Jak jsem narazila na Kivvi (přece, ale pozdě)

Lotyšská kosmetika Kivvi se blogosférou prohnala, už je to nějaký ten rok. Všichni všechno chválili, byli nadšení, radostně doporučovali a bylo prostě krásně na světě. A pak zase ticho. Dlouhou dobu nic. Já si dělala vždycky zálusk na jejich tělovou marmeládu, ale vzhledem k ceně a množství vždy přišlo na řadu něco jiného. No a pak se stalo něco, čemu žádná žena neodolá - narazila jsem na slevy. Na velké slevy! Obří! Takže co? Vykoupila jsem půlku eshopu ;).


Kivvi Pleťové tonikum s výtažky maliníku a meduňky



Tonikum je pro mě snad nejdůležitější prvek v péči o pleť. Nedokážu pochopit, že někdo ho třeba nepoužívá vůbec! Všechno ostatní se dle mého dá nahradit (odličovač, krém, mléko), ale tonikum ne. Potřebuju, aby mi stáhlo póry, dočistilo pleť, vypálilo breberky a připravilo na nanesení krému. A taky třeba může hydratovat a pečovat, ale to už bych chtěla moc, že :D.




Tuto vodičku bych popsala jako nekonfliktní. Abyste tomu rozuměli, to má být pochvala. Páč má pleť se změnila z mastné na smíšenou a reaguje úplně jinak než před rokem. Stále se leskne a ucpávají se jí póry, ale do toho všeho se sem tam vyskytují suchá místa. A hned tak něco nesnese.

Kivvi krásně jemně voní, neštípe, nelepí, pleť dočistí, ale nevysuší. Póry jsou stažené, ale nikde nic nepne. Balení jsem vypotřebovala docela rychle, ale je pravda, že jsem nešetřila. Ráno i večer - štědrá dávka pro celý čumák. Vydrželo měsíc.




Za dob mastné pleti bych jej nejspíš pomluvila a napsala bych, že nedělá nic. Teď ale můžu dokonale posoudit jeho pozitiva, páč někdy to "nic" je prostě výhra :D. Plnou cenu (406 Kč) bych za něj ale nedala, to si zase myslím, že existují lepší. Ale ono vždycky existuje něco lepšího ...

Takže teď se budu modlit, abyste mi jej nevykoupili, páč to vypadá, že značku stahují z českého trhu :(.


Kivvi intenzivní hydratační gel s výtažky z kdoule




Boj proti suchým místům jsem stále nevyhrála (dá se to vůbec?), takže jsem se rozhodla k útoku pomocí hydratačního gelu. Nikdy jsem nic podobného nepotřebovala ani nepoužívala. A taky jsem si řekla, že bych konečně mohla rozseknout můj vztah k aloe vera, páč už si dlouho myslím, že mi ucpává póry a celkově pleti nedělá dobře. A tohle je prostě a jednoduše aloe a pár výtažků.




Z pumpičky vymáčknete průhledný gel, který rozetřete na čumák a čekáte zázraky. Nejdřív nastane trošku ulepený pocit. Naštěstí se ale po chvíli gel vsákne a pleť je hezky jemná a vypadá spokojeně. Opět musím vyzdvihnout úžasnou a jemnou ovocnou vůni.


Složení: extrakt z Aloe vera*, caprylic/capric triglycerid, voda, glycerin, xanthanová guma, extrakt z Okurky seté, extrakt z Kiwi, extrakt z Brusnice borůvky, extrakt z Měsíčku lékařského, extrakt z Ostružníku maliníku, extrakt z Lopuchu většího, extrakt z Jitrocele většího, extrakt z Jírovce maďalu, sodium anisate, sodium levulinate, kyselina mléčná, extrakt z listů Břízy bělokoré, aroma*/**, extrakt z Kdouloně obecné




Bohužel se tady potvrdilo mé tušení, že aloe mi nedělá dobře. Pleť byla sice hydratovaná, ale s červenými fleky a ucpanými póry. Takže za mě ne. Ale pokud byste chtěli i jiný názor, mrkněte sem ;).


Kivvi Tělová marmeláda Žlutá růže



Na tělovou marmeládu jsem byla zvědavá nejvíc. Odjakživa mě lákala, všichni chválili vůni i účinky. Navíc to krásné skleněné balení ... Jenže 120 ml za pětikilo, to se mi zdálo vždycky moc. Zvlášť, když si každý den potřebuju namazat celý kožich. Za 250 Kč mi to ale už tak strašné nepřišlo a ze všech dobře znějících variant jsem vybrala žlutou růži.




