Nejhorší patlátka roku 2016

Bilance roku 2016 pokračuje! Už jste mohli vidět kladně hodnocené (tady a tady) a teď to, na co se všichni nejvíc těšíme (aspoň já jo :D) - nejhorší z nejhorších. Aneb pomlouvání máme v krvi a kdo říká, že ne, tak lže! No dobře, trošku přeháním, ale schválně - čtete radši pochvalné recenze nebo ty pomlouvací? Řekneme si v komentářích ;).

Opět jsem neřadila podle nějakého klíče, prostě jak mi ty bazmeky přišly na mysl nebo pod ruku. Většiny už jsem se zbavila, takže fota budou různorodá, pokud jsem psala na výrobek recenzi, přidávám samozřejmě odkaz.

Připraveni?

Jedem!


Balance Me Protect and Shine Shampoo



Bylo na tom napsané "Shine", bylo to v sadě ještě s kondišem a Tangle Teezerem a vyšlo to na pár kaček. Mnula jsem si ruce radostí, navíc se mi líbil obal. A použila jsem ho asi dvakrát. U šampónu totiž poznám hned, jestli jo nebo ne. Buď mě svědí pokožka hlavy nebo ze mě kape mastnota už druhý den. No a když se sejdou obě varianty, nastává peklo v lese. Ještě že je modrý. Nakukala jsem chlapovi, že je pánský (ďábelský smích) a ten ho spokojeně vypoužíval. Ale já bych si příště radši umyla hlavu sprcháčem, než tímto!

Poznámka pod čarou: moc hezky a jemně citrusově voní a kondiš z této řady je boží -  naopak vůbec nezatěžuje, takže na jemné vlasy ideál


BioPha deodorant



Už asi dva roky používám kuličkový Alverde, jen střídám různé varianty pořád dokola. Ale červíček zahlodal a jakmile se objevila nová přírodní značka v drogérce, byla noha v nohávě. Chvíli jsem se cukala kvůli ceně (myslím, že vyjde 1x dráž než A.), ale tak co bych pro nové blogo-zážitky neudělala, že :D. No fuj, velebnosti! Příště praštit po packách a kdyby furt nic, tak i přes čumák. Páč za prvé - smrdí. Grep bych si představovala jako svěží vůni. Tohle je hnus. A za druhé - za tři hodiny smrdím i já a nejen po jakože grepu. Takže sedí na hanbě ve skříňce a bude tam sedět do té doby, než půjde do koše.


Inlight čokoládová maska (recenze tady)




A teď přestává veškerá sranda. Páč Inlight maska stojí 1 645 Kč. Jo, vidíte dobře, ta jednička tam není navíc. Takže se tak nějak očekává, že ji plácnete na čumák a ještě v té chvíli omládnete minimálně o deset let, za pět minut se vyhladí všechny vrásky, zmizí póry a po umytí budete vypadat jak Majkl po všech plastikách. A víte co? Ani jedno! Ani náznakem! Jen umaštěná, zolejovaná pleť, kterou musíte šudlit vším možným, abyste vůbec něco sundali dolů a pak ... pak cítíte, jak se vám ucpávají póry. Poprvé v životě jsem opravdu fyzicky cítila, že se mi zanáší pleť. Fujky!


Lavera matující krém



Řekněme si otevřeně - po tom, co se mi změnila pleť z mastné na smíšenou mi nesedl zatím krém žádný. Asi jste zaregistrovali, že tady moc recenzí na pleťová mazadla nebylo, páč bych musela psát pořád dokola to samé. Buď ucpává póry. Nebo naopak vysušuje. Nebo dráždí čumák. Moje chyba, ne těch krémů. Každopádně Laveru nedoporučím nikomu ani přes všechny rozmazlenosti mé pleti. Páč ani trochu nehydratuje (a mastná pleť hydrataci potřebuje, na to bacha), okamžitě se vcucne a jakoby se nic nestalo. Spíš vysušuje, což by se ještě dalo vyřešit spoluprací s olejem. Ale co je nejhorší, drolí se na něm makeup. A to teda jako ne, dík!


Desert Essence odličovací tamponky (recenze tady)



Jen pro silné povahy a hroší kůže, todlencto! Nápad sice dobrý, tamponek rovnou nacucaný zázračnou vodičkou, která stáhne z obličeje veškerý binec. Ovšem musí se dávat bacha. Páč vypálené oči nikdo nechce. Takže se jich držíme dál, okej. Nos začíná po chvíli odéru taky protestovat, ale nejsme žádná tintítka. Trošku to pálí i na pleti, ale aspoň zahynou všechny bakterie.... Anebo taky celý obličej :D. Strašně vysušují, štípají, jsou drsné, takže škrábou a výsledkem je podrážděná pleť. Znovu ani zadara!


