Nejlepší patlátka roku 2018

Trošku mi to trvalo, já vím... Takže se konečně pojďme podívat na elitu v péči za minulý rok! Většinou mi tato kategorie dává zabrat, máloco mi totiž sedí, mám náročný čumák i kožich a když už narazím na něco vyhovujícího, ráda se toho držím. Tentokrát jsem ale nemusela moc přemýšlet, protože loni jsem našla šest oblíbenců, kteří ve své kategorii vytlačili zaběhnuté a ověřené zástupce.

Loňský článek najdete tady.

Nejhorší dekorativka 2018 - klik.
Nejhorší péče 2018 - zde.
Nejlepší dekorativka 2018 - odkaz.



Whamisa tonikum na pokožku hlavy



Pokud máte citlivou pokožku hlavy, tohle je naprostá spása! Dokáže okamžitě zklidnit jakýkoli neduh. Jakmile začne svědit, loupat se, být podrážděná, suchá, s lupy... Stačí jednou nastříkat a cítíte naprostou úlevu. Zní to neuvěřitelně, ale opravdu si nevymýšlím. Cena je vyšší, ale vyplatí se investovat každou korunu. Tonikum by se mělo používat pravidelně, ale já si jej šetřím na nejhorší dny. Když třeba testuju nový šampon, který pokožku podráždí nebo se musím koupat v chlorované vodě (fuj!). Psala jsem o něm článek tady.


Alverde SOS - Serum



Zázrak za pár kaček! Většina z nás to zná (a kdo ne, toho nesnáším!) - pupenec. Vím, že tam je, ještě není úplně vylezený ven a já bych ho nejradši rozrýpala přes celý obličej. Nedejbože podkožák, takový ten, co časem vystrčí růžky, ale třeba až za týden. Jeden jediný nevinný a dokáže nadělat tolik neplechy - zvětšit se z malého pupínku na obří kráter. Protože proč? Protože nenechavci do něj strkají pracky. S Alverde ne. Stačí ho jednou natřít a počkat přes noc. A ta potvora vyleze ven! Fakt. Hojit a dezinfikovat dokáže taky, ale na urychlení "zrání" je nepřekonatelný.


Antipodes Hosanna Skin-Plumping Serum



Miluju Antipodes! Konečně značka, která má pochopení pro mou idiotskou, vybíravou a ucpávající se pleť. Minulý rok jsem chválila čistič Juliet, letos jsem objevila sérum Hosanna. Neobsahuje totiž ani aloe vera, ani oleje. Je to světle hnědá vodička, která se okamžitě vsákne, krásně exoticky voní, hydratuje a neucpává póry. Čumák vypadá naducaně, odpočatě a spokojeně. Používám ho ráno a na něj dávám už jen makeup. Mám druhou lahvičku a budu kupovat dál. Pokud máte citlivou a smíšenou pleť, jděte do něj!


EOS balzám na rty



Boom EOS balzámů ve vajíčku je už úspěšně za námi, takže jsem se konečně odhodlala jej vyzkoušet. Vajíčková varianta mi ale přijde naprosto debilně řešená a nepraktická, takže jakmile jsem v Rakousku narazila na tyčinku, brala jsem ji. Pak jsem zjistila, že se dá koupit i u nás (teď dokonce už i v drogerii). Mají víc druhů, já kupuju pravidelně peprmint, protože mám ráda ten chladící pocit na rtech. Naprosto ideální balzám na noc, který hydratuje a regeneruje. Je hutnější, při nanášení na rty ale taje, takže nedře. Má hojící účinky a dá dohromady i vysušené a zničené rty od tekutých rtěnek. Momentálně můj favorit!