Konzistence je hodně tuhá, musíte vyloženě zarýt prst do kelímku, abyste něco vydolovali. Marmeláda vypadá jinak. Ale nevadí, já mám ráda hutné krémy, páč potřebuju na kožich pořádnou výživu. Kivvi má základ v bambuckém másle a spoustě olejů. Podle toho to taky vypadá. V kontaktu s pokožkou taje, ale hůř se roztírá a rozhodně se hned nevsákne.

Voní opět nádherně - jemně a květinově, růže samozřejmě nezapře.

Složení: Cocos nucifera oil*, Butyrospermum parkii*, Copernicia cerifera wax, Vitis vinifera oil*, Prunus cerasus oil*, Prunus armeniaca oil*, Macadamia integrifolia oil*, Triticum vulgare oil*, Hippophae rhamnoides oil*, Oenothera biennis oil*, Simmondsia chinensis oil*, Essential oil of Rosa damascena*, Persea gratissima oil*, Ribes nigrum oil*, Rosa rubiginosa oil*, Actinidia chinensis oil*, Rubus idaeus oil*, Vitamin E



Je mi jasné, že hodně z vás by marmoška nevyhovovala. Páč je hutná, hůř se rozmazává, pomaleji vcucává do pokožky a je jí docela málo. Já ji ale miluju! Chci pořádnou výživu, ne jen nějaký krémíček, navíc svou konzistencí zaručuje nižší spotřebu. Prostě a jednoduše - už jsem si koupila další variantu ;).


Celkové shrnutí o značce je následující:

- má krásné a funkční obaly
- zbožňuju ty jemné, nevtíravé, ale přesto příjemné květinové a ovocné vůně
- u pleťových krémů se mi ve složení nelíbí kokosový olej, podle mě nemá ve výrobku nad 500 Kč co dělat
- ceny mi přijdou s ohledem na složení celkově vysoké
- v akci se ale vyplatí a nenakupovala jsem naposledy
- bohužel jsem Kivvi našla už jen na jednom eshopu (ve výprodeji), takže se asi z ČR stahuje
- tonikum i tělovou marmeládu jsem už koupila znovu
- mám také marmeládu na rty (nestihla jsem vyfotit), je sice v kelímkovém balení, které nemám ráda, ale není vůbec špatná, hezky hydratuje a opět božsky voní


Zkoušeli jste Kivvi kosmetiku? Máte nějakého favorita? Používáte pleťové tonikum? Jaké mi doporučíte na smíšenou pleť? A kolik jste ochotné utratit za mazátko na tělo?

Užívejte!

L.








Komentáře

  1. Tu marmeládu jsem si ukořistila taky :))) A fakt krásně voní! A jakto, že už v ČR tahle značka nejspíš nebude?? :-O

    Piosek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. našla jsem ji bohužel už jen na třech eshopech a i tam mají posledních pár kusů :(

      Vymazat
  2. Hmm to tonikum vypadá dobře :) Mám stejný problém s pletí, takže by mi mohlo sednout. Mě na ty suchá místa pomáhá jen krém od Alverde, ten avokádový s červeným víčkem. Každopádně jsi mě navnadila a jdu se na tuhle značku podívat detailněji :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. na krém Alverde mrknu, díky za tip, už začínám být dost zoufalá :(

      Vymazat
  3. Tonikum vypadá dobře. Já tuto kosmetiku zkoušela pouze ve vzoreckach a dost me zaujala.

    OdpovědětVymazat
  4. Díky tobě jsem si koupila ve výprodeji balzámek na rty a marmeládku! Kdysi jsem měla sprchč, a jako byl fajn, ale nedala bych za něj ty peníze znovu. Marmeládka na rty je fajn, docela příjemná, a na tělo nejvíc boží!

    OdpovědětVymazat
  5. Značka Kivvi mě taky před pár lety lákala, asi byly vzorky v nějakém beauty boxu, ale je pravda, že vzhledem ke složení mi přišly ty ceny vysoké. A bez tonika taky nemůžu být, já je používám už od puberty, takže nechápu, jak je někdo nemůže nepoužívat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, škoda těch cen, kdyby byly levnější, určitě má značka u ná světší úspěch ;) ... žejo! bez tonika ani ránu!

      Vymazat
  6. Tak táto značka na Slovensko poriadne nedorazila, lebo som na ňu ešte nenatrafila, aj keď ju evidujem :).

    Čo sa týka tonika, na moju zmiešanú pleť sa mi najviac osvedčil Dr. Hauschka a potom Weleda. Tá ale obsahuje alkohol. Bez alkoholu bolo ešte fajn tonikum od Natura Siberica (bielo-modra fľaštička) ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vidím, že máme stejnou pleť - všechny jmenované jsem měla a se všemi jsem byla spokojená :)

      Vymazat
  7. Fíííha, tak tohodle bych taky vykoupila půlku obchodu. Super úlovky ♥

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)