Ekzémosoutěž

Poslední dobou jsem tady svou citlivou a ekzematickou pokožku propírala tolikrát, že si o ní cvrlikali už i vrabci v Praze. Netrvalo dlouho a letěl k nám do lesa mail, jestli bych nechtěla vyzkoušet krémík určený přímo pro ekzematiky. Byla jsem pozvána dokonce i na tiskovou konferenci (hohó, asi už jsem velká blogerská holka! :D), kterou jsem bohužel musela z časových a praktických důvodů odmítnout. Nicméně jsem byla zásobena i tak plně materiály o zázračném mazání a dokonce i štědrou nadílkou pro vás. Bohužel jsem z komentářů vyvodila, že nejsem jediná, koho kožich trápí, takže jsem ráda za tuto možnost a moc děkuju příjemné a milé Lence z Ogilvy PR, která mi vše umožnila.

Podrobný článek o Bepanthen krému si nechám na jindy, musím jej řádně otestovat a nastudovat materiály. Takže v podstatě nabízím k vyzkoušení i vám a byla bych moc ráda, kdyby mi vítězky zaslaly po nějaké době svůj názor ;). Přece jenom ekzém je potvora mazaná a na každého funguje něco úplně jiného, jináč bysme to měly moc jednoduché, že ...




Bepanthen Sensiderm krém by měl ulevovat od projevů ekzému, jako jsou svědění a zarudnutí pokožky, obnovovat kožní bariéru, hydratovat a napomáhat regeneraci. Ve složení najdete mimo jiné olivový olej, bambucké máslo (opět jsem si potvrdila, že na ekzém ideální surovina) a limnanthes alba seed oil (poradí někdo, co je to za olej? samozřejmě jsem gůglila, ale v češtině nic použitelného). Neobsahuje barviva ani parfemační látky. Více informací najdete tady, líbí se mi, že je tam všechno podrobně rozepsáno a ukázáno na obrázcích.

Konec vykecávání, jdeme soutěžit. Třem z vás pošlu již zmiňovaný Bepanthen Sensiderm krém a k němu přibalím i maličkou krabičku pro prcky na opruzeniny, my bez prcků můžeme použít i jen tak ;).


Pokud se chcete zapojit do ekzémosoutěže, není nic jednoduššího, než splnit pár bodů:

  • Čtěte liščí blog, je mi jedno jestli přes GFC, Bloglovin, FB nebo jen tak.
  • Výhru bych ráda poslala těm, které to opravdu potřebují, takže mi prosím napište, jakou podobou ekzému trpíte (vy, přítel, manžel, prtě, ...) a co vám na něj pomáhá/nepomáhá.
  • Nepište mi svůj e-mail! Ochráníte se tak před plnou schránkou nevyžádané pošty. Vítězky vyhlásím v samostatném článku tady na blogu a ony mi pak e-mail zašlou samy.

Soutěžíme do této neděle 29. 3. 2015 přesně do půlnoci, v pondělí se dozvíme výsledek.

Mějte se krásně!

L.

Komentáře

  1. Mokřadkový olej - má podobný vlastnosti jako jojoba. Moc se mi nelíbí, že na tý jejich stránce není komplet složení, se bojim, že to zas bude samá ropa jak je u Bepanhtenu zvykem :-( Ale třeba se pletu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo a soutěžit nechci, jsem si jen zatrollila skrz ten olej :-)

      Vymazat
  2. Je to treba i na lupenku? Nepomaha nic, tak zkousime cokoliv. Nekdy i obycejny krem poslouzi.

    Tak jestli je to vhodne, tak se pripojim.

    fx80010@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ekzémosoutěž :o)) boží název :o))
    Bepanthen nechci, ale přispěju zkušeností, že se mi dobře osvědčil při hojení kerky :o)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě už nějaký ten rok pronásleduje periorální dermatitida a osypává se mi zejména brada. Střídavě mívám horší a lepší období, hodně záleží, jak se stravuji a kosmetiku musím mít z lékárny. Zhoršují mi to parabeny, takže ty si v kosmetice dost hlídám, používám pasty na zuby bez fluoru apod. Když mám horší období, tak pomáhají obklady z řepíku. Jinak s Bepanthenem zkušenost nemám, ale pro potřeby podrážděné a citlivé pleti vypadá dobře.

