Matoucí matující denní krém s perlami

Sehnat dobrý krém pro mastnou pleť není nic lehkého. Potřebujete hydrataci, ale zároveň se snažíte vyvarovat ucpávání pórů a lesknutí. A když ještě k tomu chcete i hezké složení, máte docela problém. Jasně, na výběr je spousty olejů, které zadané podmínky splňují. Ale proč něco dělat jednoduše, když to jde i složitě :D. Takže jsem se nejdřív vydala do levnějších vod, co kdybych náhodou objevila skvost a pak nemusela zbytečně utrácet vysoké částky za dražší značky ...



Matující denní krém Alverde s výtažky z perel je určený pro normální a smíšenou pleť. Na obale najdete i oblíbené 3 v 1, v češtině jsem vysvětlení nenašla, takže jsem musela překládat z němčiny, proto se mnou mějte trpělivost, já jsem německy nikdy nemluvila (zlatý strejda Google Překladač!) :D. Takže první je matování - cenné minerální pigmenty mají matovat a harmonizovat pokožku. Dvojka zaručuje hydrataci díky extraktu z mořských řas a poslední je vyrovnávání nepravidelností pleti.

Btw.: hydratace se řekne německy "feuchtigkeitsspendent" - jako fakt? To někdo někdy napíše správně? A přečte? A vysloví? ... No, radši nic ... :D.



Od Alverde už ani nemůžete očekávat nic jiného než plastovou tubu se zaklapávacím vrškem. Grafika stále stejná, jednoduchá, tato řada je ve světle modré barvě. Krém stojí na víčku, takže ho nemusíte pracně sklepávat. Obsah 50 ml, cena okolo 70 Kč, koupíte v DM drogérii.



Ve složení najdete na třetím místě alkohol, což by někomu mohlo vadit. Jináč je to směs různých olejů a i těch výtažků z perel se dočkáte. Zhodnotila bych to tak, že neurazí, ani nenadchne ;).



Vůně je hodně zvláštní. Ono taky kdo má tušáka jak voní perly? Já ne. Takže popsat ji bohužel neumím. Ale naštěstí nijak nepřekáží, není výrazná a po natření ji už neucítíte. Při prvním smočení čumáku mi okamžitě vyskočila podobnost s BB krémem od Alterry - voní naprosto stejně ;). Mimochodem, ten teď mají v Rossmannovi v akci za krásných 50 Kč (platí do pátku 1. 8., leták můžete omrknout zde). Psala jsem na něj kdysi dávno recenzi (odkaz) a pokud máte suchou pleť, tak ho můžu s klidným srdcem doporučit!



Si možná říkáte, že tady řeším němčinu, BB od úplně jiné značky, ale o hlavním hrdinovi tohoto článku jsem ještě moc neprozradila ... Přiznávám rovnou, že mé dojmy z něj jsou prostě rozpačité. Mám ho už od zimy a pořád nevím, co si o něm mám myslet. Používám ho každý den, nejdřív jsem si myslela, že mi ucpává póry, pak jsem zjistila, že viník byl jinde. Poté jsem se musela naučit pracovat s konzistencí a uměním roztírat ho na pleť. No vidíte, konzistence! :D

Asi nikoho nepřekvapí, že krém má bílou barvu. Konzistence je však zvláštní. Nebo ne zvláštní. Je lehká a na první pohled všechno vypadá dobře. Ale pak zjistíte, že musíte rychle roztírat, páč se okamžitě vsakuje do pleti a jak si nepohnete, tak už s ním nepohnete ani o milimetr. V tomto opět velká podobnost s BB Alterra, asi to dělají ty perly :D.

A taky bacha na množství! Bude vám chvilku trvat, než zjistíte optimální poměr. Jakmile dáte krému moc, není na pleti příjemný a bude na ní sedět. Takže malá ťupka na jednu tvář, malá ťupka na druhou tvář a malá ťupka na čelo. A rychle rozetřít!



Krém jsem zkoušela v zimě, kdy obličej potřebuje větší hydrataci a i teď v létě, kdy naopak touží po zmatnění. A ani v jednom období mi nevadil. Za chladných dnů jsem nepociťovala žádné vysušení a ve vedrech se neleskla nijak víc než obvykle. Jak už jsem psala, póry neucpává. Takže by mělo být všechno super a já bych z něj měla být logicky nadšená. Tak proč sakra nejsem?

