Nejlepší malovadla roku 2017

Pokračujeme dál v našem seriálu "nej" za minulý rok, baví vás to ještě? Tentokrát se přesuneme k dekorativce, kde si přijdou na své i ti, kteří nepreferují pouze přírodní kosmetiku ;). Páč jak jde o barvičky, tak neznám sestru!

Na články s nejlepší a nejhorší péčí můžete mrknout tady a tady. Na hromádku oblíbenců v malovadlech za rok 2016 zase sem.


Clinique Cheek Pop tvářenky



Trošku překvápko letošního roku. Páč svou první v odstínu Melon Pop mám už docela dlouho. Strhla se okolo nich samozřejmě hysterie, všichni houfně kupovali, všichni byli nadšení a za nějakou dobu všichni houfně prodávali :D. A já byla rozpačitá. Jako jo, hezká tvářenka, ale co dál? ... Jenže loni jsem jaksi konečně ocenila její kouzlo. Páč tyto "čikyny" mají jednu velkou výhodu - jsou na tváři naprosto přirozené. Žádný nános barvy, krásně se ztrácí, jemný odstín, který jen podtrhne líce. V podstatě jsem po ní sahala 90% času. Takže jsem se neokolkovala a koupila rovnou další dvě! Asi stárnu nebo co.


NARS báze pod oční stíny (recenze tady)



Tohle je, prosím, drahá sranda jako prase! Ale i tak už mám druhé balení. Proč? Protože je to nejlepší báze pod oční stíny, kterou jsem kdy vyzkoušela. Prostě a jednoduše udrží všechno na mých mastných víčkách. Zkusila jsem Artdeco, Too Faced, UD, Avon, Catrice, Essence, ... NARS vede ve všech bodech ;). Ať už si na sebe ráno napatlám cokoli (třpytky, sypké stíny, krémové stíny, linky, pigmenty,...), večer jsou na svém místě. Dlouho jsem s výdrží stínů bojovala, konečně mám pomocníka. Jen ta cena by fakt mohla být nižší ...


Stila Glitter & Glow Liquid Eye Shadow



A když už jsme u těch očních stínů ... ani nevím, co mě to popadlo, ale když jsem viděla pár videí s těmi od Stila, musela jsem je nutně mít. A to se mi u dekorativky poslední dobou moc nestává (zhýčkaná frfňa). Takže jsem zaplatila nehorázné prachy za tuto sadu z Ameriky. Jasně, že se dají sehnat i na anglických eshopech, ale ne ve třech rozkošných miniaturkách. Ale nelituju jediného dolaru! Páč toto je naprostá nádhera! Nic tak výrazného, třpytivého a božího jsem ještě neviděla. Buď udělám linku nebo ťupnu do středu oka a hned vypadám jak hvězda! Fakt! A samozřejmě že to nejde vyfotit (nebo aspoň mně ne).


Becca Shimmering Skin Perfector, odstín Opal




Na rozjasňovače jsem nikdy nebyla, páč s mastnou pletí se nepotřebujete lesknout ještě víc. Ale když už začalo být jasné, že má pleť se mění na smíšenou a že bych se měla nechat strhnout trendem, koupila jsem Beccu. Přece nebudeme troškařit! Pomohla k tomu samozřejmě i Sephora a jejich mini verze (aspoň ta cena tak nebolela a kdo kdy spotřeboval rozjasňovač?). No a konečně měli všichni taky jednou pravdu. Je fakt nádherný. Jemný, žádná diskoška, elegantní, sofistikovaný, ale přece blejskátkový. Ne, že bych byla nějaký odborník na rozjasňovače (zkusila jsem všehovšudy 3 různé), ale neměnila bych.


Trend It Up Brow Gel Filler



Abych pravdu řekla, nelíbí se mi takové to vyumělkované obočí. Vykreslené do poslední linky, do posledního chloupku, zapravené korektorem a geometricky přesné. Hlasuju pro přirozenost. Bohužel jsem starého Albína dcera a bez přibarvení nemám viditelné řasy ani obočí. Takže musím domalovávat. A Trend It Up gel je pro mě jako dělaný. Odstín 020 je ideální pro teplý podtón pleti, ale není zrzavý ani červený. Není tmavý tak, že by bil do očí, ale zase ne moc světlý. Dokonce obočí i trošku zahustí a drží celý den (i když si šmudlám oči). Za pár korun objev roku!