    OdpovědětVymazat
  5. O tom, že trpím a jak trpím jsme si tady už párkrát povídali, takže jen ve zkratce :-) Když je zle, snažím se vynechat potraviny typu oříšky, čokoláda, smažené, kořeněné apod. No a hlavně mazat, mazat a mazat. Ideálně něčím mastným a bez parfemace. No a taky to moc nepřehánět s mýdlem. Jo, a nenosit svetry na holou kůži :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Nevim, jaky mam typ, nikdy jsem s tim nikde nebyla, mam jen nekolik malych lozisek na rukou. Pomaha mi Atopikderm od Saloos a ricinovy olej. Nejaky druh Bepanthenu jsem zkusila aplikovat u kamaradky a dobry. Nevim, proc jsem si ho jeste neporidila :)

    OdpovědětVymazat
  7. Bepanthen používám na mimčo už od porodnice, protože ho používám i na sebe při různých kožních potížích a pro urychlení hojení. Teď s přicházejícím jarem mě opět začal trápit ekzém na noze, tak bych ráda tuhle novinku vyzkoušela.

    OdpovědětVymazat
  8. *** soutěžit nechci :-) Hele, a jako nějaká pochvala??? :-) :-) :-) ***

    OdpovědětVymazat
  9. atopicky ekzem na lavej ruke a od zimy aj na tvari, ktora je celkovo strasne lahko podrazditelna a robia sa na nej suche mapy a cerveny svrbivy ekzem pod ocami...dufam, ze sa to teraz zlepsi s prichodom jari...inak na tvari nepomaha nic moc, zlepsuje to kalciova mast, atopikderm od saloosu a atopic control krem od eucerinu, ale ziadny zazrak... mozno bepanthen by pomohol, aj ked ten klasicky neurobil nic.

    OdpovědětVymazat
  10. Nesoutěžím, naštěstí nemám důvod.
    Ale abys nám teď nám Lištičko nezačala mít čumáček nahoru, když teď jsi ta velká blogerka zvaná na všelijaké kosmetické dýchánky a eventy.. :-D :-D

    OdpovědětVymazat
  11. Mojí mamce se teď udělal ekzém na rukou a částečně na prsou, nikdy dříve jím netrpěla, měl by to být prý atopický ekzém. Dostala nějakou míchanou mast v lékárně a zabírá to tak nějak částečně, tak bych byla ráda, kdyby mohla vyzkoušet i něco jiného :) Hezký den, Lucie

    OdpovědětVymazat
  12. Já naštěstí na ekzém netrpím, ale dítko, které hlídám ano. Co tedy přesně má, nevím, ale bohužel má tak ošklivý, že se i v noci budí, jak ho to bolí a svědí a už se maže i kortikoidy, což je podle mě nevhodný, ale ostatní masti nepomáhají.

    OdpovědětVymazat
  13. E jéjé, ekzém. Mám ho sama + maminka na rukách (hlavně protože se nerada maže krémy na ruce :( :D ). Já ekzém dost krotím mastí z lékárny s ureou a také mandlovým olejem v neomezeném množství + vyhýbání se potravinám, na teré jsem alergická. Kortikoidy nepoužívám, to už bych musela mít hnisavé stádium...
    Tuhle zimu se mne ale drží a drží ekzémové ložisko pod okem. Nic na něj nezabírá. Ještěže bude léto - to se přestěhuje na lokty a předloktí :D

    Měj se krásně, lištičko. :)

    OdpovědětVymazat
  14. já jsem atopik a na ekzémy trpím už od mala. Někdy musím sáhnout i po kortikoidové masti. Teď jsem si oblíbila řadu atoderm od biodermy. Bepanthen krém jsem ještě nezkoušela, tak jsem zvědavá na recenze. Nejvíce mě ekzém trápí na rukou a po koleny, ale i zbytek pokožky je furt nějaký vysušený, takže se musím pořádně starat o celou svou kůži, ne jen o části postižené ekzémem.

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, mám už od dětství atopický ekzém. Bojuju s ním častým mazáním vším možným, v horších případech sáhnu i po kortikoidové masti. Naštěstí už mám ekzém pouze na rukou/dlaních, dřív byl na celých pažích. V zimě je stav ekzému mnohem horší než v létě. Bepanthen bych ráda vyzkoušela :-)
    Katka

    OdpovědětVymazat
  16. Ja osobne ekzémami netrpím, za čo som veľmi rada, ale moja mladšia sestra ich má už odvtedy, čo bola maličké bábätko. S mamkou skúšajú všetko možné, ale veľmi jej nič nepomáha, takže by som chcela prispieť rukou k dielu a ty poskytuješ nové možnosti. Takže sa zapojím a dúfam, že sa pošťastí. :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)