Chybí mi tam něco navíc. Ráno si prostě nanesu mazátko na obličej, vůně mě neuchvátí, musím rychle roztírat, ale na to se dá zvyknout. Na něj makeup (tekutý i minerální - oba si s ním rozumí), pudr a všechno drží jak má celý den. Jenže já bych chtěla i třeba vidět na čumáku nějaké zlepšení. Nebo to slibované zmatnění. Nebo prostě něco! Chápete, žejo? :D Radost z užívání a tak ...

Nejsem si jistá, jestli jste se z této recenze něco kloudného dozvěděly. Já perlového alverďáka dopotřebuju, ale znovu si jej kupovat nebudu. Plusové body mu přičítá to, že jsem ho neposlala dál. Ale nadšená z něj taky nejsem. Prostě jestli nemáte moc peněz a chcete obyčejný krém, který nenadělá žádnou větší paseku, tak ho klidně obhlídněte. A nebo taky ne ... nechám to na vás ;).

Jaký matující krém mi doporučíte? Mastíte s Alverde? A jak voní perly?

Užívejte!

L.









Komentáře

  1. Komerční matující ti nedoporučím žádný, neboť žádný nefungoval tak, jak měl - v tom lepším případě, v horším mě zmastil a ulepil ještě víc než normální krém. Ale výborně mi teď matuje Zinkový krém od Mitsuuko, ten si nemůžu vynachválit. Nejen že udrží pleť matnou, ale on i mírně mizíkuje tmavé flíčky po akné a hojí aktivní pupínky. No co víc si přát :-) Lištičko, ale já měla za to, že jsi sušenka a matovat nepotřebuješ?! Nebo se pletu?

    Jinak, ty německý megadlouhý slova mě taky dostávají do kolen :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to bude mít Míša radost, páč zrovna nedávno jsem jí psala, že nutně potřebuju její minerální makeup a teď ještě budu prudit s krémem :D ... ono je to trošku složité, já sušenka jsem, ale jen na těle, obličej se mi leskne na všechny strany :(

      němčinu nechápu, nikdy jsem s ní moc nepřišla do styku, páč dneska už se všude domluvíš anglicky, ale tohle mě teda dostalo, jak jsem přepisovala ten text do překladače, tak jsem se nestačila divit :D

      Vymazat
    2. Snad mě nevykážeš ze svého blogu, ale určitě chtěj od Mišky navařit i Baobabový krém, spolu se Zázrakem a Zinkovým krémem ho řadím ke svým top krémům, co jsem kdy vyzkoušela :-) ... Já čím stárnu, tak mám pocit, že začínám sušit všude. Dokonce uvažuju o nákupu nějakého tělového mléka a to přitom mazání těla nesnáším, jsem na to moc velká lemra a nemám na těle ráda pocit ulepenosti.

      Vymazat
    3. to bych si nikdy nedovolila, vykázat čtenářky z mého blogu! ;) no Míša mi hned psala, objednávka udělána a já jsem strašně zvědavá a těším se, až budu krásná a nebudu se lesknout :D ... já se tělovým mlékem musím mazat po každé sprše a dá se na to zvyknout, už to dělám automaticky, ani mi to nepřijde, ale začátky byly krušné, to je pravda ;)

      Vymazat
  2. Mě teda vysušoval, mrkni na mou recenzi z února. Ale pod to, že je matoucí, se podepisuju. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak tu konzistenci jsi popsala 100x líp než já, pod ni se podepisuju v plném rozsahu ;) jináč já mám vyloženě mastnou pleť, proto mi asi hydratace stačí, i když dávám jen v malých dávkách ... ale prostě žádná hitpoška to není, asi tak ;)

      Vymazat
  3. mně dobře matuje ten Sebo Végétal od Rochera - ale tam je bohužel dost nepěkné složení :( tenhle je teda zvláštní, ještě se mi u žádného krému nestalo, že by se tak vsáknul, že bych s ním nepohla :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. od Rošéra jsem měla vzorečky, ale bála jsem se to namazat na čumák, tak jsem je radši poslala dál :D ... no mně taky ne, ono v tom budou mít asi fakt prsty ty perly, páč BB Altera dělá to samé a taky je s perlama ... nebo já nevím ... prostě divnokrém :D

      Vymazat
  4. No, tak popořadě.. :o))
    perly smrdí rybinou.. to je jasné, že jo :D
    ten krém je na nic, pokud chce někdo matovat ultra mastný xicht.. taky ho mám (ten mastný xicht i krém) a překvapivě nematuje.. :o)
    němčina je bizarní jazyk... kdysi v pravěku jsem se německy učila osm let a zásadnější stopy to na mě nezanechalo.. bohužel..
    znám dvě matující věci: miraclean - pokud přežiješ totálně chemické složení a tadáááááá!!! zinkový krém od Mitsuuko, který si zřejmě budu kupovat po kýblech do konce života.. když mi došel a nový ještě nebyl, chtělo se mi plakat.. :D ámen ségro :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Aaa, další závislák na Zinkovém krému :D Mně došel před dvěma týdny baobab a mezitím jsem jela na dovču, tudíž jsem si krém nemohla obstarat hned, a chtělo se mi brečet taky :-)

