Sante - řasenka s velkou štětkou

Přírodní řasenky mají jednu velkou výhodu - díky svému složení o řasy většinou pečují, ty rychleji rostou a zahustí se. Navíc se velmi snadno odličují, stačí obyčejná voda. Takže nemusíte citlivá oka drhnout dvoufázovým odličovačem. Jala jsem se tedy zkoumat vody těchto řasenek, abych nezaspala na vavřínech, jen u osvědčené Alverde. Dala jsem na doporučení a dobré recenze a koupila jsem Sante Big Catwalk Lashes.




Řasy mám docela dlouhé, ale ne moc husté a naprosto bezbarvé. Bez řasenky vypadám jako albín. Ráda se líčím výrazně - oční stíny, tekutá linka a řasenka. Takže je jasné, že bych chtěla mít řasy jako mrkací panna. Spousta lidí si myslí, že podobný efekt přírodní řasenka nedokáže, já tvrdím, že ano! Jen musíte natrefit na tu pro vás správnou. Tady jsem například psala o kousku od 100% Pure.




Jako první mě zarazilo, že je Sante řasenka obrovská. Nejen obal, ale i štětka. Vzhledem k tomu, že mám docela malé oči, nebyla jsem z tohoto zjištění dvakrát nadšená. Mám ráda plastové kartáčky, čím jednodušší, tím lepší. Potřebuju pročesat, oddělit řasy od sebe, zvýraznit a zahustit.

Řasenka zvláštně voní, nijak výrazně, ne chemicky, trošku mi to připomíná klasický Alverde smrádek.





Štětka je obrovská, štětiny se spirálovitě obtáčí dokola a na konci je malá bambulka. Nemanipuluje se s ní moc lehce a musíte přijít na způsob, jak na ni. Ze začátku jsem byla dost zoufalá, protože jsem měla řasenku všude, jen ne na řasách. Nalíčit si spodní řasy byl nadlidský úkol. Pak jsem si ale zvykla, osvědčila se mi praktika, kdy přiložím kartáček k řasám, táhnu jím nahoru a k tomu jím ještě otáčím dokola. Zní to dost složitě, ale dá se to naučit ;).




Výsledek není pro mé řasy úplně ideální, jsou sice zvýrazněné, oddělené a dlouhé, ale ne zahuštěné. Jinak ale na oku drží celý den, neobtiskává se, neopadává a nemaže se. Odlíčíte raz dva. Používám ji už půl roku a stále zvládá svou práci a nevypadá, že by se chtěla odporoučet do kosmetického nebe.

Koupila bych si ji tedy znovu? Ne. Manipulace s ní není zrovna jednoduchá a i když jsem si našla způsob, pořád se mi občas stane, že si někde vyrobím černou šmouhu nebo nejsem schopná si nalíčit spodní řasy (každý den není posvícení :D). Možná kdyby byl výsledek ohromující, byla bych ochotná se přes složitější nanášení přenést. Ale pro mě prostě není - já bych chtěla hustší řasy. Tak!

Rozhodnout se tudíž musíte sami - jako vždy. Pokud máte husté řasy, potřebujete jen obarvit a prodloužit nebo chcete jen přirozený vzhled, klidně ji berte ;).

Koupila jsem ji v Biooo za 235 Kč.


Máte raději výraznější líčení nebo přirozené? Vyhledáváte přírodní řasenky? Jaký kartáček vám sedí nejvíc?

Užívejte!

L.








Komentáře

  1. Já mám raději klasické štětinové, ale třeba od Bell mi sedí více silikonový. A když už si mohu vybrat, sahám po těch větších, jako je tento než ty úzké. Sice se s nimi lépe pracuje, ovšem s řasami mi to moc divy neudělá :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  2. Chcela by som konečne vyskúšať nejakú prírodnú riasenku, ideálne takú, ktorá je normálne dostupná a nezruinuje mi peňaženku, ale neviem. Táto sa mi aj celkom pozdáva, len tá kefka vyzerá dosť divoko.. :D

    Veta, ktorá mi zmenila život / Facebooková stránka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v tom případě doporučuju zalovit v regále Alverde, stojí okolo 100 Kč, mají víc druhů kartáčků, takže si každý vybere ten svůj ideální a já jsem s nimi spokojená ;)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)