Mozaiková tvářenka z Anglie

Dneska se podíváme na zoubek jedné mojí oblíbené tvářence, a to Mozaic Blush od anglické značky MUA. Určitě Vám ji nemusím představovat, takže jen tak letem světem. Jedná se o levnou kosmetiku, kterou seženete v každé anglické drogérii. My takovou v lese po ruce bohužel nemáme, proto objednávám z jejich oficiálních stránek www.muastore.co.uk. Dost často tam mívají akce na poštovné zdarma (i do ČR) nebo poloviční ceny. Vyplatí se sledovat jejich FB. Pokud nechcete objednávat ze zahraničí, nemusíte být zklamané. Za tři týdny by měl být v provozu i český e-shop.

Hodně blogerek této značce nemůže přijít na jméno. Označují její výrobky jako levné šmejdy a přirovnávají ji například k Essence. Já se musím některých produktů zastat, protože rozhodně nejsou tak špatné. Vyzkoušela jsem od MUA více věcí a na rozdíl třeba od americké značky Elf (se kterou je také házena do jednoho pytle) mám pár oblíbenců. A jednoho z nich bych Vám dneska chtěla ukázat.

Tvářenku jsem kupovala v akci 50% sleva + poštovné zdarma, takže mě vyšla na úplně směšnou částku. Normálně stojí 2,50 libry. Je to odstín 3 - English Rose, obsah 8,9 g.



Začneme obalem, který je černý, plastový, se stříbrnými popisky. Neměla bych s ním žádný problém, je bytelný, drží dobře, nemusíte se bát, že by se rozbil na dva kusy. Kdyby se dal ovšem dobře otevírat! Mohla jsem si na něm nehty vylámat. Jakmile ho zaklapnete, musíte si dát hodně práce s jeho otevřením. Já už jsem si zvykla tvářenku zavřít, ale nazaklapávat. Leží mi v šuplíku, takže to nevadí, do kabelky bych ji ale dát nemohla. Nebo jo, ale už bych se do ní nedostala tak snadno.



Na její odstín jsem si musela zvykat. Ze začátku jsem ji vůbec nenosila, protože se mi efekt nelíbil a přišlo mi, že mi nesluší. Naštěstí jsem liška zvědavá, takže po počátečních neshodách jsem si ji velmi oblíbila. Mozaika obsahuje pět různých barev. Najdete tam fialovou, béžovou, světlounkou oranžovou, růžovo-červenou a odstín do hněda. Po delším používání jsem si všimla, že některé barvy na štětec ulpívají líp (nejvíce fialová) a některé skoro vůbec (hnědá).





Má ruka na fotce vypadá jako nějaký velký chlupáč! Vím o tom a sama jsem byla v šoku, když jsem to viděla v počítači. Takže ji prosím omluvte, v reálu to fakt není tak strašné.

Výsledný odstín po smíchání všech mozaiek je studená růžová se stříbrnými odlesky. Fakt zajímavá barva. A bude asi lépe sedět světlejší pleti. Nebo spíš bude na ní víc vidět jako tvářenka. Na tmavé se bude dát zase použít jako rozjasňovač. V létě byla má nejoblíbenější a nosila jsem ji fakt ráda.



Musím ještě zmínit, že trochu práší. Ale na štětec se nabírá dobře a vzhledem k jemnosti barvy se nemusíte bát, že budete vypadat jako zmalované tele. Stačí přejet po tváři a máte krásná růžová líčka s odlesky. Vydrží s Vámi celý den, při odličování ji určitě ještě uvidíte. Už chápete, proč jsem změnila názor a pasovala ji na svou letní oblíbenkyni?

MUA mozaiku můžu jen doporučit! Kromě zaklapávání, které Vás hned tak nepustí dovnitř, je tvářenka rozhodně dobrý kup. Kdybych Vám měla doporučit jednu věc, kterou si od anglické značky máte koupit, byla by to ona. V podobném mozaikovém vydání nabízí i bronzery, které jsem ale nezkoušela.

Znáte značku MUA? Máte nějaké oblíbence v jejich sortimentu? Co říkáte na mozaikovou tvářenku?

Užívejte!

L.

Komentáře

  1. Zdravím, máš to tu moc hezké, smím si přisednout? :)
    S MUA zatím zkušenost nemám... Nějak mě tahle značka netáhne. I když je pravda, že zrovna tvářenka vypadá velmi použitelně! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji za pochvalu, hezky si sedni, židli je volná ;)

      Jj, chápu, každý má své oblíbence a zatracence, já zase nemusím ten zmiňovaný Elf :) Každopádně tvářenka si zaslouží alespoň malou šanci, protože je fakt super! A za tu cenu ... ;)

      Vymazat
  2. vyzera velmi pekne!


    Inak ak ta zaujima ako funguje bieliaci Lacalut, recenzia u mna: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/strastiplny-pribeh-bianci-bieliaceho.html

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)