Seznamovačka se 100% Pure šampony

Šapmony 100% Pure byly pro mě vždycky vyšší dívčí. Nádherné složení, líbivý obal, jásající recenze a tomu odpovídající cena. Pořád jsem čekala na nějakou slevu nebo akci, pořád jsem nákup odkládala. Až se nakonec stalo, že se ke mně zničeho nic dostaly rovnou dva. Nestěžovala jsem si, samozřejmě.

Mé vlasy jsou normální, jemné, v podstatě nepotřebují nic, jen umýt. S pokožkou hlavy je to složitější - potvora si určuje sama, zda bude svědit, zlobit a šupinkovat nebo ne. Takže vybírám šampón tak, abych ji nepodráždila, nezatížila vlas a dodala trochu objemu.




Šampon chaluhy a máta (eshop)

Je prezentován výrobcem jako hydratační, posilňující šampon, který dodává vlasům sílu, objem, pružnost a lesk. Což jako zní fakt dobře. Dokonce jsem jej shledala z celé nabídky jako nejvíc ideální pro mou hřívu. Podle recenzí by to měl být přímo zázrak na dodání objemu. Pokud máte jemné vlasy, tato kouzelná formule vám otevírá peněženku, zatemňuje mozek a dává naději na obnovení již ztracených ideálů :D.

Nejdřív bych ale chtěla pomluvit balení (platí u obou zástupců) - pokud si koupím výrobek za 525 Kč, čekám něco víc než plastovou tubu, která stojí na víčku. Chci pumpičku. Ona totiž ta drahá vzácná tekutina během umývání vytéká. Odklopíte víčko, vyplcnete šampón do dlaní, odložíte šampón na ležáka na vanu (páč budete mydlit ještě jednou, tak proč zbytečně zavírat) a nanášíte do vlasů. A ejhle! Jakmile chcete proces opakovat, zjistíte, že mezi tím si gel hezky nenápadně teče z balení všude okolo. Tak to teda ne, vážení! Milion minusových bodů!




Vůně je taky zajímavá, jak neumím většinou nic popsat, tak tady mi naskočilo zařazení okamžitě - Hašlerky! Konzistencí nepřekvapí - bezbarvý gel, který lehce pění.

Účinky mě bohužel zklamaly. Čekala jsem vzdušnou nadýchanou hřívu, ta se nekonala. Ok, svět se nezboří. Kadeře byly umyté. Jenže občas mě po něm svědila pokožka hlavy. Nechápu proč ne vždy, jiný přípravek na ni totiž nedávám (kondicionér, maska i sérum jde vždy jen do délek a na konečky). A nakonec se ještě ukázalo, že složení je bohužel hydratační až moc a má doba mezi mytím se značně zkrátila. Což nejsem ochotná tolerovat vůbec.

Naprosto upřímně - kdybych šampon nedostala jako dárek od chlapa k Vánocům, už by byl dávno z domu. Takto jsem jej z lásky (k chlapovi, ne k šamponu) pravidelně používala a bohužel jsem se dočkala mastných zplihlých vlasů. Postupně a nenápadně. Ne po prvním použití, ani po pátém ... Hezky po několika měsících, kdy jsem nestřídala s žádným jiným.





Šampon med a kokos (eshop)

A aby toho nebylo málo, aniž bych tušila, že dostanu na Vánoce mátovou variantu, koupila jsem si z druhé ruky na zkoušku tu kokosovou. Má být regenerační a intenzivně vyživující. Chtěla jsem prostě jen nějaký šampon od značky zkusit, takže jsem neváhala. I když jsem tušila, že zrovna tato varianta nebude úplně ta pravá.




Jak se dá očekávat, voní intenzivně, sladce a kokosově. Pokud máte tuto parfemaci rádi, budete z ní naprosto nadšení. Dokonce budete chtít šampon sníst. Já zrovna nejsem jejím milovníkem, ale pořád lepší než nějaká chemická směska ;).

