Zkouška držáků od Avonu

Tuhle katalogovou kosmetiku má v blogosvětě málokdo rád. Je zatracovaná, brána jako nekvalitní a zbytečná. No a nebyla bych to já, kdybych něčemu takovému nedala šanci. Vždycky jsem fandila těm podceňovaným a slabým. A nebudu odsuzovat něco, co jsem nejdřív nevyzkoušela, že? Takže když mi budoucí tchýně strčila do ruky katalog Avonu s tím, že si mám vybrat co chci a "ne" nebrala jako odpověď, vzala jsem to jako příležitost k otestování.

Samozřejmě jsem už něco od Avonu někdy měla, něco jsem četla, takže jsem tak nějak tušila, do kterých vod mám brousit. Rtěnky od nich už nějaké mám a jsem s nimi spokojená. Proto bylo jasné, že zkusím další odstín. A pořád hledám tužku na oči, která by se mi neobtiskávala, takže když jsem viděla ve slevě jejich gelovku Supershock, dlouho jsem se nerozmýšlela. Jak nákup nakonec dopadl?

Rtěnka Ultra Color, odstín Pout



Tato rtěnka má vyživovat rty pomocí bambuckého másla, omega-3 kyselin a vytamínu E. Nabízí se v 35ti odstínech, což je fakt hodně. Já jsem moc nechtěla riskovat, protože vybírání podle obrázku není nic moc a brala jsem přírodní narůžovělý odstín jménem Pout. Momentální cena je 119 Kč. Najdete ji tady.

Balení je obyčejné černé a plastové. Na stříbrném pruhu vidíte nápis Avon, stejně tak na samotné rtěnce. Zvrchu je obal průhledný, aby byla vidět barva odstínu. Má to být praktické, ale abych pravdu řekla, moc se mi to nelíbí. Rtěnka mi přijde taková neúplná, navíc to působí docela lacině. Takže nic moc.



Vůni hodnotím o moc líp než obal. Cítím něco sladkého, nic výrazného ani chemického. Nanáší se lehce, je krémová a po rtech klouže jedna radost. Odstín obsahuje malé stříbrné třpytky, které ale na rtech nejsou vidět. K plné barevnosti stačí jednou přetřít. Jelikož mám docela nevýrazný odstín, nepotřebuji k aplikaci přes den zrcátko. Rtěnka má být hydratační, za což bych moc ruku do ohně nedávala. Rty sice extrémně nevysušuje, ale balzám pod ni mažu vždycky. Pokud mám totiž zrovna šupinky na rtech, dokáže je krásně zvýraznit. Výdrž jako vždy moc neposoudím, protože pořád piju a žádná rtěnka mi nikdy nevydržela víc jak hodinu.




Gelové oční linky Supershock, odstín Black



O těchto linkách jsem slyšela samá superlativa. Prý je to neskutečný držák, dobře se nanáší a barva je černo-černá. A vzhledem k tomu, že s obtiskáváním tužek na oči bojuji pořád a neustále, vkládala jsem do nich docela naděje. Nyní koupíte za 99 Kč a na výběr je ještě ve stříbrném odstínu. Omrknout můžete zde.



Tužka je hodně měkká a dobře se nanáší. Vytvoří opravdu černou linku a tímto veškeré dobré vlastnosti končí. Nechápu, jak ji někdo může chválit. Fakt ne! Tenkou čáru jsem s ní byla schopná udělat jen napoprvé, protože jak je hodně měkká, okamžitě se otupuje a musely byste ji pořád zastrouhávat, aby nedělala tlustou dálnici přes celé oko. Ok, můžete tvrdit, že jsem nešikovná. Co už mi ale nikdo nevymluví je, že se nehorázně obtiskává, rozmazává a po pár hodinách vypadá katastrofálně. A abyste mi věřily, tak jsem vyfotila výsledek po normálním pracovním dni. Žádná námaha, sport ani nic podobného. Měla jsem ji smázlou v koutku oka, obtisknutou pod obočím a dokonce mi obarvila i spodní linku. No fuj! Ještě teď se stydím, že jsem tak chodila celý den.



Bohužel musím říct, že bych Vám z dnešního článku nedoporučila ani jeden produkt. Rtěnka není zas tak strašná, ale podobnou, ne-li lepší koupíte v drogérii, nemusíte kvůli ní shánět Avon Lady. A když už byste rtěnku této značky chtěly, kupte raději jinou, inspirovat se můžete tady. Linky jsou naprostý propadák a neberte je, ani kdyby Vám je někdo cpal zdarma!

Co Vy a Avon? Jaké jejich výrobky kupujete? Nebo nemáte ani potřebu kupovat?

Užívejte!

L.








