Nákupy aneb když liška zlobí

Řekněme si upřímně, že i když se snažím, tak nejsem schopná pravidelných článků alá "spotřebováno", "nákupy" nebo jiných podobných blogerských témat. Bohužel jsem nepořádná, nic si nezapisuju a nevím, co budu dělat zítra, natož tak za měsíc. Takže jsem zase jednou dostala záchvat a nafotila své nákupy. Řekněme třeba, že za poslední dva měsíce (kdo si to má pamatovat!).




Instagram je zlo! Bez něj bych nechtěla asi tak polovinu věcí a nevěděla o slevách a akcích, které by mě nelákaly kupovat kraviny. Jako třeba laky na nehty, kterých syslím doma už tak dost. Ale jsem jen slabá žena, žejo. Na modelaznehtu.cz byl zrovna výprodej a za všechny tyto krasavce jsem dala 390 Kč (byly to dvě sady - velcí a malí). Dva velikáni se hodí sice spíš na léto, takže si budou muset na svou chvíli slávy počkat, zato prďoušci si v těchto chmurných dnech přímo volají o pozornost. Navíc druhý červeňák zprava je jasný vánoční adept ;).




Pak jsem potřebovala pastu na zuby ... Haha ... Věří mi někdo? ... Asi ne, co? :D No dobře, strašně dlouho jsem chtěla něco objednat z eshopu krasnakazdyden.cz. A když jsem se dozvěděla, že naskladnili novou slovenskou značku Navia, nebylo o čem přemýšlet. Páč mě zaujaly obaly, složení i příznivé ceny. Nakonec jsem vybrala deodorant, čistící emulzi a pralinky do vany. Přihodila jsem i tu pastu (alibi, musíte mít alibi!) a uchošťoury jsem dostala jako dárek k nákupu ;).




Jo a byly taky Dny Marianne. Přijde mi, že každým rokem jsou slevy, akce a dárky k nákupu čím dál tím horší a slabší. A podle toho taky vypadá má vysoká hromada zakoupených věcí. Chtěla jsem strašně paletku očních stínů. V hledáčku jsem měla Bobbi Brown London z limitky City Collection a těšila se na ni nehorázně. Naštěstí jsem zažila rozumu a nejdřív ji chtěla obhlídnout naživo. Páč mě zklamala pigmentace tmavě modrého stínu a celkově odstíny, které se mi nezdály nijak barevně zajímavé, abych za ně musela dávat nehorázné prachy (1850 Kč).

Takže jsem si nechala zajít chuť a vrhla se po hlavě do paletky, kterou jsem chodila obhlížet už asi tři měsíce a pořád se neodhodlala ji koupit. Páč o Elizabeth Arden dekorativce se moc nepíše (asi blbé PR). Nakonec jsem to riskla a jsem nadšená! Paletka vyjde na 790 Kč (Douglas), má krásný obal, zajímavé odstíny, je hezky pigmentovaná a stíny drží na oku celý den. Doporučuju!

A pak už jen Sephora - kabuki štětec byl potřeba, páč kolega z Marionnaud byl těžké zklamání. Tekuté linky na oči mám vyzkoušené jako jedny z nejlepších, takže jsem čapla do sbírky černou a šedou variantu. Bohužel je vyprodávali, takže jsem je splašila za super cenu, ale na druhou stranu to byly asi mé poslední :(.




Jo a taky jsem se dala na charitu. Páč těmto dvěma krasavicím někdo hledal náhradní maminku. Takže jsem se v rámci světového míru, všech štěňátek a koťátek obětovala a poskytla jim nový domov.

Vlevo "želátko" od Estée Lauder, které bylo součástí letní limitky a je samozřejmě už nesehnatelné. Zde nastává historický okamžik, páč vlastním naprosto první bronzer a rozjasňovač! A miluju je! Přepište dějiny!

Čokoládová paletka od Too Faced byla povinností, páč jsem jí pořád odolávala, nakonec si místo ní koupila Broskev, pak zjistila, že Čokoláda je lepší a nemohla s tím faktem žít. Dnes mám nějakou dramatickou náladu se mi zdá :D.