Myslím, že o účincích na mé vlasy se asi moc vypisovat nemusím. Totálně mi zmastil hlavu. Druhý den od umytí se to ještě dalo, třetí bych z nich mohla kokosák rovnou ždímat. Jasně, šampon je na regeneraci přímo určený, takže nemám moc co pomlouvat, nevybrala jsem si správně.


Celkově nejsem vůbec z šamponů této značky nadšená a dostavilo se spíš velké zklamání. Mohla bych je obhájit tím, že mají krásné složení plné výživných, hydratačních a kvalitních složek. Ale já jsem prostě neutratila své (chlapovy) peníze za to, abych se dívala na hezké složení. Já chci dokonalou hřívu!

Takže nedoporučuju. Příště nekoupím a mé nadšení ze značky opadlo. To ale neznamená, že nemám v zásobě ještě pár dalších produktů, které jsem v záchvatu zkoušení nakoupila :D. O těch ale zase někdy příště.


Vyzkoušeli jste jeden z těchto šampónů? Co na ně říkáte? Kolik jste schopní za umývadlo na vlasy utratit? Jaký je váš nejoblíbenější vlasočistič?

Užívejte!

L.




Komentáře

  1. Fakt, jo? FAKT JO? Tak tos mi teď ušetřila pěkný peníze, děkuju :D Já pokukuju hlavně po jejich rtěnkách a furt se odhodlávám, že kdy už a až mi dojdou tamty a toto :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. rtěnku mám též, sice ještě ve starém složení, ale tu můžu doporučit, hlavně odstín je naprosto nádherný (mám Peach), jen je to klasická krémovka, takže dlouhá výdrž se od ní ani nedá očekávat ;)

      Vymazat
  2. Já mám doma Yuzu&Pomelo, zatím jsem se nedostala k jejich vyzkoušení..a docela se popravdě bojím :D i když si vlasy barvím, nemám je zničené, takže si myslím, že pro mě bude hodně výživný :( vlasy mám těžké a docela se mi mastí :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mrni na koment pod tím tvým, slečna tuto variantu chválí, tak třeba budeš příjemně překvapená ;)

      Vymazat
    2. Tak to jsem na sebe zvědavá :-) jinak nezkoušela si dánskou značku Meraki? Mají šampony a kondicionéry na Freshlabels a údajně se má jednat o veganskou značku....ale složení šamponu jsem nikde nenašla..

      Vymazat
    3. o značce jsem nikdy neslyšela, takže díky za rozšíření obzorů! :) jak nejde dohledat složení, tak je to past, bacha na to! už jsem se podobně několikrát spálila! :(

      Vymazat
  3. Jak to Liško? Já to nechápu! Měla jsem několik balení Yuzu a pomelo i kondiše k tomu, a s mou hustou, po zadek dlouhou hřívou si nemůžu stěžovat! Objem byl, vlasy se nemastily, lesk byl taky a nepřesušoval. Jen ta šílená cena :D taky proto teď mám doma poprvé BioAroma šampon a až na trable se složením se zdá být vyhovující. Chjo, moc mě mrzí, že ti 100% Pure nesedí. Tak snad něco jiného, někdy jindy...

    Amaring

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. že bych si vybrala špatnou variantu? :D no ... pokoušet už to nebudu, i když člověk nikdy neví, žejo :D ... jestli to nebude tím, že já mám k husté hřívě daleko a ty mé jemné vlásky zatíží kde co :( ... jaké trable se složením? to mě zajímá! od BioAroma jsem četla spoustu chvály na sérum na konečky, tak se na něj už nějaký ten čas chystám ...

