Luxusní bublinky na čumák

Abych pravdu řekla, tuto masku bych si sama nikdy nekoupila. Ta cena mi prostě nešla skousnout. A i když jsem o ní četla jen samou chválu, pořád jsem nebyla ochotná dát tolik peněz za jednu věc. Nakonec mi ji chlap koupil jako dárek, naprosto nečekaně. Někde prý vyčetl, že bych si ji přála ... Jooo, dávejte si bacha na to, co si přejete, mohlo by se vám to splnit! ;)




Představuji vám The Problem Solver od May Lindstrom! Luxusní záležitost. Nečetla jsem na ni jedinou špatnou recenzi. Má nádherný obal, vymazlené složení a pro mnohé je to nejlepší čistící maska. Nebudu lhát, byla jsem dost skeptická. Protože když už si koupíte něco za 2 620 Kč, málokdy si přiznáte, že jste vyhodili tolik peněz za něco, co nefunguje.




Pod víčkem najdete jemně namletý prášek, který po smíchání s vodou začne bobtnat. Jedna lžička prášku a jedna lžička vody vystačí na celý obličej. Je s tím fakt sranda, z ničeho nic hmota jemně bublá a zvětší objem. Barva se změní z khaki na tmavě zelenou a vy to chcete mít okamžitě na čumáku. Voní po kakau s kapkou citronu, což zní divně, ale představte si citronovou čokoládu... Hmmm...





Po nanesení maska trošku štípe, ale není to nic nepříjemného. Já mám tento pocit ráda, protože značí, že produkt něco dělá. Doporučená doba působení je 45 minut, což mi ale přijde strašně moc. Samozřejmě záleží na citlivosti pleti, já nechávám 15 - 30 minut, dokud hmota úplně neuschne a nezačne pnout. Při smývání můžete čumák ještě obrousit krouživými pohyby, takže peeling už není potřeba.




Nikdy bych nevěřila, že to napíšu - ale toto je nejlepší maska, jakou jsem kdy zkusila! Opravdu čistí, vyhlazuje, sjednocuje, stahuje póry a působí proti pupencům. Jasně, to umí i jiné masky, dalo by se říct. Věřte, že ne. Tímto způsobem ne. May to umí líp, je účinnější s rychleji viditelným výsledkem. O ucpaných pórech nemůže být řeč. Jakmile jsem ji přestala používat, okamžitě jsem poznala rozdíl.

A co ta cena? Jdeme trošku počítat ... Pamatujete na Tariku? Prý Problem Solver pro chudý. Opravdu jsou si podobné, ale May hraje vyšší ligu.

Tarika stojí 99 Kč a v balení je 20 g.
May Lindstrom stojí 2 620 Kč a v balení je 250 ml.

Aby byl převod jednodušší, berme, že 1 g = 1 ml (posvětil pan Google)

1 g Tariky vyjde na 4,95 Kč, 1 g May vyjde na 10,48 Kč. Tudíž je May cca 1x dražší a 20 g by vyšlo na 209,6 Kč. To už mi nepřijde tak hrozné...

Nemluvě o tom, že jsem masku dostala v únoru a po pravidelném používání 1x týdně mi ubyla třetina. Tudíž mi určitě ještě aspoň rok a půl poslouží.

Takže co? Takže ji potřebujete a cenou se nenechte odradit! Je to sice vyšší počáteční investice, ale rozhodně se vyplatí. Navíc můžete napsat Ježíškovi... Nebo se odměnit sami... A jestli mi nevěříte, tak zkuste vzorek! Seženete tady.

Co vy a May? Zkoušeli jste? Dali byste tolik peněz za masku?

Užívejte!

L.



Komentáře

  1. Fíha, to musí být opravdu kouzelná věc! Vůně a bobtnání by se mi líbily. A účinky teda taky :D No zajímavé. Děkuju za ten finální přepočet, taky si takhle přepočítávám vždycky věci, abych se uklidnila, že to, co mi dělá dobře, i když je to trošku dražší, se přeci jen vyplatí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nějak jsem tu cenu odůvodit musela! :D je to sice pálka, ale vyplatí se!

      Vymazat
  2. mi tedy přijde, že tariky spotřebuji na jedno použití méně než problem solver, bych řekla tak o polovinu míň, takže na jedno použití ten přepočet podle mě vypadá o dost lépe pro tariku. jinak si tedy myslím, že problem solver se rozhodně vyplatí, taky už mám třetí balení

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nekaz mi tady můj matematický přepočet, jsem na něj pyšná! :D já Tariku od doby, co jsem dostala May nepoužila, ale máš pravdu, že se jí asi použije míň ...

      Vymazat
  3. Ahoj Lišti:-) tak v maskování bych asi měla trošku přidat, vím, přiznávám... Jednou týdně to, ale myslím zvládám taky. No po pravdě? Takovou astronomickou částku bych za "pouhou" masku nedala! ALE! Je to cca 6 let nazpět, kdy jsem to samé tvrdila o dekorativce za tisíc korun a dneska už mám Hudu a s ní Desert Dusk... Opravdu dostávám svého slova :-D Takže, nikdy neříkej nikdy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ahoj Baru, já se víckrát jak 1x týdně nedonutím, takže potřebuju fakt něco, co funguje, žádný čajíček ;) ... jinak ty prachy jsou fakt mazec, ale dlouhodobě se vyplatí, od té doby, co ji mám, jsem ani jinou masku nepoužila (a to jich mám plný šuplík :D) ... haha, s tou dekorativkou jsem to tvrdila taky, nechápala jsem, jak někdo může koupit rtěnku za litr ... a o pár let později... :D :D :D

      Vymazat
    2. Abych pravdu řekla, tak maskuju zatím se zeleným a bílým jílem, který mi funguje při pravidelném použivání celkem fajn :-) Jinak dnes jsem šla na Liščí blog po dlouhé době přes hlavní stránku a musím MOC pochválit, lištička je nádherná!:-) (čtu totiž oblíbené blogy přes bloglovin.com)

      Vymazat
    3. na zeleném jílu jsem začínala, to byla má první přírodní maska! :) jééé, díky moc za pochvalu, udělala mi radost! :*

      Vymazat
  4. Dala bych, dala jsem, a nelituju :-). Tariku jsem se donutila za ten rok a půl použít asi jednou, přitom vůbec není špatná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně tak - Tariku jsem použila jednou, a to jen pro porovnání :D

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)