Další várka přírodních deoušů

Najít dobrý přírodní deouš není zrovna brnkačka, zvlášť, když se potíte jako maratonec. Vyzkoušela jsem už spoustu značek, pokud vás zajímá srovnání, mrkačka na tyto články:

- oblíbenec Alverde
- Navia, Weleda, Purity Vision
- Alterra, Weleda ve spreji
- BioPha

A dnes račte pokračovat v krasojízdě, protože proč být spokojená s jednou značkou, když můžu být nespokojená s dalšími? :D Ale nebudeme předbíhat ... Třeba se nějaký zázrak najde!




Tentokrát jsem se vydala do vod méně známých nebo zahraničních, žádná nuda v lese.



Bio Rythme



Tyto deouše se objevily z ničeho nic a hned sbíraly plusové body. Četla jsem několik kladných recenzí, takže když jsem na ně náhodou narazila, házela jsem jeden do košíku. Vybrala jsem si levandulovou variantu, ostatní mi moc nevoněly. Levandule je vždycky sázka na jistotu a čumáčku lahodí i v tomto případě.




Deouš je v tuhé formě, při dotyku s pokožkou taje a nanášení není nic složitého. Plus má i za to, že nedělá fleky na oblečení. Bohužel ale nefunguje proti zápachu. V běžném pracovním procesu se na něj nejde spolehnout, při vyšší fyzické zátěži je to vyloženě průser. Dá tak čtyři hodiny bez ztráty kytičky, ale pak mu nepomůže ani další aplikace. Takže stačí akorát tak "na doma". A to jen, když ležíte celý den u knížky nebo televize. Chcete být smraďoch? Jděte do něj!


Bi Good by Bipa



Koupila jsem v Rakousku v drogérce Bipa. Byl to spíš nákup ze zvědavosti, cenově, sortimentem i vzhledově mi značka připomíná Alverde. A jelikož Alverde nabízí už jen dvě varianty kuličkového deouše (s černým víčkem nekupovat!), chňapla jsem po nové a neprobádané vůni Bi Good. Meduňka zněla dost nadějně, bohužel ji tam vůbec necítím, je to spíš nakyslé nevýrazné cosi ...




Líbí se mi, že je obal plastový, skleněné Alverde váží sto kilo a je do kabelky naprosto nevhodné. Kuličkové varianty mám navíc nejradši. Oblečení nezabarví. Tady ale všechny klady končí. Jestli předchozí Bio Rythme vydrží čtyři hodiny, Bi Good nevydrží nic! Testovala jsem ho doma, žádná velká námaha, pouze vaření a lenošení. A smrděla jsem jako bezdomovec. Ještě, že jsem už poučena z předchozích nezdarů a nevzala ho do plného pracovního provozu. Vůbec vás nemusí mrzet, že jej u nás nekoupíte...


Natural Deodorant Co



Bych si ho nikdy sama nevybrala. Nemám totiž ráda kosmetiku, do které musím sahat packou, když to v podstatě není potřeba. Takže třeba balzámy na rty v kalíšku. Nebo deouš v kalíšku ... Ale koupila jsem Naturisimo letní box a když už tam byl, tak ho přece nevyhodím, že ... Dostala jsem variantu s vanilkou a manukou. Bála jsem se té vanilky, sladké vůně nesnáším a ve spojení s deoušem mi to přišlo ještě horší. Naštěstí ji tam vůbec necítím. Ta vůně je tak jemná, že při nanášení necítím nic. Když zabořím nos do kelímku, vykoukne trošku sladkosti. Ale jen trošku.




Na nanášení jsem si musela zvyknout, ale přežila jsem to. Prostě vetřete do podpaží jako krém. I když je v kelímku bílý, na pokožce se ztratí a oblečení nezabarvuje. Na každé podpaží stačí množství na špičku prstu, není potřeba plýtvat. A teď to nejlepší - on opravdu funguje! Sama jsem tomu nevěřila, ale nechutná vedra posledních týdnů jsou nejlepším testovacím prostředím. Nejsem smraďoch ani doma, ani v práci, ani při sportu (haha, prý sport), ani nikdy. Překvapení roku! A mají víc variant, takže příště kupuju zas, třeba Grapefruit & Mint.


Nakonec jsem ráda, že jsem překonala svou "kelímkovou fóbii". Neříkám, že jsem skončila s Alverde, protože co si budeme povídat, je levnější a dostupnější. Ale až mě zase přestanou bavit ty vůně a budu mít zaječí úmysly, už mám aspoň kam sáhnout ;).


Co vy a krémové deouše? Máte raději kuličkové, sprejové nebo tuhé? A který vás v tom vedru ochrání nejlíp?

Užívejte!

L.









Komentáře

  1. Mne teda absolutne nefunguje ten alverde. Kupila som si ho na tvoje odporucanie, ale je to pre mna jedine na doma na par hodin. Takze deodoranty su fakt individualne.

    OdpovědětVymazat
  2. Je úžasné, jak každý z nás reaguje na kosmetiku jinak.. Za mě jsou Biorythme zatím nejlepší přírodní deo, které jsem vyzkoušela (a že jich bylo..). Hned na paty jim šlape Soaphoria, ale tam je mínus to, že se do ní musí sahat prsty a dělá fleky na oblečení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na ně právě četla všude jen chválu, takže jsem byla sama překvapená, ale ja se potím na rozdíl od ostatních hodně, možná to bude tím ;)

      Vymazat
  3. Ahoj, deodoranty jsou skutecne velmi individualni. I mne se stalo, ze jsem oblibeny deodorant doporucila kamaradce a ona z nej nijak nadsena nebyla. Musim se pridat ke slecne vyse, Biorythme je za me nej. Vydrzi mi cely den, sport. Tesim se na jejich bezsodou variantu, pry by mela byt jeste ucinnejsi. ;-) Ale je pravda, ze ja se potim mene.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, ono by to stejně byla nuda, kdyby všem sedělo to samé ;)

      Vymazat
  4. Bohužel jsem nečetla tvůj článek, tak jsem sáhla po černém Alverde..a je to fakt průser :D V zimě to ještě docela šlo, ale v létě jsem se musela vrátit zpátky k Rexoně :( jinak mám ještě tuhý od Ponio a Soaphorii, ty mi přijdou poměrně dobré...ale v létě spíš preferuju spreje. Slyšla jsem chválu na Happy Deo od Karla Hádka, nebo pak kuličkový Naturalis..Nemáte někdo přímo zkušenost?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ajaj, černý Alverde je pohroma, nechápu, jak může být jedna ze tří variant tak strašná! ale taky jsem ho koupila, neboj :D ... Ponio ani Soaphorii jsem neměla, párkrát jsem četla, že nefungují (ale i chválu) a já se potím hodně, takže to neriskuju ;) bohužel KH ani Naturalis vyzkoušené nemám ...

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)