      Vymazat
    2. Než ti na to odpovím, jen chci říct, že mám BioAromu moc ráda. Mám a používám jejich olej na konečky vlasů a bezvodý balzám s bergamotem, tea tree a gerániem. S obojím jsem moc spokojená. Objednala jsem si i jejich šampon. Ten problém je, že složení neodpovídá tomu, co mají na stránkách. Na lahvičce je uvedený i Butylphenyl Methylpropinal což je syntetická vonná látka a může být dráždivý. Mimochodem nijak mě šampon zatím nedráždí, ale prostě to vnímám jako podraz. Jak už jsem řekla, mám BioAromu moc ráda, tohle mě na nich prostě mrzí. Nevím jak to vnímáš ty Liško, aspoň to víš předem. Bebe (Růžový chroust) mi poradila, ať tam napíšu, a hodlám to udělat. Tahle látka do přírodní kosmetiky nepatří.

      Amaring

      Vymazat
    3. Ja se vam sem do toho vmicham - neni to poprve, co ma BioAroma problemy s etiketami - mela jsem doma masku a ta mela uplne jinou etiketu jineho produktu, nez byla ta originalni polepka pod tim 😕

      Vymazat
    4. tak to bych byla dost naštvaná, páč toto je klamání zákazníka! :( určitě na eshop napiš, ať si dají pozor, už jednou se něco podobného řešilo (je to dlouhá doba a já si nepamatuju u které značky) a nedopadlo to zrovna moc hezky ...

      Vymazat
  4. Ja som do šampónov od 100% Pure vkladala veľké nádeje, lebo pleťová a telová kozmetika mi fakt vyhovuje. Ale šampóny nie...po umytí síce OK, vlasy lesklé a pekné, ale o pár hodín už zmastené a ťažké a na druhý deň už katastrofa. A po dlhšom používaní boli tie vlasy také "zanesené", zlepené, proste celé zle. Na mňa sú proste príliš výživné.
    Ale vlasová maska od nich je OK.
    Len sa musí použiť s nejakým iným šampónom.
    Lucc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vidím, že máme naprosto stejnou zkušenost :( podle mě jsou jejich šampony super pro suché nebo zničené vlasy, jinak jsou moc vyživující ... pleťovku jsem nezkoušela, mají ve všem základ z aloe vera, a ten mi ucpává póry :(

      Vymazat
  5. Ha! Mrcha jedna drahá. Já jsem do vlasovky kdysi dokázala vložit spoustu peněz, jeden z nejdražších šampónů byl Curly Wurly od Lushe, ke kterému bych se chtěla jednoho dne vrátit aspoň z nostalgie. Ale poslední dobou (šetřím na tajdání po světě) investuji minimum (naštěstí nemám takový problém jako ty, a sedne mi téměř všechno). Takže kupuju Alverde, Alterru, a podobné levnější varianty. Ovšem posledních pár měsíců jsem šla ještě níže, a koupila si Baleu na vlnité vlasy, a nemůžu si stěžovat. Nemá to silikony, sulfáty to samozřejmě má, ale ty mi tolik nedělají paseku. Ale věřím, že se zase vrátím k něčemu přírodnějšímu, jen co to půjde ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. věř tomu, že kdybych neměla tak blbácky citlivou pokožku hlavy, tak si spokojeně kupuju Alverde a nic neřeším :( ale to bych nebyla já, abych neměla něco speciálního :D

      Vymazat
  6. Mila lisule, jen souhlasim a mam zkusenosti dost podobne. Prave to datluju do souhrnneho clanku. Jswm maximalistka a tak jsem rovnou koupila velka pumpickova baleni samponu a tubove kondise z rad na objem a z kokosove na vyzivu. Na objem byly urcene pro mou mamcu se super jemnymi vlasy. Ja od ni zkusila jen kondis a byl to prvni bezsilikonovy prirodni kondis, ktery mi dokazal po jednom umyti totalne rozpustit vlny a narovnat vlasy. I po vydoukani difuzerem jsem mela splihle haro.

