Alverde oblíbenci

Alverde je značka, kterou přírodní nadšenci nemají moc v lásce. Ano, je levná a podle toho také vypadá složení. Žádné drahé oleje, většinou alkohol a glycerin na předních místech a absence zajímavých výtažků nebo složek. Na druhou stranu je jejich kosmetika snadno dostupná, často obměňují sortiment a chrlí jednu limitku za druhou.

Myslím, že nebudu jediná, kdo při přechodu na přírodní kosmetiku s Alverde začínal. A ani dnes, kdy už znám spoustu jiných značek, jejich stojan neobcházím obloukem. Naopak jsem si našla několik oblíbenců, které kupuju pravidelně a za které dám packu do ohně. No a je samozřejmě jasné, že si je nenechám pro sebe ;).


Alverde Schwung + Präzision řasenka



I když jsem se snažila najít jinou, pořád je to nejlepší přírodní řasenka, jakou jsem vyzkoušela. Má pro mě ideální plastový kartáček (velké klasické mi nesedí), krásně řasy oddělí, nabarví a trochu i zahustí. Nedělá neplechy, neobtiskává se, neopadává a vydrží celý den.




Nečekejte ovšem, že budete mít řasy jako mrkací panna. Já jsem za ni ale vděčná, páč za stovku dostanu kousek na každodenní použití, který vydrží za jakéhokoli počasí a dokonce i můj občasný pokus o sport. Velkou výhodou je i snadné odlíčení, kdy nemusíte oči šudlit půl hodiny.


Alverde tekuté oční linky



Další produkt z dekorativky, který nutně musíte mít! Tekuté linky jsou mé poznávací znamení, v podstatě bez nich nevycházím z domu. Kdybych se měla nalíčit jen jedním produktem na oči, byly by to linky. Podle mého skromného názoru je na tomto typu produktu nejdůležitější štěteček. Obsah může být sebelepší, ale pokud není čím pořádně nanést, je vám k ničemu.




Alverde linky mají štětku dokonalou - ne tvrdou, hezky ohebnou, tvořenou z několika vláken zužujících se do špičky, v ideální délce. Linku nakreslím jedním tahem na jedno namočení. Černá je opravdu černá, na víčku se netvoří rýhy a tekutina okamžitě zaschne. Přes den se nehnou z místa, ani v dešti se nerozmažou a ocásek je pořád krásně ostrý. Co je ale nejvíc překvapující - i když drží jak přibité, dají se lehce smýt vodou. Takže stejně jako u řasenky je odličování rychlé a bezproblémové. Jedinou nevýhodou je fakt, že se nedělají ve více odstínech, brala bych klidně i hnědou, tmavě modrou, zlatou ...


Alverde čistící pěna Sensitiv 3v1



Nenechte se zmást názvem - tuto pěnu opravdu nepoužívám na odličování nebo čištění obličeje. Sice jsem si ji s tímto záměrem koupila, ale na čumák mi moc vhodná nepřišla. Díky vysokému obsahu alkoholu ho dost vysušovala, takže šla do šuplíku. Pak jsem jí ale našla úplně jiné využití. Je totiž naprosto geniální jako pěna na holení! Dlouho jsem nějakou přírodní hledala a zjistila, že je to docela díra na trhu. A teď už nemusím, protože tato heřmánková plní všechna má kritéria. Pěna je dostatečně hustá, žiletka po ní hezky klouže, aniž by se ucpávala a plastové balení je ekologické a praktické. Na rozdíl od čumáku není kůže vysušená a pěna ubývá neskutečně pomalu. Překvapení roku!


Alverde sérum na vlasy



Kdo čte můj blog pravidelně, už musí sérum znát ;). Nedám na něj dopustit už pár let a kupuju jej stále dokola. I když jsem dost přelétavá a pořád musím zkoušet něco nového, v této oblasti se stále držím u Alverde. Mé kadeře jsou totiž jemné a mají sklon se po čemkoli výživnějším mastit. Stejně ale potřebují nějakou výživu na konečky a na uhlazení takových těch malých neposedných vlásků u hlavy. Toto sérum vše výše vyjmenované umí, stačí mi jedna pumpička na celou hřívu a dá se aplikovat jak na mokré, tak na suché vlasy. Můžu se jedině modlit, aby ho nepřestali vyrábět!


Alverde deodorant



Vyzkoušela jsem už spoustu přírodních značek, ale stále se vracím zpět k Alverde. Vždycky jsem měla problémy s nadměrným pocením a v pubertě jsem si užila své s velkými koláči v podpaží. I tak jsem si ale řekla, že nechci své tělo trápit podobnými dryáky jako je Driclor a spol. Tato kulička mi naprosto vyhovuje, sice nezabraňuje pocení, ale můžu se spolehnout, že celý den nebudu smrdět a kruhy na oblečení se taky vytratily. Jedinou nevýhodu vidím ve skleněném balení (váží 100 kilo) a v menším výběru variant. V regále najdete tuto zelenou, bílou a černou. VAROVÁNÍ - té černé se vyhýbejte obloukem! Nevím proč, ale vůbec nefunguje, jako by byla od úplně jiné značky. Dřív se dala sehnat ještě růžová a modrá verze, nechápu, proč se přestaly vyrábět :(.


Toto jsou produkty, které seženete v každém DMku, stojí maximálně okolo stovky a já je budu kupovat stále dokola. Ať si o Alverde každý myslí co chce, já tvrdím, že i levnější značka může vytvořit kvalitní produkt! Tak proč se ofrňovat, když můžeme ušetřit, že? ;)

Chodíte obhlížet Alverde stojan? Máte od této značky nějaké oblíbence? Nebo si raději připlatíte za jinou kosmetiku?

Užívejte!