Reniu tělové mléko (recenze)



A nyní vítejte v kategorii s názvem "Jak je Liška blbá, když si koupí drahou věc a dopředu si nezjistí složení".

Jednání první - Reniu tělové mléko

Přeslazená chemická vůně melounů by ještě nebyla tak hrozná. Jsem ochotná přetrpět, navíc jsem si všimla, že tyto ovocné slaďárny frčí. Moje chyba, věděla jsem, do čeho jdu.

Ve složení kokosák a glycerin, cena 360 Kč. Moje chyba, měla jsem si ho přečíst dopředu.

Účinky žádné, ihned se vsakuje, nehydratuje a dokonce dráždí citlivou pokožku. Není moje chyba a toto se teda neodpouští ani omylem!


Minus 417 tělové máslo (recenze tady)



Jednání druhé - Minus 417

Říkáte si, že jenom idiot by mohl udělat stejnou chybu dvakrát po sobě? ... Ahoj, jsem Liška a jsem idiot! :/

Tentokrát letělo komínem dokonce 550 Kč. Co je ale ještě horší, že tato piksla obsahuje dokonce i silikon. A ten já si na přecitlivělý kožich nedám ani kdyby mi před vlastníma očima rozbíjeli oblíbené paletky očních stínů. Nemluvě o vůni, která nepřipomínala naprosto nic přírodního, byla strašně silná, vadila mi a nemohla jsem kvůli ní spát. Kluzká konzistence a neschopnost hydratace jako bonus. Že já si radši nekoupila Alverde!


Konec, zvonec! Příště pomluvíme dekorativku, na tu letělo ještě víc úspor z okna, jen co je pravda ... :D

Máte zkušenosti s nějakým dnešním odpadlíkem? Jaké patlátko nejvíc rozzuřilo vás? Taky máte občas zatmění mozku? Jakou nejvyšší částku jste vyhodili komínem?

Užívejte!

L.










Komentáře

  1. Přizná se, že ani ne :-) Značky znám, a vím o nich, ale nějak se ke mně nezatoulali. a jinak taky to tak dělám, když mi něco nesedí, namluvím manželovi, že je to pánský, skvělý a že to může používat. :D

    OdpovědětVymazat
  2. Vloni jsem měla docela štěstí, ale co mě fakt vytočilo byl Inlight...měla jsem organic night balm, přehypované nic, mastnota, vůbec se mi nevstřebával do pleti, o hojivých účincích nemůže být ani řeč, spíš ho podezřívám z osypané brady...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ha! Další důkaz, že jsem udělala dobře a nic si od nich nekoupila :-)

      Vymazat
    2. Vidím, že jsme na tom s názorem na Inlight stejně, nenašla jsem na tu značku žádnou špatnou recenzi, všude samá chvála, ale jen od těch, co dostali kosmetiku zdarma, by mě zajímalo, co by psali, kdyby za to museli dát ty prachy ze svého :D

      Vymazat
  3. To si dovolím okomentovat ten Inlight... Vím o této značce už nějaký rok a stále přemýšlím a vymýšlím, zda to má cenu za takovou piksličku vyhodit tolik peněz, když na to není ani tolik recenzí a ty příliš vychválené, těm já zas tolik nevěřím nebo mi nestačí... Jsem ráda, že jsem nic od nich (kromě zkoušecí sady za 100,-) nezkoušela a asi to ani nepotřebuji a penízky zúročím jinde :-) Tímto děkuji Lišce za recenzi, tedy nejhorší patlátka loňského roku :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud tě ze vzorků nic neokouzlilo, tak nemá cenu kupovat plná balení, kor za takovou cenu ;)

      Vymazat
  4. Tiez mam zmiesanu plet a tiez mi maloktory krem sadne najma denny, ale velmi sa mi osvedcil ovocny od dulcie alebo teraz testujem medovkovy od dr.hauschka a tiez som celkom spokojna

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Dulciu se chystám a teď jsi mi to jen potvrdila :) Hauschku jsem měla a bohužel jako se vším - ucpával mi póry, ale milovala jsem tu jeho vůni!