Komentáře

  1. Odpovědi
    1. Snad ještě horší zkušenost mám se s.he tužkama, jejich produkty na oči mně celkově neberou. Na mastné t-zóně to není o moc lepší.

      Vymazat
    2. od s.he snad ani nic nemám, co inovovali obaly, tak mě ani neláká jít k jejich stojanu :D

      Vymazat
  2. Ha, a to jsem ty linky chtěla zkusit, díky! Na FB bazaru našeho města se vyskytuje hodně AL, které prodávají nějaké zboží za nákupku, tak občas vezmu nějakou kravinu, ale máloco mě uchvátí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. linky nebrat ani zadarmo! já mám od Avonu už jen rtěnky a taky peeling do sprchy, ten je super, ale už ho nedělají :D

      Vymazat
  3. Haha, nezatracovala avon, zatratil se sám. Já jsem na tom podobně jako ostatní - Avon moc nemusím - Ale má teta Avon lady mi taky vnutila katalog, abych si něco vybrala. Tak jsem si vybrala sypký minerální pudr, takže uvidíme, co z toho bude. Snad to nebude taková hrůza jako u tebe :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jsem měla Avon dřív ráda a ujížděla jsem hlavně na tělových sprejích.. než jsem zjistila, že to samé, kvalitnější a levnější seženu v DMku.
    Mamka teď dostala k narozeninám oční krém, či co, má to být jemné, výživné, zklidňující.. tolik ropy, emulgátorů a barviv na jednom místě jsem fakt dlouho neviděla! Nechápu, jak si to někdo může dávat na citlivé oční okolí a ještě mu to může vyhovovat.
    Takže za mě Avon ne, dekorativka třeba nemusí být zas tak špatná, ale nejsem tak bohatá, abych si kupovala levné věci..
    Wonderfull Today

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc hezky řečeno! já jsem se po jednom krému z Avonu osypala a od té doby mi nic podobného nesmí na obličej, i kdyby slibovali zázraky :/

      Vymazat
  5. Já nemám Avon ráda, protože ho mám spojený se svou excentrickou někdejší macechou. :D
    A taky proto, že jediné, co jsem měla docela ráda, byl levandulový šampon, a ten už asi osm let nedělají, takže nic... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. klasika :D dobré věci zrušit a nasadit nové - dražší a v horší kvalitě :D

      Vymazat
  6. Tužka se mi také obtiskává. Přiznám se, že jsem ráda, že nejsem sama. Mně od Avonu docela vyhovují laky na nehty, občas nějaká řasenka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem taky ráda, že nejsem sama :) už jsem si říkala, že to není možné, když ji všichni tak strašně vychvalují ... na laky na nehty jsem slyšela jen samé negativní názory, teď jsi mě fakt překvapila!

      Vymazat
  7. Co jiného se dalo čekat, že?. Já mám radši Oriflame než Avon a hlavně jejich pečující kosmetiku a vůně. Dekorativku nemá ani jeden z nich dobrou, proto jí nekupuju a koukám, že se tohohle názoru a postoje budu držet :)

    SIMPLE LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. od Oriflame mám teď toner, který jsem dostala jako dárek a byla jsem velmi příjemně překvapená! ale že by mě to přesvědčilo ke zkoumání dalších věcí, to zas ne :D

      Vymazat
    2. Tak já kupuju už jenom osvědčené produkty, které ještě nezklamaly ;)

      Vymazat
    3. Oriflame považuji o kapánek lepší, ale.. ještě před dvěma lety jsem si pleťovou kosmetiku občas objednala, to jsem ale nestudovala složení výrobků.. Teď, když se na to podívám, tak je to jen předražený chemický koktejl. Třeba ten slavný zázračný kelímek stojí dvě stovky a je to obarvená ovoněná vazelína.
      Mimochodem jsem někde zaslechla (nevím tomu pořádně hlavu ani patu), že Avon i Oriflame mají z našeho trhu odcházet.

      Vymazat
    4. wesulle: a jaké? :)

      Wondergull Today: tak to je hodně zajímavá informace! já brečet nebudu, ale věřím tomu, že hodně holek a žen ano ;) úplně vidím černý trh s Avonem a Oriflame a jak si hromadně češky zakládají účet na ebay a kupují si do zásoby své oblíbené produkty :D

      Vymazat
    5. Hodně oblíbená je řada Milk&Honey. Nebo jejich šampony z rádoby přírodní řady. Sice asi budou narvané silikony, ale mně dost vyhovují a navíc krásně a dlouho voní ;) Celkově jejich tělové krémy jsou fajn ;)

      Vymazat
    6. tak na to se mrknu, díky :) nikdy mě nenapadlo zkoušet tělovku od těchto značek ...