      Vymazat
    2. že já se ještě vůbec divím, že ségra Enka už má všechno v malíku a ještě je o krok napřed! ;) ... německy učit bych se nechtěla, páč jak jsem viděla ty dlouhatánské slova, tak jsem měla problém vůbec je přečíst, natož abych si je pamatovala :D ... ano, ukecaly jste mě, zinkový krém objednán a teď to bude všecko na vás! :P

      Vymazat
    3. Když sedí mě, nepochybuju, že bude sedět i tobě :o) jestli ne, můžeš mi ho hodit na hlavu :o))

      Vymazat
    4. to by se Ti hodilo, co? abys měla krém zadara! :P

      Vymazat
  5. Ja mam suchu plet takze zmatnujuce kremiky su uplne mimo moj revir. Ale!! :) moja mamina to ma premakane poriadne a pytala som sa jej a ze jednoznacne odporuca Vichy Normaderm :)

    Inak pozyvam na letnu Dermacol giveaway tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/07/letna-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jééé, že mamince děkuju a Tobě taky, že ses kvůli mně ptala! :) já jen Vichy nemůžu, mamka taky používala dlouhé roky, tak mi samozřejmě nedalo a musela jsem vyzkoušet a strašně mě z něj pálil obličej :(

      Vymazat
  6. Ahoj Lištičko... Já Ti moc neporadím, protože mám opačný problém... , suchou pleť. A teď co je lepší??
    Já teď používám řadu Artistry od Amway, bohužel dražší... Složení nevím, když jsem pořizovala, neřešila jsem... Je teda VYNIKAJÍCÍ, pleť se absolutně zlepšila....,dokonce i moje kosmetička, chce jedno sérum.
    Příště asi vyzkouším něco bio....a netestováno na zvířátkách.... Snad něco najdu. Když ne, zůstanu u Artistry.
    Krásný den...Kat....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Kat, to víš, každý máme něco, já nadávám na mastnou, Ty zase máš suchou a kdyby to bylo naopak, tak nadáváme stejně ;) ... od Artristry jsem měla stíny na oči, dokonce je tu na blogu někde recenze, a to byla teda hrůza děs, dostala jsem je darem a jak jsem pak zjistila cenu, tak jsem šla do kolen :D ale jestli Ti sedí, tak není co řešit! u přírodních značek bych doporučovala nějaký olej, teď z hlavy nevím, jaký se přesně hodí na suchou pleť, ale když zalovíš v internetových vodách, tak určitě nějaký najdeš ;)

      Vymazat
  7. No jo, Němčina zkrátka skládá slova dohromady z jiných slov, potom vznikají takovéhle hrůzy. :D
    Krém nic pro mě, ale tvůj dojem úplně chápu, taky mi často chybí nějaká přidaná hodnota, věc sice funguje, ale nedává nic navíc. Kdyby tak bylo víc těch oslnivých... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no jako zlatá angličtina! sice na ni taky nadávám, páč jsem naprostý antitalent na cizí jazyky, ale aspoň se dá pochopit :D ... a tuhle recenzi už mám v hlavě "rozepsanou" půl roku, pořád jsem čekala, kdy se něco stane, abych ho mohla zhodnotit a pořád nic nepřicházelo, tak z toho prostě vylezlo tohle :D

      Vymazat
  8. u mňa funguje bioderma pore refiner.aj catrice má nejaký zmatňovák pod mejkap.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. lékárenskou kosmetiku nevyhledávám, páč mi přijde předražená, bohužel :( ale od Catrice mám matující papírky a bez těch nedám ani ránu! akorát ty můj problém neřeší, pouze zakrývají ...

