REN aneb čím jsem si rozhodila čumák

Moc recenzí na pleťovou kosmetiku tu za poslední asi rok a půl nebylo. Změnil se mi dost čumák, už není mastný, za což bych asi měla být ráda. Ale nejsem. Chci tu mastnotu zpět! Páč toto je ještě horší. Ta mrcha je citlivá, smíšená, nos se leskne, tváře jsou vysušené ... A samozřejmě mi nesedí žádný krém. Oleje už vůbec ne. Takže na sebe plácám kde co a modlím se. Jsem si řekla, že až najdu ten pravý, tak vám ho ukážu. Anebo když mi něco rozhodí čumec fakt dost ...




Nejdřív jsem vrazila spoustu peněz do zaručeně fungujících krémů, sér, olejů a já nevím čeho všeho ... Nic nepomohlo. Takže jsem začala kupovat mini verze, vzorečky a zkušební sady. Člověk tak vyzkouší víc věcí najednou, nemusí hned platit za plné balení a doufá, že objeví poklad. Takže jsem si mimo jiné koupila i Seriously Good Kit! od RENu. Páč prý Evercalm krém je na citlivou pleť jako dělaný ... Jasně :D.


REN Flash Rinse 1 Minute Facial



Intenzivní maska pro okamžité zlepšení vzhledu pleti s vitamínem C. Což zní jako zázrak v tubě a hodně lidí ji i tak popisuje. Prý odstraňuje zašedlost pleti, zpevňuje ji, tonizuje, vyhlazuje a současně zbavuje známek únavy a dalších nedokonalostí.

Složení: Coconut Alkanes, Ascorbic Acid, Coco-Caprylate/Caprate, Silica, Sodium Cocoyl Glutamate, Mannitol, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Flower Oil, Faex (Yeast) Extract, Copper PCA, Boswellia Carterii Oil, Boswellia Serrata Extract, Glycogen, Magnesium Ascorbyl Phosphate, Limonene




Masku naplácnete na čumák a mokrýma rukama masírujete (tím se prý aktivuje céčko) po dobu jedné minuty. Konzistencí mi připomíná nažloutlou ředěnou krupicovou kaši. Obsahuje malé kuličky, které na pleti nedrhnou, nejsou mechanické. Vůně je strašně zvláštní, nic, co by si nos užíval, ale taky nic, co by jej iritovalo.

Nebudeme to natahovat - tato maska mi na pleti udělala neskutečnou paseku. Začala vytahovat z hlubin kůže kdejaký bolák a nečistotu. Což jako super, říkala jsem si, jakmile všechno vyleze na povrch, hezky se pleť srovná a bude čistá a hladká jako miminko. NE! Vydržela jsem tři týdny a vypadala jsem ještě hůř než v dobách mé nejhorší puberty. Takové hnusáky, pupence a boláky jsem nikdy neměla!

Maska stojí 32 liber (tady) a značka jde dokonce zakoupit už i v ČR, tady vyjde na 1 169 Kč (na Notino).


REN Evercalm Global Protection Day Cream



Na řadu přichází další zázrak - ikonický ochranný denní krém pro citlivou pleť. Má bojovat proti chronickému pocitu nepohodlí citlivé pleti, obnovovat ji, zvyšovat odolnost a podporovat přirozené nápravné procesy. Současně pleť chránit před UV zářením a dalšími škodlivými vlivy prostředí, působit protizánětlivě a hydratovat.

Složení: Aqua (Water), Cetearyl Alcohol, Camellia Oleifera Seed Oil, Cetearyl Ethylhexanoate, Myristyl Myristate, Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil, Glycerin, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetearyl Glucoside, Triheptanoin, Oryzanol, Helianthus Annuus (Sunflower) Seed Oil, Vaccinium Macrocarpon (Cranberry) Seed Oil, Bisabolol, Ribes Nigrum (Black Currant) Seed Oil, Carbomer, Hippophae Rhamnoides Fruit Extract, Citrus Nobilis (Mandarin Orange) Peel Oil, Tocopherol, Anthemis Nobilis Flower Oil, Cinnamomum Camphora Linalloliferum (Ho Wood) Leaf Oil, Pelargonium Graveolens Flower Oil, Phenoxyethanol, Pueraria Lobata (Kudzu) Symbiosome Extract, Cassia Alata Leaf Extract, Laminaria Ochroleuca Extract, Sodium Hydroxymethylglycinate, Calendula Officinalis Flower Extract, Parfum* (Fragrance), Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract, Citronellol, Geraniol, Limonene, Linalool *100% Natural Fragrance - Parfum 100% Naturel




Ze začátku všechno vypadalo dobře a málem jsem si začala myslet, že jsem našla ten pravý. Krém je lehký, dobře se roztírá, hned se vsakuje a dá se na něj v pohodě aplikovat makeup. Vůně je jemná a čistá. Hydratace byla dostačující, nikde žádná suchá šupina.