Teď vás úplně slyším, jak říkáte udiveným a trošku káravým tónem: "Další paletka????" :D Jo, další paletka! Clinique, taky z limitky a taky se u nás už nedá sehnat. Strašně jsem ji chtěla, ale samozřejmě až potom, co ji vyprodali. Nakonec mě zachránila jedna dobrá duše na Instagramu a dostala jsem k ní i nádherný China Glaze lak.




Pamatujete, jak jsem psala o MaterNatura mátové květinové vodě, že mi smrdí jako chlívek? Tak za pár dní mi přišel krásně zabalený balíček, já čučela jak puk, páč jsem si nic zrovna neobjednala (jo, i to se někdy u nás stává :D) a v něm voda nová, tentokrát heřmánková! Ta už mi vonět musí, to vám říkám!

Just Pure Minerals je můj nejvíc nejoblíbenější minerální makeup. Takže když měli na eshopu slevu na vše, nebylo se o čem rozhodovat. Nakonec jsem se domluvila se čtenářkou Bárou, že nakoupíme společně a těžce se nám to vymstilo :/. I když jsme věděly, že nám hrozí fakt, že budeme platit clo, tak jsme zariskovaly a překročily limit. Stálo nás to dohromady 480 Kč za poplatky poště a celnímu úřadu.... Ale tak co už, že?

No a rtěnku od Kat Von D jsem samozřejmě nepotřebovala. Jenže když ji Ája prodávala a já věděla, že něco od této značky chci a že ji budu milovat už jen kvůli božímu obalu ...




Už bude konec, nebojte! ColourPop a šmitec ;). Všichni o nich básní, všichni je chtějí a všichni je mají. Jen já neměla. Tak už mám. Opět díky Instagramu. Ale mírnila jsem se, nakonec jsem chňapla jen matnou tekutou rtěnku a vyhlášený oční stín. Na zkoušku, abych věděla, jestli potřebuju další nebo ne. Asi stárnu nebo co :D.


Co jste si v poslední době pořídily vy? Ovlivňují vás sociální sítě v nakupování? Kupujete kosmetiku z druhé ruky nebo máte radši novou? Jste plánovací typy nebo bordeláři jako já?

Užívejte!

L.














Komentáře

  1. Ooo láčky jsou krásný :) brala bych je všechny. Jo to si taky říkám, že laků mám dost. Ale asi nikdy jich není dost, i když máš třeba 5 podobných odstínů :D IG a blogosféra je na utrácení zlo :D ale já se teď poslední dobou držím. Neustále si říkám, že člověk si vystačí s málem, že už i tak mám spoustu věcí, které nevyužiji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, láčky kupuju pořád dokola, stojí totiž málo penízků, takže si člověk řekne, že to tolik nebolí, ale pak když jich má doma 50, tak už je to špatné :D teď jsem udělala velkou čistku a ty, co jsem dlouho nepoužila jsem rozdala kamarádkám, tak mám hned lepší pocit (a víc místa na nové :D) ... máš pravdu, vystačila bych si v dekorativce určitě míň jak s polovinou, v péči se držím, páč mi hned tak něco nesedne, takže nemá smysl nakupovat kraviny (ale taky jsem si tímto obdobím prošla, ne že ne :D)

      Vymazat
  2. Pěkné nákupy, pěkné... :-) Počítají se do nákupů i v podovolenkové depresi nakoupené letenky? :-) Protože to byla rozhodně největší položka. Jinak jsem tak nějak naznala, že mám všeho dostatek. Asi dospívám. Nebo jen stárnu. :-) To mé nenakupování mi aktuálně kazí jen ten nový stojan trend it up. A co se nákupů a sociálních sítí týče, třeba nedávno jsem se musela hodně držet, když měli ColourPop akcí na poštovné.
    Ti celníci mají jediný štěstí, že mmu výdrž í takřka věky, takže mě to zas tolik neštve.
    Nákupy z druhé ruky mi nijak neva naopak, zvlášť u dražších kousků o nichž třeba nejsem stopro přesvědčená, mě potěší najít je lehce použité za dobrou cenu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky :) náhodou, letenky jsou super kup, lepší než všechna kosmetika! ... já mám taky všeho dostatek, ne že ne, ale občas mě to chytne a pak mám zas třeba dva měsíce utrum, takže se to vynuluje :D

      na ColourPop jsem taky neskočila, jsem si řekla, že zas všechno mít nemusím, navíc poštovné zdarma nad 50 Eur, to bych musela vykoupit půlku eshopu! :D

