Balíček z Anglie

Pamatujete si jak jsem psala o povánočních slevách? A stěžovala si, že teda jako nic moc? Tak přesně pod tímto článkem v komentářích mi dala trb tip na akci na anglickém e-shopu Fragrance Direct. A ne tak na ledajakou. Nejenže tam bylo ve slevě kde co, ale i luxusní australská dekorativka Becca. Prostě co vám budu vykládat, výběrem jsem strávila celé dopoledne. Už bylo sice trošku přebráno, ale já se jen tak něčeho nezaleknu. Samozřejmě jsem přihodila i nějaké jiné drobnosti, aby se Becca necítila moc osaměle a mohla nad ostatními výrobky povýšeně v balíku ohrnovat nos ;).



1. Fair Naturally Cotton & Cucumber Facial Toner (klik)

Přírodní značku Fair Naturally neznám a zaujala mě jejich filosofie. Její koupí podpoříte drobné pěstitele v Indii a Paraguay a využívá výhradně nejlepší Fairtrade suroviny. Nakonec jsem vybrala pleťové tonikum, které má efektivně stáhnout póry a osvěžit unavenou pleť. Zanechává ji čistou a příjemně osvěženou. Cena 2,99 liber, obsah 100 ml.



2. Becca Beach Tint Water Resistant (vyprodáno)

Tahle tubička je trošku multifunkční. Můžete ji použít na rty nebo na tváře. Vyhovuje všem typům pleti, je voděodolná, má rychle schnout, nezanechávat šmouhy a nezmastit líčka. Každý odstín má jméno podle nějakého ovoce a podle něj taky voní. Na mě zbyla už jen jahoda, takže jsem se nemusela dlouho rozmýšlet. Cena 3,99 liber, obsah 7ml.



3. Korres Citrus Body Milk With Almond (klik)

Tělová mazátka jsou pro mou vysušenou pokožku nezbytnost, takže když vidím nějaké ve slevě, hážu automaticky do košíku. No a Korres jsem měla v hlavě docela dlouho. Zvolila jsem citrónovou variantu s mandlovým olejem. Voní hezky jemně a má lehkou konzistenci. Jsem zvědavá, jestli bude mé sušence stačit! Cena 2,99 liber, obsah 200 ml.

4. Becca Fine Loose Finishing Powder (klik)

Tento pudr je celosvětově vyhlášený, takže mohla jsem odolat? ;) Chlubí se jedinečným složením, je lehce pigmentovaný a má vytvářet dokonale jednotný vzhled. Makeup má díky němu vypadat jako skutečná kůže (samozřejmě hezčí jak ta vaše) a držet celý den. Vybrala jsem odstín Spice, který by měl sedět středně tmavé pokožce s žlutým podtónem. Po vybalení jsem se lehce zděsila, že je tmavý, naštěstí na obličeji to nejde vůbec poznat - UF! Cena 5,99 liber, obsah 15 g.


Jo a zmínila jsem se už, že to balení je boží?



5. Revlon Expert Shapers For Week Nails (klik)

No a nakonec jsem přihodila ještě pilníky od Revlonu pro slabé a křehké nehty. Páč já s pilníky mám docela problém. Na střední mi je kupovala kamarádka, která dělala nehty, takže objednávala z profi e-shopů. Pak se naše cesty rozešly a po mnoha pokusech jsem nesehnala žádný, který by se jim vyrovnal. Snad teď ... Jediné, co mě trochu zklamalo je, že potisk (obrázek) se neshoduje s tím na prodejní fotce. Páč ten je teda hezčí než příchozí :(. Cena: 0,99 liber, obsah: dva pilníky v balení.



Cena za těchto pět věcí byla dohromady 17,46 liber + 5,99 liber poštovné. Takže jsem vysypala 23,45 liber. Objednávala jsem 5. 1., balík dorazil dnes (20. 1.) úplně v pořádku. Trošku zamrzelo, že jsem nedostala žádné vzorečky zdarma. Jo, jsem zhýčkaná zahraničními e-shopy, tak jsem to trochu očekávala.

Kdyby se vám náhodou nechtělo objednávat ze zahraničí, tak jsem si všimla, že na Galaxii přání se výprodejem na FD inspirovali a můžete tam koupit třeba Becca štětce nebo Fair Naturally másla ;).