Horší ale začaly být účinky krému po týdenním používání ráno i večer. Už tak jsem měla čumec rozhozený z předchozí masky a krém ho jen dorazil. Místo toho, aby se mi boláky hojily, začaly se pěkně rozlézat. Bolestivé podkožáky se nechtěly odporoučet vůbec, ostatní hnusáci se drželi jako klíšťata. Samozřejmě jsem si dopomohla ještě tím, že jsem to všechno rozrýpala (po několika dnech utrpení a tunách korektoru jsem se fakt neudržela).

Nejdřív jsem vysadila masku a čekala, co se stane. Změna k lepšímu v nedohlednu. Pak jsem vysadila i krém a bylo po srandě. Po nějaké době jsem krém znovu zkusila (kdyby náhodou za všechno mohla maska), ale čumák opět začal protestovat.

Krém stojí 29 liber na ofiko stránkách, v českém eshopu vyjde na 909 Kč.


Takže teď mi řekněte, proč můj blbácký obličej nemůže spolupracovat s produkty, které jsou celosvětově chválené??? Joooo, zas musím mít něco speciálního...

Příště vám ukážu, čím jsem pleť dala dohromady, ať pořád jen nenadávám ;).


Kupujete miniatury na vyzkoušení? Nebo rovnou jdete do plných balení? Co naposledy rozhodilo čumák vám? A existuje nějaký krém, který mi bude sedět? :D

Užívejte!

L.






Komentáře

  1. Mně jen tak něco obličej nerozhodí, takže směle kupuju plná balení i drahých krémů.

    OdpovědětVymazat
  2. Lis, me zabira jak kdy, jak co - bohuzel :D mam teda mastnak, takze ber s rezervou, ale zkusim poskytnout tipy :)
    1/nove jsem ulovila BHA od Ordinary, coz placam na celej oblicej, ale na fujky davam extra vrstvicku, kdyz mam moznost - sice pak je okoli hodne vysusene, ale fujka pryc :)
    2/od Mitsuuko mam zinkac, ktery nesnesu na celej oblicej pravidelne, ale na olezlou bradu mi cas od casu pres noc zabere
    3/Problem Solver od May - muj hyckany mini vzorecek, ktery si setrim jako poklad, plne baleni je pecka pro penezenku, ale asi na nej driv nebo pozdeji dojde, pac mi pak pocitam vydrzi asi sto let :) stipka dost, tak snad to citlivka prezije s nejakym dukladnym namazanim potom...

    drzim palce, obcas se mi povede taky nejaky hezky rozhoz (obcas ani nevim jakou kombinaci, to je pak nejlepsi) ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc díky za tipy!

      1. od Ordinary plánuju objednávku, jen toho mají tolik, že nevím, co první, ale BHA si píšu na seznam!

      2. zinkáč od Mitsu mi seděl pár let zpět, teď ho už bohužel čumák odmítá, nechápu proč :(

      3. Problem Solver ai nechci zkoušet! páč se bojím, že to bude fakt tak boží, jak všichni tvrdí a já budu muset prodat půl lesa a chlapa k tomu, abych si mohla dovolit plné balení :D

      Vymazat
  3. Ahoj Liško, mám taky citlivou problematickou smíšenku, nos mastný, tváře suché. Většina krémů mi nestačila na promazání suchých tváří a sice se mi nevyrazily boláky, ale komedony už jo. Moc hezky mi, ale pleť zlepšil jednak Dulcia krém s ovocem a Q10 - obsahuje bílý jíl, takže lehce matuje, vyčistí, nevysuší, ale přitom hezky vyživí. A druhá věc, která mi zase pomohla s hydratací je Hyaluronový fluid od Original Atok. Lehoučká "vodička", která moc hezky hydratuje.

    Snad se ti čumáček zlepší a přestane zlobit.