      Vymazat
  3. Liško ty jsi zlobila! Ty želátka vypadají tak dobře! Já jsem taky trošku zlobila a nakupovala, však víš. No kdyby nebylo instragramu, nemám tak polovinu věcí :D A z krásná každý den si chce taky nakoupit, ale zdá se mi, že mám teďka péče docela dost (co jsem to vypustila z pusy, kosmetiky není nikdy dost!), tak pečlivě vybírám, co pořídím ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. som zlobil, vím! :( :D ... Instagram je zlo! furt nějaké novinky a laskominky a kdo se pak má udržet? ... s výběrem můžu pomoct hned - ty pralinky do koupele jsou naprosto luxusní, nic lepšího jsem na suchý kožich neměla, dokonce se po tom nemusím mazat! záleží ale, jestli máš doma vanu, že :D

      Vymazat
    2. Joo, já vanu mám! Ale moc se nevanuju, možná se to zase se zimou změní ;-)

      Vymazat
  4. To je ale moc hezké zlobení... ;) čokošku i šedivou Clinique mám a taky mám moc ráda... ;) A sítě mě ovlivňují až běda... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem si musela na tu Klinču nejdřív zvyknout, asi jsem měla moc velké očekávání, takže jsem byla ze začátku zklamaná pigmentací, ale už jsme se sžily, tak je to dobré ;)

      Vymazat
  5. Haha ja som tiez mala dnes nakupovaciu naladu- z iherbu mi putuje sada stetcov od Ecotools, ktore som dlhsie okukovala a teraz boli v 50% zlave, aloe vera gel a kamilkovy sampon tiez za polovicne zlavy- ale sak zijde sa do zasoby :D a kedze sa mi mina kremik na tvar tak som sa rozhodla skusit vyzivny od Jonzacu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. sakryš, že bych se na iHerb zašla po hodně dlouhé době mrknout? jakou sadu štětců sis koupila? mám od nich na oči i na tvář a ty oční mě strašně zklamaly, naopak ty na tvář jsou super ;)

      Vymazat
    2. Hehe no tak maju tam vela dobrych veci za zaujimave ceny a casto zlavy tak preco nie :)) no akurat stetce na ocne tiene a linky a na puder tak hadam mi sadnu :D ale tak hlavne kvoli tomu pudrovemu som to chcela ostatne boli len bonus. Este rozmyslam aj nad kabuki ale uvidim ako sa osvedcia tieto.

      Vymazat
  6. Alibi je nejdůležitější, svatá pravda :D Blogy i sociální sítě mě ovlivňují dost, ale musím říct, že v poslední době jsem se docela zklidnila. Jsem zvědavá, jak ti bude pasta vyhovovat a těším se na recenze Navia :)

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ono je důležité občas filtrovat, páč to by pak člověk chtěl pořád něco a kdo na to bude vydělávat, žejo :D ... pasta je super, už s ní čistím tesák, hodně lidí psalo, že je dost chuťově silná, ale mně nepřijde ;)

      Vymazat
  7. Já jsem si právě objednala aspoň ve vzorcích Hunger Games kolekci od Shira, protože jsem zjistila, že ji ruší a už dávno v e-shopu neměla být! Vůbec jsem oznámení o zrušení nezaregistrovala. :(

    Nejvíc jsem zvědavá z tvých nákupů na tu Navii. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a to ještě šlo? jsem myslím na FB četla, že už se nepřijímají objednávky, ale s mou angličtinou je možné, že jsem zas něco nepochopila :D

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)