Laidbare krém pro mastňáky

Málokdy se nechám strhnout k nějaké unáhlené koupi. Dřív se mi stávalo, že jsem někde přečetla recenzi a okamžitě klikala na eshop a házela věci do košíku. Většinou to dopadlo špatně, takže jsem se poučila ;). Je dobré mít více informací z více zdrojů, pročíst si komentáře a hlavně důvěřovat osobě, která článek píše. Až jednou zveřejnila Mademoiselle pojednání o Laidbare, k tomu zrovna probíhala sleva 15% na celý sortiment a bylo vymalováno. A nebyla jsem sama, dle okamžitého vyprodání séra a posledních pár kousků krému. Pak že blogy až tak neovlivňují nákupní chování čtenářů ;).




Laidbare Spot The Difference ošetřující krém je vhodný pro problémovou pleť. Má pomoci předcházet vzniku akné, zánětlivosti pokožky a zjemnit citlivou pleť. Taky slibuje zmírnit podráždění, zahladit nerovnosti a redukovat pupence. Zároveň by měl ale hydratovat a matovat (mírnit lesk).

Popisek zní přímo pohádkově a cena nebyla zas tak vysoká, abych okamžitě nevytahovala kartu z peněženky s vidinou matné pleti bez jakýchkoliv neřádů. Jestli si teď ťukáte na čelo, tak máte pravdu, ale už jsem skočila na lup i větším krávovinám :D.




Obalík je moc pěkný, takový moderní, jednoduchý, plastový. Bílý s černými nápisy a ani mi vůbec neva, že má každý jiný font. Tato řada má zelenou barvu, proto spodní žabičkový proužek. Víčko se šroubuje a celý produkt na něm stojí. V případě pleťového krému bych ocenila spíš pumpičku nebo aspoň zaklapávač. Ale jináč nemám k balení žádné remcání navíc ;). Obsah 30 ml, cena 260 Kč, koupíte tady.




Složení v podstatě stojí na aloe vera, až v druhé polovině najdete kofein, různé rostlinné výtažky, olej z pomerančové a mandarinkové kůry a zinek.

U aloe bych se chtěla na chvilku zastavit. Jeho protizánětlivé a antibakteriální účinky jsou vychvalovány všude možně a ve většině případů je používáno ve výrobcích pro problematickou a mastnou pleť. Bohužel na mou nefunguje. Nevím proč, nejsem na něj nijak alergická, ale prostě na mě nepůsobí a naopak mi neprospívá. Dokonce jsem měla i čistou šťávu z alove vera, míchala s ní jílové masky - to jsem udělala jen 2x a zbytek dopotřebovala na spáleniny od sluníčka na těle (na to je naopak super). Asi kámoši prostě nebudem.





Vůni má jemnou, osvěžující, příjemnou a nezatěžující. Někdo uvádí, že je bylinková, někdo se přiklání k ovocné, já bych ji popsala jako citrusovou, ale znáte mě - když se rozdávaly čichové buňky, zapomněla jsem se ve frontě na chuť na čokoládu :(. 

Konzistence taky super, jak vidím hutný denní krém na obličej, tak mám osypky. Naštěstí se v případě Laidbare jedná spíš o gelovitou strukturu, která se naprosto jednoduše roztírá. Okamžitě se vsákne do pokožky a nezanechává žádné stopy.





S účinky jsem ale spokojená bohužel nebyla. Po delším používání jsem si všimla, že pokožka potřebuje hydrataci navíc, i když noční péči jsem nezměnila. Takže bylo jasné, že vinu nese denní krém. Oukej, to bych ještě zvládla, ale on nesplnil ani ostatní požadavky. O nějakém úbytku lesku nebo matování nemohla být řeč. Prostě se vždycky jen vsákl do pokožky a konec. Efekt žádný. Moc příjemně se používal, dal se na něj v pohodě nanést makeup (i minerální), ale to bylo asi tak všechno.

Ani pupence se neodporoučely. Stručně a jednoduše - žádný zázrak se nekonal. Nechápu, jak je to možné, protože všichni ostatní tvrdí opak :D.

I přes to všechno jsem ho vypotřebovala, ale musela jsem přes něj mazat ještě BB od Alverde, aby pleť po ránu dostala aspoň nějakou hydrataci. Možná působí tak úžasně jen ve spojení s vitamínovým sérem. Upřímně to ale riskovat nehodlám, raději za ty prachy koupím a vyzkouším jinou značku.

Nakonec ještě doplním (pro nováčky), že pleť mám mastnou, s rozšířenými póry a sem tam nějakým hnusákem humusákem. Lesknu se jak výloha zlatnictví a žádný pudr není schopen tomu zabránit. Takže bych měla být zákazníkem přímo pro tento produkt.


Máte s Laidbare zkušenosti? Podlehly jste vlně a taky házely do košíku? Sedí vám aloe vera? Proč mně zas ne?