No a jelikož jsem dneska mrkla na GFC a viděla jsem tam moc hezké číslo, příště se můžete těšit na poděkovací překvápko ;).

Znáte značku Becca? Nakupujete na zahraničních e-shopech? Máte zkušenost s některým z mých objednaných výrobků?

Užívejte!

L.






Komentáře

  1. Předně gratuluji ke 101 dalmatinům. Tedy čtenářům. :))
    Na zahraničních e-shopech nakupuju, značku Becca znám jen z doslechu, ale zatím jsem nic nezkoušela. :) Stejně tak neznám nic z Tvé objednávky. :) Takže jsem zvědavá na recenze! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji, An., za přání k dalmatinům :) taky jsem od Beccy zatím nic neměla, tak jsem zvědavá, jestli za tu cenu stojí! určitě dám vědět, to je jasné! ;)

      Vymazat
  2. No tak ten obal od pudru je perfektní! Beccu neznám, občas jí jen vídávám u zahraničních blogerek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. žejo? není nad jednoduchost! :) já mám takové tušení, že po této akci bude v českých blogerských vodách přeBeccováno ... :D

      Vymazat
    2. to jako chceš říct, že budeme stádově békat jenom o Becce?

      jinak jestli se ti líbí balení sypkého pudru... tak já si z balení lisovaného pudru slastí učůrla.

      Vymazat
    3. békat o Becce - moc hezké :) tak aspoň se bude békat zase o něčem jiném než pořád dokola o tom samém, že ;) ... no jako já začínám reálně uvažovat o tom, že udělám ještě jednu objednávku :D takže lisovaný pudr ... hmmm ... :D

      Vymazat
  3. Super tipy, zaujala mě Becca, Korres a okurkové tonikum. Nemůžu k němu ale najít složení, poradíš? Vypadá to přírodně?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. přidala jsem do článku fotku složení, tak mrkni ;) upřímně jsem teda čekala lepší, tohle rozhodně není "přírodní kosmetika" :(

      Vymazat
    2. Díky, no celkem fakt zklamání :-( většinou když to složení těch "přírodních" značek nejde najít, tak moc přírodní není, škoda... Do toho Becca pudru jsi mě nalákala, ovšem jdu do lisované verze :-)

      Vymazat
    3. taky jsem z toho složení docela naštvaná, čekala jsem lepší za ty peníze :( tak aspoň vím, že tuto značku příště ne ... doufám, že budeš z Beccy stejně nadšená jako já! :)

      Vymazat
  4. Himbajs, teď mi došlo, že tě mám jen v Bloglovinu.. napraveno :o)
    Ten pudr je úžasný, ale naštěstí jsem se finančně vyčerpala na Greenwave a mám úplně nový MMU, takže mě to vůbec, ale vůbec neláká :o)))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Enko, to vůbec neva, že sleduješ přes Bloglovin, hlavně, že sleduješ ;) jasně, že Tě to neláká, o tom vůbec nepochybuju :D MMU, jo? a jaký? :) doufám, že budeš spokojená!

      Vymazat
    2. Doplnila jsem svou sbírku o Lily Lolo v odstínu Butterscotch, což je ten nejžlutější makeup, co jsem kdy měla :o) sedí mi, ale klidně bych snesla o něco málo tmavší a to se celoživotně považuji za bleduli :D s Lily mám moc dobré zkušenosti, protože se jí daří mírně vysušovat mou mastnou kůži.

      Vymazat
    3. vidím, že jsme na tom stejně :) taky mám Lily, taky žlutý podtón a taky mastnou pleť :)

