Přírodní opalovačka

Letos jsem se poprvé zařekla, že si na dovolenou beru jen přírodní opalováky a následnou péči. Proč až letos? Protože najít pro můj čumák jakýkoli krém nebo olej je naprosto nemožné. Všechno mi ucpává póry. Ale riskla jsem to. Musím teda přiznat, že vyhnout se aloe vera a kokosáku v protislunkové kosmetice je skoro nemožné. To aloe ještě chápu, ale cpát do toho kokosák, který je vrchní ucpávač všech ucpávačů? Na rozpálenou upocenou pleť? Jako fakt? ... Jsem si zas musela ulevit :D.




A když už si zase vymýšlím a jsem frfňa rozmazlená, tak si ještě promluvme o vůni... Nesnáším totiž kokos, ananas (piňakoláda - bleh!), vanilku a všechny ty přeslazené slaďárny. Opět - vedro jako prase a já se ještě budu potit naložená v cukru? Proooč? Takže asi už chápete, že mé nároky byly tak trošku vysoké ... Trošičku ...


Acorelle Sun Spray Hight Protection



Přírodní opalováky mají většinou jeden velký problém - špatně se rozmazávají a dělají fleky. Acorelle je geniální už jen pro svůj obal. Je to sice krém, má schránku jako krém, ale se střičkou. Což už logicky napovídá, že to nemůže být žádná hustá hmota. Voní jako léto, jako pláž, slunko, moře a tak. Trošku sladce, naštěstí ne moc silně. A kokos to nepřipomíná ani z vlaku - třikrát sláva!

Složení: DICAPRYLYL CARBONATE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, COCO-CAPRYLATE, TITANIUM DIOXIDE, COCO CAPRYLATE/CAPRATE, ALCOHOL**, ARGANIA SPINOSA (ARGAN) KERNEL OIL*, ALUMINUM HYDROXIDE, STEARIC ACID, POLYGLYCERYL-3 DIISOSTEARATE, PARFUM (FRAGRANCE), OLEYL ALCOHOL, COCOS NUCIFERA (COCONUT) OIL, GARDENIA TAHITENSIS FLOWER, ZANTHOXYLUM ALATUM FRUIT EXTRACT, HELIANTHUS ANNUS HYBRID OIL*, OLEA EUROPAEA (OLIVE) FRUIT OIL*, PROPOLIS EXTRACT*, TOCOPHEROL, POLLEN EXTRACT*, BENZYL BENZOATE, BENZYL SALICYLATE, EUGENOL, GERANIOL, LINALOOL




Nanáší se skoro sám! Nastříkáte, rozetřete, hotovo. Na fotce vidíte množství z jednoho šplíchnutí, takže nepotřebujete fíkat mockrát ani na velké plochy. A pozor - roztírá se naprosto bez fleků a bílých stop. Celou dovolenou jsem ho nedala z ruky a chlap mi ho těžce záviděl (musel mít svůj opalovák, klasický, protože "blablabla, ta tvoje příroda, blablabla").

I když jsem se cvachtala spíš ve vodě než ležela na lehátku, vůbec jsem se nespálila, takže SPF faktor funguje spolehlivě. Příště rozhodně koupím zas!

Já ho splašila na Naturisimo, pokud dáváte přednost českým eshopům, tak najdete třeba tady.



Coola Classic Face SPF 30 Cucumber Moisturiser



Tak tady jsem šla těžce do rizika. Něco na čumák jsem mít musela. Jenže já mám problém i s klasickou péčí, natož tak s tou speciální... Nakonec jsem si řekla, že budu mít radši ucpané póry z nějakého oleje nebo másla než ze silikonu a vkročila do neznáma. O značce jsem v životě neslyšela ani nečetla žádnou recenzi. Koupila jsem Naturisimo box, kde byl i předchozí sprej od Acorelle a modlila se.

Konečně někdo pochopil mé vnímání vůní a fakt, že v létě to chce spíš něco "fresh". Páč modrý fešák voní jako okurka! Zdá se vám to divné? A kdo o víkendu pije okurkovou limošku v hipstr kavárně, ha? Přiznejte se! :D ... Je to jemné, je to osvěžující a je to boží! Hned jsem tu tubu milovala, ještě jsem ani neplácla nic na čumák.





Superlativy nemusím šetřit ani co se týče konzistence - je lehká jako obláček. Spíš gel než krém. Gelokrém. Rozmazává se jedna báseň a hned se vsakuje. Nic nelepí a teď pozor ... chvíle napětí ... neucpává póry! Do teď tomu nevěřím! Používám ho i po návratu z dovolené místo denní péče. Zázrak se stal! Je ideální pod makeup a nezaostává ani v hydrataci. 