P. S. Laidbare krém vyhrál hlasování o článek na přání (tentokrát jste mě docela překvapily ;), anketa probíhá opět nově, najdete ji v pravé liště nahoře.

Užívejte babí léto!

L.





Komentáře

  1. No měla jsem ho v plánu pořídit, nakonec jsem jej spolu s maskou vyhrála v soutěži u Soni, které taky nesedl. Ještě jsem se do něj nepustila, ale do čistící masky jo a s tou jsem spokojená. Hezky voní po lékořici a póry po ní mám viditelně čistší. Tak jsem zvědavá na krém. Mně aloe vera nevadí, momentálně si ho na sebe patlám každý den s bioaromáckým krémem a je hlavní složkou i těch mých Marilou bio krémů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lékořice - fuuuuj! :D ne, dělám si srandu, masku nemám, koupila jsem čistící gel a ten vysušuje jak prase, takže nemám už vůbec nadšení pro zkoušení dalších produktů :( na vyčištění a stáhnutí pórů mi zatím nejvíc pomohl čistý jíl, smíchám trošku prášku s vodou a naplácnu na obličej, když takto praktikuju pravidelně 1x za týden, tak jsou výsledky opravdu vidět ;) ... jj, na Marilou jsem se u tebe dívala, ale to aloe mě právě odradilo :(

      Vymazat
  2. Vitamínové sérum mám a zrovna na větvi z něj nejsem. Prostě taková vcelku obyčejná směs olejů - neurazí, nanadchne. Na mě aloe docela zabírá, ale potřebuju ho pak ještě doplnit něčím mastnějším, aby tu hydrataci v kůži taky něco udrželo :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jj, podle složení mi to nepřišlo taky nijak zázračné, ale co já vím, séra nepoužívám, tak jsem si říkala, že nejsem kompetentní dělat nějaké závěry asi :D ... no a jak je možné, že všichni u aloe vychvalují hydratační schopnost? kdo tomu má jako rozumět? :D

      Vymazat
  3. aloe vera moc nemusím. čisté mi dokonce ty póry tak nějak i ucpává, takže se mu vyhýbám i v krémech. vitamínové sérum Laidbare podle mě nedělá nic. a mám pocit, že jeho blogo vychvalování je beztak je nějaké spiknutí iluminátů, protože jsem nějak nepochopila, co zázračného by měla ta směska obyčejných olejů vůbec umět. jo a navíc mi na pleti lepí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mám právě taky dojem, že mi póry ucpává, ale jaksi jsem nechápala jak a proč, aspoň už vím, že se mu mám příště vyhnout (škoda, že jsem si ještě předtím koupila mega velkou pixlu micelárky od Acorelle, která je postavená na aloe :D) ... jj, je to beztak fantasmagorické spiknutí! ;)

      Vymazat
  4. Ano, ano, stejný článek mě taky přinutil si ho pořídit.. :-) A za sebe musím říct, že jsem docela nadšená, kromě léta, kdy prostě neměl šanci, je to jediný krém, který mi ksichtík opravdu zmatní, aniž by nepříjemně stahoval. Je pravda, že nějaké léčení a mírnění pupínků jsem od něj nečekala, take v tom mě zklamat nemohl. A aloe mi problém nedělá, naopak.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v tom případě je to jasné - nesedí mi aloe vera, ale stejně nechápu ten nedostatek hydratace ... :(

      Vymazat
  5. Ahoj, mám smíšenou až mastnější pleť s rozšířenými póry, černými tečkami a pupínky, takže jsem si myslela, že jsem taky ideální zákazník pro Laidbare a koupila jsem si celou řadu - čistící gel, masku, krém a sérum. Bohužel jsem neviděla žádné pozitivní účinky ani po delší době používání, takže sada šla pryč. Nejsi sama, komu nefunguje to, co všichni vychvalují.. :-( Katka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to máme asi stejnou pleť ;) čistící gel mám taky, a ten úplně neskutečně vysušuje, takže jsem ho použila párkrát a leží mi v šuplíku ... tento nákup pro nás asi nebyl to pravé, co? :D

      Vymazat
  6. Já se teda řadím do fan klubu Laidbare, na své pleti jsem výsledky viděla a mám v plánu si koupit další balení. Teď zkouším metodu lenochů, používám jen jeden krém (Lumene Arctic Aqua) jak na noc, tak ráno pod make-up a světe div se, funguje to taky - žádné vysušování, žádně přehnané maštění, žádné další pupence. A aloe vera gel mám jako nouzovku, když potřebuju hydrataci navíc, naplácám na obličej jako masku, nechám působit, zbytek, co se nevstřebal, dám dolů a mám pleť skoro jako miminko. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. metoda lenochů! :D :D :D to se mi líbí! já dávám na noc olej, ráno bych se bála ho dát pod makeup, ale nikdy jsem to nezkoušela, třeba by to i šlo, jen si nedokážu představit to spojení s minerály ... na Lumene mrknu, u nás v lese ho mají v jedné malé drogérce plný stojan a nikdo to tam nekupuje :D