Alterra Beauty Balm



To čučíte, co? Já jsem taky čučela :D. Páč Alterra BB je naprosto geniální jako báze pod minerální makeup. Já vím, to složení není zrovna eňo ňuňo - alkohol, glycerin a tak. Jenže mému divnému čumáku naprosto vyhovuje. Zkoušela jsem značky jako Zao, Couleur Caramel, So´Bio, 100% Pure, Avril, Mádara, ... Prostě a jednoduše, bíbíčko za pár kaček mi sedí nejlíp. Krytí je minimální, spíš sjednotí, roztírá se bez problémů (což u přírodních tekuťáků není samozřejmost), splyne s pletí a drží. Žádná suchá místa, zalézání do pórů nebo cestování po obličeji. Teď bych ještě chtěla to samé, ale v podobě krycího makeupu, prosím!


Co pozitivně překvapilo minulý rok vás? Jaké malovátko si musím ještě nutně koupit? A co říkáte na nový vzhled blogu? Líbí? ;)

Užívejte!

L.







Komentáře

  1. Líbí se mi odstíny tvářenek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dřív jsem prahla po zajímavých nebo výrazných odstínech, teď ocením raději přirozenost, a na tu jsou Clinique ideál ;)

      Vymazat
  2. Moc pěkně sis to tu vylepšila ☺️ Muj objev je By Terry Hyaluronic Hydra- Powder a rasenka Sexy Pulp od Yves Rocher. Tu jsem onehda dostala zdarma k nákupu a sama uz jsem koupila dalsi 3 😇

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky 😊 ani jeden produkt neznám, ale o té řasence už jsem četla několikrát, že je super!

      Vymazat
  3. Mám Clinique Cheek Pop a - zprvu se mi líbila, pak jsem si říkala, za tolik peněz tak málo muziky? Vždyť vlastně není vidět, že mám tvářenku... No a skončilo to tak, že jsem z ní nadšená, protože je prostě nádherně přirozená a já vůbec nevypadám, že se snažím (= líčím), a přitom vypadám nesrovnatelně líp, než bez ní :-) Jsem světlovlasá a na obočí používám tužku alverde - předčí i mnohem dražší kolegyně. A mým letošním objevem v dekorativce jsou řasenky So ´Bio. Prodává je např. Country Life (ten jejich obchůdek v Liliové ulici v Praze je parádní!) - dají se objednat i přes net. Jsou to ty nej přírodní řasenky (pro mě) - a perfektní poměr cena vs. výkon. Nová podoba blogu je moc povedená!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. s Clinique tvářenkama mám úplně stejný vztah! :D nejdřív jsem byla opojená počáteční hysterií okolo nich, pak jsem si říkala, co to jako má být za ty prachy a teď je nedám z ruky! asi do nich musí člověk dorůst ;) ... od Alverde jsem na obočí před Trend It Up používala ten jejich gel a taky jsem byla spokojená! TIU je akorát výraznější, což mi teď víc vyhovuje, ale neříkám, že se k Alverde jednou nevrátím ... na So´Bio řasenky se musím podívat, pořád hledám tu ideální přírodní, která by měla stejný efekt jako Miss Sporty žluťačka! teď jsem si koupila Santé, která mi byla několikrát doporučena a zatím teda slabota :( ... a díky za pochvalu!

      Vymazat
  4. Můžu se zeptat na ty další odstíny Clinique? Chci si pořídit svou první a rozhoduju se mezi Melon a Ginger. Melon mě láká, ale ve spoustě recenzí a swatchů se jeví hodně světlá, tak aby na mně byla vůbec vidět... A Ginger je na některých fotkách zas až moc červená... Chjo, prostě drama.. 😊

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)