Tarika aneb co mi dalo čumák do pucu

Pamatujete, jak jsem tady minule nadávala na páreček výtržníků od RENu? Že mi rozhodili čumák, naskákaly mi boule, hnisáky a hnusáky? Jooo, to byly časy! :D No a jelikož jsem takto nemohla chodit mezi lidi, musela jsem najít něco, co mi hodí pleť zpátky do pořádku. Nebylo to samozřejmě jednoduché a hned. Ale podařilo se! Začneme tím nejlepším, za co dám packu do ohně ;).


Tarika maska na akné



Tato ajurvédská maska obsahuje směs bylin, které by měly přímo likvidovat akné. Mám ji doma už nějakou dobu a ze začátku jsem k ní moc kladný vztah neměla. Asi proto, že jsem nedokázala plně ocenit její um. Je to žlutý prášek, který po smíchání s vodou nanesete na pleť a necháte uschnout.

Taky mě dost odradilo doporučení výrobce, že nejlepší účinky má maska, když používáte jen ji. Žádná další kosmetika (krémy, oleje, líčidla ...). No jako uznejte - dokážete si mě představit nenamalovanou? :D

Složení: Achoras Calumas 6%, Embelic Myrobalans 5%,Taxus Bacata 3%, Myristica Officinalis 1.8%, Cyprus Rotundous 1.4%, Myrobalans 1.2%, Myrobalan Bellerica 1.2%, Santalum Album 1%, Curcuma Aromatica 0.5%, Embelia Ribes 0.3%,Berperis Aristata 1.1%




Po nanesení může maska trošku štípat a stahovat kůži. A čichové orgie taky nečekejte. Je to prostě taková ta přírodní a travnatá vůně. V nejhorších dobách pleti jsem ji používala 2x týdně. Doporučená doba schnutí je 25 minut, já tyto časy moc nedodržuju, takže jak se mi chce. Po umytí jsem nikdy neměla čumec podrážděný ani červený. Spíš vyhlazený, póry uzavřené a barvu pleti sjednocenou.

Jak je asi jasné už od začátku - toto je na pupence přímo zázrak! Všichni škareďáci se odporoučeli do věčných lovišť. Maska se jich dokázala zbavit po pár použitích. Nemluvě o tom, že umí bez problémů vyčistit pleť.

Koupíte ji třeba tady za 99 Kč (menší balení 20 g, které mám já).


Saloos Squalane



Když už jsem měla čumec zklidněný, musela jsem ho nějak hydratovat. A s tím nastal největší problém. Páč krémy ani oleje nepřicházejí v úvahu (aspoň ty, co jsem doposud zkoušela :D). Navíc ověřené bambucké máslo taky přestalo fungovat. Ještě, že mám milovanou Enku, která mi poradila squalane!

Skvalen se získává z rostlinných (i živočišných) olejů, původně se získával ze žraločích jater, v dnešní době se většinou vyrábí z olivového nebo jiného rostlinného oleje. Je to tzv. "suchý olej", který se díky své struktuře velice snadno a rychle vstřebává do pokožky. Má antioxidační účinky a pomáhá pokožku chránit proti slunečnímu záření. Svým složením je velmi podobný přirozenému kožnímu mazu. Absorbuje do sebe toxiny i těžké kovy a pomáhá tak chránit pokožku proti vnějšímu prostředí. Skvalen pokožku hydratuje, zjemňuje a napomáhá dalším účinným látkám k lepšímu roztírání a vstřebávání. Je nekomedogenní, vhodný pro mladou a problematickou pleť, ovšem pomáhá také snižovat výskyt vrásek. (Zdroj)




Je to bezbarvá tekutina bez jakékoli vůně. Konzistencí mi přijde jako olej naředěný vodou. Dávám jej na navlhčenou pleť (většinou nějakou květinovkou), stačí dvě až tři kapky na celý čumák. Líbí se mi na něm, že na rozdíl od "obyčejných" olejů je lehký, hned se vstřebá a neucpává póry.

Problém mám s tím, že nedělá nic jiného, než že hydratuje. Žádná další pozitiva, ale ani negativa. Já vím, měla bych být spokojená s tím, že mi konečně něco nedráždí pleť. Ale přece jenom už nejsem nejmladší a chtěla bych něco navíc. Trošku toho sjednocení ... Nebo třeba rychlejší hojení neplech ... Nebo takovou tu naducanou pleť ...

Pokud vám hydratace stačí, koupíte v DMku nebo na netu za 215 Kč.