    Co se tyce samponu, jsem na tom stejne rozpacite jako ty - obcas se po nich muzu udebat, obcas nic a pravidelne se mi rychleji masti hlava.

    I pres zatezujici a mastici ucinky kondisu jsem si ale nevsimla toho, ze by fungovaly nejak super vyzivne - to dessert essence mi udela daleko lepsi slzbu za tretinu ceny. Protoze sw po jejich pletovce osypavam, vlasovka mi nevyhovuje, makeupy moc taky ne, tak tuto znacku musim bohuzel pomalu ppvesit na hrebik - pro me proste neni 🙈

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chjo, přitom tak krásně nastavené to mají, taky bych ráda ještě něco zkusila, ale už jsem se eliminovala jen do řad dekorativky (bez makeupu samozřejmě) - v pleťovce je aloe a krém na tělo sice krásně voní, maže a hydratuje, ale nevšimla jsem si žádného wow efektu za tu cenu ... ještě bych chtěla vyzkoušet tvářenku nebo bronzer, ale teď jsem se do jejich sortimentu taky ponořila víc, takže si dám chvilku pauzu ;)

      Vymazat
  7. WOW! Nečekala bych, že ti ten první šampon nesedne! A ještě svědění po něm? WTF? Zkoušela jsem dost stejných šamponů jako ty (některé na tvé doporučení), ale teď jsem zakotvila u Linoly z lékárny. Je to šampon pro ekzematiky, takže po něm hlava nesvědí :-) Dřív jsem si myla hlavu každý den, teď můžu obden. Jako pěnidlo je použit S. Myreth S., což by měl být bezpečný surfaktant. Nevím, co řekneš na složení, ale je to suverénně nejlepší šampon, který jsem za roky bez SLS a SLES zkusila!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. důležité je, žes našla ten správný šampon, který ti sedí! ;)

      Vymazat
  8. Tak některý šampon od 100%Pure si chci koupit až spotřebuji dosavadní zásoby. Celkem mě zajímá přírodní kosmetika a hledám právě alternativy od chemické kosmetiky, hlavně v pečující.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v tom případě bych začla vlasovkou od značky Urtekram, cena je o hodně nižší a účinky lepší ;)

      Vymazat
  9. Tak teď jsem ráda, že jsem si ten šampón nepořídila tak, jak jsem původně chtěla. Já měla stejný problém u přírodního šampónu od Sóley Organics. Když jsem se koukla na složení, byl to sám olej. Já mám bohužel problém takový, že mám atopický ekzém který se mi po běžných šampónech extrémně vysuší a pak štípe a svědí jak blázen. Takže jsem si teď koupila nějaký šampónek od Zelené větévky, který všichni chválili (60 ml za cca 140 Kč) a mám v plánu si nějaký udělat sama. Už jsem to tak kdysi řešila, akorát se mi nepovedly vychytat detaily. Tak snad to teď bude lepší :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ajajaj, atopický ekzém je dost nepříjemná věc :( budu držet, packy, ať se výroba šamponu podaří a těšit se na článek s recepturou! :)

      Vymazat
  10. No ja som tie samponiky tiez okukovala, a jedine co ma odradzalo bola ta vysoka cena :)) Chcela som si teda objednat to najmensie balenie, ale veru neviem neviem si ma odradila dost. Tiez mam jemne vlasy so sklonom k masteniu a ani kazdy prirodny sampon mi nesadne kvoli coco sulfatom a podobnym zlozkam. Momentalne som ale dost spokojna s ponio ichtamolovym sampuchom a levandulovo chmelovym kondicionerom rovnakej znacky. A ta cena sa so 100 pure neda porovnat. Inak od 100 pure som mala telovy krem grepovy aj par kremov na ruky a boli fajn, ale zas nejak velmi ma neoslnili. A teraz som si kupila pletovy krem s cajom s spf 30. Telova a teraz uz aj vlasova kozmetika ma teda nejak zvlast uz nelaka, ale s dekorativkou som velmi spokojna a urcite poskusam este nejake malovatka a mozno teda aj z pletovej rady, ak sa kremik osvedci.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. podle mého názoru za tu cenu opravdu nestojí :( Ponio jsem ještě nezkoušela, ale příště na něj mrknu, díky za tip! ... tělové mléko jsem měla taky a mám úplně stejný názor - hezky vonělo, roztíralo se a hydratovalo, ale žádné zázraky se za tu cenu nekonaly, to samé umí třeba o hodně levnější Weleda :( na pleťovku si netroufám, všechno má v základu aloe vera, které mi nedělá dobře, takže aspoň nemám choutky utrácet :D