      Vymazat
    2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
  9. Tohle Alverde jsem kdysi měla, ale krém mi na obličeji docela cuckoval a hlavně mi vůůbec nevoněl. Co se týče matování a celkově uživatelské příjemnosti, jsem spokojenější s jejich limetovo-jablkovým bráškou. Skvěle matuje Silk Naturals Super sérum a taky růžový Coslys pro normální a suchou (!) pleť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. šak jsem si taky na Tebe hned vzpomněla, že jsi psala o limetko-jablkovém krému, jenže ten nebyl zrovna ve slevě, na rozdíl od perlového :D klasika prostě, jako bych neměla těch 10 Kč navíc :D ... a Silk Naturals bych zkusila ráda, jenže mě odrazuje ta nedostupnost a poštovné a prostě všechno :(

      Vymazat
    2. Popravdě, taky bych si asi koupila ten levnější, obzvlášť, pokud jsem ho ještě nevyzkoušela.. :))
      Poštovné a případné clo mi na Silk Naturals taky dost vadí, ale co jsem od nich zkusila, to si nemůžu vynachválit. Pokud bys chtěla zkusit trochu Super Séra, můžu ti kousek poslat.

      Vymazat
    3. žádné posílání!!! bych to pak nutně potřebovala, je mi to úplně jasné! :D spíš až budeš dělat příště objednávku, tak se připojím a aspoň si rozdělíme poštovné, to bude lepší ;)

      Vymazat
    4. Tak jo, jak chceš :)) Až budu objednávat, budu na tebe myslet...

      Vymazat
  10. Ja používam Rejoice od Antipodes, obsahuje síce aj bambucké maslo a výživné oleje, ale je skutočne veľmi ľahký a pleť po ňom vôbec nie je mastná,len pekne hydratovaná, skrátka a stručne - mám ho rada :) Vôňa je veľmi jemná troška mandlí s vanilkou, ale nič výrazné, čakala som nejakú slaďárňu, ale tak nevadí :D
    Ale neviem, či chceš vedieť cenu, asi radšej nie :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. bych se právě bála, že to bambucké máslo mi ucpe póry, jenom když se na něj podívám :D a je mi už podle značky jasné, že levné to nebude ani omylem, takže jsem ráda, že jsi mě aspoň na něco nenalákala! :D

      Vymazat
  11. na mou (teď už jen smíšená) šílené mastnou plet jsem používala LR efacclar matt,dělal to co sliboval.Teď už ho používám jen T zónu nemuzu si ho vynachválit.Je spíše gelový. hodně ucpávává pory,takže bacha na to,nepoužívat ho v kuse,dat si chvíli pauzu.až mi dojde tak si ho klidně koupím znovu.Lucy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. a to je právě ono, když už dám víc penízků za krém, tak chci, aby jsem s ním byla na 100% spokojená, takže jestli ucpává póry, tak ho nechci ani vidět! :D

      Vymazat
  12. ty perly mě taky zaujaly, když jsem ten krém viděla, a ještě víc, že v tom krému fakt jsou :D. U krému se bojím, ale asi zkusím jejich deo s perlama :D. A perlovou vůni v kosmetice si představuju jako jemnou, svěží, mořskou :)? (I když pokud to jsou sladkovodní perly, tak asi spíš říční :D)
    Matující krém jako takový bohužel nevím, ale napadá mě Růžový Essential Care, který je lehký jako fluid a pleť je po něm matná...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak prý smrdí po rybách, ale můj čumák je prostě divný, já nedokážu rozeznat nic, buď mi to prostě voní nebo ne, ale abych vůni popsala, to už neumím :D ... myslíš tento: http://www.essentialcare.cz/produkt/7/bio-ruzovy-hydratacni-krem? proč tu značku neznám? kurnik, to zas bude peněz, už to tam všecko šmíruju, díky za tip! ;)

      Vymazat
  13. Lištičko sehnat dobrý krém na mastnou pleť, který by hydratoval ale neucpával póry, to je umění. Budu se opakovat a opět lákat, ale já prostě nemůžu než opěvovat Hauschkový meduňkový krém. Už měsíc se nad ním rozplývám a i když ta jeho cena je úděsná, zatím to vypadá že vydrží fakt dlouho. Vyzkoušela jsem už trilióny krémů ale spokojená jsem až teď. A celkem fajn byl ještě tenhle:http://www.cestaprirody.cz/www//index.php?productID=4475. Jo a všimla jsem si,že máš stále v seznamu blogů naší starou adresu na blog. Už jsme tady: http://madeinles.blogspot.cz/ ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no šak nemysli si, díky Tobě mám meduňkový krém na seznamu věcí, které nutně potřebuju (ano, je dlouhý jak prase :D) a jestli funguje, tak ta cena ještě není tak strašná, jsou i větší pálky ;) a na ten druhý se taky podívám, když teda říkáš :) ... no vidíš, já jsem si totiž myslela, že je blog úplně zrušený, bylo mi to líto, ale neměla jsem si kde postěžovat :D navíc jsem ho chtěla zařadit i do článku, který jsem psala nedávno o blozích, které čtu a nemohla jsem :( takže napravím příště, slibuju!

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)