MaterNatura - italské přírodní sprchování a mazání

Už je to delší dobu, co mi přistála v mailu nabídka spolupráce. Psala moc milá Lucka, že začala do Česka dovážet zatím neobjevenou značku přírodní kosmetiky MaterNatura, a to ze slunné Itálie. Oči mi zasvítily - to si nechám líbit! Mohla jsem si navíc vybrat ke zkoušení co jsem chtěla a ještě jsem dostala i překvápko. Jako můžu vám upřímně říct, že si fakt nestěžuju! Jala jsem se tedy důkladného průzkumu a zde jsou výsledky ;).


MaterNatura slézový zklidňující sprchový gel



Sprcháče jsou pro mě docela zásadním produktem, páč i když je z těla hned smyju, tak dokáží nadělat pěknou paseku. Jak víme, jsem sušenka vysušená a voda mi nedělá dobře. Takže potřebuju, aby sprcháč zabránil zkáze. Slézový obr (obsah 500 ml) se s tímto úkolem popral statečně. Je jemný, nějakou pěnu z něj dokážete vymáčknout, hezky voní a nesloupnu se po něm z kůže.




Složení: Aqua [Water], Cocamidopropyl hydroxysultaine, Sodium cocoyl sarcosinate, Sodium chloride, Cocamidopropyl betaine, Aloe barbadensis extract (*), Avena sativa (Oat) bran extract (*), Linum usitatissimum (Linseed) seed extract (*), Pelargonium graveolens oil (*), Malva sylvestris (Mallow) extract (*), Althaea officinalis root extract (*), Tocopherol, Benzyl alcohol, Decyl glucoside, Glycerin, Parfum [Fragrance], Benzoic acid, Dehydroacetic acid, Lactic acid, Citronellol, Butylphenyl methylpropional, Linalool, Cinnamyl alcohol, Geraniol.

Co víc napsat o sprchovém gelu? Hodně holek jej kupuje na základě vůně. Upřímně - já fakt nevím, jak voní sléz. Není to nic sladkého, citrusovitého ani těžkého. Prostě bylinná vůně, která mi nevadí. Já mám totiž podobné ráda. A hlavní je, že po sprše nejsem suchá jak treska. Asi tak ;).

Obsah: 500 ml
Cena: 296 Kč
Kde kupit: tady




MaterNatura hydratační tělové mléko s heřmánkem římským



Tělové mléko je další produkt, který k životu nutně potřebuju, natírám se každý den po sprchování a musím použít něco, co mou pokožku zklidní a hydratuje. Jináč se ve spánku udrbu do krve (empiricky ověřeno, bohužel). Heřmánek se ukázal jako ideální společník na teplejší měsíce, je lehký, příjemný, dobře se roztírá, hned vsakuje a hlavně kožich ošetří. A taky nutno dodat, že jsem po něm neolezla! Třikrát sláva a jednou halelůja! :D





Složení: Aqua [Water], Ethylhexyl palmitate, Caprylic/capric triglyceride, Sorbitan olivate, Cetearyl alcohol, Cetearyl glucoside, Glycerin, Cetyl palmitate, Dicaprylyl ether, Ricinus communis (Castor) seed oil, Squalane, Theobroma cacao (Cocoa) seed butter (*), Anthemis nobilis flower oil (*), Chamomilla recutita extract (*), Helianthus annuus (Sunflower) seed oil (*), Olea europaea (Olive) fruit oil (*), Sesamum indicum (Sesame) seed oil (*), Copernicia cerifera (Carnauba) wax, Aloe barbadensis extract (*), Avena sativa (Oat) bran extract (*), Linum usitatissimum (Linseed) seed extract (*), Malva sylvestris (Mallow) extract (*), Cucumis sativus (Cucumber) fruit extract, Althaea officinalis root extract (*), Eucalyptus globulus leaf oil (*), Foeniculum vulgare (Fennel) oil (*), Cananga odorata flower oil (*), Citrus limon (Lemon) peel oil (*), Citrus aurantium dulcis (Orange) peel oil (*), Cetearyl olivate, Hydrogenated castor oil, Sorbitan palmitate, Benzyl alcohol, Parfum [Fragrance], Sodium benzoate, Sodium dehydroacetate, Xanthan gum, Lactic acid, Lecithin, Limonene, Tocopherol, Ascorbyl palmitate, Linalool, Citric acid.


Voní opravdu heřmánkově, hodně mě to vrátilo do dětství a na každé mazání jsem se těšila. Podotýkám, že mě je těžké v tomto ohledu uspokojit, sladké vůně nesnáším, citrusových jsem přejezená a orientální ve velké míře nesnesu. Takže sahám po bylinných, které nejsou zas tak často k vidění. Jak se ukázalo, tato značka si na nich zakládá, takže má u mě plusové body ;).