      Vymazat
  5. Taky se omlouvám, jsem tu poprvé a nechápu jak to. Hned podle thumbnailu jsem poznala objednávku z FD, koupila jsem si od Beccy pudr v odstínu banana a sedí mi jak pr.... na hrnec:D a taky korektor Banana a Tahini jsou dobrý mač! Potom tuhý pudr, korektor duo a přesně tenhle tint, ale pro mě tam ještě byl i tmavý, tuším Berry. A poslední Becca byla tyčinky s makeupem, plánuju použít jako korektor, myslím, že v odstínu Butterscotch. Jo a dvě Becca Sheer rtěnky, to bych zapomněla. Na FD normálně kupuju laky na nehty a fixky na rty od Astoru tak toho bylo taky hodně (10 fixek jen pro mamku) a završily to obě vůně Korres mléka (mám vyzkoušené a miluju je) a maska na vlasy Milkshake a Korres... To aby toho bylo hodně a poštovné nebolelo. Vzorečky jsem ale na FD nikdy nedostala. Akorát nechápu, že bylo tak vyprodáno, moje objednávka je z 12.1., ještě to tu nemám, ale snad brzy, mamka pracuje na celnici, tak mi to vozí o pár dní dřív, jupí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. týjo! tak to mých pět kousků je vedle Tvého nákupu úplně nic! :D já si myslím, že oni to tam průběžně doplňují, páč když jsem teď rozklikla stránky kvůli článku, tak tam měli věci, které třeba vůbec nebyly, když jsem já nakupovala :( ... ty laky na nehty mě zajímají! já myslela, že teď už je z Anglie do ČR neposílají, aspoň na ostatních e-shopech jsem to viděla :( jestli to na FD jde, tak se nechci vidět :D ... mít mamku na celnici je hodně dobrá výhoda! :)

      Vymazat
    2. Z FD právě posílají jako jediní "pozemní" cestou, takže se dají objednat i parfémy a další jinde omezené položky.

      Vymazat
  6. Jé, no gratuluju ke krásnému číslu!

    Ze zahraničí moc neobjednávám, jsem lakomá platit za poštu :D Ovšem tvou objednávku bych brala všemi deseti :) Hlavně ten pudřík!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuji :) taky bych neobjednávala, nebýt velkých slev na Beccu ;) jsem zvyklá, že na ostatních anglických e-shopech je poštovné zdarma, takže bych na FD jinak taky nenakupovala ... s pudrem se chodím zdravit od včerejška každých 10 minut :D jsem zvědavá, jestli si někdy troufnu ho použít :D

      Vymazat
  7. Tak Lištičko to jsou opravdový mňaminky!!! Becca mě strašně zajímá, bodejť když ji zmiňujou na you tube ve všech pádech, že jo....to balení pudru je fantastic - to bych si snad koupila i když moc nepudruju hihi....Hodně mě zajímají ty pilníčky Revlon, bych poprosila časem, kdybys je zdrbla, já jsem na tom úplně stejně, mám strašnou spotřebu leštěnek a pilníků a nic z drogerky nevydrží a pěkně mě to štve..No, ten Korres bych si taky dala :-)...Tak si výrobky krásně užij a budu se těšit na recenze. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. P.S.: Gratuluji!!!!!!!! :-D <3

      Vymazat
    2. děkuji, milá eM :) Becca je moje první luxusní dekorativka, takže si ji náležitě užívám :) a podle toho, co jsem zatím v rychlosti ozkoušela docela vážně přemýšlím, že ještě doobjednám, protože za ty peníze je to vyloženě nákup roku! ;) ... na pilníky jsem taky zvědavá a docela se bojím je vyzkoušet, že to zase bude stát za prd :( před nedávnem jsem si koupila pilník od Flormaru, protože mám tuto značku spojenou s péčí o nehty a taky nic moc :( asi si budu muset najít další kamarádku, která dělá nehty :D

      Vymazat
  8. Wow Becca ma uzasne balenie! uz len kvoli tomu :)

    Posledny tyzden Nobilis Tilia giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/01/novorocna-nobilis-tilia-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  9. O značce Becca jsem v životě neslyšela, ale ty produkty vypadají skvěle! Ten pudr je v naprosto dokonalém balení, wow! ^^ Ale já se po internetu víceméně nakupovat bojím, (nevím proč, je to fakt hloupé, ale nemůžu si prostě pomoct) tak ti ho budu asi jen tiše závidět... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. možná buď ráda, že nenakupuješ přes net, páč tím šetříš strašně moc peněz, vím o čem mluvím ;) než jsem si založila paypal, byla jsem milionář! :D

      Vymazat
    2. Asi to bude jeden z důvodů - vždycky už mám plný košík a říkám si "Hmm, tak že by dneska konečně byl můj velký den?" :D Jenže pak se kouknu na celkovou cenu s poštovným a jediné na co se zmůžu je "Not today..." :D

      Vymazat

Okomentovat

Děkuji za hezký komentář! :)