    Amaring

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky za tipy, jdu se na to hned mrknout! na Dulcia krém jsem slyšela chválu už několikrát, budu si muset sehnat někde vzorek, páč plného balení se bojím :( měla jsem od nich lehký hydratační krém, a ten mi teda rozhasil čumák kvalitně :D ... hyaluron je super na hydrataci, používám sérum právě z tohoto setu od RENU, kde je jako hlavní složka a překvapivě mi fakt sedí! takže příště mrknu na Atok, páč REN plné balení stojí pěknou pálku ...

      Vymazat
  4. Borasko, ty jsi jim skočila zase na něco :-( A ten zbytek balíčku taky hrůza nebo jsi na to neměla odvahu? Hele mě se pleť taky trochu změnila, a už nejsem ultra mastňák, ale taky to mám pomícháný, už od loňské zimy. Naštěstí se mi však pleť moc nezanicuje (jen občas), ale po příjezdu z nepálu jsem byla osypaná až na zadku skoro. Z toho nejhoršího mě dostaly jílové masky (a jílový masko peeling od freemana, který je kupodivu moc dobrý!)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nojo, dyť mě znáš :D ze zbytku používám to sérum, které je super na hydrataci (obsahuje hyaluron) a masku jsem posunula Sabči, na to už jsem neměla odvahu :D ... díky bohu za jíl! to je jediné, co mi ještě z dob před vymýšlivým čumákem zůstalo a můžu stále používat ;)

      Vymazat
  5. tá maska je pre pleť dosť sila, vit C tam je dosť veľa, celkovo ale na rozcitlivenú pleť je také množstvo výťažkov priveľa (plus sezamový olej), chce to len niečo naozaj jednoduché a jemné. Mne pomohlo čisto na hydratáciu bambucké maslo a hyaluronové sérum, na vyrážky je dobré sérum do Juice Beauty Blemish clearing serum, na to niekedy netreba ani krém, aj čistič z rovnakej rady je fajn, pri troche štastia sa dajú zohnať vzorky. Jemný enzymatický peeling a po ňom ílová maska tiež vie zachrániť, ale treba to opakovať pravidelne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bambucké máslo jsem používala ještě před rokem a půl místo krému, bohužel už i to čumák odmítá :( ale hyarulon mi sedí, tak aspoň na tu hydrataci ho používám, se musím spokojit s málem :D díky za tip na Juice Beauty Blemish - značku vůbec neznám, mrknu na ty vzorky!

      Vymazat
  6. Ja mam tiez zmiesanu plet a nejaky ten pupacik mam na tvari stale. Na noc mi vyhovuje krem Krasna slecna na den a noc od Havlikovej apoteky. A na den to riesim jednoducho: na celo a nos pouzivam matujuci krem na mastnu plat na na lica a bradu zase vyzivujuci denny ruzovy krem Alverde na suchu plet. Skus pouzivanie roznych kremov na rozne casti tvare. Ked existuje multi-masking, tak preco nie aj multi-kremovanie? 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na sem tam nějaký pupenec jsem zvyklá, ale jakmile začnou podkožáky a takové ty potvory hnisavé, které se hojí klidně i měsíc, tak je něco špatně :( ... já mám problém s tím, že jsem lenoch a chtěla bych se mazat fakt jen jedním krémem ... si zase vymýšlím, že? :D ale stále věřím, že něco takového existuje! ;)

      Vymazat
  7. Já jsem dopadla stejně. Měla jsem od Ren dva krémy na pleť (v plné velikosti, protože byly ve slevě;-)), oba mi ji komplet rozhodily. Ze začátku se mi to nezdálo - přece ty drahé vychvalované krémy nemohou způsobit takovou paseku. Po několikátém pokusu jsem si musela přiznat, že Ren mi prostě nesedne. K tomu mě jejich "po růžích smrdící" micelárka pálila v očích. Ale čistící gel a oční krém jsou super.
    Zase na druhou stranu díky své vybíravé pleti ušetřím, protože jsem se vrátila k osvědčeným Alverde a Altera krémům.
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já od nich měla už víc věcí (ty zkušební sety jsou fakt super a za dobrou cenu) a nic mě vyloženě neokouzlilo :( ... jééé, co bych dala za to, kdyby mi seděly Alverde a Alterra! za pár kaček, hodně muziky! bohužel mi ale nedělá dobře glycerin, a toho je v jejich krémech dostatek :(

      Vymazat
  8. Prosim, prosim, at je clanek o tom, co ti pomohlo, brzy... mam dojem, ze ma plet reaguje velmi podobne, aktualne taky kde co odmita, vcetne vychvalovanych produktu.. uz moc nevim, kam sahnout 🙂 jedine, co me ted zachranuje, jsou masky od khadi..

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)