      Vymazat
  7. Mým momentálním miláčkem je matující krém od SO'BIO ÉTIC. Do pleti se hezky a rychle vsákne, nijak nelepí, je skvělý pod make-up. Hydratuje ji a opravdu ji zmatní. Akné mi nevyvolává, ani mi neucpává póry. Je ale bohužel taky založený na Aloe, tak to asi nebude nic pro tebe :/ Laidbare krém neznám a asi ani nemám chuť zkoušet po tvé recenzi :)

    Jinak je fakt těžký přijít na to, co člověku v krému nesedí. Taky jsem dříve podezřívala Aloe z toho, že se se mnou nechce kamarádit, ale ukázalo se, že je v pohodě. U Aloe navíc hodně záleží v jaké kvalitě ho firmy použili a co přesně z něj použili. Kdysi mi to vysvětlovala alergoložka, že jen málo firem používá skutečně čistou šťávu z Aloe, většinou semelou celý list, aby toho měli víc a to pak lidem nedělá dobře, nebo tak nějak, už si přesně nepamatuju, co říkala :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. od SO'BIO ÉTIC je hodně chválený BB krém, jen jsem o něm četla, že je vhodný spíš na suchou pleť, takže jsem si nechala zajít chuť, i krém vypadá moc dobře, dle tvého popisu dokonce úžasně, ale už se toho aloe fakt bojím :(

      zkoušela jsem ho ve více výrobcích, páč je používáno hodně pro problematickou a mastnou pleť a po delším zkoumání jsem přišla na to, že za problémy může aloe, proto jsem zkusila dávat na obličej i čistou šťávu, abych si to potvrdila a bohužel potvrdila :(

      Vymazat
  8. Jako ono to sem nepatří, ale nezkoušelas fixační pudr od Dermacolu? Mají ho teď v Tetě o 40% levněji a lepší pudr jsem neměla - matuje a absolutně nedělá žádný nános, nezvýrazňuje šupinky (mám smíšenou pleť). Jako je třeba přepudrovat (neznám pudr, co by matoval celý den), ale ten efekt za to stojí!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nezkoušela, vím, že je chválený, ale nikdy jsem se k němu nedostala, vždycky jsem vzala raději ověřený NYC ;) teď už se snažím pudrovat jen přírodními produkty, momentálně mi hodně vyhovuje Alverde sypký (slisovaný nebrat, ten pro nás mastňáky vhodný není) ;)

      Vymazat
  9. Taky jsem si na základě "blogomasírky" koupila to zázračné Laidbare sérum a výsledky se nedostavily žádné, jako hezky to voní, má to přírodní složení, ale je to prostě směs olejů, která tedy na moje pupínky absolutně nezabrala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tenhle názor na sérum jsem četla už od více zdrojů, bohužel :( ještě, že ho tenkrát měli vyprodané, jináč bych ho kupovala taky a měla další produkt na nic :D

      Vymazat
  10. Juch!! Zase jsem ušetřila... díky ségra!!! Já myslím, že my (zlatnické výlohy) máme jen jednu věc, co funguje... matující papírky.. :D já už jsem se s tím asi tak nějak smířila... už jen čekám, kdo je začne vyrábět v balení jako kuchyňské utěrky a budu šťastná.... ať žijou mastné xichty!!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nejvíc mě ale štve, že na ten xicht něco mazat musím, kvůli hydrataci, jináč bych se na to úplně vykašlala nejradši :D ... kuchyňské utěrky na matování - ségra, ty jsi génius!!! doufám, že sis to ihned zaregistrovala jako patent, páč za toto jednou budeš vydělávat těžké prachy! :D

      Vymazat
  11. Tak to je škoda, že nesedl. Já měla sérum, chtěla jsem nějaké s "Céčkem" na barevné nerovnosti v kůži po mykóze, cca 8 měsíců dolní vrstva fleku bez změn, mazala jsem cca 2-3 měsíce a vyřešeno. Jinak prostě oleje, které mi sedí, příjemné a u mě cena /výkon v pohodě.

    Ale trb taky nesedlo, překvapilo mě, že dokonce jí na pleti lepí... njn, je to individuální. Já ho koupila na doporučení IYF a nelituju.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jsem ráda, že sérum pomohlo, každý to má prostě jinak, v tom je kouzlo kosmetiky, jináč by nám všem stačil jeden krém a byl by klid :D ... taky už se teď dívám na složení a vím, že třeba kokosák mi udělá na pleti paseku, takže vybírám krémy bez něj, atd. ... je to docela věda, ale vyplatí se ;)

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)