Letní barvení rtů - tekuté a matné

Tekuté matné rtěnky jsou v kurzu už nějakou dobu a já jsem jejich nadšenou příznivkyní. Rty si maluju ráda, často i hodně výrazně, ale v práci není čas vše kontrolovat. Zda nemám pusu jako klaun, barvu jen na středu rtů nebo až za ušima. 100x za hodinu piju, o pravidelných svačinkách nemluvě. A koho by bavilo se pořád starat o nějaké malovadlo? Takže jsem nosila většinou nenápadné barvy, kterým se dalo ledacos odpustit. Pak ale přišla revoluce jménem tekutá matná rtěnka! :D





Too Faced Melted Matte, odstín Bend & Snap!




Hned jak se tyto krásky dostaly na náš trh, strhla se lavina nadšení. Recenze byly jásající, až se člověk bál, jestli náhodou v TF nepodplatili celou zeměkouli. Horší už to bylo s výběrem odstínů. Nechápu, proč se na eshop Sephory dostaly jen čtyři... Ale tak buďme rádi, že máme co jíst, žejo ...




Každopádně odstín Bend & Snap! není nic pro srágory. Tahle magenta je tak jedovatá, že by se i T-Mobile mohl stydět. Ideální barva na léto a já ji miluju v celé kráse. Samozřejmě je nutné si dát pozor při nanášení. Výrazné barvy toho odpustí málo, jde vidět každý přetah. Na druhou stranu já nejsem žádný perfekcionista a žijeme spolu v symbióze ;).




A dokonce ani ty recenze nelhaly. Na rtech nevytvoří beton, nezvýrazní vrásky (na šupinky a nedokonalosti si musíte dát bacha u každé matné rtěnky, to víme) a není nijak nepříjemná. Bych dokonce řekla, že o ní ani nevím. Vydrží pití, sváču i oběd (pokud nejíte smažák). Mizí nenápadně a dá se v klidu několikrát přetřít. Nemám jediné námitky!

Obsah: 7 ml
Cena: 620 Kč
Kde koupit: v parfumerii Sephora




Jeffree Star Velour Liquid Lipstick, odstín Chrysanthemum



Jsem se zase jednou nechala zlákat. Úplně zbytečně, páč Jeffreeho nesleduju. Ani jsem ho neznala, dokud nezačal prodávat svou kosmetiku. Nejdřív vypukla hysterie kolem paletky a pak ještě větší hysterie kolem tekutých rtěnek. Obal se mi vůbec, ale vůbec nelíbí. Je jak od kolotočů. Jako od nejlevnější značky z drogérie. Ale tak ... zkusit jsem to musela ... ;)




Odstín by mi měl sednout jak liška do nory. Jemná korálová se zlatým třpytem. Hezky světlá, žádná divočina, ale pořád zajímavá a nositelná ke všemu. Ani jsem neměla tušáka, že se jedná o limitku (ano, jsem informovaná a vzdělaná blogerka :D). Prostě jsem po něm chňapla ihned po shlédnutí pár swatchů.





A pak se dostavilo strašné zklamání! Páč na rtech vypadá po zaschnutí naprosto strašně. A mám podezření, že za to můžou třpytky. Zvýrazní totiž každou nedokonalost a zalezou do rýh. Navíc jde rtěnka celou dobu nepříjemně cítit. Sedí si na pysku a stahuje ho jedna radost. Jo a taky hezky nepřirozeně a chemicky smrdí. Jasně, u tohoto typu produktu nelze očekávat žádný přírodní vánek, ale co je moc, to je moc! Po odlíčení musíte snad ještě týden dávat rty do pořádku, páč jsou totálně dorasované. Takže ne, ne a ještě 3x ne!

Obsah: 0,19 oz.
Cena: 18,8 Eur
Kde koupit: v ČR samozřejmě ani prd, takže třeba tady



Guerlain Maxi Velvet, odstín M72



Moje první tekutá rtěnka! Ona sice nebude moc matná, spíš sametová. Byla to zimní limitka asi před dvěma lety, takže už je nesehnatelná. Koupila jsem ji z druhé ruky a přesně chápu důvod, proč ji předchozí majitelka poslala dál. Ale já k ní mám citový vztah :D.