      Vymazat
    7. Zkus, ale nezaručuju nic. Někomu vyhovuje, někomu ne :) Zrovna tady za to bych ruku nedala, kdybych měla doporučovat někomu jinému ;)

      Vymazat
  8. Ahoj prosím podívej se na můj blog

    http://kery-blau.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám rtěnky od Avonu docela ráda, pouze tedy ale řadu Ultra Color Rich (myslím). Tu mám ve třech odstínech a jsem spokojená. Potom mám nějakou hydratační, která vůbec nehydratuje. Předvčírem mi dorazila jejich novinka, která má být něco ve stylu Chubby sticků, a kdyby tak nevysušovala, nosila bych jí nejradši pořád, protože má super barvu, pigmentaci i výdrž
    Naopak produkty na oči už nikdy. Posledně jsem se nechala nalákat na stíny a ani na bázi se nějaký ten pigment neuchytil... A to na fotce byly tak pěkný!:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ultra Color Rich by měla být lepší verze té mé ;) jinak mám taky další dvě rtěnky od Avonu a s těmi jsem spokojená, ono se všeobecně říká, že Avon rtěnky umí ;) škoda toho chubby sticku, leda pod to natírat balzám na rty :(

      s produkty na oči to mám úplně stejně, úplně na prd a nedoporučila bych ani nejhoršímu nepříteli :D

      Vymazat
  10. Tak já jsem jedna z těch, které s Avonem problém nemají, což bude asi tím, že dělám Avon lady :-D. Ale už mám pár zkušeností a vím, co mi vyhovuje, co mi nevyhovuje, takže si kupuju jen určité výrobky. A zrovna patřím do té skupiny, která na tyhle gelové linky v tužce nedá dopustit! Mám snad všechny barvy, Jenže, mně se na víčkách neobtiskává nikdy nic a i stíny drží bez báze celý den naprosto netknuté, takže s tím naštěstí problém nemám. Pak mám ráda právě jejich rtěnky a lesky, chutnají mi a to je pro mě nejdůležitější, protože třeba vyhlášené rtěnky Kate Moss od Rimellu prostě na puse nesnesu (vysušují, zvedá se mi z nich žaludek, vážně, z jejich chutě :-D). Super jsou i laky na nehty a to mám doma opravdu dost vyhlášených nehtových značek (OPI, Essie, ChinaGlaze, Dior, Orly...) a všechny mi připadají úplně stejné, nejvíc asi záleží na odstínu laku, každý má jinou konzistenci.
    Ale je krásně vidět, jak každému vyhovuje něco jiného a že pokud to člověk nezkusí, tak t prostě nezjistí :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já chápu, že někomu Avon sedí a nikomu to neberu ;) každý ať používá, co mu vyhovuje! každopádně děkuji za komentář a za odvahu, že ses ozvala do této né moc oslavné diskuze :) rtěnky od Avonu nejsou vůbec špatné a teď jste mě teda docela s Martinou nalákaly na ty laky :D

      Vymazat
  11. Za sebe musím říci, že obecně Avon nemám ráda, to i přesto, že když mi bylo náct, tak jsem na něm ujížděla. To jsem ale taky nic jinýho, než tohle a Oriflame nezkoušela, že. Teď občas ze zvědavosti nakoupím vzorky make-upů, či rtěnek. Vůně mi přijdou všechny na jedno brdo, to si radši koupím toaletku v drogerce. Stíny jsou vesměs taky slabota, no jo, to je tak, když si člověk zvykne na pigmentovanej Sleek, haha..:D Sprcháče budiž, ale to já raději Baleu. No a krémy, tuplem na ksicht, to je katastrofa, alergie jak víno..Vlasovka šílená, to si radši umeju hlavu mejdlem...:D Ale vzhledem k tomu, že kolegyně je Avon lady, pravidelně katalog prohlížím, abych byla v obraze...:) Bohužel se mi stávalo, že jsem se nechala zlákat krásnými obrázky, líbí se mi, jak to maji nafocený, to je asi tak vše..:D Jo, pár tužek je docela fajn, takový ty vysouvací, sem tam nějaká řasenka, ale bohužel už mi není náct...:D A protože testuju miliony produktů od různejch značek, tak Avon je hodně podrůměrnej, toť můj slovní průjem a máucta..:D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. krásné shrnutí a klidně bych se pod něj podepsala! :) taky jsem měla období (na střední), kdy jsem nakupovala ve velkém, hlavně v té dvoustraně se slevama :D tužku mám od Avonu jednu bílou, a ta je fakt dobrá, byla to kdysi dávno vánoční edice a dávám ji na waterline pro zvětšení očí ;)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)