May Lindstrom The Problem Solver



Lepší masku jsem nikdy neměla! Ano, je drahá jako prase a jednu dobu byla všude. Ale tohle je zrovna ten případ, kdy blogerky a influencerky nekecaly :D. Opravdu čistí pleť, vyrovnává její tón, stahuje póry, vyhlazuje, sjednocuje a působí proti akné. Můžete tvrdit, že vaše maska tohle vše umí taky. Možná jo, ale ne takto. Od té doby, co ji mám, nemusela jsem použít jinou a ani jinou použít nechci. Protože žádná jiná takto nefunguje. Poznám i rozdíl, když ji zapomenu použít. Navíc na jedno maskování vystačí jedna čajová lžička, takže i když se může zdát předražená, ve výsledku to tak strašné není. Mám ji přesně rok a zbývá mi ještě půlka balení. Článek o ní najdete tady.


The Natural Deodorant Co.



Ještě donedávna jsem tvrdila, že deodorant, do kterého musím strkat packy je na prd! Pak jsem si koupila Naturisimo box a v něm tuhle malou skleničku. Najít fungující přírodní deodorant není zrovna jednoduché, to už víme. A taky že se potím víc než většina lidí. Když k tomu všemu přičteme ta nechutná vedra, která panovala loňské léto... Tento deouš ale příjemně překvapil! Do podpaží se hezky vsákne, je to jemný krém, který nedráždí pokožku. Nedělá fleky na oblečení a funguje. Naprosto spolehlivě, celý den, při jakékoli zátěži. Více v článku zde.


Za všechny tyto produkty strčím packu do ohně! Jsou prověřeny lesem, mou citlivou kůží i vysokými nároky :D. 

Tímto končím sérii "nejhorší a nejlepší 2018" a pojďme se teď s chutí vrhnout do nového roku plného nových kosmetických objevů. A já doufám, že přijdou jen ty pozitivní!

Zaujalo vás něco z mého výběru? Nebo snad máte jiného a lepšího oblíbence?

Užívejte!

L.






Komentáře

  1. To SOS sérum určitě vyzkouším, podkožák, který ne a ne dozrát a jako bonus po něm zůstane tvrdá boulička ještě pár následujících týdnů, se mi občas udělá a je to hrozný opruz... Doufám, že mi taky pomůže :)
    Máš srovnání i s vajíčkovým eosem? Je ten tyčinkový stejný? Musím se totiž přiznat, že všeobecné nadšení vůbec nesdílím, vajíčko jsem zkoušela a měla po něm vysušené rty, na noc nepadal v úvahu. A jednou mi po něm olezla pusa, brrr! Sečteno podtrženo, kdykoliv zatoužím po kupovaném balzámu, jsou tu pro mě Crazy Rumors, ale i tak se už roky držím doma vyráběných balzámů a jsem nejspokojenější :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. za zkoušku nic nedáš a kdyby náhodou nic, tak aspoň jako dezinfekce se na pupence hodí ;) ... vajíčkový jsem nikdy neměla, ale zkoušela jsem ho u kamarádky a přišel mi o hodně tužší než ten v tyčince ;) Crazy Rumors mám taky ráda, i když tento EOS mi přijde lepší ... ale domácí je samozřejmě domácí!

      Vymazat
  2. týjo, jsem si hosanna otevřela asi před dvěma týdny, mám menší balení... a mi přijde, že to nic nedělá. jasně. natřu se, hned se to vsákne, bez problémů... ale co to má vlastně dělat? nic. to už snad raději nějakou tu obyč hyaluron, u té mám alespoň nějaký pocit po nanesení, i když dlouhodobě taky nic nedělá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nojo, ale nezapomeň, že ty jsi zvyklá úplně na jiný level! nebo spíš tvá pleť... céčka, áčka, béčka, retinoly... já jsem ráda, když mi něco neucpe pleť a hydratuje... a líbí se mi, že pak čumák vypadá naducaně a spokojeně... což je asi výsledek toho, že mi konečně něco sedí... takže se asi spokojím s málem, ale bohužel mi nic jiného nezbývá...

      Vymazat
  3. Tak ten produkt od Alverde SOS ma prekvapil. Hneď ako budem v drogrke sa na to pozriem, ďakujem za tip.
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)