Souboj přírodních řasenek - levná vs. drahá

Přiznávám se, že v dekorativní kosmetice jsem stále ještě nepřešla na čistě přírodní vlnu. I když jsem se snažila, některých věcí zatím nejsem ochotná se vzdát. Třeba báze pod oční stíny, která funguje celý den nebo přímo i ty oční stíny. Makeup a pudr ale přírodní být musí, ty jdou na celý obličej. A pak jsou tu řasenky ... Vyzkoušela jsem jich už dost - drogérkové, parfumérkové, značky, které u nás nejdou sehnat a samozřejmě i přírodní. Dnes mrkneme na dvě přírodní, každou z jiné cenové kategorie. Schválně, která bude lepší!




Nejdřív bych měla popsat aspoň krátce své řasy, abyste věděli, do čeho jdete ;). Bez řasenky jsou naprosto neviditelné, světlé a řídké. Jediná jejich výhoda je, že jsou docela dlouhé. Na levém oku se překrývají přes sebe a nechtějí růst rovně. Preferuju raději umělé kartáčky a chci, aby mi řasenka řasy oddělila od sebe, zahustila a pořádně obarvila. Mám ráda výrazný efekt, žádné kde nic, tu nic.

Má zatím nejoblíbenější řasenka je stále žlutá Miss Sporty Studio Lash 3D Volumythic Mascara (ani za ty roky se nic nezměnilo, a to je co říct)

Kdybych měla volit z těch přírodních, je to určitě stříbrná Alverde Schwung + Präzision (bohužel nesedí každému, prý se hodně maže, já si ale nemůžu stěžovat)



Alverde Nothing But Volume



Jsem někde četla, že po této řasence budete vypadat jako mrkací panna! Nějakou dobu jsem odolávala, páč má mega velký a hustý kartáček, ale jednoho dne jsem se prostě nechala nalákat. Koupíte ji v DMku, cena přívětivá - okolo 120 Kč. Velká očekávání jsem neměla, ale s Alverde řasenkama už zkušenost mám a nikdy to nebyl vyloženě propadák ;).




Štětku má klasickou, dost hustou a na mé malé oko fakt obrovitánskou. Mám problém se s ní dostat k vnitřnímu koutku a když si nedám bacha, vyrobím si černé fleky na nose. Po ránu žádná hitpoška. Řasy sice pročeše, načerní, ale dostatečně nezahustí. Tady se mi potvrdila má teorie, že mi prostě klasické kartáčky nesedí...


Ano, bez řasenky opravdu vypadám jak albín...


On ten výsledek není zase tak špatný. Páč řasenka vydrží na svém místě celý den, neopadává, neobtiskává se a nemaže se. Plusem je i snadnost odlíčení. Jen ta manipulace s ní je pro mě těžší, než bych chtěla. Do koše ji házet nebudu, ale znovu už nekoupím.



100% Pure Fruit Pigmented Mascara Ultra Lengthening



Řasenka od 100% Pure je už trošku vyšší level. Je pigmentovaná ovocem a fakt nádherně voní. Sladce a bobulovitě. A cena tomu samozřejmě odpovídá - 670 Kč. Co si budeme povídat, čekala jsem zázraky. Koupíte ji jen přes eshopy, takže očumování naživo nemožné a i kdyby možné bylo - řasenku si jako rtěnku nebo stíny nevyzkoušíte, že ... Takže prostě musíte jít do rizika.




Kartáček má zvláštní, ve tvaru přesýpacích hodin, ale ne nijak přehnaně. Štětinky jsou kratší a v trsech vedle sebe. Líčí se s ní dobře, dostanete se do všech zákoutí, spodní řasy se mi ale malují líp s předešlou Alverde. Obarví spolehlivě a hezky oči zvýrazní. Problém je ten, že řasy nedokáže pořádně oddělit od sebe (zvlášť ty mé překřížence). Taky mi její konzistence přišla hodně suchá (zní to divně, já vím), pořád jsem si říkala, jestli už náhodou nevyschnula, ale ona ne...




Když porovnáte fotky na oku u Alverde, tak jasně vidíte, že tam jsou řasy hezky oddělené od sebe. 100% Pure řasenka s tím má už trošku problém. Zase je ale výraznější a líp se s ní manipuluje. Opět vydrží na oku celý den bez hnutí, nemám žádné výhrady. Odličuje se bez potíží.


Kdybych měla porovnat, tak každá řasenka má své plusy a mínusy. Každopádně bych si ani jednu z nich znovu nekoupila. Používám je momentálně tak, že nejdřív nanesu Alverde, která řasy hezky oddělí a na ni 100% Pure, která dodá na výraznosti. Je to crcačka navíc, ale když už je doma mám, tak je přece nenechám vyschnout ;).