Nakonec jsem ale na mléku našla jednu zásadní vadu - obal. Konkrétněji uzávěr. Když jsem kosmetiku poprvé viděla, řekla jsem si, že obaly se mi líbí moc, že jsou hezky jednoduché a čisté a že ty uzávěry jsou originální. Hm ... víte proč je jiná značka nemá? Protože stojí za hovínko :/. U sprcháče se mi to nestalo, ale u mléka mi nejdříve upadlo víčko (plast je fakt tenký) a od půlky balení bylo dostávání produktu ven největší opruz na světě. Malý otvor, který navíc není uprostřed vše dost ztěžoval. U výrobku za pětikilo bych si představovala, že se mléko bude na pokožku samo natírat a ne že ho budete muset dolovat ven ...

Obsah: 200 ml
Cena: 484 Kč
Kde koupit: tady



MaterNatura peprmintová květinová voda



Květinovka byla pro mě překvápko, páč jsem si ji "neobjednala" a Lucka mi ji poslala navíc. Měla jsem z ní fakt radost, bohužel jsem ji ale na eshopu nenašla, asi bude zařazena do sortimentu později. Má krásné balení, rozprašovač by mohl být jemnější, stříká trošku víc produktu než bych chtěla, ale pořád to není nic, přes co by se nedalo přenést ;).




Horší je bohužel vůně. Nebo spíš smrad. Díky němu bych vodu nedoporučila nikomu :(. Cítím v tom prostě hnůj. Nebo shnilou trávu. Každopádně nic hezkého, co byste si před spaním chtěli šplíchat na čumák. Já to dělám, páč jsem holka šetřivá a pokud mi z toho nenaskakují pupence, tak nevidím důvod, proč bych produkt měla vyhazovat. A ani bych se neodvážila ho někomu darovat. Takže každý den chlívek a na něj rychle bambucké máslo :D. Svůj účel plní a ta půl minuta smradu se dá přežít, ale další už nepotřebuju.

Sranda ovšem je, že chlapovi to voní jako med. Fakt voní! Chápete to? :D Každopádně peprmint to nevidělo ani z vlaku. Tak si vyberte ...


Jak tedy hodnotím značku? Rozhodně stojí za povšimnutí! Sprcháč bych vyzdvihla z vyzkoušených nejvíc - má obrovské balení, vydrží 100 let a je šetrný. Tělové mléko bych si klidně koupila znovu, nebýt toho nešťastného uzavírání. Květová voda mému čumáku nelahodí, jinak účel plní. Kromě posledního mě fascinují vůně, dostala jsem i spoustu vzorečků, které s sebou momentálně beru na cesty a pokaždé se strašně těším, jak zabořím nos do dalšího výrobku!


Znáte značku MaterNatura? Zaujala vás? Jaké vůně preferujete? Čím mydlíte a natíráte své kožichy?

P.S.: zůstaňte na příjmu, příště se třeba dostane s testováním nových výrobků i na vás ... ;)

Užívejte!

L.







Komentáře

  1. No sláva! Konečně něco, z čeho se neosypeš!
    Ty uzávěry by ale doladit mohli... za ty prachy.. nebaví mě pak balení kuchat nožem a dolovat zbytky.. a nedoluj, když to stojí takové prachy, žejo :o) ještěže si vystačím s Baleou, tak se kucháním neobtěžuju :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přesně, jak píšeš, ségra! obal je sice nepodstatná věc, pokud produkt plní, co má, ale jakmile s ním začnou problémy, tak může být krém veleúžasný jak chce ... nadávala jsem u toho dycky jak dlaždič a musela se nutit ho dopotřebovat :(

      Vymazat
  2. Ahoj Lisko, no ta matova kvetova voda teda zrada, ja si hned predstavila, jak to bude jak zvykacky a ono toto :) jinak ja misto sprchace pouzivam tuha mydla nebo sprchove oleje a na natirani ted doplacavam tri mlika z drogerky (dvakrat Balea a jednou Alverde) a chystam se pak koupit nejaka od znacky Hristina, slozeni vypada bajecne (o parfemaci ani nemluvim, mnam). Mej se pekne, V. ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, velezrada! strašně jsem se těšila na to osvěžení, páč jsem měla mátovku už od Saloos a ta byla super ... ale na druhou stranu kromě smradu svůj účel plní, takže vyhazovat ji nebudu ;) ... ty natírátka od Hristina vypadají hodně dobře! čučím na to jak puk, páč jsem o značce nikdy neslyšela, díky za rozšíření obzorů, musím to důkladně prozkoumat a jak se znám, tak u jednoho pruduktu nezůstane! :D

      Vymazat
  3. Značku jsem vůbec neznala, tak díky za rozšíření obzorů. :) Taky by mě zajímalo, jak voní sléz. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jsem se fakt snažila to identifikovat a absolutně nevím, k čemu bych to přirovnala, ale je pravda, že já na popis vůní nikdy moc nebyla ... kdyžtak příště přivezu očmuchat ;)

      Vymazat
  4. Najprv ma veľmi zaujala tá pepermintová voda, no ako som ďalej čítala tak ma to aj hneď prešlo. Ja som veľmi zaťažená na peknú vôňu produktov, a teda by táto vodička pre mňa asi nebola to najideálnejšie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. chápu, chápu, není to něco, co bych si koupila znovu, i když plní svůj účel ;) ale když chlap říká, že to voní po medu, tak není vyloučeno, že by to nevonělo i tobě, každý máme jiný čumáček ;)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)