L.







Komentáře

  1. Od Alverde kupuju zas a znova průhledný gel na obočí a korektor pod oči. Taky mám jejich sypký pudr, ten mi na zapudrování báze pod oční stíny a obličeje po ránu slouží už pěkně dlouho. Klidně bych si ho koupila znovu. Jinak ta čistící pěna mi nevadí, co vysuší, doženu krémem. Vyhovují mi i jejich tělová másla, ty kupuju pořád ve všech možných limitkách. :) A když není zbytí a chci nějaký levný pleťový krém, sáhnu po jejich růžové řadě. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. gel na obočí jsem kupovala dlouhou dobu taky, akorát ten barvený, dokud jsem neobjevila Trend It Up, ten mi sedí o chlup víc ;) korektor jsem koupila na základě tvého doporučení, ale já si prostě pod ty oči nic dávat nezvyknu :D a pudry mám oba - sypký i lisovaný a oba jsou v pohodě ... limitky kupuju taky pořád dokola, i když je nestíhám spotřebovávat :D

      Vymazat
  2. Mne od Alverde vyhovovalo odlicovacie mlieko s divou ruzou, velmi pekne odlicovalo, a vobec nedrazdilo pokozku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem nikdy nezkoušela, já na ty odličovací mléka moc nejsem ... ;)

      Vymazat
  3. Já popravdě ještě od Alverde nic nezkoušela. Ale láká mě celkem hodně věcí dekorativka až tak moc ne, ale ta pečující kosmetika ano :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem ještě ve fázi přechodu na přírodní kosmetiku, kdy u mě vede Alverde :D Ale už delší dobu, hlavně pro ty ceny a dostupnost. Teď si nejvíc pochvaluji Hydro make up, je krásně bledý, lehký a drží celý den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. makeup mi od nich sedí jen ten minerální tekutý, zbytek nic moc, ale já mám divný čumák, nesedí mi žádný přírodní tekutý ... :(

      Vymazat
  5. Od Avlerde neustále kupuji měsíčkový balzám na rty. Je podle mě top. Pak mám ráda sprcháče a tělová mléka (ne másla, ta jsou na mě většinou moc mastná). Jo a kondicionéry bývají fajn. Čistící pěnu taky používám a přijde mi ok, na holení si ji nedovedu představit, protože je málo hustá nebo jak to říct a taky u holení netrvám na přírodní péči. Celkově považuju Alverde za příjemně levnou a dostupnou přírodku, i když to složení odpovídá ceně. Skincare si vybírám pečlivě, ale u tělových produktů mi Alverde naprosto stačí a vyhovuje.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na jejich balzámy na rty jsem úplně zapomněla! měsíčkový je super a hlavně se vždycky těším na ty limitkové verze :) bohužel péče na tělo mi zas až tak nesedí, jak mám vysušený kožich, tak potřebuju lepší složení ... i když stejně se vždycky nechám zlákat a koupím nějakou limitkovou sadu :D

      Vymazat
  6. Mám ráda jejich tuhý zelený deodorant a taky nově odličovací olej.

    OdpovědětVymazat
  7. S deoušem a sérem na vlasy souhlasím. A přidávám balzámy na rty v jakékoliv edici, sypký pudr, kteý používám místo minerálního make-upu, a vlastně jakékoliv limitky - sady sprcháč/krém na ruce/tělové mlíko, nebo máslíčka :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na balzámky na rty jsem zapomněla, přiznávám! tu chai verzi mám dokonce už dvakrát - jednu doma a jednu v práci :D sypký pudr mám taky, samozřejmě na tvé doporučení, ale místo makeupu je na mě moc málo krycí, takže používám jako pudr ;) a limitky jsou jasné, bez nich by to nebylo ono!

      Vymazat
    2. Já mám ty Chai taky dva, jeden v kabelce, druhej v práci :-D Hele v tomhle mrazu taky používám normální tekutý make-up od alverde, ale jinak si vystačím (to krytí mi většinu roku stačí, páč mám většinou pleť ok :-) )

      Vymazat
  8. Moc fajny článek, Líšo, jak jinak ;-). Moje Alverde stálice jsou odlicovaci mléko s růží a krém na ruce s měsíckem, to kupuju porad dokola. Limitky krémů na ruce kupuju vždy a už několik měsíců si škudlim krem se třpytkama, ten byl na podzim. Jeste je bezvadnej objemovej sampon s bambusem. Z dekorativky mam pouze gel na oboci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky :) limitky mají boží, i když mi jejich tělovka moc nesedí (na vysušený kožich potřebuju těžší kalibry), tak je stejně vždycky koupím :D

      Vymazat
  9. nejaký magic mejkap,čo sa zmení z bielej na bežovú,asi limitka,celkom fajn.tiež sypky puder,hneda linka ale v kalíšku,lícenka sypká z limitky a riasenku mám ale nič moc.a limitkový gel na obočie s kefkou,ten je uplne super,ta malička kefka je famozna.rúž taký obyč,penový mejkap obyč,konturka na pery obyč.deo na mňa neplatí,momentalne mám deo adidas bez hliníka.vcelku ujde.

    OdpovědětVymazat
  10. Já si o Alverde nemyslím, že je to nějaká úplně špatná značka kosmetiky. Vyhovuje mi jak cenou, tak kvalitou, ale někdy se nějaký nákup nepovede no :) Z tvé recenze mě úplně nezaujala dekorativní kosmetika, ale to je kvůli tomu, že ji moc nepoužívám, takže v tomto ohledu se mi nezavděčíš :) Naopak mě zaujala ta čisticí pěna, kterou používáš na holení, protože sice se mám v plánu zbavit chloupků takto, ale hned tak to podle mě rozhodně nebude :)

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)