Máte zkušenost s jednou z těchto řasenek? Oblibujete přírodní dekorativku? Jaká přírodní řasenka je nejlepší? Nebo si na ně nepotrpíte?

Užívejte podzim!

L.









Komentáře

  1. Nemám zkušenost ani s jednou. Doteď jsem si kupovala pořád dokola žluté Maybellinky, ale teď jsem přešla na přírodní kosmetiku. Zatím tělovou a pleťovou a postupně i na dekorativku. Hodně se mi osvědčila prodlužující od Couleur Caramel, tu mohu doporučit :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  2. 100% pure je možné pozrieť a prípadne vyskúšať testery (na ruke) naživo v Třebíči v kamennej predajni 100% Pure a na Prahe 8 v Biosophy predajni, dá sa objednať aj na nalíčenie - po dohode v predajni (oboch) alebo na veletrhu

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, já to myslela tak, že není v každém městě jako třeba Alverde :)

      Vymazat
  3. Tý brďo ta 100% Pure vypadá perfektně! Má přesně typ kartáčku, co mi sedí - podobný je u Dermacol Devilash. Momentálně mi nejvíc vyhovuje řasenka Avril Le Mascara (ne ta Volume verze). Je to perfektní přírodní řasenka, která převálcuje všechny konvenční :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jestli se ti líbí kartáček, tak běž do ní! :) páč já mám ráda plastové s krátkýma štětinkama, ale jinak jí nemám co vytknout ... na Avril jsem už několikrát četla chválu, takže je další v pořadí ;)

      Vymazat
  4. Zkoušela jsem 100% Pure obě co mají. Tu co máš ty miluju a nedám na ní dopustit, ale ta s Marakujovým olejem je přesný opak. Řídká, nezahustí, všude se opatlá a když zaschne tak při odličování pouští ostré kousky, už jsem se s jedním nehezky drápla pod oko. Tu co máš, ta je boží. A ta vůně... :)

    Amaring

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ty brďo, to se mi ještě nikdy nestalo, že by mi řasenka podrápala oko! :O tak to je fakt nemilé ... každopádně buď ráda, že ti tato sedí, páč ta vůně je fakt krásná :)

      Vymazat
  5. Tuto Alverďáckou jsem si nedávno koupila omylem v hnědém odstínu a naštěstí vypadá stejně, jako černý (uuuuf :D). No a jak je čerstvá, tak mám pocit, že si s ní nařasenkuji celý obličej. Vždycky ten kartáček "otírám" o tu ďouru, do které se pak zasouvá, aby bylo méně barvy. Na výdrž si ale nemůžu stěžovat. Po řasence 100% Pure dlouho toužím, cena mě zatím pozdržuje v počekávání, ale jednou jí určitě vyzkouším. recenze nerecenze. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, je pravda, že mokrá ze začátku byla dost, taky jsem musela otírat, ale časem se to spraví, slibuju! ;) ... 100% Pure musíš vyzkoušet, to je jasné! řasenky jsou strašně individuální a podle mě hodně rozhoduje kartáček, kdyby tam byl plastový s krátkýma štětinkama, tak jsem z ní dost nadšená :)

      Vymazat
  6. Já patřím k těm, které si s Alverde nesedly.. prakticky žádný efekt a ještě se mi hrozně rozmazávají.. Pár přírodních řasenek jsem už vyzkoušela, ale už několik let se držím své stálice od Dizao, která je bezkonkurenčně nejlepší :) Řasy prodlouží, zahustí, oddělí a natočí, což fakt oceňuju, protože mám řasy od přírody rovné. Už se asi sto let chystám na recenzi, tak snad už se k tomu dokopu :D

    OdpovědětVymazat
  7. Tahle řasenka od Alverde byla pro mě jedna z nejhorších. Efekt nulový, bylo třeba více vrstev a kdo má na to dneska nervy :) Jinak moje řasy jsou asi normální ale také téměř neviditelné :) Už nějakou dobu používam jen řasenky Avril, klasická je určitě nejlepší, Volume je příliš suchá a má velký kartáček. Ještě o něco lepší je Lily Lolo, ale zase stojí skoro dvojnásobek :)
    Tak pěkné řasenkování, tatana

    OdpovědětVymazat
  8. Velmi odporucam riasenku od Sante - Big catwalk lashes. Skusala som uz vselijake, prevazne od alverde - niektore mi sadli, niektore nie, potom od 100% pure mam tu s marakujovym olejom- ta je celkom fajn, ale cakala som vacsie zvyraznie a purobio. Vacsina ma prave tie klasicke kefky a mne tiez viac vyhovuju umelohmotne. Sante ma umelohmotny, tak zaujimavo stoceny. Riady pekne natoci, oddeli a zvyrazni. Nedroli, neopadava, vydrzi cely den a stoji okolo 7-8 eur. Uplna parada

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)