráda, že s problémy ve vybírání parfémů nejsem sama, můj čumák totiž asi taky nesplňuje všeobecné normy :D ... na gel laky Essence se musím jít podívat, nakupuju u nich výhradně jen limitky, páč stálá kolekce mi nesedla, ale jestli je tohle lepší, tak sem s tím! :D taky přeju krásný den! :*

      Vymazat
  5. Liško, ty ses rozjela :P Já mám ten balzámek od Manufaktruy v jiném provedení (s bambuckým máslem), a zdá se mi docela fajn. teď v létě je teda tekutý, ale na jaře byl super. A SF jsem taky doobjednala zásoby, loňský jsem vypotřebovala dneska, tak akorát na čas ;-) A na burberry jsi mě nalákala, tuhle značku mám hrozně ráda, takže při příští návštěvě parfumérky aspoň oňufám. Jakou máš barvičku Caresse? ;-) Mě by třeba zajímal článek na nějaké dekorativní téma. Páč jsem se nějak s dekorativkou rozjela. Tak třeba nějaké líčení. Když se ti to bude chtít fotit (oko, a tak ;-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já vím, trošku jsem se i styděla, když jsem to dala na jednu hromadu :D ale jak píšu, nejsou to nákupy za měsíc, ale za delší časové období, tak aspoň že tak ;) ... viděla jsem, že SF máš taky, asi máme podobný vkus na vůně, takže Burberry určitě oňuchej ;) ... L´Oreal mám v odstínu 300, popsala bych jako malinovou červenou, je docela výrazná a slušivá a na lesk docela hodně kryje ... líčení? no ty mi dáváš! :D ale snažím se, fotím, jen vybrat něco použitelného není zrovna lehká věc, ale to určitě víš, potřebovala bych nějakého mága na fotošop :D

      Vymazat
    2. To si piš, že vím, jak se líčení blbě fotí :D Proto jsem ti dala takový těžký úkol :P říkáš 300? Tak to ještě mrknu, kdybych na ni někde narazila, já mám 200, a taky dobrý. Ale další do sbírečky bych brala klidně :D

      Vymazat
    3. to ti teda pěkně děkuju :D ... mrkni, mrkni, u nás už jich právě moc na výběr neměli, takže 300 byla jediná možnost ;)

      Vymazat
  6. S parfémy to mám taky těžké, nesnesu na sobě žádné těžké :)) (dyja dyja dá).
    A odlakovač Isana je nejlepší, tenhle vůbec nesmrdí, nebrat ale bez acetonu, ten naopak smrdí úděsně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v tom případě by ti mohl SF sednout, páč nic těžkého rozhodně neobsahuje ;) ... díky za tip, brát bez acetonu by mě ani nenapadlo, několik jsem jich už měla a jejich odlakovací schopnost stála za prd :(

      Vymazat
  7. Co ta toaletka, líbila by se mi? :)

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkně ti to tam naskákalo, velmi šikovné produkty.. :-)

    http://wormake.blogspot.cz/2015/07/mini-haul-outfit.html

    OdpovědětVymazat
  9. Dneska jsem měla zrovna nákupní den, taky chystám ukazovací článek. Vždycky mě baví tohle okukování, co si kdo pořídil :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky mě to u ostatních baví, takže si ráda počkám na tvůj článek ;)

      Vymazat
  10. Nuž pěkná sbírka novinek, jen co je pravda :-)
    Alverde růžové máslo mám taky (taky za výprodejovou cenu, juch), protože mi došla už úplně všechna jejich limitková máslíčka a já na ruce nic jiného nepoužívám..
    Na L'Oreal leskortěnku mě nalákala Moora a vědět, že to není jen normální lesk, mám ji už dávno. Ale za 50Kč potěší dvojnásob :-)
    Ten Tuscan Soul mě dosti zaujal. Normálně naslepo vůně nekupuju, protože mi máloco voní, ať si složení tvrdí klidně opak, naopak si libuju ve shromažďování vzorků a odstřiků (kolik jsem jich asi tak kdy vypoužívala..) :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já Alverdí máslo dávám normálně na tělo, ruce nemažu, páč se mi strašně potí, takže jim krém neprospívá ;) jsem zvědavá na tu jeho vůni, ještě jsem ho neotevřela ... s L´Oreal je sranda, že když byly ve stálém sortimentu, tak skoro nikde o nich ani zmínka a teď, když se vyprodávají, tak jsou nejžádanějším artiklem, páč nikdo nevěděl, že jsou tak super ;) ... ono by to za ty peníze ani tak nebolelo, kdybys zrovna TS koupila naslepo a nevoněla ti a mám dokonce dojem, že nabízí i vzoreček ;)

      Vymazat
  11. Ja mam stastie, ze sa za par tyzdnov stahujem, takze ma nelaka nakupovanie a snazim s naopak dominat vsetko rozpouzivane, aby som toho stahovala menej :D Inak ma zaujala micelarka Acorelle :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vidíš, takový důvod k šetření by se mi taky hodil :D tak přeju příjemné stěhování, ať rychle uteče a nepřináší moc starostí ;)

      Vymazat
  12. Clinique jede. Pop jsou moc fajn, aspoň já mám ty svoje dvě ráda! :)
    Inglot taky skvělý, hlavně do stínů jsem se zamilovala. :)
    Jinak já teď pochopitelně nenakupuju, takže jsem si pořídila štětce od Sigmy a pár věcí z limitky Catrice. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, parfumérkové značky mě většinou nechávají chladnou, ale asi jsem se taky nakazila virem :D ... mě akorát mrzí, že je Inglot jen v Brně, přes eshop objednávat barvičky se mi nechce :( ale už se těším, až paletku doplním, to bude hrůza si vybrat jen jeden stín! :D ... limitku Catrice vyhlížím každým dnem, u nás stále nic a štětce od Sigmy - hmmm, pěkná parádička! potřebovala bych nějaké na oční stíny a pořád se nemumím rozhodnout, jakou značku :/

      Vymazat
  13. Tak tomu říkám pořádný nášup novinek! No taky mi toho trochu přibylo, ale těší mě, že je toho míň. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přísahám, že tohle množství jsem sbírala rozhodně dýl jak měsíc! :D ... jinak vítej zpět a těším se na nové články! ;)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)