      Vymazat
  5. S InLightem souhlasím - nejvýraznější plus byla vůně, třeba zrovna této masky, taky to hezky vypadá - naštěstí nevznikla žádná příšernost na pleti, ale nechci to, a třeba zelená maska byla ještě horší, protože i páchla :-).
    Ke krémům - zkoušela jsi Ren? Ten by ti sedět mohl, mně přijde pěkný složením a naprosto jemný a neškodný, na Tvůj popis možná Evercalm, ale fajn je i BioRetinoid nebo V-Cense. Nejvýjhodnější je zkusit nějaký balíček s cestovními velikostmi - zrovna mám jeden na cestě :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lisule, se tady ke Klarce vtirnu se svou troskou Bio Retinoidu do mlyna.. 😂 Ja ho mam uz v plnem baleni, ptz me dve kupovana a vypouzivana do oosledni kapky cestovni baleni o koupi presvedcila. Neucpava pory, nevysusuje, naopak a jeste koriguje barvu pleti (rozjasnuje a zmizikuje hyperpigmentaci) a hned se vsakne. Za me proste pecka. Jo a pouzivam ho i jako rozjasnujici ocni krem 😉

      Vymazat
    2. Děvčata, že vy jste se spikly a chcete mě přivést na buben! :D ... Já o RENu přemýšlela už několikrát! Dokonce jsem měla jednu sadu v košíku... Ale pak objednám vždy něco jiného, páč jsem od nich měla tonikum a čisticí gel a ani jedno mě nepřesvědčilo :( ale když říkáte, tak já to teda zkusím! ;)

      Vymazat
  6. Teda a já jsem zrovna s tím Biopha deodorantem spokojená :). Mám ten granátový, voní příjemně a nesmrdím (si). Naopak Alverde mi vůbec nestačil :).
    I.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já už jsem na něj právě četla víc pochvalných recenzí, asi jsme si prostě nesedli nebo je to tou grepovou verzí ;)

      Vymazat
  7. Nejdražší věcí, která se ukázala být nanic je báze na oční stíny od Artdeca...nějak na mě nefunguje a stála skoro tři stovky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt? Tak to čučím,páč pro mě je to jedna z těch lepších pro mastná víčka, na kterých nic nedrží! Rozhodně lepší, než dražší Too Faced nebo UD... Ale každému sedí něco jiného ;)

      Vymazat
  8. No ja som minuly rok mala na telovu/pletovu kozmetiku pomerne stastie. Nic az take priserne sa mi tusim nepodarilo kupit. Par "nepouzitelnych" veci sa ku mne vsak dostalo. Ak to bolo na prd, tak som to posunula mame, ktora na seba moze napatlat uplne hocico a je v pohode. Zato par kusov dekorativky ma minuly rok paradne nastvalo 😤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky bazmeky sunu vždycky dál, aneb vyhodit mi to přijde líto, i když mě naštvou :D o dekorativce mi ani nemluv, ta bude příště a na ní si teprve schladím žáhu! :/

      Vymazat
  9. No tvl ten Inlight!! By mě jeblo!! Ale jinak jsem se fakt zasmála! Díky ségra! A příště studuj složení! :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ani mi nemluv, nakonec ho vyfasovala Sabča, sice jí póry neucpává, ale že by na něj pěla ódy se taky říct nedá :/ no jako snad už jsem se KONEČNĚ poučila! :D

      Vymazat
  10. Já naštěstí tolik vedle nešlapu, co jsem musela vyhodit, byl balzám na rty v plechovce Balea citron (něco jako ty balzámy od Nivey), složení překvapivě moc fajn, ale obsah děs, naštěstí byly levné. Když si kupuju něco dražšího, tak si to nechávám rozležet v hlavě, googlím složení a recenze a většinou vedle nešlápnu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A nechceš mi dát kurz chladného rozumu, chytrého uvažování a neunáhlených nákupů? :D

      Vymazat
  11. Lavera celkově mě nezaujala, Reniu jsem dostala malou lahvičku přesně toho, co máš ty. Špatně se to dostává z lahvičky a pro psoriatika nic moc, takže jsem ráda, že jsem to jenom dostala a nevyhodila jsem za to peníze. Jinak mě minulý rok nenadchly 2 krémy se třpytkami od Avon, které jsem dostala pod stromeček. Naštěstí spolužačka ze školy má dvě dcery a holky to využijí na vyblbnutí, jinak by to pravděpodobně letělo do koše.

    OdpovědětVymazat
  12. Naštěstí ani s jedním produktem nemám zkušenost. Já se naopak velmi zklamávám v poslední době v produktech od Alverde.. Málo který mi sedne, vadí mi nadmíra alkoholu a levné složky, ale co bychom chtěli za pár kaček z drogerie.

    OdpovědětVymazat
  13. Naštěstí mi žádný z produktů pod ruku nepřišel, vlastně je vůbec neznám.A když tak přemýšlím jaký produkt bych dala do článku já, tak nevím....asi si dobře vybírám :-)
    Narozeninová giveaway

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)