Samozřejmě jsem si čumec nespálila. Ne že bych ho někde vystavovala přímému slunci. Svou bělobu schovávám za brýle a obrovský klobouk... Už jsem vám říkala, že neucpává póry?

Složení: Caprylohydroxamic Acid, Caprylyl Glycol, Carthamus Tinctorius (ORGANIC Safflower) Oleosomes, Citrus Aurantium Dulcis (ORGANIC Orange) Fruit Water, Cucumis Sativus (Cucumber) Fruit Extract, Dicaprylyl Carbonate, Euterpe Oleracea (ORGANIC Acai) Fruit Oil, Fragrance, Glycerin (ORGANIC), Helianthus Annuus (ORGANIC Sunflower) Seed Extract, Hydrogenated Polydecene, Linum Usitatissimum (ORGANIC Linseed) Seed Oil, Oenothera Biennis (ORGANIC Evening Primrose) Oil, Plankton Extract, Propanediol, Sodium Polyacryloyldimethyl Taurate, Sodium Stearoyl Glutamate,Trideceth-10, Trisodium Ethylenediamine Disuccinate, Water, Xanthan Gum

Na Naturisimu stojí 30 liber a jestli si myslíte, že je drahý, tak není. Protože neucpává póry!



Alverde sensitiv sprej po opalování



Jestli jsem nešetřila na hlavních hvězdách, poopalovací péči jsem odbyla v DMku. Páč krém jako krém, co si budeme nalhávat. Kdybych si vzala svou běžnou péči, kterou používám každý den po sprše, nic by se nestalo. Ale tak když už, tak už. Navíc v tom je to slavné aloe, které léčí spálenou pokožku. Kdyby náhodou.




Navíc obal se sprejem, takže blbuvzdorné, jednoduché na nanášení a rychlé. Ano, díky glycerinu na předních příčkách to trochu lepilo. A vůně taky nic moc - klasická Alverde nic neříkající divnota. To skoro začíná vypadat, že pomlouvám.




Já jsem ale dostala, co jsem očekávala, takže si nemůžu stěžovat. Hydrataci sprej kožichu dodal, zklidnění po opalovačce taky, nebylo s tím zdlouhavé crcání a i chlap se donutil k použití. Nebudu se bránit příští rok investovat svou těžce vydělanou stovku znovu :D.


Suma sumárum jsem letos byla nadmíru úspěšná, až se divím. Buď se moje pleť rozhodla, že přestane dělat drahoty nebo se zítra probudím a za všechnu chválu, co jsem napsala, budu mít místo kůže minové pole. Mé nadšení z Coola krému jste asi pochopili, jestli hledáte něco lehkého, s hezkým složením a hlavně neucpávajícího, jděte po něm! Dá se koupit i vzorek ;). A Acorelle berte rovnou, tam není nad čím přemýšlet.

Čím se proti sluníčku mažete vy? Máte speciální péči na tělo a na obličej? Nebo všechno sfouknete jedním přípravkem? Řešíte složení? A kam jedete na dovču?

Užívejte!

L.








Komentáře

  1. tak Coola spf-ko "prirodne" nie je, kedze aktivne latky su avobenzone a octinoxate , prave avobenzone ma povest minimalne podozrivej ingrediencie, navyse je casto alergénom a navyse velmi nestabilny. cize ochrana pred uva a uvb je minimalna, ale ked vyhovuje, tak nic proti nicomu, samozrejme. a tiez pochybujem, ze ma naozaj spf 30, teda ak by sa vykonali laboratorne testy, pretoze to mnozstvo, ci skor minimnozstvo moze zodpovedat tak spf 10. tiez v zlozeni v prvej polovici parfumacia, WTF, v opalovaku?
    ten prvy opalovak, ako ochranu ma iba titanium dioxid, ktory chrani proti uvb, ale len ciastocne uva, takze tiez slaba ochrana, za tu cenu uz vôbec. rovnako parfumacia a v zaciatkoch pomarancova voda- silno iritizujuca pokozku...
    cize pre mna- kupovanie takýchto spf je vyhadzovanie penazi z okna.
    ale ako pisem, ak vyhovuje Vám, nie je o čom.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přiznávám, že ohledně opalovacích prostředků to složení nemám moc nastudované, prostě jsem jej přejela jako vždy a nic závadného na něm neshledala, každopádně díky za osvětu, budu se muset dovzdělat ;) ... každopádně nějaká sluneční ochrana v tom být musí, protože jsem se ani jednou nespálila, a to jsem byla hodně času na přímém slunci a nic jiného jsem nepoužívala ... jaký přírodní opalovák bys tedy doporučila?

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)