Trošku mi vadí, že odstín nemá jméno. Vím, je to kravina, ale u dražších značek bych očekávala trochu kreativity, ne jen M72. To je jako co? Jméno rtěnkového agenta Guerlain? Pche ... Popsala bych ho jako střední zastřená růžová. Ideální na denní nošení, nekonfliktní, ale pořád čučavá.




Na rozdíl od kolegyň nezasychá úplně do matu. Na rtech vypadá krásně šťavnatě, nedovolí si žádné nepřístojnosti, prostě značka ideál. Horší to je s výdrží. Tohle není dlouhodržka ani náhodou. Po snídani se odporoučí bůhví kam. Naštěstí potichu a bez nehod. Maximálně nechá lehký stain uprostřed rtů. Strašná škoda, pokud ji berete jako matnou rtěnku. Pokud ne, budete ji milovat, stejně jako já ;).


Sephora Cream lip stain, odstín 35 Bohemian Purple



Ikonická tekutka od Sephory. Odstín číslo 13 byl vždycky všude vyprodaný, pořádal se na něj hon a všichni ho mají. Kdo nemá, šoupe nohama. Já jsem dlouho odolávala, navíc do Sephory daleko a pořád bylo něco jiného a výmluvy a výmluvy ... Nakonec jsem se nechala zlákat rozšířením sortimentu o nové barvy. Jasně, šla jsem nejdřív pro tu prokletou třináctku. Ale odešla jsem poblázněná do pro mě naprosto netypického odstínu...




Jak vidno, jsem teplý typ, takže ve většině případů sahám po oranžových, korálových a jim podobných barvách. Jenže tentokrát jsem měla chuť na něco úplně jiného, vystoupit z komfortní zóny. Takže jsem chňapla tuhle zvláštní studenou fialovou, která jde až do šeda. Bez vyzkoušení a s tím, že buď budu vypadat jak zombík, nebo jako největší frajerka v lese :D.




Naštěstí to dobře dopadlo, musela jsem si sice chvíli zvykat, ale nikdo se mě ještě neleknul, takže si myslím, že cajk. Kvalitou bych ji přirovnala k Too Faced, opravdu si svou pověst zaslouží. Možná je o maličký fousek víc cítit na rtech, ale to už je hnidopišství. Jednoduše a prostě - pokud ještě žádnou nemáte, okamžitě vytahujte kreditku! Za pár peněz milion odstínů. To chceš!

Obsah: 5 ml
Cena: 290 Kč
Kde koupit: překvapivě v Sephoře



A jaké je ponaučení? ... Potřebujete aspoň jednu matnou tekutou rtěnku! Na léto, na jaro, na podzim i na zimu! Pokud nechcete vysypat prasátko, kupte Sephoru. Pokud máte radši Too Faced, kupte Too Faced. Obě mi přijdou srovnatelné, obě bych koupila znovu. Jeffree Star nechci už ani vidět, Guerlain neseženete, takže o to lehčí rozhodování ;).


Mažete rty na matno? Jakým nástrojem? Používáte výrazné odstíny? Který je váš nejoblíbenější?

Užívejte!

L.












Komentáře

  1. Já jsem spíše pro nude odstíny a to po celý rok. A teď v létě si vystačím s bezbarvým balzámem na rty :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ještě pořád nenašla nude odstín, který by mi slušel, přijde mi, že je to snad horší než najít správnou červenou :(

      Vymazat
  2. Too Faced rtěnku bych si ráda pořídila, protože jejich odstíny vypadají fakt skvěle a čtu na ně samou chválu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Už chvíli si brousím zuby na tu Sephoru. Před časem jsem zkusila Nyx, recenze byly nadějné. Z tmavě červené se na mých rtech vyklubala malinová, která mi moc nesedí, zasychá celou věčnost a nevydrží snad ani pití voddy... Takže maximální zklamání :D barupta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na NYX jsem právě četla dost rozporuplné názory, někdo je nadšený, jiný nadává, což mi přijde značně podezřelé, takže mě vůbec neláká ;)