      Vymazat
  11. Já jsem měla Yuzu a Pomelo a podobná zkušenost :-/ Střídala jsem ho s jinými šampony, ale mám podezření, že zrovna on mi úplně rozhasil pokožku hlavy, svědila a lupů se zbavuju doteď a to už je to docela dlouho co jsem ho dopoužívala (na lupy jsem předtím nikdy netrpěla).. Asi to bylo kvůli hodně aloe ve složení, nedělá mi moc dobře (což jsem v tu dobu ještě netušila).. Ivet

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nevím, čím to může být, bohužel nejsme první, které mají se svěděním po tomto šampónu problém :( nejsem si jistá, jestli za to může zrovna aloe, ale něco dráždivého v něm je, může to být klidně i víc složek, které spolu dohromady špatně reagují ...

      Vymazat
  12. Fúúúha to naozaj?? :( U mňa je ten Mátový stále šampón No.1. Prvé balenie som mala v tejto nepraktickej tube, ale ďalšie už Maxi balenia, s pumpičkou. No k veci - som ozaj prekvapená, že ti nesadol. Rozmýšľam, čo zo zloženia by mohlo dráždiť, lebo dokonca je aj sulfate-free. Rovnako neobsahuje žiadne ťažké oleje, iba kokosový. A toľko dobrých extraktov z byliniek... Žeby to super-hydratačné aloe vera na prvom mieste?

    Pravda je, že každé vlasy a pokožka je iná, takže veľa vecí si musíme vyskúšať a odskákať na vlastnej koži...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. taky mě to mrzí, vkládala jsem do něj velké naděje :( ale co nadělám, aspoň si můžu oddychnout, že nebudu nutně potřebovat další balení :D

      Vymazat
  13. Hmm a zrovna ten kokosový bych si koupila, ale tak aspoň ušetřím. Značka mě celkově už delší dobu láká... já jsem si poslední dobou sedla s Milvou. Vlasy mi hodně padaly a lámaly se a teď jsem za poslední 3 měsíce nepoužila nic jiného, než právě Milvu. Ze začátku se vlasy čistily od silikonů, které jsem používala v obyč. šamponech, ale zhruba po měsíci a půl to přestalo a jsem se svými vlasy spokojená :-) tak snad mi to vydrží.
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to je super, věřím, že vlásky budou čím dál tím lepší! nejhorší je přečkat tu fázi, kdy si vlasy odvykají na silikony ;)

      Vymazat
  14. U šamponů nemám zas takovou spotřebu a pokud účinkují, tak klidně i těch 600 investuju, jen je samozřejmě průšvih, když hned po prvním umytí stejně jako ty zjistím, že tohle fakt ne, to je trochu drahé zkoušení:-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já se kolikrát biju do hlavy, že jsem nekoupila osvědčený od Planeta Organica a zas jsem musela zkoušet něco nového :D ale to by mě stejně za chvilku nudilo, musí se zkusit přece všecko! :D

      Vymazat
  15. Ja by som za sampon tolko penazi bez poriadne velkej vzorky nikdy nedala 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nojo, jenže kde sehnat vzorek? na eshopu je neprodávají, jedině je přidávají k objednávkám ...

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)