REN Keep Young and Beautiful Instant Firming Beauty Shot




Abych tady REN jen nepomluvila, i u nich jsem si našla svého oblíbence. Sice po zkušenosti s minulými zástupci jsem měla dost strach, ale hecla jsem se. Navíc po prozkoumání složení jsem si říkala, že to už by musel být fakt konec, aby mi hyarulon nesedl! :D

Toto sérum má zpevnit pleť a napravit její strukturu. Vyhlazuje vrásky a linky, vyrovnává a projasňuje tón pleti. Obsažené přírodní peptidy fungují jako bezpečná alternativa botoxu, vyhlazují mimické linky a podporují přirozené kolagenové vyplnění vrásek.

Složení: Aqua (Water), Sodium Hyaluronate, Hydroxypropyl Methylcellulose, Pullulan, Carbomer, Porphyridium Cruentum Extract, Rosa Damascena Flower Oil, Sodium Hydroxide, Phenoxyethanol, Sodium Hydroxymethylglycinate, Rosa Damascena Extract, Citronellol, Geraniol




Čistou kyselinu hyarulonovou jsem měla už několikrát, takže vím, že mi dělá dobře. V séru je jí velký podíl a navíc je doplněna o extrakty a růžový olej. Konzistencí je to řídký průhledný gel, který se vsakuje do pleti rychlostí blesku. Můžete jej dát pod i na krém (olej), obojí mám vyzkoušeno a obojí funguje. Dokonce se krásně snese s jakýmkoli makeupem (používám jen ty přírodní). Funguje jako takový podklad pod něj, protože pleť krásně vyhladí.

V podstatě jsem byla rozhodnutá koupit si plné balení! Dokud jsem nezjistila jeho cenu :D. Vyjde na 36 liber, což mi za podobné složení přijde strašně moc. Kor, když mám se sérem obdobný problém jako se squalanem. Kromě hydratace a jednorázového vyhlazení pleti ihned po nanesení jsem nevypozorovala žádné další účinky. Možná bych je ocenila v pozdějším věku, co já vím ...


Každopádně toto jsou bojovníci, které momentálně používám. Sama dobře vím, že to není ideální a že musím hledat dál. Rozhodně bych na problematickou pleť doporučila Tariku! Za málo peněz hodně muziky ;). Squalane chci určitě vyzkoušet i od jiné značky (Saloos všeobecně nemá moc kvalitní oleje) a místo séra od RENu jsem si už koupila levnějšího náhradníka (můžete mrknout na Instagram).


Máte s některým z těchto produktů zkušenost? Která maska je vaše nejoblíbenější? A co říkáte na squalane? Daly byste tolik peněz za sérum?

Užívejte předvánoční čas!

L.















Komentáře

  1. Teda, ten poslední produkt jsem snad nikdy neviděla. Moc se mi líbí ten jeho jednoduchý obal. Sérum s obsahem suchého oleje jsem od Saloos měla v nějakém provedení, ale za mě tak půl na půl, neohromilo mě to :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. REN má krásné obaly, proto mě ty jejich sety tak lákají, i když mi málo co od nich sedlo :(

      Vymazat
  2. Tariku mam doma, ale pouzivam ju skor prilezitostne, lebo ked som ju pouzivala pravidelne desne mi vysusala plet. Mozno jej dam este sancu, ked sa mi podari najst nejaky super hydratacny krem/serum, ktore mi zas neucpe pory. Tiez totiz trpim zmiesanou pletou s akne

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V tom případě doporučuju míchat s medem ;) díky němu maska na obličeji neuschne a nevysušuje - přes zimu ho přidávám do všech sypkých masek ... A nemusíš se bát, z obličeje nestéká a smývá se lehce ;)

      Vymazat
  3. Tarika je fajn, míchám si jí se zeleným jílem, ale taky jí nepoužívám podle návodu, prostě jako masku jednou týdně. Skvalen je fajn, ale jak píšeš, mně už je přes 3,, takže jen skvalen už mi nestačí a chci víc.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, vůbec mě nenapadlo smíchat ji s jílem, o víkendu musím vyzkoušet! ;) ... Já chci taky víc, ale pořád jsem nenašla to pravé, už začínám ztrácet naději :(

      Vymazat
  4. Tariku mam uz 3. balenie a je to asi jedina maska, ktore naozaj ucinkuje. Takze si ju setrim a pouzivam, ked je skutocne zle hlavne pocas "toho" casu, ked mam tvar ako pubertiak 🙈 Som velmi zvedava na tvoje pocity z toho noveho sera, ktore si ukazovala na insta.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně jak píšeš - viditelně funguje, což se o většině ostatních masek říct nedá :D zvlášť, když nejsem schopná používat nic pravidelně a když jo, tak max 1x týdně ... Sérum zatím nevypadá moc nadějně, ale ještě mu dám čas a pak dám info ;)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)