      Vymazat
  4. Co sa tyka konvencnych matnych ruzov ja som bola velmi spokojna s Pupa I'm Matt Lip Fluid. Mala som taky krasny krvavo tmavy odtien. Momentalne sa mi konecne aj v prirodnej kozmetike podarilo najst skvely ruz, nielen ze je matny ale celkovo jeden z naj ruzov co som skusala a to 100% pure semi matte lipstick. Nikdy by som neverila, ze prirodny ruz moze mat taku vydrz. Mam krasny jasny odtien Sonora. Troska som sa bala lebo na swatchoch nevyzeral az tak uplne klasicky cerveno, ale je a ficim si na nom od jari. A urcite planujem skusit aj ine odtiene, super je ze maju bohaty vyber.

    OdpovědětVymazat
  5. Potvrzuji, že TF na tobě vypadá nádherně, a je to pořádná jedovatka ♥ Já jsem měla doma ASi dva odstíny od Bourjois (jednu jsem poslala dál, a myslím, že ještě jednu doma mám), a jednu od Rimmelu. Po Sephoře koukám, ale mám problém si vybrat barvu, váhám :-) BTW, ani jsem nestihla zaregistrovat, že Jefree má nějaké tekuté rtěnky :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, drahá, za kompliment! :) Sephoru si koupit musíš a neříkej, že si nevybereš, dyť mají milion odstínů!!! ... Jo a s Jefree - jak jako bez této informace můžeš žít? :O

      Vymazat
  6. No tak u mě je volba asi jasná... Notoriously Morbid Mystic Mattes. :D Už s nimi musím lézt na svém blogu všem krkem. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je ale překvápko! :D a běda jak mě do toho namočíš jako se Shiro!!!

      Vymazat
    2. Tak si mě budeš muset zablokovat. :D Plánuju další rtěnkočlánky. :D

      Vymazat
  7. "Maximálně nechá lehký stain" jsem přečetla jako Maximálně lechtá :D Too Faced naprosto souhlasím, to je bomba, mám matnou nude. Ze Sephor mám 13 (wooooo) a pak takovou tmavou krvavou a láska ♥ Jeffree mám 4, z toho jsou dvě naprosté srdíčko a dvě hrůza. Tři jsou limitky a jedna stálice. Největší hrůza je za mě ale Nyx, z toho jsou všichni pobláznění a já ne a ne vymyslet, co s tou příšerou udělám. Supr článek!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jefree asi tvoří podle toho, jakou má zrovna náladu :D každopádně další už nechci, ani kdyby měla milion kladných recenzí! ... NYX nechápu, jsou až moc podezřele chválené a pak člověk zjistí, že stojí za prd? Co mi to jenom... :D

      Vymazat
  8. Jeffree Star mam sice iny odtien, ale spokojna nie som 😣 Sephora mam odtien 13, ale este som ho neskusala. Too Faced ma laka, ale chcem odtien Queen B, takze az ked sa dostanem niekam, kde ho predavaju 😁
    Podla mna su najlepsie tekute ruze Golden Rose za 4-5 eur. Mam uz 3 odtiene a rozhodne chcem dalsie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sephoru okamžitě vyzkoušet! ;) o Golden Rose ani nevím, že mají matné rtěnky, bych se bála je koupit, ale příště na ně mrknu, díky za tip! :)

      Vymazat
  9. Ten odstín od Sephory je nádherný, já mám ráda Nyx Lingerie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. NYX hodně holek chválí a hodně na ně nadává, se bojím, že bych zase skončila v té druhé kategorii... :D

      Vymazat
  10. Ze Sephory mám klasickou 13 (díky beautyboxu vlastně dvě), ale ta 35 vypadá vážně moc dobře, asi bych se po ní v Sephoře měla kouknout.
    TooFaced rtěnku bych si pořídila hned, ale ten výběr odstínů je takový, že si prostě nevyberu. -_- A jinak maluji rty klasikou - Dermacolem a NYXem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S Too Faced to nechápu, tolik nádherných odstínů a oni nám naservírují jen 4? Pche! Kdyby jich bylo víc, už mám další v šuplíku! :/

      Vymazat
  11. Ahoj, ja stejne prevazne používám nude trubky nebo balzám, takže moc ma matné tekute rtenky nejsem

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)